Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje

Publikuota: 2018-09-20
Kauno LEZ teritorija. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kauno LEZ teritorija. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros ir inovacijų įmonių, ieško, kas ją reklamuotų ir viešintų Vokietijoje. 

Kauno LEZ valdymo bendrovė paskelbė tokių paslaugų konkursą, o paraiškų laukia iki spalio 22 dienos.

„Vokietija pasauliniame inovacijų indekse užima 10-ąją vietą, o Europos Komisijos inovacijų švieslentėje vokiškos įmonės išsiskiria ženkliomis investicijomis į inovacijų kūrimą, todėl logiška ir tikslinga rinkodarines veiklas fokusuoti būtent šios šalies įmonių pritraukimui“, – BNS komentavo Kauno LEZ prekybos atstovė Ula Giniotytė.

Jos teigimu, Vokietija yra viena pagrindinių Kauno LEZ įsikūrusių įmonių eksporto krypčių.

„Atsižvelgiant į bendrą tendenciją kurti aukštos pridėtinės vertės darbo vietas ir plėtoti pažangius, inovatyvius verslus, siekiama pritraukti tokias įmones įsikurti Kauno LEZ“, – rašoma konkurso sąlygose.

LEZ viešinimui numatyta skirti 50.000 Eur, iš jų 80% bus finansuojama Europos Sąjungos lėšomis.

Konkurso laimėtoja turės sudaryti bent 50 Vokietijos įmonių, kurios būtų suinteresuotos plėtra Lietuvoje, sąrašą, supažindinti jas su Kauno LEZ.  

Kauno LEZ šiemet įsikūrė elektronikos komponentus automobilių pramonei gaminanti Vokietijos bendrovė „Hella“, pastačiusi 30 mln. Eur vertės gamyklą, o kita Vokietijos automobilių dalių pramonės milžinė „Continental“ dar stato 95 mln. Eur vertės gamyklą. 

Nuo 2005-ųjų į Kauno LEZ pritraukta 634 mln. Eur investicijų, iš kurių 70% – tiesioginės užsienio investicijos. Joje įsikūrusios 32 Lietuvos ir užsienio įmonės, sukurta beveik 5.000 darbo vietų.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pardavimai: greiti verslai valgo didelius ir lėtus

Pardavimo funkcija yra svarbiausias variklis, kuris visą verslą stumia pirmyn, o laimi tie, kurie kasdien...

Rinkodara
2018.10.23
„Kakė Makė“: apie pamokas, naują vardą ir pasaulines ambicijas Premium 8

Iš vaikiškų knygų į prekės ženklą išaugusios „Kakės Makės“ valdytojai perdėlioja ilgalaikę strategiją ir su...

Rinkodara
2018.10.23
X, Y ir Z kartos – ne panacėja rinkodaroje ir pardavimuose Premium 2

Labiau amžius, o ne priklausymas konkrečiai kartai lemia požiūrį į prekės ženklus. Su amžiumi vėsta vartotojų...

Rinkodara
2018.10.22
„Tele2“ reklaminei kampanijai – „Golden Drum“ apdovanojimai

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ Slovėnijoje „Golden Drum“ reklamos festivalyje pelnė prestižinę „Grand...

Rinkodara
2018.10.22
Septynios narkotikų prekeivių arba sėkmingos rinkodaros taisyklės 5

Patraukti vartotojo dėmesį šiandieniame skaitmeniniame pasaulyje darosi sudėtinga, o sėkmingi yra tie...

Rinkodara
2018.10.21
Apie pavadinimą pataria galvoti iš anksto, nes vėliau prisireikia keisti 5

Pavadinimas turėtų būti įsimenamas, įžūlokas, skambus, tačiau bene svarbiausias ekspertų patarimas – jį...

Rinkodara
2018.10.20
Gitanas Nausėda pasirinko komunikacijos partnerius prezidento rinkimams 2

Sprendimą dalyvauti Prezidento rinkimuose priėmęs ekonomistas, socialinių mokslų daktaras Gitanas Nausėda...

Rinkodara
2018.10.19
Dalis „Facebook“ akcininkų sieks Zuckerbergo atstatydinimo 1

Dalis to paties pavadinimo socialinį tinklą valdančios „Facebook Inc.“ akcininkų trečiadienį pareiškė norą...

Technologijos
2018.10.18
Slovėnijoje varžosi „Tele2“ ir „Stumbrui“ daryti reklamos darbai

Tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Drum“, vykstančiame Slovėnijoje, tarp finalininkų pateko 5...

Rinkodara
2018.10.17
„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2018.10.17
NT plėtotojai didina rinkodaros biudžetus – poreikis išsiskirti iš minios neišvengiamas Premium 4

Nekilnojamojo turto plėtotojai didina komunikacijos ir reklamos apimtį, bandydami potencialius klientus...

Rinkodara
2018.10.16
Garbačiauskaitė-Budrienė: situacija yra dviprasmiška 6

Skirtinguose Seimo komitetuose antradienį virė aštrios diskusijos dėl LRT veiklą tyrusios valdančiųjų...

Rinkodara
2018.10.16
„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės...

Rinkodara
2018.10.16
„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko...

Rinkodara
2018.10.15
Kosmetikos platintojui – 1.100 Eur bauda

Bendrovei „Etopas“, prekiavusiai maistą primenčia kosmetika, skirta 1.100 Eur bauda. 

Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis 12

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną...

Rinkodara
2018.10.15
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras 3

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
LVAT: už alkoholio reklamą jachtoje bauda skirta teisėtai 2

Kauno alaus daryklai „Volfas Engelman“ nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės...

Rinkodara
2018.10.14
D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos Premium

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2018.10.12
Siūlomi įstatymų pakeitimai augintų baudas už klaidinančią reklamą

Seime po pateikimo pritarta Prezidentės siūlytiems įstatymų pakeitimams, kuriuos priėmus išaugtų baudos už...

Rinkodara
2018.10.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau