VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu

Publikuota: 2018-09-21
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų ratas.

Naujuoju prekės ženklu pasirinktas CUP išlaiko istorines sąsajas, tačiau tampa atviresnis skirtingų kartų pirkėjams.

„Per daugiau nei keturis veiklos dešimtmečius užauginome ne vieną pirkėjų kartą, kartu su savo klientais išgyvenome rimtų istorinių, politinių ir ekonominių pokyčių. Tad keičiant prekės ženklą, buvo svarbu, kad jis atspindėtų ir praeitį, ir modernų požiūrį. Šių dienų 20-mečiai ar 30-mečiai pavadinimus vertina panašiai kaip daiktus: jie turi būti patogūs, malonūs naudoti, lengvai ir smagiai komunikuojami“, – išplatintame pranešime teigia Ona Nevinskienė, prekybos centro generalinė direktorė.

Prekybos centro vadovė pripažįsta, jog įvaizdžio pokyčius lėmė ir vidiniai pasikeitimai – išaugusi prekių bei paslaugų gausa, nauji prekių ženklai, atnaujintas interjeras, pasikeitęs požiūris į klientą.

Teiginys, kad prekių ženklai keičiami ir atnaujinami pasikeitus vertybėms ar siekiant atsitraukti nuo senojo įvaizdžio, šiuo atveju visiškai netinka, sako p. Nevinskienė.

„Būdami Vilniaus istorijos bei architektūros istorijos dalimi, labai vertiname tuos savo klientus, kurie mūsų prekybos centrą atpažįsta kaip savo jaunystės parduotuvę, yra prisirišę prie įprasto apsipirkimo maršruto. Mūsų tikslas visuomet buvo vienas – taikantis prie pokyčių nepamiršti, kad visi mūsų pasikeitimai turi būtų naudingi klientams, kurių dėka gyvuojame jau 45 metų“, – sako p. Nevinskienė.

VCUP vadovybė nusprendė likti prie pagrindinės pavadinimo bazės CUP. Dizainą ir įvaizdį sukūrė kūrybinė agentūra „Milk“.

Pasak Roberto Skiauterio, agentūros projektų vadovo, tiek centro pasikeitimai, tiek ir vizija lėmė, kad pasirinktas CUP – trumpas, lengvai ištariamas prekės ženklo pavadinimas, kuris atitinka ir prekybos centro kryptį – laisvalaikis, laiko leidimas su kolegomis ir draugais, sykiu neprarandant ir parduotuvės krypties, išlaikant lokacijos – miesto centro – akcentą.

Naujasis prekės ženklas – ne vienintelis žymus pokytis sparčiai besivystančiam prekybos centrui. Šį pavasarį bendrovė pakeitė ir savo juridinį statusą – iš akcinės bendrovės tapo uždara akcine bendrove. Prekybos centre šiais metais taip pat duris atvėrė Lenkijos nebrangių drabužių ir namų apyvokos reikmenų parduotuvė „Pepco“, kiek anksčiau pristatyta pagal naujausią vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ koncepciją įrengtą grožio vaistinė. Vienas didžiausių netolimos ateities projektų – biurų pastato statybos.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
12:29
Teismas triskart sumažino baudą „Init“

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
11:19
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
11:08
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
10:30
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 5

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
Didžioji dalis sulaikytų prekių – smulkios siuntos iš Kinijos Premium 1

Ne tik prekybininkai, bet ir privatūs asmenys gali sulaukti neigiamų padarinių, nustačius, kad užsakyta ir...

Prekyba
2019.02.11
Vilniaus konfliktas su baru dėl lauko tualetų kol kas – be laimėtojų 3

Vilniaus savivaldybės ginčas su vienu sostinės baru dėl greta pastatytų lauko tualetų kol kas – be laimėtojų:...

Prekyba
2019.02.10
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau