Įkūrė naują socialinių tinklų rinkodaros įmonę

Publikuota: 2018-10-10
Neseniai veiklą pradėjusios socialinių tinklų rinkodaros įmonė „Caption“ įkūrėjas Karolis Rimkus, anksčiau vadovavęs „Bitės“ prekės ženklui „Labas“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Neseniai veiklą pradėjusios socialinių tinklų rinkodaros įmonė „Caption“ įkūrėjas Karolis Rimkus, anksčiau vadovavęs „Bitės“ prekės ženklui „Labas“. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Neseniai veiklą pradėjo socialinių tinklų rinkodaros įmonė „Caption“ (MB „Antraštė“).

Ją įkūrė Karolis Rimkus, anksčiau vadovavęs „Bitės“ prekės ženklui „Labas“ bei nestandartiniams projektams žiniasklaidos planavimo agentūroje „Media House“.

Sparčiai auganti bendrovė, šiuo metu dirbanti su daugiau nei 20 klientų, teikia socialinių tinklų strategijos, administravimo ir reklamos planavimo paslaugas.

„Dabar esame keturiese, šiuo metu ieškome dar vieno darbuotojo. Tiek užaugome per keletą mėnesių. Rinka ir socialiniai tinklai – dinamiški, tad augimo planai ambicingi, – kalba p. Rimkus. – Pastaruoju metu dirbdamas laisvai samdomu socialinių tinklų ekspertu pastebėjau, kad daug prekių ženklų komunikaciją socialiniuose tinkluose vis tik vysto silpnai. Tiek „Facebook“, tiek „Instagram“ yra erdvės sėkmingai didinti pardavimus“.

Jis teigia, kad savo pagalbą siūlo ir prekių ženklams, nuosekliai čia kuriantiems turinį, tačiau neišnaudojantiems visų galimybių juo pasiekti savo auditorijas, ir įmonėms, žengiančioms pirmuosius žingsnius jiems naujose platformose – pavyzdžiui, „Instagram“.

„Norime būti orientuoti į kūrybišką efektyvumą, pirmiausia galvoti apie kliento tikslus, ir socialinius tinklus panaudoti labiau verslo tikslams siekti nei vien komunikacijai“, – kalba p. Rimkus.

Šiuo metu „Caption“ dirba su banku „Citadele“, telekomunikacijų prekės ženklu „Labas“, interneto parduotuve „Pigu.lt“, „Courtyard by Marriott“ viešbučio restoranu „Solt“, taip pat „Lietuvos monetų kalykla“, „Meniu.lt“ bei kitomis Lietuvos ir tarptautinėmis kompanijomis.

Planuojama šiemetinė bendrovės apyvarta 50.000–100.000 Eur.

Specializuotų socialinių tinklų agentūrų yra ne viena: tai ir „Socialus marketingas“, ir „Choco Agency“ (UAB „Turinio rinkodara“), ir „BigNow“ (UAB „Dideli dideli“), prieš kelerius metus atsiskyrusi nuo integruotos komunikacijos agentūros „INK agency“ ir kt.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium 1

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 6

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau