VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu

Publikuota: 2018-09-21
Bendrovės nuotr.
svg svg
Bendrovės nuotr.

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų ratas.

Naujuoju prekės ženklu pasirinktas CUP išlaiko istorines sąsajas, tačiau tampa atviresnis skirtingų kartų pirkėjams.

„Per daugiau nei keturis veiklos dešimtmečius užauginome ne vieną pirkėjų kartą, kartu su savo klientais išgyvenome rimtų istorinių, politinių ir ekonominių pokyčių. Tad keičiant prekės ženklą, buvo svarbu, kad jis atspindėtų ir praeitį, ir modernų požiūrį. Šių dienų 20-mečiai ar 30-mečiai pavadinimus vertina panašiai kaip daiktus: jie turi būti patogūs, malonūs naudoti, lengvai ir smagiai komunikuojami“, – išplatintame pranešime teigia Ona Nevinskienė, prekybos centro generalinė direktorė.

Prekybos centro vadovė pripažįsta, jog įvaizdžio pokyčius lėmė ir vidiniai pasikeitimai – išaugusi prekių bei paslaugų gausa, nauji prekių ženklai, atnaujintas interjeras, pasikeitęs požiūris į klientą.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Teiginys, kad prekių ženklai keičiami ir atnaujinami pasikeitus vertybėms ar siekiant atsitraukti nuo senojo įvaizdžio, šiuo atveju visiškai netinka, sako p. Nevinskienė.

„Būdami Vilniaus istorijos bei architektūros istorijos dalimi, labai vertiname tuos savo klientus, kurie mūsų prekybos centrą atpažįsta kaip savo jaunystės parduotuvę, yra prisirišę prie įprasto apsipirkimo maršruto. Mūsų tikslas visuomet buvo vienas – taikantis prie pokyčių nepamiršti, kad visi mūsų pasikeitimai turi būtų naudingi klientams, kurių dėka gyvuojame jau 45 metų“, – sako p. Nevinskienė.

VCUP vadovybė nusprendė likti prie pagrindinės pavadinimo bazės CUP. Dizainą ir įvaizdį sukūrė kūrybinė agentūra „Milk“.

Pasak Roberto Skiauterio, agentūros projektų vadovo, tiek centro pasikeitimai, tiek ir vizija lėmė, kad pasirinktas CUP – trumpas, lengvai ištariamas prekės ženklo pavadinimas, kuris atitinka ir prekybos centro kryptį – laisvalaikis, laiko leidimas su kolegomis ir draugais, sykiu neprarandant ir parduotuvės krypties, išlaikant lokacijos – miesto centro – akcentą.

Naujasis prekės ženklas – ne vienintelis žymus pokytis sparčiai besivystančiam prekybos centrui. Šį pavasarį bendrovė pakeitė ir savo juridinį statusą – iš akcinės bendrovės tapo uždara akcine bendrove. Prekybos centre šiais metais taip pat duris atvėrė Lenkijos nebrangių drabužių ir namų apyvokos reikmenų parduotuvė „Pepco“, kiek anksčiau pristatyta pagal naujausią vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ koncepciją įrengtą grožio vaistinė. Vienas didžiausių netolimos ateities projektų – biurų pastato statybos.

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
„Butikinės“ agentūros: nepaisant augančios konkurencijos, pardavimus augina kartais Premium

Į komunikacijos agentūrų gretas per pastaruosius metus kaip grybai po lietaus jungiasi dygstančios...

Rinkodara
05:45
„Rimi Lietuvos“ 2021 m. rezultatai: rinkos dalis augo, bet grynasis pelnas susitraukė Premium

Mažmeninės prekybos tinklas „Rimi“ praėjusiais metais skaičiavo 9,7% didesnes pajamas, siekusias 395 mln.

Prekyba
05:45
Niekada nesakyk niekada: kaip miestietis kaime iš obuolių verslą sukūrė Premium 4

Verslą galima sukurti lygioje vietoje ir net neturint apie jį specifinių žinių – tai patvirtina Mindaugo...

Gazelė
2022.05.26
Kainų šokas parduotuvėse: mažesni kiekiai, sėkmė vietos gamintojams Premium

Ryški infliacija ir karas Ukrainoje neabejotinai koreguoja vartotojų nuotaikas ir nusiteikimą išlaidauti.

Prekyba
2022.05.26
D. Mockus: šiemet planuojame A, B ir C scenarijus Premium 5

„MG grupės“, valdančios 84 mažmeninės prekybos drabužiais, žiniasklaidos, telekomunikacijų ir statybos...

Prekyba
2022.05.26
Pilnėjantys restoranai – tik pagražintas atspindys, realybėje – gresiantys bankrotai Premium 2

Kredito rizikos vertinimas rodo, kad maitinimo sektoriaus įmonių padėtis per metus šiek tiek gerėjo, dalis...

Prekyba
2022.05.26
Vadovauti „Pigu.lt“ rinkodarai grįžta G. Vilkė 2

Nuo birželio 1 d. „PHH Group“ ir jai priklausančio e. prekybos centro „Pigu.lt“ rinkodaros vadovės pareigas...

Rinkodara
2022.05.25
Prekybos centrai: augimas nėra tvarus, nes grįstas infliacija Premium

Viename didžiausių Baltijos šalyse prekybos festivalių RETAIL didžiųjų prekybos centrų vadovai dalijosi...

Prekyba
2022.05.25
Skelbia TOP 20 pretendentų į „Verslo nuomonės lyderio“ titulą

„PR Impact Awards 2022“ organizatoriai skelbia TOP 20 pretendentų į konkurso nominacijos „Verslo nuomonės...

Rinkodara
2022.05.24
„Lietuvos ryto“ grupės finansai: metus lydėjo ir nuostoliai, ir dividendai Premium

Žiniasklaidos grupės „Lietuvos rytas“ valdomų bendrovių konsoliduotos pajamos 2021 m. simboliškai sumenko, o...

Rinkodara
2022.05.24
RETAIL konferencija: „Barbora“ pristatys prekes per valandą, prognozuojama daugiau partnerysčių Premium

Vienas didžiausių prekybos sektoriaus renginių Baltijos šalyse, „Verslo žinių“ organizuojamas prekybos...

Prekyba
2022.05.24
Prekyba karo zonoje: ukrainiečių tinklas „Silpo“ kliaujasi slaptais sandėliais, stokoja vilkikų Premium

Mažmeninės prekybos įmonės Ukrainoje anksčiau yra patyrusios įvairių iššūkių, bet sąlygos, kuriomis tenka...

Prekyba
2022.05.24
„PR Impact Awards 2022“ konkurse – daugiau nei 100 paraiškų

Daugiausia paraiškų šiemet buvo pateikta Socialinės atsakomybės ir tvarumo, Viešojo sektoriaus bei...

Rinkodara
2022.05.23
Geriausios reputacijos influenceriai „Facebook“ tinkle Premium 1

Visuomenės vertinimu, geriausią reputaciją socialiniame tinkle „Facebook“ turinčių nuomonės formuotojų...

Rinkodara
2022.05.22
„Vilniaus prekybos“ apyvarta kilo 6%

Verslininko Nerijaus Numos valdoma vienos didžiausių Lietuvoje verslo grupių „Vilniaus prekyba“ konsoliduotos...

Prekyba
2022.05.20
Matavimo prietaisų tikslumas: šiemet vartotojai skundžiasi dukart dažniau Premium

Prekybos įmonėse svarstykles ir fasuotas pakuotes tikrinanti Lietuvos metrologijos inspekcija per šių metų...

Prekyba
2022.05.20
SEB bankas paskolino 95 mln. Eur „Euroapotheca“ grupei

Paskola „Vilniaus prekybos“ grupės vaistinių tinklų valdytojai „Euroapotheca“ skirta ankstesnių paskolų...

Prekyba
2022.05.19
„iLunch“ plėtrai iš Medicinos banko skolinasi 0,5 mln. Eur 1

Aurelijui Jasevičiui priklausantis dienos pietų restoranų tinklas „iLunch“ sostinėje artimiausiu metu...

Prekyba
2022.05.19
Pandemijai nepavyko visos prekybos perkelti į internetą Premium

Elektroninės prekybos verslai, dar pernai džiūgavę dėl stipriai išaugusio klientų skaičiaus, dabar sprendžia...

Prekyba
2022.05.19
Rusija be skrupulų štampuoja žinomų prekės ženklų klonus, o vaizdas lentynose nesikeičia Premium 6

Rusijai pradėjus karą Ukrainoje, o iš šalies agresorės besitraukiant tarptautiniams prekės ženklams, tuščios...

Rinkodara
2022.05.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku