„Beatos virtuvė“ bendradarbiaus su „Margarita“

Publikuota: 2018-10-01
Bendrovės nuotr.
svg svg
Bendrovės nuotr.

Tinklaraštininkė, žurnalistė, kulinarinių knygų autorė Beata Nicholson kartu su lietuviškos kosmetikos prekės ženklu „Margarita“ pristato natūralios kosmetikos liniją „Beatos virtuvė“.

Prekyboje pasirodė 4 nauji bendri „Margaritos ECO“ ir „Beatos virtuvės“ gaminiai: dušo želė, šampūnas, rankų muilas bei kremas.

„Nors jaučiuosi pasaulio pilietė, nemažai laiko gyvenau užsienyje, bet visada su malonumu renkuosi Lietuvoje sukurtus, užaugintus ar pagamintus dalykus. Kuriant „Beatos virtuvės“ kosmetiką, visi keliai nuvedė į „Margaritą“, nes ši produkcija man puikiai pažįstama. Mano pirmasis gyvenime kremas veidui taip pat buvo „Margarita“, – išplatintame pranešime teigia p. Nicholson.

„Beatos virtuvės“ kosmetikos linija buvo vystoma kelerius metus, o gaminiai, kaip ir visa „Biok“ kosmetika, yra sertifikuota „Ecocert“ ir pažymėta „Cosmos Natural“ ženklu.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

„Kuriant šiuos produktus norėjosi išskirtinės, bet kartu ir daugeliui prieinamos bei įperkamos kokybės. „Beatos virtuvė“ natūralią dušo želę, šampūną, kremą rankoms ir muilą drąsiai gali naudoti visi – nuo mažiausio iki vyriausio šeimos nario. Toks ir buvo mūsų tikslas – sukurti visai šeimai tinkančią kosmetikos liniją“, – kalba p. Nicholson.

Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“ rinkodaros vadovė, džiaugiasi naująja partneryste ir teigia, kad šiais metais planuojama pristatyti vieną šios linijos naujieną šaltajam sezonui – rankų kremą „rankinukui“.

„Ateičiai taip pat turime idėjų, tačiau pirmąjį pusmetį pasitikrinsime, kaip sekasi šiai „Margarita ECO Beatos virtuvė“ linijai.

VŽ rašė, kad šią vasarą parduotuvių lentynose pasirodė ir naujasis „Biok laboratorijos“ prekės ženklas „Kilig“, kuris pakeitė „Rasą“, „Arą“ ir „Biok dermatology“.

VŽ skelbė, kad „Biok laboratorija“ per 2017-uosius pardavimus padidino 14% – iki 8,7 mln. Eur. Didžiausias augimas fiksuojamas iš eksporto rinkų, kuriose vis daugiau parduodama „Ecodentos“ prekių ženklo produktų, tuo tarpu Lietuvoje daugiausia augo veido kategorijos produktų pardavimai.

Pernai „Biok laboratorija“ sustiprino „Margaritos“ veido priežiūros liniją: jaunimui pasiūlė „Anti-Acne“ liniją, o ekologiškumo ieškotojams pristatė „Cosmos Natural“ sertifikatus turinčią veido ir kūno priežiūros liniją „Margarita Eco“. Taip pat parduotuvių lentynose pasirodė ir nauja „Ecodenta Cosmo“ linija.

Ne pirma partnerystė

Savo ruožtu p. Nicholson valdomam prekės ženklui „Beatos virtuvė“ – tai ne pirma partnerystė.

Su šiuo prekės ženklu yra kepami trijų rūšių „Vilniaus duonos“ gaminiai ir kūčiukai. Taip trijų rūšių kakavos (projektas su „Alvo prekyba“), trijų rūšių padažai gaminimui (projektas su „Orkla Foods Lietuva“).

„Visi šie produktai sulaukė teigiamo vartotojų įvertinimo ir jau keleri metai yra tarp populiariausių savo kategorijoje. Pagrindinis jų išskirtinumas – kokybė ir lietuviams priimtinas skonis. Visų produktų receptai buvo sukurti aktyviai bendradarbiaujant su Beata Nicholson“, – teigia Vilma Janulytė, „Beatos virtuvės“ Komunikacijos ir rinkodaros vadovė.

Su šiuo prekės ženklu taip pat yra leidžiami kulinariniai žurnalai, knygos.

FOTOGALERIJA Naujieji gaminiai. (5 nuotr.)

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
05:45
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 4

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16
Ko galima pasimokyti iš „Vinted“ duomenų apsaugos istorijos Premium

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15
„Peek&Cloppenburg“: augant lojalių klientų skaičiui, dairomės vietų naujoms parduotuvėms Premium

Vokietijos drabužių ir aksesuarų prekybos bendrovė „Peek&Cloppenburg“, pernai Lietuvoje pardavusi prekių už...

Prekyba
2022.05.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku