Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras

Publikuota: 2018-10-14

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki pardavimo užtrunka ir pusantrų metų: pirkėjus reikia įtikinti ne tiek prietaiso kokybe, kiek jonizuoto, šarminio vandens nauda. Inga ir Sigitas Tribuišiai, Panevėžio vandens jonizatorių gamybos UAB „Burbuliukas ir Co“ bendraturčiai, sako, kad turi parduoti visą paketą – ir prietaisus, ir edukaciją, ir rinkodarą.

„Tai produktas, dėl kurio mums niekas negali patarti. Vandens jonizatoriai nėra nei kvepalai, nei pirmo būtinumo prekė, todėl mums neužtenka parduoti jonizatoriaus – turime parduoti visą paketą – pristatyti jonizuoto, šarminio, sidabruoto vandens naudą“, – sako p. Tribuišienė.

Verslininkai kalba apie rinkodaros poreikį, o įmonės įkūrimo istorija ir priežastis, matyt, būtų vienas geriausių istorijų pasakojimo (angl. „storytelling“) pavyzdžių – p. Kriovė pradėjo gaminti jonizatorius, nes, susidūręs su sveikatos problemomis, pats įsitikino šarminio vandens nauda.

Tačiau bendrovė asmenine įkūrėjo istorija mažai naudojasi: su jonizuoto vandens nauda vartotojai supažindinami vaizdo įrašais, kurie, pavyzdžiui, potencialiems klientams platinami dar iki tarptautinių parodų, kuriose panevėžiečiai dalyvauja, pradžios. Taip pat naudojami lankstinukai, kuriose aprašytos jonizatorių įsigijusių pirkėjų istorijos, atsiliepimai.

O vienas iš kūrybiškesnių „Burbuliukas ir Co“ būdų pristatyti šarminio vandens naudą, virto atskiru verslu.

Iš pažiūros jonizuotas, šarminis vanduo vargiai skiriasi nuo įprasto. Tačiau p. Tribuišienė sako, kad apčiuopiamas skirtumas matyti iš kavos, arbatos, vaisių ar daržovių.

Prieš kelerius metus, ji pasakoja, sugalvojusi tokio vandens naudą parodyti per vaisius – įkurti sulčių barą, jie buvo atidaryti Šiauliuose ir Vilniuje, „Ogmios“ mieste, tačiau išaugo į „Fresh Post“ – salotų ir sulčių barą. Naujas projektas pretenduoja tapti tarptautine franšize.

„Maždaug po metų ir kelių mėnesių „Fesh Post“ veiklos Vilniuje ant slenksčio turime Klaipėdą, kur norima įkurti tokią vietą, interesantų Paryžiuje ir Londone, Taliną domina ne viena pozicija, – vardija p. Tribuišienė. – Tai rodo, kokia yra produkto nauda, „Fresh Post“ rinkodarai neišleidome nė cento, bet sulaukiame NT vystytojų pasiūlymų, kurie mato salotų barą mato dar tik būsimuose verslo centruose, pastatų vizualizacijose.“

Visą „Burbuliukas ir Co“ istoriją skaitykite VŽ Premium.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau