Įkūrė naują socialinių tinklų rinkodaros įmonę

Publikuota: 2018-10-10
Neseniai veiklą pradėjusios socialinių tinklų rinkodaros įmonė „Caption“ įkūrėjas Karolis Rimkus, anksčiau vadovavęs „Bitės“ prekės ženklui „Labas“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Neseniai veiklą pradėjusios socialinių tinklų rinkodaros įmonė „Caption“ įkūrėjas Karolis Rimkus, anksčiau vadovavęs „Bitės“ prekės ženklui „Labas“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Neseniai veiklą pradėjo socialinių tinklų rinkodaros įmonė „Caption“ (MB „Antraštė“).

Ją įkūrė Karolis Rimkus, anksčiau vadovavęs „Bitės“ prekės ženklui „Labas“ bei nestandartiniams projektams žiniasklaidos planavimo agentūroje „Media House“.

Sparčiai auganti bendrovė, šiuo metu dirbanti su daugiau nei 20 klientų, teikia socialinių tinklų strategijos, administravimo ir reklamos planavimo paslaugas.

„Dabar esame keturiese, šiuo metu ieškome dar vieno darbuotojo. Tiek užaugome per keletą mėnesių. Rinka ir socialiniai tinklai – dinamiški, tad augimo planai ambicingi, – kalba p. Rimkus. – Pastaruoju metu dirbdamas laisvai samdomu socialinių tinklų ekspertu pastebėjau, kad daug prekių ženklų komunikaciją socialiniuose tinkluose vis tik vysto silpnai. Tiek „Facebook“, tiek „Instagram“ yra erdvės sėkmingai didinti pardavimus“.

Jis teigia, kad savo pagalbą siūlo ir prekių ženklams, nuosekliai čia kuriantiems turinį, tačiau neišnaudojantiems visų galimybių juo pasiekti savo auditorijas, ir įmonėms, žengiančioms pirmuosius žingsnius jiems naujose platformose – pavyzdžiui, „Instagram“.

„Norime būti orientuoti į kūrybišką efektyvumą, pirmiausia galvoti apie kliento tikslus, ir socialinius tinklus panaudoti labiau verslo tikslams siekti nei vien komunikacijai“, – kalba p. Rimkus.

Šiuo metu „Caption“ dirba su banku „Citadele“, telekomunikacijų prekės ženklu „Labas“, interneto parduotuve „Pigu.lt“, „Courtyard by Marriott“ viešbučio restoranu „Solt“, taip pat „Lietuvos monetų kalykla“, „Meniu.lt“ bei kitomis Lietuvos ir tarptautinėmis kompanijomis.

Planuojama šiemetinė bendrovės apyvarta 50.000–100.000 Eur.

Specializuotų socialinių tinklų agentūrų yra ne viena: tai ir „Socialus marketingas“, ir „Choco Agency“ (UAB „Turinio rinkodara“), ir „BigNow“ (UAB „Dideli dideli“), prieš kelerius metus atsiskyrusi nuo integruotos komunikacijos agentūros „INK agency“ ir kt.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 1

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 24

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
„Amber Food“ krepšelyje – naujas restoranų prekės ženklas Premium 6

Vienas Lietuvos maitinimo rinkos banginių, pusšimtį taškų valdanti UAB „Amber Food“, įsigijo sostinėje...

Paslaugos
2019.06.14
„Tez Tour“ tęsia bendradarbiavimą su ligšioliniais komunikacijos partneriais

Kelionių organizatorius „Tez Tour“ ir toliau dirbs su komunikacijos partneriais UAB „VIP Viešosios...

Paslaugos
2019.06.13
A. Zabarauskas: paprastumas buvo G. Nausėdos pamatinis principas Premium 2

Apie išrinktojo prezidento ir kitų dviejų lyderių rinkimų kampanijų stipriąsias ir silpnąsias puses diskutavę...

Rinkodara
2019.06.13
„Publicum“ rezultatai: augo ir pajamos, ir pelnas

Tarptautinei „Havas“ grupei priklausanti Lietuvos strateginės komunikacijos agentūra „Publicum“ praėjusiais...

Rinkodara
2019.06.13
„Telia Lietuva“ atnaujino prekės ženklo šūkį 17

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nuo šiol naudos naują šūkį – „Įdomiau – tik gyvenimas“. Su šiuo...

Rinkodara
2019.06.13
„Clinic 212“ augino ir pajamas, ir pelną 4

Bendros kūrybinės agentūros „Clinic 212“ ir jos valdomos skaitmeninio turinio kūrybos agentūros „Enter“...

Rinkodara
2019.06.12
Kaip be didelių pinigų sukurti prekės ženklą, bet kad šis būtų veiksmingas Premium 2

Verslo pradžioje prekės ženklui dažnai skiriama nedaug dėmesio, tačiau vis dažniau jau ir smulkieji supranta,...

Gazelė
2019.06.12
„15min“ savininkas parduoda skelbimų svetaines: kalba apie šimtamilijoninį sandorį Premium 7

Sandoris, kuriuo žiniasklaidos bendrovės „15min“ ir naujienų agentūros BNS savininkas perleidžia savo...

Rinkos
2019.06.12
Naujieji geidžiamiausi darbdaviai: kurių reputacija geriausia  Premium 1

Iš geidžiamiausių darbdavių finalinio dvidešimtuko geriausia reputacija žiniasklaidoje pernai pasižymėjo...

Vadyba
2019.06.12
„Amazon“ – vertingiausias, „Instagram“ – labiausiai augęs

Vertingiausias prekės ženklas 2019 m. pasaulyje – „Amazon“. Šio prekės ženklo vertė stipriausiųjų dešimtuke...

Rinkodara
2019.06.11
GREEN FEEL'S: lietuviško prekės ženklo dialogas su vartotoju Verslo tribūna

Atvirai ir vartotojui suprantama kalba šnekėti apie produkto sudedamąsias dalis – toks lietuviškos kosmetikos...

Vadyba
2019.06.11
Klientų patirtis – naujas verslų mūšio laukas 1

Klientų patirtis veda įmones į priekį arba palieka jas už konkurentų nugaros.

Rinkodara
2019.06.11
„Verslo žinių“ planuose – orientacija į skaitmeninę erdvę 13

„Verslo žinių“ pajamos ir grynasis pelnas per 2018 m. sumažėjo. Šiemetiniuose planuose – nauji skaitmeniniai...

Rinkodara
2019.06.11
B. ir M. Obamos kurs tinklalaidę „Spotify“ platformoje 2

Buvęs JAV prezidentas Barackas Obama ir sutuoktinė Michelle su muzikos internetu transliavimo platforma...

Laisvalaikis
2019.06.10
Besikeičiantis pirkėjas: reikia ne tik geros kainos, bet ir potyrių

Prekybos tinklas „Iki“ sėkminga vadina pavasarinę rinkodaros kampaniją, su kuria savo pirkėjus kvietė į daržo...

Rinkodara
2019.06.09
IKEA ir „Simpsonų“ pamoka: turėtume dažniau atsigręžti į popkultūrą Premium

Neseniai baldų prekybos milžinė IKEA Jungtiniuose Arabų Emyratuose pradėjo rinkodaros kampaniją, reklamai...

Rinkodara
2019.06.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau