Reklaminės kampanijos „veidais“ tapo socialinių būstų gyventojai

Didžiųjų Lietuvos miestų lauko reklamos stenduose šią savaitę pasirodė plakatai, kviečiantys nerūšiuoti kaimynų. Tai socialinės reklamos iniciatyva, kuria siekiama atkreipti dėmesį į visuomenėje vyraujantį požiūrį socialinio būsto gyventojų atžvilgiu.
Reklaminės kampanijos herojais tapo realūs asmenys, gyvenantys socialiniuose būstuose.
Centrinės projektų valdymo agentūros iškeltą užduotį įgyvendinusios komunikacijos agentūros Idea prima partnerio, konsultanto Mariaus Deksnio teigimu, didžiausias kampanijos iššūkis buvo rasti tokį požiūrio kampą, kuris paliestų visuomenę, priverstų susimąstyti ir skatintų veikti, bet bereikalingai nemoralizuotų.
Gavome įdomią ir socialiai atsakingą užduotį ganėtinai jautria ir plačia tema nuostatų keitimas socialiniame būste gyvenančių žmonių atžvilgiu. Apsvarsčius daug idėjų, gimė kampanijos šūkis Aš tavo kaimynas. Nerūšiuok manęs. Pirmoji žinutės dalis Aš tavo kaimynas atskleidžia, kad gyvenantieji socialiniame būste yra tokie patys kaimynai kaip visi, tad neturi būti išskiriami. Nerūšiuok manęs į veiksmą orientuotas kvietimas neklijuoti etikečių aplinkiniams, neskirstyti žmonių tarsi rūšiavimui skirtų atliekų, apie procesą pasakoja p. Deksnys.
Iškristalizavus kampanijos žinutę, gimė ir socialinio eksperimento idėja.
Eksperimente dalyvavo 20 atsitiktinai atrinktų žmonių, pusė kurių gyvenantieji socialiniame būste. Niekas nežinojo tikrųjų aplinkybių ir turėjo pasirinkti, ką iš visų studijoje sutiktų žmonių norėtų matyti savo kaimynu.
Mums buvo svarbu socialiniame būste gyvenančius žmones pirmiausia atskleisti kaip asmenybes, parodyti, kas jie tokie, kuo gyvena ir kad jie jau šalia mūsų, o mes to kartais net nežinome. Tuo pačiu nesinorėjo moralizuoti, auditorijai tiesmukai aiškinti, ką ji turi manyti ar jausti, kalba p. Deksnys.
Jis priduria, kad iš pozityvios pačių dalyvių reakcijos, tai pat didelio susidomėjimo socialiniuose tinkluose bei žiniasklaidoje mato kad pasirinkta kampanijos forma bei stiprus turinys iš tiesų pasiekia ir sujaudina auditoriją. Eksperimento vaizdo klipą filmavo Wide Wings agentūra.
Nori keisti požiūrį
Pasak Europos Sąjungos investicijų priemonę socialinių būstų įrengimui administruojančios Centrinės projektų valdymo agentūros direktorės Lidijos Kašubienės, visuomenė, vengianti socialinio būsto gyventojų kaimynystės, nesusimąsto, kad galbūt tai tvarkingi ir savo gyvenimą pagerinti siekiantys žmonės.
Vien tai, kad asmuo gyvena socialiniame būste neturėtų tapti priežastimi jį smerkti ar nurašyti. Tikiuosi, kad šios įkvepiančios socialinio būsto gyventojų istorijos padės keisti stereotipinį mąstymą ir išankstinį nusistatymą prieš šeimas, kurios stengiasi įsitvirtinti ir būti pilnaverčiais bendruomenės nariais, teigia p. Kašubienė.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti