„Beatos virtuvė“ bendradarbiaus su „Margarita“

Publikuota: 2018-10-01
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Tinklaraštininkė, žurnalistė, kulinarinių knygų autorė Beata Nicholson kartu su lietuviškos kosmetikos prekės ženklu „Margarita“ pristato natūralios kosmetikos liniją „Beatos virtuvė“.

Prekyboje pasirodė 4 nauji bendri „Margaritos ECO“ ir „Beatos virtuvės“ gaminiai: dušo želė, šampūnas, rankų muilas bei kremas.

„Nors jaučiuosi pasaulio pilietė, nemažai laiko gyvenau užsienyje, bet visada su malonumu renkuosi Lietuvoje sukurtus, užaugintus ar pagamintus dalykus. Kuriant „Beatos virtuvės“ kosmetiką, visi keliai nuvedė į „Margaritą“, nes ši produkcija man puikiai pažįstama. Mano pirmasis gyvenime kremas veidui taip pat buvo „Margarita“, – išplatintame pranešime teigia p. Nicholson.

„Beatos virtuvės“ kosmetikos linija buvo vystoma kelerius metus, o gaminiai, kaip ir visa „Biok“ kosmetika, yra sertifikuota „Ecocert“ ir pažymėta „Cosmos Natural“ ženklu.

„Kuriant šiuos produktus norėjosi išskirtinės, bet kartu ir daugeliui prieinamos bei įperkamos kokybės. „Beatos virtuvė“ natūralią dušo želę, šampūną, kremą rankoms ir muilą drąsiai gali naudoti visi – nuo mažiausio iki vyriausio šeimos nario. Toks ir buvo mūsų tikslas – sukurti visai šeimai tinkančią kosmetikos liniją“, – kalba p. Nicholson.

Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“ rinkodaros vadovė, džiaugiasi naująja partneryste ir teigia, kad šiais metais planuojama pristatyti vieną šios linijos naujieną šaltajam sezonui – rankų kremą „rankinukui“.

„Ateičiai taip pat turime idėjų, tačiau pirmąjį pusmetį pasitikrinsime, kaip sekasi šiai „Margarita ECO Beatos virtuvė“ linijai.

VŽ rašė, kad šią vasarą parduotuvių lentynose pasirodė ir naujasis „Biok laboratorijos“ prekės ženklas „Kilig“, kuris pakeitė „Rasą“, „Arą“ ir „Biok dermatology“.

VŽ skelbė, kad „Biok laboratorija“ per 2017-uosius pardavimus padidino 14% – iki 8,7 mln. Eur. Didžiausias augimas fiksuojamas iš eksporto rinkų, kuriose vis daugiau parduodama „Ecodentos“ prekių ženklo produktų, tuo tarpu Lietuvoje daugiausia augo veido kategorijos produktų pardavimai.

Pernai „Biok laboratorija“ sustiprino „Margaritos“ veido priežiūros liniją: jaunimui pasiūlė „Anti-Acne“ liniją, o ekologiškumo ieškotojams pristatė „Cosmos Natural“ sertifikatus turinčią veido ir kūno priežiūros liniją „Margarita Eco“. Taip pat parduotuvių lentynose pasirodė ir nauja „Ecodenta Cosmo“ linija.

Ne pirma partnerystė

Savo ruožtu p. Nicholson valdomam prekės ženklui „Beatos virtuvė“ – tai ne pirma partnerystė.

Su šiuo prekės ženklu yra kepami trijų rūšių „Vilniaus duonos“ gaminiai ir kūčiukai. Taip trijų rūšių kakavos (projektas su „Alvo prekyba“), trijų rūšių padažai gaminimui (projektas su „Orkla Foods Lietuva“).

„Visi šie produktai sulaukė teigiamo vartotojų įvertinimo ir jau keleri metai yra tarp populiariausių savo kategorijoje. Pagrindinis jų išskirtinumas – kokybė ir lietuviams priimtinas skonis. Visų produktų receptai buvo sukurti aktyviai bendradarbiaujant su Beata Nicholson“, – teigia Vilma Janulytė, „Beatos virtuvės“ Komunikacijos ir rinkodaros vadovė.

Su šiuo prekės ženklu taip pat yra leidžiami kulinariniai žurnalai, knygos.

FOTOGALERIJA Naujieji gaminiai. (5 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12
Medijos – ir streso, ir atsipalaidavimo šaltinis Premium

Šiandieniame technologijų pasaulyje medijomis naudojamės vis daugiau, o prekių ženklams tai atveria didesnių...

Rinkodara
2019.11.11
Keičiasi SBA rinkodaros ir verslo vystymo vadovai 1

SBA grupei, plečiant veiklą ir tęsiant plėtrą užsienio rinkose, vyksta pokyčiai grupės vadovybėje: verslo...

Rinkodara
2019.11.11
Slaptieji pirkėjai daugiausiai simpatijų skyrė „Senukams“

Slaptų pirkėjų tyrimas rodo, kad geriausiai klientus vadinamajame DIY (ang. do it yourself) segmente...

Prekyba
2019.11.10
„Social Media Fest 2019“: renka įtakingiausiuosius socialiniuose tinkluose

Socialinių tinklų atradimų festivalio „Social Media Fest 2019“ komisija įvertino Lietuvos influencerius,...

Rinkodara
2019.11.10
Vienas iš darbų „NAPA Baltic 2019“ diskvalifikuojamas

Komisijos sprendimu vienas iš Estijos dizaino darbų, laimėjusių sidabrą „NAPA Baltic 2019“ apdovanojimuose,...

Rinkodara
2019.11.08
Kampanija „Lietuvos DNR“ pelnė tarptautinį apdovanojimą

Vyriausybės kanceliarijos Lietuvos įvaizdžio grupės inicijuota komunikacinė kampanija „Lietuvos DNR“...

Rinkodara
2019.11.08
„NAPA Baltic 2019“ – daugiausia laimėjimų Lietuvos dizaineriams

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginyje „NAPA Baltic 2019“ išrinkti geriausi...

Rinkodara
2019.11.07
LRT teisininkė prisijungė prie advokatų profesinės bendrijos „AAA Law“

Nuo šių metų lapkričio autorių teisių, žiniasklaidos teisės ir darbo teisės ekspertė Daiva Apšegienė...

Rinkodara
2019.11.07
Registrų centras atnaujina savo prekės ženklą 28

Registrų centras Valstybiniam patentų biurui pateikė paraišką registruoti savo naują prekės ženklą, kurį kūrė...

Rinkodara
2019.11.07
Vilniui – turizmo „Oskaras“ už „G-spot“ reklaminę kampaniją 4

Vilniaus turizmo rinkodaros kampanija „Vilnius – the G-spot of Europe“ (liet. „Vilnius – Europos G taškas“)...

Rinkodara
2019.11.06
A. Žakas vadovaus dar vienai reklamos agentūrai

Skaitmeninės reklamos ir komunikacijos agentūros „Socialus marketingas“ vadovas Arijus Žakas paskirtas ir tai...

Rinkodara
2019.11.06
„Vienos kėdės istorija“: neįgyvendinti lūkesčiai ir neplanuota pabaiga

Vilniaus Katedros aikštėje nuo rugsėjo vidurio vyksta paramos fondo „Mamų unija“ projektas „Vienos kėdės...

Rinkodara
2019.11.05
„Lidl“ startuoja su plastiko mažinimo kampanija 3

Šiemet paskelbęs, kad iki 2020 m. atsisakys vienkartinių plastikinių pirkinių maišelių, prekybos tinklas...

Rinkodara
2019.11.04
Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ – 80 savitarnos skenerių 5

Po rekonstrukcijos „Panoramos“ „Rimi“ pirkėjams siūlo kelis kartus greičiau atsiskaityti už prekes, jas...

Prekyba
2019.11.03
Paskelbti pakuotės dizaino „NAPA Baltic 2019“ finalininkai

Kasmetiniuose Baltijos ir Šiaurės šalių pakuotės dizaino renginiui „NAPA Baltic“ šiemet pateiktas 121 darbas,...

Rinkodara
2019.11.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau