Nuo šiol informacija apie lošimus – su įspėjamuoju užrašu

Publikuota: 2018-09-12
Saulius Petravičius, UAB „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Saulius Petravičius, UAB „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos lošimų verslo asociacijos nariai pasirašė susitarimą, pagal kurį nuo šio mėnesio pradės įgyvendinti papildomas savireguliacijos taisykles informacijai apie lošimus. Pagrindinė naujovė – rinkos dalyviai savanoriškai įsipareigojo informacijoje apie lošimus naudoti įspėjamąjį užrašą „Neatsakingas lošimas sukelia priklausomybę“.

Lietuvos lošimų verslo asociacijai (LLVA) šiuo metu priklauso UAB „Olympic Casino Group Baltija“, UAB „Lošimų strateginė grupė“ ir UAB „Baltic Bet“.

Susitarimas numato, kad įspėjamasis užrašas turi būti ne mažesnis nei 2% bendro maketo dydžio, pateiktas tuo pačiu šriftu. Vaizdinių reklamų pabaigoje užrašas bus transliuojamas 3 sekundes, o radijo reklamų pabaigoje – 2 sekundes.

„Lietuvos lošimų verslo asociacijos nariai – užsienio kapitalo bendrovės, siekiančios kuo didesnio rinkos skaidrumo, tad rūpinasi, kad lošimas būtų atsakingas ir būtų užkertamas kelias piktnaudžiavimui. Tikimės, kad prie prisidės ir kitos Lietuvos rinkoje veikiančios šio verslo atstovės“, – teigia Mantas Zakarka, LLVA vadovas.

Asociacijos narių pasirašytas savireguliacijos susitarimas taip pat buvo derintas su Lošimų priežiūros tarnyba.

„Žinant, kad azartiniai lošimai gali sukelti priklausomybę, svarbios bet kokios iniciatyvos, kurios informuoja apie galimas neigiamas lošimų pasekmes. Tikimės, kad ateityje panašių iniciatyvų tik daugės“, – išplatintame pranešime teigia Virginijus Daukšys, Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktorius.

Savanoriškas susitarimas nepakeičia teisinių nuostatų, o jas papildo. Asociacijos nariai, siekdami atsakingo informavimo, taip pat laikysis papildomų taisyklių, susijusių su amžiumi, sveikata ir saikingu vartojimu.

„Inicijuodami atsakingo informavimo pokyčius kartu, keliame aukštus bendruosius etikos standartus, siekiame sąžiningo, skaidraus ir progresyvaus dialogo su visomis interesų pusėmis bei plėtojame tvarų bei socialiai atsakingą verslą. Šis sektorius keičiasi – fizines lošimų vietas papildė internetinės lošimų platformos, toks kontekstas lemia, kad būtina veikti atsakingai, prisitaikant prie besikeičiančios visuomenės bei atsižvelgiant į ekonominius, teisinio reguliavimo ir technologinius veiksnius“, – priduria Saulius Petravičius, „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius.

Susitarimas numato, kad informacija apie lošimus negali būti skirta jaunesniems nei 18 m. asmenims. Bendrovės taip pat susitaria, kad informacijoje nenaudos asmenų, atrodančių jauniau nei 25 m. amžiaus, atvaizdų bei tokia informacija negalės turėti užuominų apie tai, kad jaunesnis nei 25 m. asmuo žaidžia azartinius lošimus.

Be jau minėtų taisyklių, susitarime taip pat numatoma, kad informacija apie azartinius lošimus negali skatinti nesaikingo lošimo, joje negali būti palankiai vaizduojamas neatsakingas lošimas, neteisinga, klaidinanti informacija apie lošimus, taip pat lažybų koeficientai, prizinių fondų dydžiai, laimėjimai.

„Aiškiai apibrėžtos papildomos taisyklės yra tik dalis pagrindinio susitarimo idėjos – rūpintis, kad nebūtų skatinamas neatsakingas lošimas ir užkirsti kelią piktnaudžiavimui azartiniais lošimais. Asociacijos nariai įsipareigoja savais resursais įgyvendinti ne tik susitarimo nuostatas, tačiau ir prisidėti prie probleminio lošimo prevencijos bei atsakingo lošimo organizavimo Lietuvoje“, – antrina Viltė Sabalienė, UAB „Baltic Bet“ vadovė.

LLVA susitarimas įsigalioja nuo jo pasirašymo dienos ir yra sudarytas neribotam laikui. Susitarimo nuostatos nėra taikomos informacijai, kuri buvo parengta ar pradėta rengti iki 2018 rugsėjo 1 d. ir nėra techninių galimybių jai pritaikyti šio susitarimo nuostatas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp naujausių reklamų: „Lidl“ Kalėdos ir kitoks žvilgsnis į MO 1

Tarp savaitės reklamų – susimąstyti skatinantis „Lidl“ kalėdinis klipas (kūrybinė reklamos agentūra...

Rinkodara
2018.11.13
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 1

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 6

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Lietuvos šalies ženklo vertę augino ryškioji reklama ir popiežiaus vizitas Premium 1

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio...

Rinkodara
2018.11.09
Europos komisija ruošia dar vieną baudą „Google“ 4

Europos komisija teigia, kad „Google“ valdančiai bendrovei „Alphabet“, gali būti iškelta trečioji byla bei...

Rinkodara
2018.11.08
Lietuvos kūrėjai džiaugiasi pergale prieš interneto vagis 5

Seimas priėmė Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo pataisas, kuriomis siekiama numatyti naujas teisių...

Rinkodara
2018.11.08
Susivienijusiai Lietuvos žiniasklaidai – tarptautinis apdovanojimas 4

Visa Lietuvos žiniasklaidos bendruomenė buvo įvertinta žurnalisto Peterio Greste vardo apdovanojimu už...

Rinkodara
2018.11.07
Kai velnias slypi detalėse 4

Valdantiesiems ir vėl nepavyko sulaukti pritarimo laikinosios tyrimo komisijos dėl LRT veiklos išvadoms – po...

Rinkodara
2018.11.07
Baigėsi „Telia Lietuva“ dizaino agentūros konkursas

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ skelbtą dizaino agentūros konkursą laimėjo kūrybinė reklamos...

Rinkodara
2018.11.06
„Laisvės TV“ su „AltSpace“ žengia į senamiestį ir derasi su investuotojais Premium 2

„Laisvės TV“ žengia naują plėtros žingsnį – atidaro dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją...

Rinkodara
2018.11.06
Nauji prekių ženklai: ar bus galima įregistruoti skonį ar kvapą? Rėmėjo turinys 2

Dažniausiai prekių ženklai mums asocijuojasi su įmonės, produkto ar paslaugos pavadinimu, logotipu. Tačiau...

Rinkodara
2018.11.05
SBA grupė plečia komunikacijos skyrių

SBA įmonių grupės viešųjų ryšių projektų vadovu pradeda dirbti Petras Lingė, iki šiol dirbęs LNK Žinių...

Rinkodara
2018.11.05
Tarp NAPA finalininkų – daugiausia lietuvių dizainerių darbų

Kitą savaitgalį vyksiančiuose nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose NAPA varžysis 26 lietuvių, 15...

Rinkodara
2018.11.04
Reklamuoti Lietuvą pasauliui: niekam neįdomu, ar mums įdomu 4

Pripažinkime, turime du kompleksus: savinieką ir kompleksą dėl saviniekos.

Rinkodara
2018.11.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau