Nuo šiol informacija apie lošimus – su įspėjamuoju užrašu

Publikuota: 2018-09-12
Saulius Petravičius, UAB „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Saulius Petravičius, UAB „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos lošimų verslo asociacijos nariai pasirašė susitarimą, pagal kurį nuo šio mėnesio pradės įgyvendinti papildomas savireguliacijos taisykles informacijai apie lošimus. Pagrindinė naujovė – rinkos dalyviai savanoriškai įsipareigojo informacijoje apie lošimus naudoti įspėjamąjį užrašą „Neatsakingas lošimas sukelia priklausomybę“.

Lietuvos lošimų verslo asociacijai (LLVA) šiuo metu priklauso UAB „Olympic Casino Group Baltija“, UAB „Lošimų strateginė grupė“ ir UAB „Baltic Bet“.

Susitarimas numato, kad įspėjamasis užrašas turi būti ne mažesnis nei 2% bendro maketo dydžio, pateiktas tuo pačiu šriftu. Vaizdinių reklamų pabaigoje užrašas bus transliuojamas 3 sekundes, o radijo reklamų pabaigoje – 2 sekundes.

„Lietuvos lošimų verslo asociacijos nariai – užsienio kapitalo bendrovės, siekiančios kuo didesnio rinkos skaidrumo, tad rūpinasi, kad lošimas būtų atsakingas ir būtų užkertamas kelias piktnaudžiavimui. Tikimės, kad prie prisidės ir kitos Lietuvos rinkoje veikiančios šio verslo atstovės“, – teigia Mantas Zakarka, LLVA vadovas.

Asociacijos narių pasirašytas savireguliacijos susitarimas taip pat buvo derintas su Lošimų priežiūros tarnyba.

„Žinant, kad azartiniai lošimai gali sukelti priklausomybę, svarbios bet kokios iniciatyvos, kurios informuoja apie galimas neigiamas lošimų pasekmes. Tikimės, kad ateityje panašių iniciatyvų tik daugės“, – išplatintame pranešime teigia Virginijus Daukšys, Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktorius.

Savanoriškas susitarimas nepakeičia teisinių nuostatų, o jas papildo. Asociacijos nariai, siekdami atsakingo informavimo, taip pat laikysis papildomų taisyklių, susijusių su amžiumi, sveikata ir saikingu vartojimu.

„Inicijuodami atsakingo informavimo pokyčius kartu, keliame aukštus bendruosius etikos standartus, siekiame sąžiningo, skaidraus ir progresyvaus dialogo su visomis interesų pusėmis bei plėtojame tvarų bei socialiai atsakingą verslą. Šis sektorius keičiasi – fizines lošimų vietas papildė internetinės lošimų platformos, toks kontekstas lemia, kad būtina veikti atsakingai, prisitaikant prie besikeičiančios visuomenės bei atsižvelgiant į ekonominius, teisinio reguliavimo ir technologinius veiksnius“, – priduria Saulius Petravičius, „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius.

Susitarimas numato, kad informacija apie lošimus negali būti skirta jaunesniems nei 18 m. asmenims. Bendrovės taip pat susitaria, kad informacijoje nenaudos asmenų, atrodančių jauniau nei 25 m. amžiaus, atvaizdų bei tokia informacija negalės turėti užuominų apie tai, kad jaunesnis nei 25 m. asmuo žaidžia azartinius lošimus.

Be jau minėtų taisyklių, susitarime taip pat numatoma, kad informacija apie azartinius lošimus negali skatinti nesaikingo lošimo, joje negali būti palankiai vaizduojamas neatsakingas lošimas, neteisinga, klaidinanti informacija apie lošimus, taip pat lažybų koeficientai, prizinių fondų dydžiai, laimėjimai.

„Aiškiai apibrėžtos papildomos taisyklės yra tik dalis pagrindinio susitarimo idėjos – rūpintis, kad nebūtų skatinamas neatsakingas lošimas ir užkirsti kelią piktnaudžiavimui azartiniais lošimais. Asociacijos nariai įsipareigoja savais resursais įgyvendinti ne tik susitarimo nuostatas, tačiau ir prisidėti prie probleminio lošimo prevencijos bei atsakingo lošimo organizavimo Lietuvoje“, – antrina Viltė Sabalienė, UAB „Baltic Bet“ vadovė.

LLVA susitarimas įsigalioja nuo jo pasirašymo dienos ir yra sudarytas neribotam laikui. Susitarimo nuostatos nėra taikomos informacijai, kuri buvo parengta ar pradėta rengti iki 2018 rugsėjo 1 d. ir nėra techninių galimybių jai pritaikyti šio susitarimo nuostatas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Pegaso“ patirtis: knygų pardavimus augina kitos prekės Premium

„Pegaso“ tinklą valdanti UAB „ALG knygynai“ sėkmingu projektu vadina pasirinktą naują knygyno koncepciją, kur...

Rinkodara
05:45
„Google“ testuoja būsimos Autorinių teisių direktyvos scenarijų 3

Praėjusią savaitę „Google“ pradėjo eksperimentuoti su nedidele dalimi vartotojų Europoje, kad suprastų, kokia...

Rinkodara
2019.01.22
„TNS LT“ pajamos užpernai pasiekė 2,9 mln. Eur

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „TNS LT“ pajamos 2017 m. siekė 2,9 mln. Eur –...

Rinkodara
2019.01.21
Baltijos šalių gyventojai noriau moka už turinį

Praėjusiais metais Baltijos šalių žiūrovai atsikratė mokamų vaizdo transliacijų internetu baimės ir lyginant...

Rinkodara
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 18

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau