Restoranų tinklas „Forto dvaras“ keičia pavadinimą

Publikuota: 2018-09-13
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Lietuviškų patiekalų restoranai „Forto dvaras“ pakeitė pavadinimą ir tapo „Etno dvaru“. Kartu buvo atnaujintas restoranų interjeras bei meniu, o į pokyčius iš viso investuota per 100.000 Eur.

„Atnaujiname savo restoranų interjerą, išgryninome valgiaraštį. Vietoj perteklinio senovinių rakandų demonstravimo svečiams siūlome laiką leisti neperkrautos, tradicinę lietuvių pasaulėjautą atspindinčios simbolikos fone. Toks žingsnis – logiškas ir nuoseklus noras, kintant laikui šiuolaikiškai, moderniai ir aktualiai interpretuoti etnomotyvus. Tiek restoranų aplinkoje, tiek ir lėkštėje“, – išplatintame pranešime teigia Kęstutis Markevičius, restoranų grupės „Etno dvaras“ rinkodaros vadovas.

Atnaujintuose restoranuose „Etno dvaras“ dabar demonstruojami žinomų menininkų kūriniai – tautodailininkių Marijos Liugienės ir Danutės Norvaišienės šiaudiniai sodai, grafikės Eglės Vertelkaitės specifine senovine stilistika kurti piešiniai, kitos etnografinio paveldo detalės, išreiškiančios senąją Lietuvos bei atskirų jos regionų gyventojų pasaulėjautą.

Pasak p. Markevičiaus, naujasis prekės ženklas ne tik tiksliau atspindės pasikeitusį restoranų identitetą, bet ir bus aiškesnis tiek šalies gyventojams, tiek svečiams iš užsienio.

„Per metus mūsų lietuviškų patiekalų restoranuose apsilanko apie 750.000 svečių. Net 70-80% senamiesčiuose esančių restoranų lankytojų sudaro svečiai iš užsienio. Savo šalies istoriją galime ir privalome papasakoti tiek per autentiškus senovinius patiekalus, tiek ir leisdami pajusti senąją lietuvybės pasaulėjautą, išreikštą tautodailininkų ir kitų menininkų darbuose“, – įsitikinęs p. Markevičius.

Prekės ženklo keitimą lydi ir restoranų tinklo plėtra – dar vienas naujas restoranas „Etno dvaras“ atidarytas Vilniaus prekybos centre „Ozas“. Šiuo metu grupė jungia 10 „Etno restoranų“ Lietuvoje: iš jų keturi yra Vilniuje, po 2 – Kaune ir Panevėžyje, po vieną – Klaipėdoje ir Druskininkuose.

Pernai lietuviškų patiekalų restoranai pasiekė 5 mln. Eur apyvartą, arba 12% didesnę nei 2016 m., šiuose restoranuose apsilankė per 750.000 žmonių.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau