Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos užsakovams, besitaikantiems į dosnesnį vartotojo pirkinių krepšelį.
Paprastai verslininkai šį rugsėjo pradžios periodą dar vadina mažosiomis kalėdomis ir linkę investuoti daugiau. Nepaisant pozityvios ekonominės aplinkos šalyje, reklamos mastas šiemet kuklesnis, o naujojo sezono pradžia sunkesnė buvo beveik visiems t ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti