Po teismų maratono – tiesa vėl „Not Perfect“ pusėje

Publikuota: 2018-10-05
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Po ilgo teismų maratono Apeliacinio teismo nuosprendis – vėl palankus reklamos agentūrai „Not Perfect | Y&R“. Teismas paliko Vilniaus apygardos teismo sprendimą nepakeistą ir pripažo, kad 2015 m. „Adrenalino“ rezultatai kategorijoje „Metų kūrybinė agentūra“ yra neteisėti.

VŽ primena, kad šis ginčas tęsiasi nuo 2015 m., kai „Not Perfect | Y&R“ pateikė pretenziją dėl reklamos festivalio taškų skaičiavimo, ginčydama tuokart Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) paskelbtus rezultatus ir „Adell Taivas Ogilvy“ paskelbimą 2015 m. „Geriausia metų kūrybine“ agentūra.

Paulius Senūta, reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R Vilnius“ valdybos pirmininkas, pabrėžia, kad džiaugiasi, kad Lietuva vis dėl to teisinė valstybė.

„Liūdžiu, kad KOMAA vietoj to, kad pripažintų savo klaidas ir atsiprašytų stengiasi jas slėpti, dangstyti, spausti visais įmanomais kanalais. Ši asociacija – gėda reklamos industrijai. Įeisime į reklamos istoriją – greičiausiai tai bus pirmas festivalis pasaulyje, kurio rezultatai bus panaikinti teisme kaip neteisėti“, – ironizuoja p. Senūta.

„Jau antra instancija priėmė sprendimą ir KOMAA turi jį vykdyti. Aplinkybės nustatytos, įvertintos, mes – teisūs. Teko nemažai padirbėti, bet jų savivalę įrodėme ir bent vienam kartui pažabojome, dabar jie turi vykdyti teismo sprendimą. Nemanau, kad niekas neklysta, tačiau KOMAA pasirinktas kelias klaidų nepripažinti, o dangstyti ir taip gilinti savo bėdas tik parodo tos organizacijos kreivą vertybinę sistemą. Nuoširdžiai linkiu šiai organizacijai save reformuoti, o kai ji tai padarys gal mes vėl norėsime tapti jos nariais“, – svarsto p. Senūta.

VŽ rašė, kad protestuodama prieš šią situaciją, „Not Perfect | Y&R“ nedalyvavo nei 2016, nei 2017 m., nei šiemetiniame reklamos festivalyje „Adrenalinas“. Pastaruosius du metus festivalyje nedalyvavo ir „Adell Taivas Ogilvy“, nusprendusi savo laiką ir resursus investuoti į tarptautinius festivalius.

Edita Raguckienė, KOMAA vadovė, prie asociacijos vairo stojusi 2017 m. rudenį, susilaiko nuo komentarų.

„Valdyba turi rinktis kitą savaitę, tada ir kalbėsime šiuo klausimu. Visiems norisi užversti tą seną puslapį ir judėti toliau. Turime ambicingų planų ir norų auginti festivalį“, – kalba p. Raguckienė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
NMA vadovas: D. Gudelio įmonių pasiūlymai buvo pigiausi

Dariaus Gudelio valdomos ryšių su visuomene agentūros pernai laimėjo tris Nacionalinės mokėjimo agentūros...

Rinkodara
16:40
Sulaukta mažiau nusiskundimų dėl žalingo turinio internete

Per 2018 m. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) interneto karštąja linija gavo 3.149...

Rinkodara
10:25
„Pegaso“ patirtis: knygų pardavimus augina kitos prekės Premium 1

„Pegaso“ tinklą valdanti UAB „ALG knygynai“ sėkmingu projektu vadina pasirinktą naują knygyno koncepciją, kur...

Rinkodara
05:45
„Google“ testuoja būsimos Autorinių teisių direktyvos scenarijų 3

Praėjusią savaitę „Google“ pradėjo eksperimentuoti su nedidele dalimi vartotojų Europoje, kad suprastų, kokia...

Rinkodara
2019.01.22
„TNS LT“ pajamos užpernai pasiekė 2,9 mln. Eur

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „TNS LT“ pajamos 2017 m. siekė 2,9 mln. Eur –...

Rinkodara
2019.01.21
Baltijos šalių gyventojai noriau moka už turinį

Praėjusiais metais Baltijos šalių žiūrovai atsikratė mokamų vaizdo transliacijų internetu baimės ir lyginant...

Rinkodara
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 18

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau