Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis

Publikuota: 2018-10-15
Stop kadras iš klipo.
Stop kadras iš klipo.

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną gražią Europos valstybę, bet kaip iššūkiams pasirengusią tautą. Tikslinė vaizdo klipo ir visos įvaizdinės kampanijos auditorija – potencialūs užsienio investuotojai.

Pagrindinis kampanijos veikėjas yra pati Lietuva, rašanti motyvacinį laišką pasauliui. Lietuvą – kaip kuriantį, veržlų ir iššūkių nebijantį personažą – įkūnija šalį garsinantys mokslininkai, sportininkai, verslininkai ir menininkai: genų „žirklių“ išradėjas Virginijus Šikšnys, olimpinė lengvaatletė Vaida Žūsinaitė, „Virtuvės mitų griovėjų“ įkūrėjas Alfas Ivanauskas, įmonės „Brolis Semiconductors“, „Telesoftas“ ir kiti.

Filmuota net 27-iose lokacijose, tarp kurių VGTU LinkMenų fabrikas, VU Lazerinių tyrimų centras, Trakų istorinis nacionalinis parkas ir daugybė kitų.

Vaizdo klipe sąmoningai atsisakoma statistikos ir įprastų argumentų, naudojamų pristatant šalį užsieniui, teigiama „Investuok Lietuva“ išplatintame pranešime.

Mantas Katinas, „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius, teigia, kad šalys, kuriančios savo įvaizdį remiantis vien skaičiais ir reitingais, dažnai suvienodėja.

nuotrauka::1left

„Ypač sunku atkreipti verslo dėmesį šalims, negalinčioms pasigirti namų rinkos dydžiu ar dideliu visuotinu žinomumu. Todėl buvo pasirinktas kitas kelias – ne bandyti išsiskirti atskiromis vertės pasiūlymo dedamosiomis, o išryškinti Lietuvos kuriamą vertę. Kėlėme sau tikslą parodyti, kad Lietuva – jau tapusi „namais“ šimtams pasaulinio garso verslų – yra pasirengusi priimti naujus iššūkius“, – kalba p. Katinas.

Kampanijos siunčiama žinia – „Duokite iššūkį – įgyvendinsime“.

„Tai nėra vien skambus šūkis, nes agentūra kviečia pasaulio verslus kampanijos rėmuose sukurtoje platformoje susipažinti su jau įgyvendintais iššūkiais bei siųsti Lietuvai naujus“, – priduria agentūros vadovas.

Įvaizdinės kampanijos koncepcijos sukūrimas ir vaizdo klipo įgyvendinimas buvo patikėtas kūrybos agentūrai „DDB Vilnius“ kartu su kūrybos studija „Wide Wings“. Muziką klipui kūrė lietuvių grupė „Golden Parazyth“.

Filmavimas truko daugiau nei 20 dienų, buvo nufilmuotos net 9 valandos medžiagos. Klipo montavimas, suvedimas ir įgarsinimas pareikalavo dar papildomų trijų mėnesių. Prie filmavimo prisidėjo daugiau nei 120 žmonių – klipo herojai, operatoriai, dailininkai, šviesos dailininkai, montuotojai ir kiti profesionalai.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 2

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
07:24
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 17

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 3

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14
3 iliuzijos, kurios klaidina darbuotojų ieškantį verslą 17

Konkurencinę kovą norinčios laimėti bendrovės nekalba apie darbuotojų pritraukimą, jos galvoja, kaip...

Rinkodara
2019.01.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau