Prekės ženklo istorija – ne logotipas, bet paprasta

Publikuota: 2018-09-02
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekės ženklo istorija nėra logotipas ar jo spalvos, taip pat – ne asmeninė patirtis ar tai, kas parašyta interneto svetainės skiltyje „Apie mus“, įspėja „Forbes“. Įtaigus pasakojimas kuria prekės ženklo unikalumą ir padeda užmegzti vertingiausią, emocinį ryšį su klientais.

„Forbes“ teigimu, sėkmingi prekių ženklai sukuria pasakojimą, kuris leidžia jiems prisistatyti unikaliais, o tokios priemonės, kaip spalvos, logotipas, pavadinimas, papildo ir lydi pagrindinę žinutę.

Prekės ženklo istorija turi nusakyti motyvus, priežastis, kodėl verslas buvo pradėtas kurti, kodėl jis tebetęsiamas, kaip atrodo jo kasdienybė, paaiškinti, kodėl klientams tai turėtų rūpėti, taip pat – kodėl jie turėtų verslu pasitikėti.

Pirma taisyklė, kuria verta remtis, kuriant istoriją, yra paprastumas. Lengvi ir suprantami pasakojimai yra geriausias būdas kurti santykį. Pasakojimas turi susitelkti į problemą, sprendimą, sėkmę. Dauguma gerų istorijų turi pradžią – kodėl viskas prasidėjo, kokios kliūtys buvo, veikėją, kuris įveikė sunkumus, vidurį – kur, kaip viskas vyko, ir pabaigą. Pabaiga pasakojama kaip kelionė, progresas pirmyn, kuri įkvepia optimizmu. Paprastos istorijos kuria pasitikėjimą.

Prekės ženklo istoriją pasakoja jo įkūrėjas, asmenybė. Todėl reikia susisieti verslo, prekės ženklo ir asmenines vertybes, būtent tuo galima pagrįsti prekės ženklo unikalumą. Žmonėms patinka pirkti iš žmonių, jie susitapatina su kitais. Todėl svarbu, kad veidas – žmogus įkūręs prekės ženklą – būtų matomas.

Vienas svarbiausių pasakojimo elementų, pasak „Forbes“, yra įvardyti tikslą, kodėl verslas daro tai, ką daro. Pataria į šį klausimą atsakyti dar iki kuriant pasakojimą, pristatantį prekės ženklą. Priežastys nebūna vien finansinės, todėl reikia atsakyti į klausimus: kokia problema sprendžiama, kokie pokyčiai vyksta, kaip prekė ar paslauga pagerina vartotojo kasdienybę.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
10:58
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 8

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau