Po teismų maratono – tiesa vėl „Not Perfect“ pusėje

Publikuota: 2018-10-05
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Po ilgo teismų maratono Apeliacinio teismo nuosprendis – vėl palankus reklamos agentūrai „Not Perfect | Y&R“. Teismas paliko Vilniaus apygardos teismo sprendimą nepakeistą ir pripažo, kad 2015 m. „Adrenalino“ rezultatai kategorijoje „Metų kūrybinė agentūra“ yra neteisėti.

VŽ primena, kad šis ginčas tęsiasi nuo 2015 m., kai „Not Perfect | Y&R“ pateikė pretenziją dėl reklamos festivalio taškų skaičiavimo, ginčydama tuokart Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) paskelbtus rezultatus ir „Adell Taivas Ogilvy“ paskelbimą 2015 m. „Geriausia metų kūrybine“ agentūra.

Paulius Senūta, reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R Vilnius“ valdybos pirmininkas, pabrėžia, kad džiaugiasi, kad Lietuva vis dėl to teisinė valstybė.

„Liūdžiu, kad KOMAA vietoj to, kad pripažintų savo klaidas ir atsiprašytų stengiasi jas slėpti, dangstyti, spausti visais įmanomais kanalais. Ši asociacija – gėda reklamos industrijai. Įeisime į reklamos istoriją – greičiausiai tai bus pirmas festivalis pasaulyje, kurio rezultatai bus panaikinti teisme kaip neteisėti“, – ironizuoja p. Senūta.

„Jau antra instancija priėmė sprendimą ir KOMAA turi jį vykdyti. Aplinkybės nustatytos, įvertintos, mes – teisūs. Teko nemažai padirbėti, bet jų savivalę įrodėme ir bent vienam kartui pažabojome, dabar jie turi vykdyti teismo sprendimą. Nemanau, kad niekas neklysta, tačiau KOMAA pasirinktas kelias klaidų nepripažinti, o dangstyti ir taip gilinti savo bėdas tik parodo tos organizacijos kreivą vertybinę sistemą. Nuoširdžiai linkiu šiai organizacijai save reformuoti, o kai ji tai padarys gal mes vėl norėsime tapti jos nariais“, – svarsto p. Senūta.

VŽ rašė, kad protestuodama prieš šią situaciją, „Not Perfect | Y&R“ nedalyvavo nei 2016, nei 2017 m., nei šiemetiniame reklamos festivalyje „Adrenalinas“. Pastaruosius du metus festivalyje nedalyvavo ir „Adell Taivas Ogilvy“, nusprendusi savo laiką ir resursus investuoti į tarptautinius festivalius.

Edita Raguckienė, KOMAA vadovė, prie asociacijos vairo stojusi 2017 m. rudenį, susilaiko nuo komentarų.

„Valdyba turi rinktis kitą savaitę, tada ir kalbėsime šiuo klausimu. Visiems norisi užversti tą seną puslapį ir judėti toliau. Turime ambicingų planų ir norų auginti festivalį“, – kalba p. Raguckienė.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau