„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius

Publikuota: 2018-09-19
Andrius Senkus, „Evolvery“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Andrius Senkus, „Evolvery“ vadovas. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia ir specializaciją.

Nuo šiol „Evolvery“ užsiims ne tik pavienių skaitmeninės rinkodaros kanalų valdymu, bet ir strateginiu verslo auginimu.

„Matome realią problemą – Baltijos regione dirbantys startuoliai suranda techninį talentą – programuotojus, bet dažniausiai užsienio rinkose ieško būtent rinkodaros specialistų. Tai puikiai parodo ir „Oberlo“, „Vinted“ atvejai, todėl mes ir norime užimti tą vietą ir tapti savotišku augimo akseleratoriumi iki tol, kol startuoliai patys nusisamdys vidinę skaitmeninės rinkodaros komandą“, – teigia Regimantas Urbanas, „Evolvery“ rinkodaros vadovas.

Andrius Senkus, agentūros vadovas, išplatintame pranešime teigia, kad nors kurį laiką buvo žinomi kaip SEO, PPC ir kitų pavienių sričių specialistai, paskutinius kelerius metus vis daugiau dėmesio skyrė sinergijos tarp tų skirtingų sprendimų tobulinimo ir apjungimo į vientisą strategiją.

„Būtent taip galime padaryti reikšmingą įtaką verslo augimui. Investavome į naujas kompetencijas, kad galėtume šimtu procentų padengti ir valdyti visą kliento vartotojo kelionę. Šiuo principu dirbame ne su vienu klientu, žinome, kad tai veikia, tad šis pavadinimo ir prekinio ženklo keitimas – tai oficialus mūsų identiteto pristatymas. Nuo pavienių kanalų valdymo perėjome prie bendro klientų verslo vystymo“, – pabrėžia p. Senkus.

Pagrindinis agentūros fokusas dabar – skaitmeniniai verslai, kurių neriboja tokie veiksniai kaip logistika, produkto gamyba ir kt.

„Daugiausia vertės galime sukurti dirbdami su ankstyvos stadijos startuoliais, kurie jau turi išdirbtą produktą, pirmuosius klientus, yra pasiruošę plėstis globaliu mastu, tik neturi visų tam reikalingų kompetencijų“, – pabrėžia p. Senkus.

Agentūroje šiandien dirba 30 darbuotojų, vidutinis atlyginimas šią liepą siekė 1.501 Eur.

Bendrovės pardavimai 2017 m. siekė 1,13 mln. Eur, 2016 m. – 1,126 Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
19:22
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 2

„Metų CMO 2018“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
16:34
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
16:33
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
14:13
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 6

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
11:28
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 1

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau