„Beatos virtuvė“ bendradarbiaus su „Margarita“

Tinklaraštininkė, žurnalistė, kulinarinių knygų autorė Beata Nicholson kartu su lietuviškos kosmetikos prekės ženklu Margarita pristato natūralios kosmetikos liniją Beatos virtuvė.
Prekyboje pasirodė 4 nauji bendri Margaritos ECO ir Beatos virtuvės gaminiai: dušo želė, šampūnas, rankų muilas bei kremas.
Nors jaučiuosi pasaulio pilietė, nemažai laiko gyvenau užsienyje, bet visada su malonumu renkuosi Lietuvoje sukurtus, užaugintus ar pagamintus dalykus. Kuriant Beatos virtuvės kosmetiką, visi keliai nuvedė į Margaritą, nes ši produkcija man puikiai pažįstama. Mano pirmasis gyvenime kremas veidui taip pat buvo Margarita, išplatintame pranešime teigia p. Nicholson.
Beatos virtuvės kosmetikos linija buvo vystoma kelerius metus, o gaminiai, kaip ir visa Biok kosmetika, yra sertifikuota Ecocert ir pažymėta Cosmos Natural ženklu.
Kuriant šiuos produktus norėjosi išskirtinės, bet kartu ir daugeliui prieinamos bei įperkamos kokybės. Beatos virtuvė natūralią dušo želę, šampūną, kremą rankoms ir muilą drąsiai gali naudoti visi nuo mažiausio iki vyriausio šeimos nario. Toks ir buvo mūsų tikslas sukurti visai šeimai tinkančią kosmetikos liniją, kalba p. Nicholson.
Ieva Čepononė, Biok laboratorijos rinkodaros vadovė, džiaugiasi naująja partneryste ir teigia, kad šiais metais planuojama pristatyti vieną šios linijos naujieną šaltajam sezonui rankų kremą rankinukui.
Ateičiai taip pat turime idėjų, tačiau pirmąjį pusmetį pasitikrinsime, kaip sekasi šiai Margarita ECO Beatos virtuvė linijai.
VŽ rašė, kad šią vasarą parduotuvių lentynose pasirodė ir naujasis Biok laboratorijos prekės ženklas Kilig, kuris pakeitė Rasą, Arą ir Biok dermatology.
VŽ skelbė, kad Biok laboratorija per 2017-uosius pardavimus padidino 14% iki 8,7 mln. Eur. Didžiausias augimas fiksuojamas iš eksporto rinkų, kuriose vis daugiau parduodama Ecodentos prekių ženklo produktų, tuo tarpu Lietuvoje daugiausia augo veido kategorijos produktų pardavimai.
Pernai Biok laboratorija sustiprino Margaritos veido priežiūros liniją: jaunimui pasiūlė Anti-Acne liniją, o ekologiškumo ieškotojams pristatė Cosmos Natural sertifikatus turinčią veido ir kūno priežiūros liniją Margarita Eco. Taip pat parduotuvių lentynose pasirodė ir nauja Ecodenta Cosmo linija.
Ne pirma partnerystė
Savo ruožtu p. Nicholson valdomam prekės ženklui Beatos virtuvė tai ne pirma partnerystė.
Su šiuo prekės ženklu yra kepami trijų rūšių Vilniaus duonos gaminiai ir kūčiukai. Taip trijų rūšių kakavos (projektas su Alvo prekyba), trijų rūšių padažai gaminimui (projektas su Orkla Foods Lietuva).
Visi šie produktai sulaukė teigiamo vartotojų įvertinimo ir jau keleri metai yra tarp populiariausių savo kategorijoje. Pagrindinis jų išskirtinumas kokybė ir lietuviams priimtinas skonis. Visų produktų receptai buvo sukurti aktyviai bendradarbiaujant su Beata Nicholson, teigia Vilma Janulytė, Beatos virtuvės Komunikacijos ir rinkodaros vadovė.
Su šiuo prekės ženklu taip pat yra leidžiami kulinariniai žurnalai, knygos.
FOTOGALERIJA Naujieji gaminiai. (5 nuotr.)
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti