Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras

Publikuota: 2018-10-14

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki pardavimo užtrunka ir pusantrų metų: pirkėjus reikia įtikinti ne tiek prietaiso kokybe, kiek jonizuoto, šarminio vandens nauda. Inga ir Sigitas Tribuišiai, Panevėžio vandens jonizatorių gamybos UAB „Burbuliukas ir Co“ bendraturčiai, sako, kad turi parduoti visą paketą – ir prietaisus, ir edukaciją, ir rinkodarą.

„Tai produktas, dėl kurio mums niekas negali patarti. Vandens jonizatoriai nėra nei kvepalai, nei pirmo būtinumo prekė, todėl mums neužtenka parduoti jonizatoriaus – turime parduoti visą paketą – pristatyti jonizuoto, šarminio, sidabruoto vandens naudą“, – sako p. Tribuišienė.

Verslininkai kalba apie rinkodaros poreikį, o įmonės įkūrimo istorija ir priežastis, matyt, būtų vienas geriausių istorijų pasakojimo (angl. „storytelling“) pavyzdžių – p. Kriovė pradėjo gaminti jonizatorius, nes, susidūręs su sveikatos problemomis, pats įsitikino šarminio vandens nauda.

Tačiau bendrovė asmenine įkūrėjo istorija mažai naudojasi: su jonizuoto vandens nauda vartotojai supažindinami vaizdo įrašais, kurie, pavyzdžiui, potencialiems klientams platinami dar iki tarptautinių parodų, kuriose panevėžiečiai dalyvauja, pradžios. Taip pat naudojami lankstinukai, kuriose aprašytos jonizatorių įsigijusių pirkėjų istorijos, atsiliepimai.

O vienas iš kūrybiškesnių „Burbuliukas ir Co“ būdų pristatyti šarminio vandens naudą, virto atskiru verslu.

Iš pažiūros jonizuotas, šarminis vanduo vargiai skiriasi nuo įprasto. Tačiau p. Tribuišienė sako, kad apčiuopiamas skirtumas matyti iš kavos, arbatos, vaisių ar daržovių.

Prieš kelerius metus, ji pasakoja, sugalvojusi tokio vandens naudą parodyti per vaisius – įkurti sulčių barą, jie buvo atidaryti Šiauliuose ir Vilniuje, „Ogmios“ mieste, tačiau išaugo į „Fresh Post“ – salotų ir sulčių barą. Naujas projektas pretenduoja tapti tarptautine franšize.

„Maždaug po metų ir kelių mėnesių „Fesh Post“ veiklos Vilniuje ant slenksčio turime Klaipėdą, kur norima įkurti tokią vietą, interesantų Paryžiuje ir Londone, Taliną domina ne viena pozicija, – vardija p. Tribuišienė. – Tai rodo, kokia yra produkto nauda, „Fresh Post“ rinkodarai neišleidome nė cento, bet sulaukiame NT vystytojų pasiūlymų, kurie mato salotų barą mato dar tik būsimuose verslo centruose, pastatų vizualizacijose.“

Visą „Burbuliukas ir Co“ istoriją skaitykite VŽ Premium.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“ 2

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau