VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu

Publikuota: 2018-09-21
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų ratas.

Naujuoju prekės ženklu pasirinktas CUP išlaiko istorines sąsajas, tačiau tampa atviresnis skirtingų kartų pirkėjams.

„Per daugiau nei keturis veiklos dešimtmečius užauginome ne vieną pirkėjų kartą, kartu su savo klientais išgyvenome rimtų istorinių, politinių ir ekonominių pokyčių. Tad keičiant prekės ženklą, buvo svarbu, kad jis atspindėtų ir praeitį, ir modernų požiūrį. Šių dienų 20-mečiai ar 30-mečiai pavadinimus vertina panašiai kaip daiktus: jie turi būti patogūs, malonūs naudoti, lengvai ir smagiai komunikuojami“, – išplatintame pranešime teigia Ona Nevinskienė, prekybos centro generalinė direktorė.

Prekybos centro vadovė pripažįsta, jog įvaizdžio pokyčius lėmė ir vidiniai pasikeitimai – išaugusi prekių bei paslaugų gausa, nauji prekių ženklai, atnaujintas interjeras, pasikeitęs požiūris į klientą.

Teiginys, kad prekių ženklai keičiami ir atnaujinami pasikeitus vertybėms ar siekiant atsitraukti nuo senojo įvaizdžio, šiuo atveju visiškai netinka, sako p. Nevinskienė.

„Būdami Vilniaus istorijos bei architektūros istorijos dalimi, labai vertiname tuos savo klientus, kurie mūsų prekybos centrą atpažįsta kaip savo jaunystės parduotuvę, yra prisirišę prie įprasto apsipirkimo maršruto. Mūsų tikslas visuomet buvo vienas – taikantis prie pokyčių nepamiršti, kad visi mūsų pasikeitimai turi būtų naudingi klientams, kurių dėka gyvuojame jau 45 metų“, – sako p. Nevinskienė.

VCUP vadovybė nusprendė likti prie pagrindinės pavadinimo bazės CUP. Dizainą ir įvaizdį sukūrė kūrybinė agentūra „Milk“.

Pasak Roberto Skiauterio, agentūros projektų vadovo, tiek centro pasikeitimai, tiek ir vizija lėmė, kad pasirinktas CUP – trumpas, lengvai ištariamas prekės ženklo pavadinimas, kuris atitinka ir prekybos centro kryptį – laisvalaikis, laiko leidimas su kolegomis ir draugais, sykiu neprarandant ir parduotuvės krypties, išlaikant lokacijos – miesto centro – akcentą.

Naujasis prekės ženklas – ne vienintelis žymus pokytis sparčiai besivystančiam prekybos centrui. Šį pavasarį bendrovė pakeitė ir savo juridinį statusą – iš akcinės bendrovės tapo uždara akcine bendrove. Prekybos centre šiais metais taip pat duris atvėrė Lenkijos nebrangių drabužių ir namų apyvokos reikmenų parduotuvė „Pepco“, kiek anksčiau pristatyta pagal naujausią vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ koncepciją įrengtą grožio vaistinė. Vienas didžiausių netolimos ateities projektų – biurų pastato statybos.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 2

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
2018.12.14
Pusmetis nuo BDAR įsigaliojimo: ore kabančių klausimų – į valias Premium 2

Praėjus kiek daugiau nei pusmečiui nuo gegužės 25 d., kai įsigaliojo Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas...

Rinkodara
2018.12.14
„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 1

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Duomenų apsauga – kiauras rėtis 1

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), dar prieš įsigaliodamas ilgą laiką bauginęs duomenų...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
Vilnius – tarp patraukliausių investuotojams pasaulio miestų-vidutiniokų 6

Vilnius tapo septintu geriausiu vidutinio dydžio pasaulio ateities miestu. Tai paskelbė „fDi Intelligence“,...

Verslo aplinka
2018.12.13
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Atsargiai – ir smulkios dovanos gali virsti interesų konfliktais

Priimant dovanas gali kilti interesų konfliktai. Jų galima išvengti deklaruojant dovanas viešai.

Finansai
2018.12.12
FIFA ir VMI – tarp populiariausių „Google“ paieškų Lietuvoje

„Google“ paieškų viršūnėje Lietuvoje – pasaulio futbolo čempionatas FIFA ir „Eurovizija“. Nedaug atsilieka ir...

Rinkodara
2018.12.12
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją,...

Rinkodara
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau