Slidi vieta reklamoje: didesnis ar didžiausias

Reklamoje nėra draudžiama vartoti aukščiausiojo laipsnio būdvardžių, pavyzdžiui, pigiausias, gražiausias, skaniausias, tačiau svarbu atkreipti dėmesį, ar komunikacijoje pateikiami teiginiai yra objektyvūs ar subjektyvūs.
Pasak Erikos Lukšės, Konkurencijos tarybos Nesąžiningos komercinės veiklos tyrimo skyriaus vedėjos, objektyviems teiginiams reklaminės veiklos subjektas privalo turėti įrodymų, kad jo parduodama prekė ar teikiama paslauga yra vienintelė ar pirmaujant ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti