VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu

Publikuota: 2018-09-21
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų ratas.

Naujuoju prekės ženklu pasirinktas CUP išlaiko istorines sąsajas, tačiau tampa atviresnis skirtingų kartų pirkėjams.

„Per daugiau nei keturis veiklos dešimtmečius užauginome ne vieną pirkėjų kartą, kartu su savo klientais išgyvenome rimtų istorinių, politinių ir ekonominių pokyčių. Tad keičiant prekės ženklą, buvo svarbu, kad jis atspindėtų ir praeitį, ir modernų požiūrį. Šių dienų 20-mečiai ar 30-mečiai pavadinimus vertina panašiai kaip daiktus: jie turi būti patogūs, malonūs naudoti, lengvai ir smagiai komunikuojami“, – išplatintame pranešime teigia Ona Nevinskienė, prekybos centro generalinė direktorė.

Prekybos centro vadovė pripažįsta, jog įvaizdžio pokyčius lėmė ir vidiniai pasikeitimai – išaugusi prekių bei paslaugų gausa, nauji prekių ženklai, atnaujintas interjeras, pasikeitęs požiūris į klientą.

Teiginys, kad prekių ženklai keičiami ir atnaujinami pasikeitus vertybėms ar siekiant atsitraukti nuo senojo įvaizdžio, šiuo atveju visiškai netinka, sako p. Nevinskienė.

„Būdami Vilniaus istorijos bei architektūros istorijos dalimi, labai vertiname tuos savo klientus, kurie mūsų prekybos centrą atpažįsta kaip savo jaunystės parduotuvę, yra prisirišę prie įprasto apsipirkimo maršruto. Mūsų tikslas visuomet buvo vienas – taikantis prie pokyčių nepamiršti, kad visi mūsų pasikeitimai turi būtų naudingi klientams, kurių dėka gyvuojame jau 45 metų“, – sako p. Nevinskienė.

VCUP vadovybė nusprendė likti prie pagrindinės pavadinimo bazės CUP. Dizainą ir įvaizdį sukūrė kūrybinė agentūra „Milk“.

Pasak Roberto Skiauterio, agentūros projektų vadovo, tiek centro pasikeitimai, tiek ir vizija lėmė, kad pasirinktas CUP – trumpas, lengvai ištariamas prekės ženklo pavadinimas, kuris atitinka ir prekybos centro kryptį – laisvalaikis, laiko leidimas su kolegomis ir draugais, sykiu neprarandant ir parduotuvės krypties, išlaikant lokacijos – miesto centro – akcentą.

Naujasis prekės ženklas – ne vienintelis žymus pokytis sparčiai besivystančiam prekybos centrui. Šį pavasarį bendrovė pakeitė ir savo juridinį statusą – iš akcinės bendrovės tapo uždara akcine bendrove. Prekybos centre šiais metais taip pat duris atvėrė Lenkijos nebrangių drabužių ir namų apyvokos reikmenų parduotuvė „Pepco“, kiek anksčiau pristatyta pagal naujausią vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ koncepciją įrengtą grožio vaistinė. Vienas didžiausių netolimos ateities projektų – biurų pastato statybos.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Apie pavadinimą pataria galvoti iš anksto, nes vėliau prisireikia keisti 5

Pavadinimas turėtų būti įsimenamas, įžūlokas, skambus, tačiau bene svarbiausias ekspertų patarimas – jį...

Rinkodara
2018.10.20
Gitanas Nausėda pasirinko komunikacijos partnerius prezidento rinkimams 2

Sprendimą dalyvauti Prezidento rinkimuose priėmęs ekonomistas, socialinių mokslų daktaras Gitanas Nausėda...

Rinkodara
2018.10.19
Dalis „Facebook“ akcininkų sieks Zuckerbergo atstatydinimo 1

Dalis to paties pavadinimo socialinį tinklą valdančios „Facebook Inc.“ akcininkų trečiadienį pareiškė norą...

Technologijos
2018.10.18
Slovėnijoje varžosi „Tele2“ ir „Stumbrui“ daryti reklamos darbai

Tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Drum“, vykstančiame Slovėnijoje, tarp finalininkų pateko 5...

Rinkodara
2018.10.17
„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2018.10.17
NT plėtotojai didina rinkodaros biudžetus – poreikis išsiskirti iš minios neišvengiamas Premium 4

Nekilnojamojo turto plėtotojai didina komunikacijos ir reklamos apimtį, bandydami potencialius klientus...

Rinkodara
2018.10.16
Garbačiauskaitė-Budrienė: situacija yra dviprasmiška 6

Skirtinguose Seimo komitetuose antradienį virė aštrios diskusijos dėl LRT veiklą tyrusios valdančiųjų...

Rinkodara
2018.10.16
„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės...

Rinkodara
2018.10.16
„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko...

Rinkodara
2018.10.15
Kosmetikos platintojui – 1.100 Eur bauda

Bendrovei „Etopas“, prekiavusiai maistą primenčia kosmetika, skirta 1.100 Eur bauda. 

Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis 12

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną...

Rinkodara
2018.10.15
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras 3

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
LVAT: už alkoholio reklamą jachtoje bauda skirta teisėtai 2

Kauno alaus daryklai „Volfas Engelman“ nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės...

Rinkodara
2018.10.14
D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos Premium

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2018.10.12
Siūlomi įstatymų pakeitimai augintų baudas už klaidinančią reklamą

Seime po pateikimo pritarta Prezidentės siūlytiems įstatymų pakeitimams, kuriuos priėmus išaugtų baudos už...

Rinkodara
2018.10.11
Teismas atmetė „Philip Morris“ skundą dėl baudos už tabako reklamą

JAV tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ teisme nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio...

Rinkodara
2018.10.11
Prieštaringai vertinamos LRT komisijos išvados – atidėtos

Seimas šiandien balsavo dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų. Nors buvo...

Rinkodara
2018.10.11
Seimo rankose – kritikuojamos LRT komisijos išvados

Šiandien Seime bus balsuojama dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų.

Rinkodara
2018.10.11
„Beatos virtuvė“ praaugo turėtas ribas: komunikacijos ekspertų vertinimas Premium 8

Kosmetikos gaminiams su „Margarita Eco“ ir „Beatos virtuvės“ jungtiniu prekės ženklu pasiekus parduotuvių...

Rinkodara
2018.10.10
„Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų klaidinimą 1

Vieną didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų valdanti bendrovė „Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau