„Beatos virtuvė“ bendradarbiaus su „Margarita“

Publikuota: 2018-10-01
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Tinklaraštininkė, žurnalistė, kulinarinių knygų autorė Beata Nicholson kartu su lietuviškos kosmetikos prekės ženklu „Margarita“ pristato natūralios kosmetikos liniją „Beatos virtuvė“.

Prekyboje pasirodė 4 nauji bendri „Margaritos ECO“ ir „Beatos virtuvės“ gaminiai: dušo želė, šampūnas, rankų muilas bei kremas.

„Nors jaučiuosi pasaulio pilietė, nemažai laiko gyvenau užsienyje, bet visada su malonumu renkuosi Lietuvoje sukurtus, užaugintus ar pagamintus dalykus. Kuriant „Beatos virtuvės“ kosmetiką, visi keliai nuvedė į „Margaritą“, nes ši produkcija man puikiai pažįstama. Mano pirmasis gyvenime kremas veidui taip pat buvo „Margarita“, – išplatintame pranešime teigia p. Nicholson.

„Beatos virtuvės“ kosmetikos linija buvo vystoma kelerius metus, o gaminiai, kaip ir visa „Biok“ kosmetika, yra sertifikuota „Ecocert“ ir pažymėta „Cosmos Natural“ ženklu.

„Kuriant šiuos produktus norėjosi išskirtinės, bet kartu ir daugeliui prieinamos bei įperkamos kokybės. „Beatos virtuvė“ natūralią dušo želę, šampūną, kremą rankoms ir muilą drąsiai gali naudoti visi – nuo mažiausio iki vyriausio šeimos nario. Toks ir buvo mūsų tikslas – sukurti visai šeimai tinkančią kosmetikos liniją“, – kalba p. Nicholson.

Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“ rinkodaros vadovė, džiaugiasi naująja partneryste ir teigia, kad šiais metais planuojama pristatyti vieną šios linijos naujieną šaltajam sezonui – rankų kremą „rankinukui“.

„Ateičiai taip pat turime idėjų, tačiau pirmąjį pusmetį pasitikrinsime, kaip sekasi šiai „Margarita ECO Beatos virtuvė“ linijai.

VŽ rašė, kad šią vasarą parduotuvių lentynose pasirodė ir naujasis „Biok laboratorijos“ prekės ženklas „Kilig“, kuris pakeitė „Rasą“, „Arą“ ir „Biok dermatology“.

VŽ skelbė, kad „Biok laboratorija“ per 2017-uosius pardavimus padidino 14% – iki 8,7 mln. Eur. Didžiausias augimas fiksuojamas iš eksporto rinkų, kuriose vis daugiau parduodama „Ecodentos“ prekių ženklo produktų, tuo tarpu Lietuvoje daugiausia augo veido kategorijos produktų pardavimai.

Pernai „Biok laboratorija“ sustiprino „Margaritos“ veido priežiūros liniją: jaunimui pasiūlė „Anti-Acne“ liniją, o ekologiškumo ieškotojams pristatė „Cosmos Natural“ sertifikatus turinčią veido ir kūno priežiūros liniją „Margarita Eco“. Taip pat parduotuvių lentynose pasirodė ir nauja „Ecodenta Cosmo“ linija.

Ne pirma partnerystė

Savo ruožtu p. Nicholson valdomam prekės ženklui „Beatos virtuvė“ – tai ne pirma partnerystė.

Su šiuo prekės ženklu yra kepami trijų rūšių „Vilniaus duonos“ gaminiai ir kūčiukai. Taip trijų rūšių kakavos (projektas su „Alvo prekyba“), trijų rūšių padažai gaminimui (projektas su „Orkla Foods Lietuva“).

„Visi šie produktai sulaukė teigiamo vartotojų įvertinimo ir jau keleri metai yra tarp populiariausių savo kategorijoje. Pagrindinis jų išskirtinumas – kokybė ir lietuviams priimtinas skonis. Visų produktų receptai buvo sukurti aktyviai bendradarbiaujant su Beata Nicholson“, – teigia Vilma Janulytė, „Beatos virtuvės“ Komunikacijos ir rinkodaros vadovė.

Su šiuo prekės ženklu taip pat yra leidžiami kulinariniai žurnalai, knygos.

FOTOGALERIJA Naujieji gaminiai. (5 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„TV Play Home“ Lietuvoje turi naują vadovę

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė „TVPlay Home“ (anksčiau „Viasat“) Lietuvoje turės naują vadovę.

Rinkodara
09:52
Kalėdinis „Tele2“ ir „Telia Lietuva“ duetas

Tarp naujausių savaitės reklamų: kalėdinė nuotaika su „Tele2“ (reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“) ir...

Rinkodara
2018.11.20
Reklama, kurios neužblokuosi, bet reikia kūrybiškumo Premium 3

Lauko reklamos stendai – viena seniausių reklamos formų, kuriai artimiausiais metais prognozuojamas augimas.

Rinkodara
2018.11.20
Baltieji rūmai dar kartą taikosi į CNN žurnalisto teises

Nors JAV federalinis teismas penktadienį nurodė Baltiesiems rūmams atstatyti CNN žurnalisto Jimo Acostos...

Rinkodara
2018.11.20
Nuolaidų karuselė B2B segmente: kada jos atneša naudą, o kada – kenkia Premium

Nuolaidos, ypatingai B2B segmente, turėtų būti mainai, o ne žaidimas į vienus vartus. Svarbiausi klausimai į...

Rinkodara
2018.11.20
„Oro navigacija“ atsinaujina – keičia logotipą 3

Modernizacijos procesą vykdanti strateginė valstybės įmonė VĮ „Oro navigacija“ pristato naują logotipą.

Rinkodara
2018.11.19
Iš „Epica“ su apdovanojimais grįžta „Pildyk“ ir „Godspeed Branding“

Bronzą iš tarptautinio kūrybingumo festivalio „Epica Awards“ šiemet parsiveža „Adell Taivas Ogilvy“ už...

Rinkodara
2018.11.19
Apie kraujo donorystę primins mineralinis vanduo 2

Nacionalinis kraujo centras pradeda bendradarbiauti su mineralinio vandens gamintoju UAB „Birštono...

Rinkodara
2018.11.18
Nutylimas įmonių bendravimo socialiniuose tinkluose efektas

Išaugęs žinomumas ir galimybė tiesiogiai klientams pristatyti savo prekes bei paslaugas, dar vienas reklamos...

Rinkodara
2018.11.17
Nauja socialinė reklama kreipsis į darbdavius ir bandys sklaidyti jų baimes Premium 4

Tautinių, religinių, seksualinių ir kitų mažumų atstovai yra geriausias būdas praturtinti bet kurios įmonės...

Rinkodara
2018.11.16
Žvilgsnis į sidabrinę darbuotojų kartą, arba Bandymas paminti stereotipus Premium

Senstant visuomenei ir trūkstant darbo jėgos, verslai žvalgosi ir į vyresnius darbuotojus. Vis dėlto...

Rinkodara
2018.11.16
„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios...

Rinkodara
2018.11.15
Tarp naujausių reklamų: „Lidl“ Kalėdos ir kitoks žvilgsnis į MO 1

Tarp savaitės reklamų – susimąstyti skatinantis „Lidl“ kalėdinis klipas (kūrybinė reklamos agentūra...

Rinkodara
2018.11.13
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 2

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 6

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai 1

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau