Nuo šiol informacija apie lošimus – su įspėjamuoju užrašu

Publikuota: 2018-09-12
Saulius Petravičius, UAB „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Saulius Petravičius, UAB „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos lošimų verslo asociacijos nariai pasirašė susitarimą, pagal kurį nuo šio mėnesio pradės įgyvendinti papildomas savireguliacijos taisykles informacijai apie lošimus. Pagrindinė naujovė – rinkos dalyviai savanoriškai įsipareigojo informacijoje apie lošimus naudoti įspėjamąjį užrašą „Neatsakingas lošimas sukelia priklausomybę“.

Lietuvos lošimų verslo asociacijai (LLVA) šiuo metu priklauso UAB „Olympic Casino Group Baltija“, UAB „Lošimų strateginė grupė“ ir UAB „Baltic Bet“.

Susitarimas numato, kad įspėjamasis užrašas turi būti ne mažesnis nei 2% bendro maketo dydžio, pateiktas tuo pačiu šriftu. Vaizdinių reklamų pabaigoje užrašas bus transliuojamas 3 sekundes, o radijo reklamų pabaigoje – 2 sekundes.

„Lietuvos lošimų verslo asociacijos nariai – užsienio kapitalo bendrovės, siekiančios kuo didesnio rinkos skaidrumo, tad rūpinasi, kad lošimas būtų atsakingas ir būtų užkertamas kelias piktnaudžiavimui. Tikimės, kad prie prisidės ir kitos Lietuvos rinkoje veikiančios šio verslo atstovės“, – teigia Mantas Zakarka, LLVA vadovas.

Asociacijos narių pasirašytas savireguliacijos susitarimas taip pat buvo derintas su Lošimų priežiūros tarnyba.

„Žinant, kad azartiniai lošimai gali sukelti priklausomybę, svarbios bet kokios iniciatyvos, kurios informuoja apie galimas neigiamas lošimų pasekmes. Tikimės, kad ateityje panašių iniciatyvų tik daugės“, – išplatintame pranešime teigia Virginijus Daukšys, Lošimų priežiūros tarnybos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos direktorius.

Savanoriškas susitarimas nepakeičia teisinių nuostatų, o jas papildo. Asociacijos nariai, siekdami atsakingo informavimo, taip pat laikysis papildomų taisyklių, susijusių su amžiumi, sveikata ir saikingu vartojimu.

„Inicijuodami atsakingo informavimo pokyčius kartu, keliame aukštus bendruosius etikos standartus, siekiame sąžiningo, skaidraus ir progresyvaus dialogo su visomis interesų pusėmis bei plėtojame tvarų bei socialiai atsakingą verslą. Šis sektorius keičiasi – fizines lošimų vietas papildė internetinės lošimų platformos, toks kontekstas lemia, kad būtina veikti atsakingai, prisitaikant prie besikeičiančios visuomenės bei atsižvelgiant į ekonominius, teisinio reguliavimo ir technologinius veiksnius“, – priduria Saulius Petravičius, „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius.

Susitarimas numato, kad informacija apie lošimus negali būti skirta jaunesniems nei 18 m. asmenims. Bendrovės taip pat susitaria, kad informacijoje nenaudos asmenų, atrodančių jauniau nei 25 m. amžiaus, atvaizdų bei tokia informacija negalės turėti užuominų apie tai, kad jaunesnis nei 25 m. asmuo žaidžia azartinius lošimus.

Be jau minėtų taisyklių, susitarime taip pat numatoma, kad informacija apie azartinius lošimus negali skatinti nesaikingo lošimo, joje negali būti palankiai vaizduojamas neatsakingas lošimas, neteisinga, klaidinanti informacija apie lošimus, taip pat lažybų koeficientai, prizinių fondų dydžiai, laimėjimai.

„Aiškiai apibrėžtos papildomos taisyklės yra tik dalis pagrindinio susitarimo idėjos – rūpintis, kad nebūtų skatinamas neatsakingas lošimas ir užkirsti kelią piktnaudžiavimui azartiniais lošimais. Asociacijos nariai įsipareigoja savais resursais įgyvendinti ne tik susitarimo nuostatas, tačiau ir prisidėti prie probleminio lošimo prevencijos bei atsakingo lošimo organizavimo Lietuvoje“, – antrina Viltė Sabalienė, UAB „Baltic Bet“ vadovė.

LLVA susitarimas įsigalioja nuo jo pasirašymo dienos ir yra sudarytas neribotam laikui. Susitarimo nuostatos nėra taikomos informacijai, kuri buvo parengta ar pradėta rengti iki 2018 rugsėjo 1 d. ir nėra techninių galimybių jai pritaikyti šio susitarimo nuostatas.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 7

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 2

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18
Prekių nepristačiusiai „Intershop LT“ – bankroto byla 

Prekių nepristačiusiai elektroninę parduotuvę stilingai.lt valdžiusiai bendrovei „Intershop LT“ teismas...

Prekyba
2019.07.18
„Alfa Media“ pripažinta pažeidusi Etikos kodeksą

Visuomenės informavimo etikos komisija, išnagrinėjusi UAB „Gintarinė vaistinė“ skundą, pripažino, kad UAB...

Rinkodara
2019.07.18
„Eurovaistinė“ stebisi skirta bauda už klaidinančią reklamą 6

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas...

Rinkodara
2019.07.18
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti...

Rinkodara
2019.07.18
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 10

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Dėl autorių teisių pažeidimų blokuojama „Sputnik“ svetainė 5

Dėl autorių teisių pažeidimo internete Lietuvos radijo ir televizijos komisija priėmė sprendimą blokuoti...

Rinkodara
2019.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau