Reklaminės kampanijos „veidais“ tapo socialinių būstų gyventojai

Publikuota: 2018-09-29
Klipo stop kadras.
Klipo stop kadras.

Didžiųjų Lietuvos miestų lauko reklamos stenduose šią savaitę pasirodė plakatai, kviečiantys nerūšiuoti kaimynų. Tai – socialinės reklamos iniciatyva, kuria siekiama atkreipti dėmesį į visuomenėje vyraujantį požiūrį socialinio būsto gyventojų atžvilgiu.

Reklaminės kampanijos herojais tapo realūs asmenys, gyvenantys socialiniuose būstuose.

Centrinės projektų valdymo agentūros iškeltą užduotį įgyvendinusios komunikacijos agentūros „Idea prima“ partnerio, konsultanto Mariaus Deksnio teigimu, didžiausias kampanijos iššūkis buvo rasti tokį požiūrio kampą, kuris paliestų visuomenę, priverstų susimąstyti ir skatintų veikti, bet bereikalingai nemoralizuotų.

„Gavome įdomią ir socialiai atsakingą užduotį ganėtinai jautria ir plačia tema – nuostatų keitimas socialiniame būste gyvenančių žmonių atžvilgiu. Apsvarsčius daug idėjų, gimė kampanijos šūkis „Aš tavo kaimynas. Nerūšiuok manęs“. Pirmoji žinutės dalis „Aš – tavo kaimynas“ atskleidžia, kad gyvenantieji socialiniame būste yra tokie patys kaimynai kaip visi, tad neturi būti išskiriami. „Nerūšiuok manęs“ – į veiksmą orientuotas kvietimas neklijuoti etikečių aplinkiniams, neskirstyti žmonių tarsi rūšiavimui skirtų atliekų“, – apie procesą pasakoja p. Deksnys.

Iškristalizavus kampanijos žinutę, gimė ir socialinio eksperimento idėja.

Eksperimente dalyvavo 20 atsitiktinai atrinktų žmonių, pusė kurių – gyvenantieji socialiniame būste. Niekas nežinojo tikrųjų aplinkybių ir turėjo pasirinkti, ką iš visų studijoje sutiktų žmonių norėtų matyti savo kaimynu.

„Mums buvo svarbu socialiniame būste gyvenančius žmones pirmiausia atskleisti kaip asmenybes, parodyti, kas jie tokie, kuo gyvena ir kad jie jau šalia mūsų, o mes to kartais net nežinome. Tuo pačiu nesinorėjo moralizuoti, auditorijai tiesmukai aiškinti, ką ji turi manyti ar jausti“, – kalba p. Deksnys.

Jis priduria, kad iš pozityvios pačių dalyvių reakcijos, tai pat didelio susidomėjimo socialiniuose tinkluose bei žiniasklaidoje mato kad pasirinkta kampanijos forma bei stiprus turinys iš tiesų pasiekia ir sujaudina auditoriją. Eksperimento vaizdo klipą filmavo „Wide Wings“ agentūra.

Nori keisti požiūrį

Pasak Europos Sąjungos investicijų priemonę socialinių būstų įrengimui administruojančios Centrinės projektų valdymo agentūros direktorės Lidijos Kašubienės, visuomenė, vengianti socialinio būsto gyventojų kaimynystės, nesusimąsto, kad galbūt tai tvarkingi ir savo gyvenimą pagerinti siekiantys žmonės.

„Vien tai, kad asmuo gyvena socialiniame būste neturėtų tapti priežastimi jį smerkti ar „nurašyti“. Tikiuosi, kad šios įkvepiančios socialinio būsto gyventojų istorijos padės keisti stereotipinį mąstymą ir išankstinį nusistatymą prieš šeimas, kurios stengiasi įsitvirtinti ir būti pilnaverčiais bendruomenės nariais“, – teigia p. Kašubienė.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau