„Beatos virtuvė“ bendradarbiaus su „Margarita“

Publikuota: 2018-10-01
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Tinklaraštininkė, žurnalistė, kulinarinių knygų autorė Beata Nicholson kartu su lietuviškos kosmetikos prekės ženklu „Margarita“ pristato natūralios kosmetikos liniją „Beatos virtuvė“.

Prekyboje pasirodė 4 nauji bendri „Margaritos ECO“ ir „Beatos virtuvės“ gaminiai: dušo želė, šampūnas, rankų muilas bei kremas.

„Nors jaučiuosi pasaulio pilietė, nemažai laiko gyvenau užsienyje, bet visada su malonumu renkuosi Lietuvoje sukurtus, užaugintus ar pagamintus dalykus. Kuriant „Beatos virtuvės“ kosmetiką, visi keliai nuvedė į „Margaritą“, nes ši produkcija man puikiai pažįstama. Mano pirmasis gyvenime kremas veidui taip pat buvo „Margarita“, – išplatintame pranešime teigia p. Nicholson.

„Beatos virtuvės“ kosmetikos linija buvo vystoma kelerius metus, o gaminiai, kaip ir visa „Biok“ kosmetika, yra sertifikuota „Ecocert“ ir pažymėta „Cosmos Natural“ ženklu.

„Kuriant šiuos produktus norėjosi išskirtinės, bet kartu ir daugeliui prieinamos bei įperkamos kokybės. „Beatos virtuvė“ natūralią dušo želę, šampūną, kremą rankoms ir muilą drąsiai gali naudoti visi – nuo mažiausio iki vyriausio šeimos nario. Toks ir buvo mūsų tikslas – sukurti visai šeimai tinkančią kosmetikos liniją“, – kalba p. Nicholson.

Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“ rinkodaros vadovė, džiaugiasi naująja partneryste ir teigia, kad šiais metais planuojama pristatyti vieną šios linijos naujieną šaltajam sezonui – rankų kremą „rankinukui“.

„Ateičiai taip pat turime idėjų, tačiau pirmąjį pusmetį pasitikrinsime, kaip sekasi šiai „Margarita ECO Beatos virtuvė“ linijai.

VŽ rašė, kad šią vasarą parduotuvių lentynose pasirodė ir naujasis „Biok laboratorijos“ prekės ženklas „Kilig“, kuris pakeitė „Rasą“, „Arą“ ir „Biok dermatology“.

VŽ skelbė, kad „Biok laboratorija“ per 2017-uosius pardavimus padidino 14% – iki 8,7 mln. Eur. Didžiausias augimas fiksuojamas iš eksporto rinkų, kuriose vis daugiau parduodama „Ecodentos“ prekių ženklo produktų, tuo tarpu Lietuvoje daugiausia augo veido kategorijos produktų pardavimai.

Pernai „Biok laboratorija“ sustiprino „Margaritos“ veido priežiūros liniją: jaunimui pasiūlė „Anti-Acne“ liniją, o ekologiškumo ieškotojams pristatė „Cosmos Natural“ sertifikatus turinčią veido ir kūno priežiūros liniją „Margarita Eco“. Taip pat parduotuvių lentynose pasirodė ir nauja „Ecodenta Cosmo“ linija.

Ne pirma partnerystė

Savo ruožtu p. Nicholson valdomam prekės ženklui „Beatos virtuvė“ – tai ne pirma partnerystė.

Su šiuo prekės ženklu yra kepami trijų rūšių „Vilniaus duonos“ gaminiai ir kūčiukai. Taip trijų rūšių kakavos (projektas su „Alvo prekyba“), trijų rūšių padažai gaminimui (projektas su „Orkla Foods Lietuva“).

„Visi šie produktai sulaukė teigiamo vartotojų įvertinimo ir jau keleri metai yra tarp populiariausių savo kategorijoje. Pagrindinis jų išskirtinumas – kokybė ir lietuviams priimtinas skonis. Visų produktų receptai buvo sukurti aktyviai bendradarbiaujant su Beata Nicholson“, – teigia Vilma Janulytė, „Beatos virtuvės“ Komunikacijos ir rinkodaros vadovė.

Su šiuo prekės ženklu taip pat yra leidžiami kulinariniai žurnalai, knygos.

FOTOGALERIJA Naujieji gaminiai. (5 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
19:22
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 3

„Metų CMO 2018“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
16:34
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
16:33
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
14:13
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
11:28
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 1

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau