Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras

Publikuota: 2018-10-14

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki pardavimo užtrunka ir pusantrų metų: pirkėjus reikia įtikinti ne tiek prietaiso kokybe, kiek jonizuoto, šarminio vandens nauda. Inga ir Sigitas Tribuišiai, Panevėžio vandens jonizatorių gamybos UAB „Burbuliukas ir Co“ bendraturčiai, sako, kad turi parduoti visą paketą – ir prietaisus, ir edukaciją, ir rinkodarą.

„Tai produktas, dėl kurio mums niekas negali patarti. Vandens jonizatoriai nėra nei kvepalai, nei pirmo būtinumo prekė, todėl mums neužtenka parduoti jonizatoriaus – turime parduoti visą paketą – pristatyti jonizuoto, šarminio, sidabruoto vandens naudą“, – sako p. Tribuišienė.

Verslininkai kalba apie rinkodaros poreikį, o įmonės įkūrimo istorija ir priežastis, matyt, būtų vienas geriausių istorijų pasakojimo (angl. „storytelling“) pavyzdžių – p. Kriovė pradėjo gaminti jonizatorius, nes, susidūręs su sveikatos problemomis, pats įsitikino šarminio vandens nauda.

Tačiau bendrovė asmenine įkūrėjo istorija mažai naudojasi: su jonizuoto vandens nauda vartotojai supažindinami vaizdo įrašais, kurie, pavyzdžiui, potencialiems klientams platinami dar iki tarptautinių parodų, kuriose panevėžiečiai dalyvauja, pradžios. Taip pat naudojami lankstinukai, kuriose aprašytos jonizatorių įsigijusių pirkėjų istorijos, atsiliepimai.

O vienas iš kūrybiškesnių „Burbuliukas ir Co“ būdų pristatyti šarminio vandens naudą, virto atskiru verslu.

Iš pažiūros jonizuotas, šarminis vanduo vargiai skiriasi nuo įprasto. Tačiau p. Tribuišienė sako, kad apčiuopiamas skirtumas matyti iš kavos, arbatos, vaisių ar daržovių.

Prieš kelerius metus, ji pasakoja, sugalvojusi tokio vandens naudą parodyti per vaisius – įkurti sulčių barą, jie buvo atidaryti Šiauliuose ir Vilniuje, „Ogmios“ mieste, tačiau išaugo į „Fresh Post“ – salotų ir sulčių barą. Naujas projektas pretenduoja tapti tarptautine franšize.

„Maždaug po metų ir kelių mėnesių „Fesh Post“ veiklos Vilniuje ant slenksčio turime Klaipėdą, kur norima įkurti tokią vietą, interesantų Paryžiuje ir Londone, Taliną domina ne viena pozicija, – vardija p. Tribuišienė. – Tai rodo, kokia yra produkto nauda, „Fresh Post“ rinkodarai neišleidome nė cento, bet sulaukiame NT vystytojų pasiūlymų, kurie mato salotų barą mato dar tik būsimuose verslo centruose, pastatų vizualizacijose.“

Visą „Burbuliukas ir Co“ istoriją skaitykite VŽ Premium.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Šiaulių banko inovacijai – apdovanojimas už lauko reklamos sprendimą

Lietuvoje įgyvendintai Šiaulių banko inovacijai teko išskirtinis globalaus tinklo „JCDecaux“ apdovanojimas.

Rinkodara
2020.01.23
Konkurencijos taryba: daugiausia baudų už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2019 m. už Konkurencijos, Reklamos įstatymų ir Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų...

Prekyba
2020.01.23
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
2020.01.23
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 3

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau