„Tele2“ reklamos kampanijai – dar vienas apdovanojimas

Publikuota: 2018-09-10
Stop kadras iš klipo.
svg svg
Stop kadras iš klipo.

„Tele2“ reklaminė kampanija „Laisvas internetas“ JAV laimėjo prestižinį „Clio“ apdovanojimą.

Tarptautiniai „Clio“ apdovanojimai jau rengiami beveik 60 m. ir savo masteliu bei įtaka bemaž prilygsta „Kanų liūtų“ apdovanojimams. Beje, čia ši kampanija taip pat sulaukė pripažinimo – pateko į finalininkų sąrašą.

Kaip skelbiama „Tele2“ vaizdo klipe, pristatančiame kampaniją, kurios metu mobilus namas su internetu buvo pakeltas į orą balionu, šios paslaugos pardavimai per pirmąjį kampanijos mėnesį padidėjo net 156%, o vartotojų srautai svetainėje išaugo dvigubai.

Šią „Tele2“ „Laisvo interneto“ reklamą kūrė reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“. Tai ne pirmas sėkmingas įmonių bendro darbo atvejis – ankstesnis „Tele2“ 4G muzikos projektas, bendradarbiaujant su kūrybos namais „Some Films“, tapo pirmuoju Baltijos šalių atstovų darbu, kuris pelnė aukso medalį kūrybinės meistrystės festivalyje „Ciclope“ Berlyne, ADC apdovanojimą, taip pat dizaino ir reklamos meistrystės „oskarą“ – D&AD pieštuką.

„Šiemet atsigręžėme į tarptautinius festivalius, kuriuose dalyvauti brangu, o kartelė užkelta labai aukštai. Tačiau turėjome aiškų kliento palaikymą ir dabar akivaizdu, kad ši strategija pasiteisino. Smagu matyti savo ir savo klientų vardą tarp tokių gigantų kaip „Ford“, „McDonalds“, „Procter & Gamble“, „KFC“ bei kitų, kurie atsineša ryškiausias, įspūdingiausias ir brangiausias reklamas. Tada pajunti, kad žaidi visai kitoje lygoje“ – išplatintame pranešime teigia „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos direktorius Dominykas Žilėnas.

Tiesa, su šiomis kampanijomis „Tele2“ varžėsi tik užsienio kūrybingumo festivaliuose. Lietuvoje pastaruosius du metus didžiausius pardavimus tarp reklamos agentūrų skaičiuojanti „Adell Taivas Ogilvy“ daro pertrauką ir „Adrenaline“ nedalyvauja.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Varlė.lt“ atsisako logistikos partnerių 2

Prekybos centras internete „Varlė.lt“ investuoja į paslaugų gerinimo kokybę – atsisako logistikos partnerių...

Prekyba
10:23
Džiaugsmo kartėlis tarp „Akropolio“ ir restorano „Džiaugsmas“ Premium

Valstybinis patentų biuras nagrinėja kelis ginčus tarp UAB „Akropolis Group“ ir UAB „Džiugu“, valdančios...

Rinkodara
09:04
„Fielmann“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Optikos bendrovė „Fielmann“ pradeda bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Rinkodara
2020.09.23
Vartojimo tendencijos teigiamos, nuotaikos – atsargios Premium

Didžiausią galvos skausmą šiandien mažmenininkams kelia lėta vartojimo atsigavimo kreivė ir vis dar...

Prekyba
2020.09.23
„Ozas“ baigia įrengti baseinų kompleksą 1

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ nekeičia planų įrengti tris mokymo plaukti baseinus. Baseino erdvėje...

Prekyba
2020.09.22
„Triniti Jurex“ turi naują rinkodaros ir komunikacijos vadovę

Besijungiančių advokatų kontorų „Triniti“ ir „Jurex“ komunikacijos ir rinkodaros vadove pradeda dirbti Rita...

Rinkodara
2020.09.21
LRT: Eurolygos transliacijų kaina – dvigubai mažesnė nei spekuliuota 3

Lietuvos nacionalinis transliuotojas LRT teigia, kad naujojo sezono Eurolygos rungtynių transliavimo teisių...

Rinkodara
2020.09.21
Dizaino darbai vėl varžysis „NAPA Baltic“

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir verslus kviečia teikti paraiškas į jau šeštus...

Rinkodara
2020.09.20
IPRA konkursas keliamas į kitus metus

Tarptautinė ryšių su visuomene asociacija (IPRA) nukėlė šių metų spalį Vilniuje planuotą komunikacijos...

Rinkodara
2020.09.20
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
2020.09.20
Lionelis Messi laimėjo 9 m. trukusį teisinį ginčą Premium

Futbolininkas Lionelis Messi po devynerius metus trukusio teisinio mūšio gali naudoti savo vardą kaip prekės...

Rinkodara
2020.09.19
TV3 turi naują komercijos direktorių

Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitinka ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje –...

Rinkodara
2020.09.18
Paskelbtas konkursas šalies vizualiniam ženklui kurti

Vyriausybės kanceliarija paskelbė konkursą vizualinėms šalies identiteto sukūrimo paslaugoms pirkti.

Rinkodara
2020.09.18
„Telios“ pamokos – didžiųjų prekių ženklų kaina arba stručio galva smėlyje Premium 23

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nutraukė visuomenėje nemenką ažiotažą sukėlusią „Ežio“ reklamos...

Rinkodara
2020.09.18
„Httpool“ tapo „Spotify“ atstovais Baltijos šalyse

Agentūra „Httpool“ plečia savo partnerystę su „Spotify“ ir nuo šiol turės išskirtines reklamos atstovavimo...

Rinkodara
2020.09.17
Teismas: „Philip Morris Baltic“ bauda skirta pagrįstai 2

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė pareiškėjos UAB „Philip Morris Baltic“ skundą dėl...

Rinkodara
2020.09.16
Reklamos verslo senbuviai įkūrė naują agentūrą

Naujai įsteigta reklamos agentūra „Marios“ į vieną kūrybinę komandą sujungė žmones, pastaruosius kelis...

Rinkodara
2020.09.16
„Telia“ stabdo „Ežio“ reklamą su dvyniais krepšininkais 76

Po socialiniuose tinkluose kilusios diskusijos, „Telia Lietuva“ priėmė sprendimą sustabdyti „Ežio“ reklaminę...

Rinkodara
2020.09.16
LTG grupės komunikacijos partnere tapo „Idea prima“

„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) grupės skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų viešąjį pirkimą laimėjo...

Rinkodara
2020.09.16
SAM: atrinkti projektai, kurie stiprins žinias apie sveikatą

Valstybinis visuomenės sveikatos stiprinimo fondas (VVSSF) atrinko šviečiamuosius ir informacinius projektus,...

Rinkodara
2020.09.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus