Prekės ženklo istorija – ne logotipas, bet paprasta

Publikuota: 2018-09-02
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekės ženklo istorija nėra logotipas ar jo spalvos, taip pat – ne asmeninė patirtis ar tai, kas parašyta interneto svetainės skiltyje „Apie mus“, įspėja „Forbes“. Įtaigus pasakojimas kuria prekės ženklo unikalumą ir padeda užmegzti vertingiausią, emocinį ryšį su klientais.

„Forbes“ teigimu, sėkmingi prekių ženklai sukuria pasakojimą, kuris leidžia jiems prisistatyti unikaliais, o tokios priemonės, kaip spalvos, logotipas, pavadinimas, papildo ir lydi pagrindinę žinutę.

Prekės ženklo istorija turi nusakyti motyvus, priežastis, kodėl verslas buvo pradėtas kurti, kodėl jis tebetęsiamas, kaip atrodo jo kasdienybė, paaiškinti, kodėl klientams tai turėtų rūpėti, taip pat – kodėl jie turėtų verslu pasitikėti.

Pirma taisyklė, kuria verta remtis, kuriant istoriją, yra paprastumas. Lengvi ir suprantami pasakojimai yra geriausias būdas kurti santykį. Pasakojimas turi susitelkti į problemą, sprendimą, sėkmę. Dauguma gerų istorijų turi pradžią – kodėl viskas prasidėjo, kokios kliūtys buvo, veikėją, kuris įveikė sunkumus, vidurį – kur, kaip viskas vyko, ir pabaigą. Pabaiga pasakojama kaip kelionė, progresas pirmyn, kuri įkvepia optimizmu. Paprastos istorijos kuria pasitikėjimą.

Prekės ženklo istoriją pasakoja jo įkūrėjas, asmenybė. Todėl reikia susisieti verslo, prekės ženklo ir asmenines vertybes, būtent tuo galima pagrįsti prekės ženklo unikalumą. Žmonėms patinka pirkti iš žmonių, jie susitapatina su kitais. Todėl svarbu, kad veidas – žmogus įkūręs prekės ženklą – būtų matomas.

Vienas svarbiausių pasakojimo elementų, pasak „Forbes“, yra įvardyti tikslą, kodėl verslas daro tai, ką daro. Pataria į šį klausimą atsakyti dar iki kuriant pasakojimą, pristatantį prekės ženklą. Priežastys nebūna vien finansinės, todėl reikia atsakyti į klausimus: kokia problema sprendžiama, kokie pokyčiai vyksta, kaip prekė ar paslauga pagerina vartotojo kasdienybę.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Apie kraujo donorystę primins mineralinis vanduo

Nacionalinis kraujo centras pradeda bendradarbiauti su mineralinio vandens gamintoju UAB „Birštono...

Rinkodara
14:10
Nutylimas įmonių bendravimo socialiniuose tinkluose efektas

Išaugęs žinomumas ir galimybė tiesiogiai klientams pristatyti savo prekes bei paslaugas, dar vienas reklamos...

Rinkodara
2018.11.17
Nauja socialinė reklama kreipsis į darbdavius ir bandys sklaidyti jų baimes Premium 4

Tautinių, religinių, seksualinių ir kitų mažumų atstovai yra geriausias būdas praturtinti bet kurios įmonės...

Rinkodara
2018.11.16
Žvilgsnis į sidabrinę darbuotojų kartą, arba Bandymas paminti stereotipus Premium

Senstant visuomenei ir trūkstant darbo jėgos, verslai žvalgosi ir į vyresnius darbuotojus. Vis dėlto...

Rinkodara
2018.11.16
„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios...

Rinkodara
2018.11.15
Tarp naujausių reklamų: „Lidl“ Kalėdos ir kitoks žvilgsnis į MO 1

Tarp savaitės reklamų – susimąstyti skatinantis „Lidl“ kalėdinis klipas (kūrybinė reklamos agentūra...

Rinkodara
2018.11.13
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 2

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 6

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai 1

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Lietuvos šalies ženklo vertę augino ryškioji reklama ir popiežiaus vizitas Premium 1

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio...

Rinkodara
2018.11.09
Europos komisija ruošia dar vieną baudą „Google“ 4

Europos komisija teigia, kad „Google“ valdančiai bendrovei „Alphabet“, gali būti iškelta trečioji byla bei...

Rinkodara
2018.11.08
Lietuvos kūrėjai džiaugiasi pergale prieš interneto vagis 5

Seimas priėmė Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo pataisas, kuriomis siekiama numatyti naujas teisių...

Rinkodara
2018.11.08
Susivienijusiai Lietuvos žiniasklaidai – tarptautinis apdovanojimas 4

Visa Lietuvos žiniasklaidos bendruomenė buvo įvertinta žurnalisto Peterio Greste vardo apdovanojimu už...

Rinkodara
2018.11.07
Kai velnias slypi detalėse 4

Valdantiesiems ir vėl nepavyko sulaukti pritarimo laikinosios tyrimo komisijos dėl LRT veiklos išvadoms – po...

Rinkodara
2018.11.07
Baigėsi „Telia Lietuva“ dizaino agentūros konkursas

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ skelbtą dizaino agentūros konkursą laimėjo kūrybinė reklamos...

Rinkodara
2018.11.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau