Nuo šiol informacija apie lošimus – su įspėjamuoju užrašu

Publikuota: 2018-09-12
Saulius Petravičius, UAB „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Saulius Petravičius, UAB „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos lošimų verslo asociacijos nariai pasirašė susitarimą, pagal kurį nuo šio mėnesio pradės įgyvendinti papildomas savireguliacijos taisykles informacijai apie lošimus. Pagrindinė naujovė – rinkos dalyviai savanoriškai įsipareigojo informacijoje apie lošimus naudoti įspėjamąjį užrašą „Neatsakingas lošimas sukelia priklausomybę“.

Lietuvos lošimų verslo asociacijai (LLVA) šiuo metu priklauso UAB „Olympic Casino Group Baltija“, UAB „Lošimų strateginė grupė“ ir UAB „Baltic Bet“.

Susitarimas numato, kad įspėjamasis užrašas turi būti ne mažesnis nei 2% bendro maketo dydžio, pateiktas tuo pačiu šriftu. Vaizdinių reklamų pabaigoje užrašas bus transliuojamas 3 sekundes, o radijo reklamų pabaigoje – 2 sekundes.

„Lietuvos lošimų verslo asociacijos nariai – užsienio kapitalo bendrovės, siekiančios kuo didesnio rinkos skaidrumo, tad rūpinasi, kad lošimas būtų atsakingas ir būtų užkertamas kelias piktnaudžiavimui. Tikimės, kad prie prisidės ir kitos Lietuvos rinkoje veikiančios šio verslo atstovės“, – teigia Mantas Zakarka, LLVA vadovas.

Asociacijos narių pasirašytas savireguliacijos susitarimas taip pat buvo derintas su Lošimų priežiūros tarnyba.

„Žinant, kad azartiniai lošimai gali sukelti priklausomybę, svarbios bet kokios iniciatyvos, kurios informuoja apie galimas neigiamas lošimų pasekmes. Tikimės, kad ateityje panašių iniciatyvų tik daugės“, – išplatintame pranešime teigia Virginijus Daukšys, Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktorius.

Savanoriškas susitarimas nepakeičia teisinių nuostatų, o jas papildo. Asociacijos nariai, siekdami atsakingo informavimo, taip pat laikysis papildomų taisyklių, susijusių su amžiumi, sveikata ir saikingu vartojimu.

„Inicijuodami atsakingo informavimo pokyčius kartu, keliame aukštus bendruosius etikos standartus, siekiame sąžiningo, skaidraus ir progresyvaus dialogo su visomis interesų pusėmis bei plėtojame tvarų bei socialiai atsakingą verslą. Šis sektorius keičiasi – fizines lošimų vietas papildė internetinės lošimų platformos, toks kontekstas lemia, kad būtina veikti atsakingai, prisitaikant prie besikeičiančios visuomenės bei atsižvelgiant į ekonominius, teisinio reguliavimo ir technologinius veiksnius“, – priduria Saulius Petravičius, „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius.

Susitarimas numato, kad informacija apie lošimus negali būti skirta jaunesniems nei 18 m. asmenims. Bendrovės taip pat susitaria, kad informacijoje nenaudos asmenų, atrodančių jauniau nei 25 m. amžiaus, atvaizdų bei tokia informacija negalės turėti užuominų apie tai, kad jaunesnis nei 25 m. asmuo žaidžia azartinius lošimus.

Be jau minėtų taisyklių, susitarime taip pat numatoma, kad informacija apie azartinius lošimus negali skatinti nesaikingo lošimo, joje negali būti palankiai vaizduojamas neatsakingas lošimas, neteisinga, klaidinanti informacija apie lošimus, taip pat lažybų koeficientai, prizinių fondų dydžiai, laimėjimai.

„Aiškiai apibrėžtos papildomos taisyklės yra tik dalis pagrindinio susitarimo idėjos – rūpintis, kad nebūtų skatinamas neatsakingas lošimas ir užkirsti kelią piktnaudžiavimui azartiniais lošimais. Asociacijos nariai įsipareigoja savais resursais įgyvendinti ne tik susitarimo nuostatas, tačiau ir prisidėti prie probleminio lošimo prevencijos bei atsakingo lošimo organizavimo Lietuvoje“, – antrina Viltė Sabalienė, UAB „Baltic Bet“ vadovė.

LLVA susitarimas įsigalioja nuo jo pasirašymo dienos ir yra sudarytas neribotam laikui. Susitarimo nuostatos nėra taikomos informacijai, kuri buvo parengta ar pradėta rengti iki 2018 rugsėjo 1 d. ir nėra techninių galimybių jai pritaikyti šio susitarimo nuostatas.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau