NT vystytoja „Rewo“ turi naują rinkodaros vadovę

Nekilnojamojo turto vystymo ir investicijų bendrovės Rewo turi naują rinkodaros ir komunikacijos departamento vadovę. Ja tapo komunikacijos specialistė Agnė Kernagienė.
Rinkodaros ir komunikacijos departamentas Rewo bendrovėje kuriamas naujai, šiuo metu jame trys darbuotojai, ateityje komandą ketinama išauginti iki 5 žmonių. Bendrovė praneša, kad taip ketina stiprinti prekės ženklą ir gerinti ryšių su potencialiais bei esamais klientais kokybę.
Ponia Kernagienė yra sukaupusi daugiau nei 10 m. patirtį rinkodaros srityje, ji yra prisidėjusi prie tokių prekės ženklų kaip Iki, Gardėsis, Vilkyškių pieninė, Panorama ir daugelio kitų vystymo.
Pastaruoju metu p. Kernagienė dirbo Samsung Electronics Baltics ir buvo atsakinga už prekės ženklo plėtojimą Baltijos šalyse.
Rewo šiuo metu yra viena įdomiausių kompanijų NT rinkoje. Bendrovė neslepia savo ambicijų ir turi aiškią viziją tapti viena iš lyderių. Be to, ji yra atvira inovacijoms ir nebijo imtis to, ko nedaro kiti. To pavyzdys neseniai sėkmingai išplatinta 3 mln. Eur vertės obligacijų emisija Nok Nok Home projekto finansavimui. Kiekvienam komunikacijos specialistui tokio tipo organizacija yra ir iššūkis, ir puiki galimybė realizuoti naujas idėjas, išplatintame pranešime teigia p. Kernagienė.
VŽ rašė, kad Rewo šiuo metu vysto nedidelį kotedžų projektą Vilniaus Valakampiuose, prie Neries upės. Taip pat bendrovė investuoja 16,8 mln. Eur į prabangaus daugiabučio statybas Vilniaus senamiestyje Žygimantų gatvėje.
Anksčiau sostinėje Rewo įgyvendino projektus Turniškių dominija, Neries apartamentai, Naujoji Anglija, Subačiaus 19.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti