Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis

Publikuota: 2018-10-15
Stop kadras iš klipo.
Stop kadras iš klipo.

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną gražią Europos valstybę, bet kaip iššūkiams pasirengusią tautą. Tikslinė vaizdo klipo ir visos įvaizdinės kampanijos auditorija – potencialūs užsienio investuotojai.

Pagrindinis kampanijos veikėjas yra pati Lietuva, rašanti motyvacinį laišką pasauliui. Lietuvą – kaip kuriantį, veržlų ir iššūkių nebijantį personažą – įkūnija šalį garsinantys mokslininkai, sportininkai, verslininkai ir menininkai: genų „žirklių“ išradėjas Virginijus Šikšnys, olimpinė lengvaatletė Vaida Žūsinaitė, „Virtuvės mitų griovėjų“ įkūrėjas Alfas Ivanauskas, įmonės „Brolis Semiconductors“, „Telesoftas“ ir kiti.

Filmuota net 27-iose lokacijose, tarp kurių VGTU LinkMenų fabrikas, VU Lazerinių tyrimų centras, Trakų istorinis nacionalinis parkas ir daugybė kitų.

Vaizdo klipe sąmoningai atsisakoma statistikos ir įprastų argumentų, naudojamų pristatant šalį užsieniui, teigiama „Investuok Lietuva“ išplatintame pranešime.

Mantas Katinas, „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius, teigia, kad šalys, kuriančios savo įvaizdį remiantis vien skaičiais ir reitingais, dažnai suvienodėja.

nuotrauka::1left

„Ypač sunku atkreipti verslo dėmesį šalims, negalinčioms pasigirti namų rinkos dydžiu ar dideliu visuotinu žinomumu. Todėl buvo pasirinktas kitas kelias – ne bandyti išsiskirti atskiromis vertės pasiūlymo dedamosiomis, o išryškinti Lietuvos kuriamą vertę. Kėlėme sau tikslą parodyti, kad Lietuva – jau tapusi „namais“ šimtams pasaulinio garso verslų – yra pasirengusi priimti naujus iššūkius“, – kalba p. Katinas.

Kampanijos siunčiama žinia – „Duokite iššūkį – įgyvendinsime“.

„Tai nėra vien skambus šūkis, nes agentūra kviečia pasaulio verslus kampanijos rėmuose sukurtoje platformoje susipažinti su jau įgyvendintais iššūkiais bei siųsti Lietuvai naujus“, – priduria agentūros vadovas.

Įvaizdinės kampanijos koncepcijos sukūrimas ir vaizdo klipo įgyvendinimas buvo patikėtas kūrybos agentūrai „DDB Vilnius“ kartu su kūrybos studija „Wide Wings“. Muziką klipui kūrė lietuvių grupė „Golden Parazyth“.

Filmavimas truko daugiau nei 20 dienų, buvo nufilmuotos net 9 valandos medžiagos. Klipo montavimas, suvedimas ir įgarsinimas pareikalavo dar papildomų trijų mėnesių. Prie filmavimo prisidėjo daugiau nei 120 žmonių – klipo herojai, operatoriai, dailininkai, šviesos dailininkai, montuotojai ir kiti profesionalai.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp naujausių reklamų: „Lidl“ Kalėdos ir kitoks žvilgsnis į MO 1

Tarp savaitės reklamų – susimąstyti skatinantis „Lidl“ kalėdinis klipas (kūrybinė reklamos agentūra...

Rinkodara
2018.11.13
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 1

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 5

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Lietuvos šalies ženklo vertę augino ryškioji reklama ir popiežiaus vizitas Premium 1

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio...

Rinkodara
2018.11.09
Europos komisija ruošia dar vieną baudą „Google“ 4

Europos komisija teigia, kad „Google“ valdančiai bendrovei „Alphabet“, gali būti iškelta trečioji byla bei...

Rinkodara
2018.11.08
Lietuvos kūrėjai džiaugiasi pergale prieš interneto vagis 5

Seimas priėmė Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo pataisas, kuriomis siekiama numatyti naujas teisių...

Rinkodara
2018.11.08
Susivienijusiai Lietuvos žiniasklaidai – tarptautinis apdovanojimas 4

Visa Lietuvos žiniasklaidos bendruomenė buvo įvertinta žurnalisto Peterio Greste vardo apdovanojimu už...

Rinkodara
2018.11.07
Kai velnias slypi detalėse 4

Valdantiesiems ir vėl nepavyko sulaukti pritarimo laikinosios tyrimo komisijos dėl LRT veiklos išvadoms – po...

Rinkodara
2018.11.07
Baigėsi „Telia Lietuva“ dizaino agentūros konkursas

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ skelbtą dizaino agentūros konkursą laimėjo kūrybinė reklamos...

Rinkodara
2018.11.06
„Laisvės TV“ su „AltSpace“ žengia į senamiestį ir derasi su investuotojais Premium 2

„Laisvės TV“ žengia naują plėtros žingsnį – atidaro dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją...

Rinkodara
2018.11.06
Nauji prekių ženklai: ar bus galima įregistruoti skonį ar kvapą? Rėmėjo turinys 2

Dažniausiai prekių ženklai mums asocijuojasi su įmonės, produkto ar paslaugos pavadinimu, logotipu. Tačiau...

Rinkodara
2018.11.05
SBA grupė plečia komunikacijos skyrių

SBA įmonių grupės viešųjų ryšių projektų vadovu pradeda dirbti Petras Lingė, iki šiol dirbęs LNK Žinių...

Rinkodara
2018.11.05
Tarp NAPA finalininkų – daugiausia lietuvių dizainerių darbų

Kitą savaitgalį vyksiančiuose nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose NAPA varžysis 26 lietuvių, 15...

Rinkodara
2018.11.04
Reklamuoti Lietuvą pasauliui: niekam neįdomu, ar mums įdomu 4

Pripažinkime, turime du kompleksus: savinieką ir kompleksą dėl saviniekos.

Rinkodara
2018.11.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau