Panevėžio arena pratęsė sutartį su „Kalnapilio-Tauro grupe“

Publikuota: 2018-09-28
Dariaus Mataičio („Scanpix“) nuotr.
Dariaus Mataičio („Scanpix“) nuotr.

Dešimtmetį trukęs Panevėžio arenos ir „Kalnapilio-Tauro grupės“ bendradarbiavimas pratęstas 5 metams: arena toliau bus vadinama sulčių prekių ženklo „Cido“ vardu.

„Tai, kad nuo 2008 metų galiojusi arenos vardo sutartis pratęsta, net tik rodo, kad abi pusės įgyvendino viena kitos lūkesčius, bet ir mato dideles ateities perspektyvas“, - pranešime cituojamas Tomas Inčikas, Panevėžio „Cido“ arenos generalinis direktorius.

„Vertiname šią gimtajame „Kalnapilio“ mieste užsimezgusią partnerystę ir jos tęstinumą“, – antrina Marijus Valdas Kirstukas, „Kalnapilio–Tauro grupės“ vadovas.

Per metus „Cido“ arenoje vyksta daugiau nei 100 renginių, apsilanko per 280.000 žiūrovų. Daugiau nei 7.000 žiūrovų  talpinanti arena yra vienintelė Lietuvoje, kurioje suprojektuotas olimpinio dydžio dviračių trekas.

VŽ rašė, kad pagal koncesijos sutartį iš Panevėžio savivaldybės „Cido“ arena kasmet gauna 495.000 Eur (be PVM). Už koncesijos mokestį miesto savivaldybė turi teisę per metus arenoje surengti 20 renginių ir už tai papildomai nemokėti, o iš viso „Cido“ arena yra įsipareigojusi surengti bent 50 renginių per metus. 

Didžiausios arenos Lietuvoje yra privati „Siemens arena“ Vilniuje, Kauno „Žalgirio“ arena, Klaipėdos „Švyturio“ arena, Šaulių arena ir „Cido arena“ Panevėžyje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Temos:
Nuo „Facebook“ iki liūdesio ar net depresijos – vienas žingsnis Premium

Mokslininkai teigia, kad žmonėms, kurie socialiniuose tinkluose praleidžia pernelyg daug laiko, tai gali...

Rinkodara
18:10
Vėl skundžia „Neste Lietuva“ reklamą 5

Dar iki galo nesibaigus ankstesniems ginčams dėl „Neste“ reklamų, bendrovei tenka aiškintis ir dėl...

Rinkodara
16:25
„Ergo“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse palieka bendrovę 1

Po beveik 10-ties karjeros metų „Ergo“ bendrovėje Korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse Lina...

Rinkodara
14:47
Nutraukiama mados žurnalo „Glamour“ leidyba 1

JAV žiniasklaidos milžinė „Conde Nast“, jungianti visą eilę žurnalų, nutraukia 80 m. gyvavusio „Glamour“...

Rinkodara
12:35
„TV Play Home“ Lietuvoje turi naują vadovę

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė „TVPlay Home“ (anksčiau „Viasat“) Lietuvoje turės naują vadovę.

Rinkodara
09:52
Kalėdinis „Tele2“ ir „Telia Lietuva“ duetas

Tarp naujausių savaitės reklamų: kalėdinė nuotaika su „Tele2“ (reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“) ir...

Rinkodara
2018.11.20
Reklama, kurios neužblokuosi, bet reikia kūrybiškumo Premium 3

Lauko reklamos stendai – viena seniausių reklamos formų, kuriai artimiausiais metais prognozuojamas augimas.

Rinkodara
2018.11.20
Baltieji rūmai dar kartą taikosi į CNN žurnalisto teises

Nors JAV federalinis teismas penktadienį nurodė Baltiesiems rūmams atstatyti CNN žurnalisto Jimo Acostos...

Rinkodara
2018.11.20
Nuolaidų karuselė B2B segmente: kada jos atneša naudą, o kada – kenkia Premium

Nuolaidos, ypatingai B2B segmente, turėtų būti mainai, o ne žaidimas į vienus vartus. Svarbiausi klausimai į...

Rinkodara
2018.11.20
„Oro navigacija“ atsinaujina – keičia logotipą 3

Modernizacijos procesą vykdanti strateginė valstybės įmonė VĮ „Oro navigacija“ pristato naują logotipą.

Rinkodara
2018.11.19
Iš „Epica“ su apdovanojimais grįžta „Pildyk“ ir „Godspeed Branding“

Bronzą iš tarptautinio kūrybingumo festivalio „Epica Awards“ šiemet parsiveža „Adell Taivas Ogilvy“ už...

Rinkodara
2018.11.19
Apie kraujo donorystę primins mineralinis vanduo 2

Nacionalinis kraujo centras pradeda bendradarbiauti su mineralinio vandens gamintoju UAB „Birštono...

Rinkodara
2018.11.18
Nutylimas įmonių bendravimo socialiniuose tinkluose efektas

Išaugęs žinomumas ir galimybė tiesiogiai klientams pristatyti savo prekes bei paslaugas, dar vienas reklamos...

Rinkodara
2018.11.17
Nauja socialinė reklama kreipsis į darbdavius ir bandys sklaidyti jų baimes Premium 4

Tautinių, religinių, seksualinių ir kitų mažumų atstovai yra geriausias būdas praturtinti bet kurios įmonės...

Rinkodara
2018.11.16
Žvilgsnis į sidabrinę darbuotojų kartą, arba Bandymas paminti stereotipus Premium

Senstant visuomenei ir trūkstant darbo jėgos, verslai žvalgosi ir į vyresnius darbuotojus. Vis dėlto...

Rinkodara
2018.11.16
„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios...

Rinkodara
2018.11.15
Tarp naujausių reklamų: „Lidl“ Kalėdos ir kitoks žvilgsnis į MO 1

Tarp savaitės reklamų – susimąstyti skatinantis „Lidl“ kalėdinis klipas (kūrybinė reklamos agentūra...

Rinkodara
2018.11.13
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 2

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 6

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau