Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis

Agentūra Investuok Lietuvoje pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną gražią Europos valstybę, bet kaip iššūkiams pasirengusią tautą. Tikslinė vaizdo klipo ir visos įvaizdinės kampanijos auditorija potencialūs užsienio investuotojai.
Pagrindinis kampanijos veikėjas yra pati Lietuva, rašanti motyvacinį laišką pasauliui. Lietuvą kaip kuriantį, veržlų ir iššūkių nebijantį personažą įkūnija šalį garsinantys mokslininkai, sportininkai, verslininkai ir menininkai: genų žirklių išradėjas Virginijus Šikšnys, olimpinė lengvaatletė Vaida Žūsinaitė, Virtuvės mitų griovėjų įkūrėjas Alfas Ivanauskas, įmonės Brolis Semiconductors, Telesoftas ir kiti.
Filmuota net 27-iose lokacijose, tarp kurių VGTU LinkMenų fabrikas, VU Lazerinių tyrimų centras, Trakų istorinis nacionalinis parkas ir daugybė kitų.
Vaizdo klipe sąmoningai atsisakoma statistikos ir įprastų argumentų, naudojamų pristatant šalį užsieniui, teigiama Investuok Lietuva išplatintame pranešime.
Mantas Katinas, Investuok Lietuvoje generalinis direktorius, teigia, kad šalys, kuriančios savo įvaizdį remiantis vien skaičiais ir reitingais, dažnai suvienodėja.
nuotrauka::1left
Ypač sunku atkreipti verslo dėmesį šalims, negalinčioms pasigirti namų rinkos dydžiu ar dideliu visuotinu žinomumu. Todėl buvo pasirinktas kitas kelias ne bandyti išsiskirti atskiromis vertės pasiūlymo dedamosiomis, o išryškinti Lietuvos kuriamą vertę. Kėlėme sau tikslą parodyti, kad Lietuva jau tapusi namais šimtams pasaulinio garso verslų yra pasirengusi priimti naujus iššūkius, kalba p. Katinas.
Kampanijos siunčiama žinia Duokite iššūkį įgyvendinsime.
Tai nėra vien skambus šūkis, nes agentūra kviečia pasaulio verslus kampanijos rėmuose sukurtoje platformoje susipažinti su jau įgyvendintais iššūkiais bei siųsti Lietuvai naujus, priduria agentūros vadovas.
Įvaizdinės kampanijos koncepcijos sukūrimas ir vaizdo klipo įgyvendinimas buvo patikėtas kūrybos agentūrai DDB Vilnius kartu su kūrybos studija Wide Wings. Muziką klipui kūrė lietuvių grupė Golden Parazyth.
Filmavimas truko daugiau nei 20 dienų, buvo nufilmuotos net 9 valandos medžiagos. Klipo montavimas, suvedimas ir įgarsinimas pareikalavo dar papildomų trijų mėnesių. Prie filmavimo prisidėjo daugiau nei 120 žmonių klipo herojai, operatoriai, dailininkai, šviesos dailininkai, montuotojai ir kiti profesionalai.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti