„Tele2“ reklamos kampanijai – dar vienas apdovanojimas

Tele2 reklaminė kampanija Laisvas internetas JAV laimėjo prestižinį Clio apdovanojimą.
Tarptautiniai Clio apdovanojimai jau rengiami beveik 60 m. ir savo masteliu bei įtaka bemaž prilygsta Kanų liūtų apdovanojimams. Beje, čia ši kampanija taip pat sulaukė pripažinimo pateko į finalininkų sąrašą.
Kaip skelbiama Tele2 vaizdo klipe, pristatančiame kampaniją, kurios metu mobilus namas su internetu buvo pakeltas į orą balionu, šios paslaugos pardavimai per pirmąjį kampanijos mėnesį padidėjo net 156%, o vartotojų srautai svetainėje išaugo dvigubai.
Šią Tele2 Laisvo interneto reklamą kūrė reklamos agentūra Adell Taivas Ogilvy. Tai ne pirmas sėkmingas įmonių bendro darbo atvejis ankstesnis Tele2 4G muzikos projektas, bendradarbiaujant su kūrybos namais Some Films, tapo pirmuoju Baltijos šalių atstovų darbu, kuris pelnė aukso medalį kūrybinės meistrystės festivalyje Ciclope Berlyne, ADC apdovanojimą, taip pat dizaino ir reklamos meistrystės oskarą D&AD pieštuką.
Šiemet atsigręžėme į tarptautinius festivalius, kuriuose dalyvauti brangu, o kartelė užkelta labai aukštai. Tačiau turėjome aiškų kliento palaikymą ir dabar akivaizdu, kad ši strategija pasiteisino. Smagu matyti savo ir savo klientų vardą tarp tokių gigantų kaip Ford, McDonalds, Procter & Gamble, KFC bei kitų, kurie atsineša ryškiausias, įspūdingiausias ir brangiausias reklamas. Tada pajunti, kad žaidi visai kitoje lygoje išplatintame pranešime teigia Adell Taivas Ogilvy kūrybos direktorius Dominykas Žilėnas.
Tiesa, su šiomis kampanijomis Tele2 varžėsi tik užsienio kūrybingumo festivaliuose. Lietuvoje pastaruosius du metus didžiausius pardavimus tarp reklamos agentūrų skaičiuojanti Adell Taivas Ogilvy daro pertrauką ir Adrenaline nedalyvauja.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti