Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras

Publikuota: 2018-10-14

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki pardavimo užtrunka ir pusantrų metų: pirkėjus reikia įtikinti ne tiek prietaiso kokybe, kiek jonizuoto, šarminio vandens nauda. Inga ir Sigitas Tribuišiai, Panevėžio vandens jonizatorių gamybos UAB „Burbuliukas ir Co“ bendraturčiai, sako, kad turi parduoti visą paketą – ir prietaisus, ir edukaciją, ir rinkodarą.

„Tai produktas, dėl kurio mums niekas negali patarti. Vandens jonizatoriai nėra nei kvepalai, nei pirmo būtinumo prekė, todėl mums neužtenka parduoti jonizatoriaus – turime parduoti visą paketą – pristatyti jonizuoto, šarminio, sidabruoto vandens naudą“, – sako p. Tribuišienė.

Verslininkai kalba apie rinkodaros poreikį, o įmonės įkūrimo istorija ir priežastis, matyt, būtų vienas geriausių istorijų pasakojimo (angl. „storytelling“) pavyzdžių – p. Kriovė pradėjo gaminti jonizatorius, nes, susidūręs su sveikatos problemomis, pats įsitikino šarminio vandens nauda.

Tačiau bendrovė asmenine įkūrėjo istorija mažai naudojasi: su jonizuoto vandens nauda vartotojai supažindinami vaizdo įrašais, kurie, pavyzdžiui, potencialiems klientams platinami dar iki tarptautinių parodų, kuriose panevėžiečiai dalyvauja, pradžios. Taip pat naudojami lankstinukai, kuriose aprašytos jonizatorių įsigijusių pirkėjų istorijos, atsiliepimai.

O vienas iš kūrybiškesnių „Burbuliukas ir Co“ būdų pristatyti šarminio vandens naudą, virto atskiru verslu.

Iš pažiūros jonizuotas, šarminis vanduo vargiai skiriasi nuo įprasto. Tačiau p. Tribuišienė sako, kad apčiuopiamas skirtumas matyti iš kavos, arbatos, vaisių ar daržovių.

Prieš kelerius metus, ji pasakoja, sugalvojusi tokio vandens naudą parodyti per vaisius – įkurti sulčių barą, jie buvo atidaryti Šiauliuose ir Vilniuje, „Ogmios“ mieste, tačiau išaugo į „Fresh Post“ – salotų ir sulčių barą. Naujas projektas pretenduoja tapti tarptautine franšize.

„Maždaug po metų ir kelių mėnesių „Fesh Post“ veiklos Vilniuje ant slenksčio turime Klaipėdą, kur norima įkurti tokią vietą, interesantų Paryžiuje ir Londone, Taliną domina ne viena pozicija, – vardija p. Tribuišienė. – Tai rodo, kokia yra produkto nauda, „Fresh Post“ rinkodarai neišleidome nė cento, bet sulaukiame NT vystytojų pasiūlymų, kurie mato salotų barą mato dar tik būsimuose verslo centruose, pastatų vizualizacijose.“

Visą „Burbuliukas ir Co“ istoriją skaitykite VŽ Premium.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 1

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 15

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 14

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 7

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 3

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14
3 iliuzijos, kurios klaidina darbuotojų ieškantį verslą 17

Konkurencinę kovą norinčios laimėti bendrovės nekalba apie darbuotojų pritraukimą, jos galvoja, kaip...

Rinkodara
2019.01.13
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Vienos „Hermes“ batų poros istorija Lietuvoje: ir dovana negali būti klastotė Premium

Bylose dėl prekių klastočių žmonės neretai imasi įvairios gynybinės taktikos taip bandydami išvengti prekių...

Rinkodara
2019.01.11
„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 9

Prekybos tinklas „Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo integruotos komunikacijos...

Rinkodara
2019.01.10
EBU ragina valdančiuosius neskubėti ir užtikrinti LRT nepriklausomumą 1

Seime rengiantis svarstyti LRT įstatymo pataisas, Europos transliuotojų sąjunga (EBU) paragino Lietuvos...

Rinkodara
2019.01.09
Vyriausybės kancleris bus atsakingas už Lietuvos DNR 11

Vyriausybė sudarė specialią komisiją – Lietuvos įvaizdžio strateginę tarybą, kuri svarstys strateginius...

Verslo aplinka
2019.01.09
„Kempinski“ viešbutis Vilniuje – su nauju vardu 5

„Grand Hotel Kempinski Vilnius“ – taip nuo šiol vadinsis Vilniuje įsikūręs penkių žvaigždučių viešbutis...

Rinkodara
2019.01.09
Dukart daugiau investavo „Bitė“, „Eurovaistinė“ ir Lietuvos draudimas 3

Bendros reklamos apimtys, lyginant 2018 ir 2017 m. vienuolika mėnesių, Lietuvoje augo 14,2%. Didžiausių...

Rinkodara
2019.01.08
„Walmart“ investicijų pliūpsnis – į maistomatus

Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) prekybos milžinė „Walmart“ paleido kelias akį traukiančias reklamas,...

Kalėdinį reklamos mūšį laimėjo „Maxima“ Premium 3

Per tik ką praūžusias šventes televizijos sulaukė bemaž ketvirtadaliu daugiau reklamos tiek skaičiuojant...

Rinkodara
2019.01.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau