Prekės ženklo istorija – ne logotipas, bet paprasta

Publikuota: 2018-09-02
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekės ženklo istorija nėra logotipas ar jo spalvos, taip pat – ne asmeninė patirtis ar tai, kas parašyta interneto svetainės skiltyje „Apie mus“, įspėja „Forbes“. Įtaigus pasakojimas kuria prekės ženklo unikalumą ir padeda užmegzti vertingiausią, emocinį ryšį su klientais.

„Forbes“ teigimu, sėkmingi prekių ženklai sukuria pasakojimą, kuris leidžia jiems prisistatyti unikaliais, o tokios priemonės, kaip spalvos, logotipas, pavadinimas, papildo ir lydi pagrindinę žinutę.

Prekės ženklo istorija turi nusakyti motyvus, priežastis, kodėl verslas buvo pradėtas kurti, kodėl jis tebetęsiamas, kaip atrodo jo kasdienybė, paaiškinti, kodėl klientams tai turėtų rūpėti, taip pat – kodėl jie turėtų verslu pasitikėti.

Pirma taisyklė, kuria verta remtis, kuriant istoriją, yra paprastumas. Lengvi ir suprantami pasakojimai yra geriausias būdas kurti santykį. Pasakojimas turi susitelkti į problemą, sprendimą, sėkmę. Dauguma gerų istorijų turi pradžią – kodėl viskas prasidėjo, kokios kliūtys buvo, veikėją, kuris įveikė sunkumus, vidurį – kur, kaip viskas vyko, ir pabaigą. Pabaiga pasakojama kaip kelionė, progresas pirmyn, kuri įkvepia optimizmu. Paprastos istorijos kuria pasitikėjimą.

Prekės ženklo istoriją pasakoja jo įkūrėjas, asmenybė. Todėl reikia susisieti verslo, prekės ženklo ir asmenines vertybes, būtent tuo galima pagrįsti prekės ženklo unikalumą. Žmonėms patinka pirkti iš žmonių, jie susitapatina su kitais. Todėl svarbu, kad veidas – žmogus įkūręs prekės ženklą – būtų matomas.

Vienas svarbiausių pasakojimo elementų, pasak „Forbes“, yra įvardyti tikslą, kodėl verslas daro tai, ką daro. Pataria į šį klausimą atsakyti dar iki kuriant pasakojimą, pristatantį prekės ženklą. Priežastys nebūna vien finansinės, todėl reikia atsakyti į klausimus: kokia problema sprendžiama, kokie pokyčiai vyksta, kaip prekė ar paslauga pagerina vartotojo kasdienybę.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės - galimybė augti ar eksperimentas Premium

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
05:45
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
05:45
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 1

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 15

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 14

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 7

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 3

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14
3 iliuzijos, kurios klaidina darbuotojų ieškantį verslą 17

Konkurencinę kovą norinčios laimėti bendrovės nekalba apie darbuotojų pritraukimą, jos galvoja, kaip...

Rinkodara
2019.01.13
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Vienos „Hermes“ batų poros istorija Lietuvoje: ir dovana negali būti klastotė Premium

Bylose dėl prekių klastočių žmonės neretai imasi įvairios gynybinės taktikos taip bandydami išvengti prekių...

Rinkodara
2019.01.11
„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 9

Prekybos tinklas „Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo integruotos komunikacijos...

Rinkodara
2019.01.10
EBU ragina valdančiuosius neskubėti ir užtikrinti LRT nepriklausomumą 1

Seime rengiantis svarstyti LRT įstatymo pataisas, Europos transliuotojų sąjunga (EBU) paragino Lietuvos...

Rinkodara
2019.01.09
Vyriausybės kancleris bus atsakingas už Lietuvos DNR 11

Vyriausybė sudarė specialią komisiją – Lietuvos įvaizdžio strateginę tarybą, kuri svarstys strateginius...

Verslo aplinka
2019.01.09
„Kempinski“ viešbutis Vilniuje – su nauju vardu 5

„Grand Hotel Kempinski Vilnius“ – taip nuo šiol vadinsis Vilniuje įsikūręs penkių žvaigždučių viešbutis...

Rinkodara
2019.01.09
Dukart daugiau investavo „Bitė“, „Eurovaistinė“ ir Lietuvos draudimas 3

Bendros reklamos apimtys, lyginant 2018 ir 2017 m. vienuolika mėnesių, Lietuvoje augo 14,2%. Didžiausių...

Rinkodara
2019.01.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau