Reklaminės kampanijos „veidais“ tapo socialinių būstų gyventojai

Publikuota: 2018-09-29
Klipo stop kadras.
svg svg
Klipo stop kadras.

Didžiųjų Lietuvos miestų lauko reklamos stenduose šią savaitę pasirodė plakatai, kviečiantys nerūšiuoti kaimynų. Tai – socialinės reklamos iniciatyva, kuria siekiama atkreipti dėmesį į visuomenėje vyraujantį požiūrį socialinio būsto gyventojų atžvilgiu.

Reklaminės kampanijos herojais tapo realūs asmenys, gyvenantys socialiniuose būstuose.

Centrinės projektų valdymo agentūros iškeltą užduotį įgyvendinusios komunikacijos agentūros „Idea prima“ partnerio, konsultanto Mariaus Deksnio teigimu, didžiausias kampanijos iššūkis buvo rasti tokį požiūrio kampą, kuris paliestų visuomenę, priverstų susimąstyti ir skatintų veikti, bet bereikalingai nemoralizuotų.

„Gavome įdomią ir socialiai atsakingą užduotį ganėtinai jautria ir plačia tema – nuostatų keitimas socialiniame būste gyvenančių žmonių atžvilgiu. Apsvarsčius daug idėjų, gimė kampanijos šūkis „Aš tavo kaimynas. Nerūšiuok manęs“. Pirmoji žinutės dalis „Aš – tavo kaimynas“ atskleidžia, kad gyvenantieji socialiniame būste yra tokie patys kaimynai kaip visi, tad neturi būti išskiriami. „Nerūšiuok manęs“ – į veiksmą orientuotas kvietimas neklijuoti etikečių aplinkiniams, neskirstyti žmonių tarsi rūšiavimui skirtų atliekų“, – apie procesą pasakoja p. Deksnys.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Iškristalizavus kampanijos žinutę, gimė ir socialinio eksperimento idėja.

Eksperimente dalyvavo 20 atsitiktinai atrinktų žmonių, pusė kurių – gyvenantieji socialiniame būste. Niekas nežinojo tikrųjų aplinkybių ir turėjo pasirinkti, ką iš visų studijoje sutiktų žmonių norėtų matyti savo kaimynu.

„Mums buvo svarbu socialiniame būste gyvenančius žmones pirmiausia atskleisti kaip asmenybes, parodyti, kas jie tokie, kuo gyvena ir kad jie jau šalia mūsų, o mes to kartais net nežinome. Tuo pačiu nesinorėjo moralizuoti, auditorijai tiesmukai aiškinti, ką ji turi manyti ar jausti“, – kalba p. Deksnys.

Jis priduria, kad iš pozityvios pačių dalyvių reakcijos, tai pat didelio susidomėjimo socialiniuose tinkluose bei žiniasklaidoje mato kad pasirinkta kampanijos forma bei stiprus turinys iš tiesų pasiekia ir sujaudina auditoriją. Eksperimento vaizdo klipą filmavo „Wide Wings“ agentūra.

Nori keisti požiūrį

Pasak Europos Sąjungos investicijų priemonę socialinių būstų įrengimui administruojančios Centrinės projektų valdymo agentūros direktorės Lidijos Kašubienės, visuomenė, vengianti socialinio būsto gyventojų kaimynystės, nesusimąsto, kad galbūt tai tvarkingi ir savo gyvenimą pagerinti siekiantys žmonės.

„Vien tai, kad asmuo gyvena socialiniame būste neturėtų tapti priežastimi jį smerkti ar „nurašyti“. Tikiuosi, kad šios įkvepiančios socialinio būsto gyventojų istorijos padės keisti stereotipinį mąstymą ir išankstinį nusistatymą prieš šeimas, kurios stengiasi įsitvirtinti ir būti pilnaverčiais bendruomenės nariais“, – teigia p. Kašubienė.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 6

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18
Juvelyras T. Blaževičius: deimantai brangsta, lietuviškos juvelyrikos rinka bręsta Premium

„Deimantų kainų rodiklis yra ne aukcionai, bet dešimtys tūkstančių mažų gamintojų, kurie parduoda tuos...

Laisvalaikis
2022.05.18
Didžiausia reklamdavė Lietuvoje „Lidl“ turi naują rinkodaros vadovę Premium

Kristina Mažeikytė stojo prie prekybos tinklo „Lidl Lietuva“ Rinkodaros departamento vadovės vairo.

Rinkodara
2022.05.18
Vilniuje plėtoja 25 mln. Eur vertės internetinės ir didmeninės prekybos miestelį „eMarketCity“

Eišiškių plento ir Geologų gatvės sankirtoje pradėtas statyti naujas internetinės ir didmeninės prekybos...

Prekyba
2022.05.18
DFDS patirtis: kaip išgryninti auditorijos segmentai leido parduoti daugiau Premium

Efektyviausia Metų kampanija šiemetiniame „Password“ konkurse tapo išankstinių keltų bilietų pardavimų...

Rinkodara
2022.05.18
Reorganizuojama „Kesko Senukai Digital“ Premium 1

„Penktosios projekto bendrovės“, kuriai priklauso „Kesko Senukai Digital“ ir kai kurios kitos Baltijos šalyse...

Prekyba
2022.05.18
„Senukai“ Kaune į įvažiuojamosios prekybos erdvę investavo 760.000 Eur

Baltijos šalyse veikiantis statybos, remonto ir buities prekių parduotuvių tinklas „Kesko Senukai“ investuoja...

Prekyba
2022.05.17
„Stiprūs kartu“ pamokos: draudimai pernelyg lengvai apeinami Premium

Paramos iniciatyvai „Stiprūs kartu“ tenka ginti teises į savo prekės ženklą, nes Registrų centre neseniai...

Rinkodara
2022.05.17
„Eurovizija“ su Monika Liu prie ekranų sutraukė per milijoną žiūrovų

Tarptautinį „Eurovizijos“ konkursą, kuriame šiemet Lietuvai atstovavo Monika Liu, buvo įsijungę daugiau nei...

Rinkodara
2022.05.17
Prekybininkams ir tiekėjams – nauja darbų lavina: pokyčiai konkurencijos teisėje koreguos sutartis Premium

Europos Komisija (EK) patvirtino naujas taisykles, taikomas vertikaliesiems susitarimams, kurios pakeis...

Prekyba
2022.05.17
Nuteisti be teismo: teisės ir komunikacijos iššūkiai karo padiktuotoje naujojoje realybėje Premium

Tiek teisininkams, tiek komunikacijos specialistams naujų iššūkių atneša šiandienė situacija – Lietuvoje...

Rinkodara
2022.05.16
„Kesko Senukai“ traukiasi iš verslo Baltarusijoje

Su Rusija visus verslo santykius karo pradžioje nutraukę „Kesko Senukai“ sustabdė veiklą Baltarusijoje ir...

Prekyba
2022.05.16
„McDonald‘s“ parduoda verslą Rusijoje

Greitojo maisto restoranų „McDonald‘s“ valdytoja pirmadienį pranešė siekianti parduoti savo verslą Rusijoje.

Prekyba
2022.05.16
Ko galima pasimokyti iš „Vinted“ duomenų apsaugos istorijos Premium

Lietuviško kapitalo naudotų drabužių mainų ir prekybos platformai „Vinted“ Lenkijos konkurencijos ir...

Prekyba
2022.05.16
Teisė ir komunikacija: kur riba tarp nuobodų ir klounų Premium

Nors sprendžiant komunikacijos klausimus, ypač krizinėse situacijose, teisininkams ir viešųjų ryšių...

Rinkodara
2022.05.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku