Didžiausios Baltijos šalyse KTU „WANTed“ karjeros dienos 2018 diktuoja ateities darbo rinkos tendencijas

Publikuota: 2018-08-29

Spalio 24 d. Kauno „Žalgirio“ arena taps didžiąja „scena“ Lietuvos verslo ir viešojo sektoriaus organizacijoms, tarptautiniams Kauno regiono investuotojams bei praktikos ar darbo vietų ieškantiems studentams. Jau 14-ąjį kartą vyksianti Kauno technologijos universiteto (KTU) organizuojama didžiausia Baltijos šalyse studentų, absolventų ir įmonių atstovų kontaktų mugė KTU „WANTed“ karjeros dienos 2018 sukvies tūkstančius šalies aukštųjų mokyklų studentų ir absolventų, per 150 įmonių ir organizacijų bei leis išgirsti dešimtis įkvepiančių pranešimų konferencijoje „WANTed Talks“.

Renginio šūkis – „Wanted meets Wanted“ – sufleruoja, kad čia geidžiamiausi darbdaviai Lietuvoje susitinka geidžiamiausius ateities darbuotojus. Šių metų renginyje lankytojai galės susipažinti ir užmegzti kontaktus su sėkmingai veikiančių Lietuvos įmonių bei žymių tarptautinių investuotojų atstovais – pagrindinio partnerio „ABB“, „Hella“, „Hollister Incorporated“, „Centric“, „Continental Automotive Lithuania“ ir kitų.

Kasmet KTU karjeros dienos sulaukia tūkstančių šalies universitetų studentų bei absolventų ir daugiau nei šimto verslo įmonių bei organizacijų. Pernai renginyje apsilankė beveik 9 tūkst. lankytojų, o save pristatė daugiau kaip 130 organizacijų.

Šiemet renginio dalyviai Kauno „Žalgirio“ arenoje kviečiami į 3 skirtingas erdves: „Karjera“ – čia įsikurs įmonių ir organizacijų stendai, „Inovacijų alėja“, kurioje bus galima pasidomėti įmonių, organizacijų ir KTU kuriamomis galimybėmis ir inovacijomis, bei konferencija „WANTed Talks“ – joje netradiciniu formatu bus pristatomi pranešimai apie naujausias darbo rinkos tendencijas.

Išnaudoti visas galimybes padės inovacija

Kasmet renginio dalyvius norima nustebinti naujovėmis ir išskirtinėmis galimybėmis. Viena pagrindinių renginio organizatorių, KTU Bendradarbiavimo vystymo ir karjeros centro vadovė Lina Slavickaitė teigia, kad šie metai – ne išimtis.

nuotrauka::1 left

„Šiais metais norime padėti renginyje dalyvaujančioms įmonėms sklandžiau ir sėkmingiau surinkti lankytojų kontaktus (žinoma, su jų sutikimu), todėl įdiegsime naujovę – elektroninę kontaktų apsikeitimo sistemą. Ji taikoma tarptautinėse mugėse, kai renginio lankytojai gali užsisakyti specialias korteles, kuriose yra įrašyti jų kontaktiniai duomenys ir mini gyvenimo aprašymas.

Studentui ar absolventui nebereikės pildyti popierinio CV ar anketų, o įmonės atstovai gaus šią informaciją elektroniniu pavidalu. Tai leis sutaupyti dalyvių laiką ir daugiau jo skirti gyvam bendravimui su įmonių atstovais“, – KTU siūlomos inovacijos privalumus vardija L. Slavickaitė. 

Kiekvienais metais prieš renginį KTU studentai supažindinami su renginio formatu ir gali jam pasiruošti iš anksto. Toks informacinis ciklas numatytas ir šiemet, tad, artėjant renginiui, studentai bus išsamiau supažindinti ir su elektronine kontaktų apsikeitimo sistema bei kaip efektyviai ja naudotis.

Pašnekovė atkreipia dėmesį, kad karjeros dienų renginyje kviečiami dalyvauti ne tik studentai (bakalaurantai, magistrantai, doktorantai), bet ir moksleiviai, aukštųjų mokyklų absolventai iš visos Lietuvos.

Pažintis su darbo rinkos žaidėjais

KTU karjeros dienose galimybę susitikti su būsimais darbuotojais turi ne tik darbdaviai – renginio metu kiekvienas atvykęs į „Žalgirio“ areną turės progą sužinoti apie naujausias darbo rinkos tendencijas bei pokyčius. L. Slavickaitė atkreipia dėmesį, kad renginyje galima susitikti su savo partneriais, kolegomis iš verslo, susipažinti su naujais žaidėjais darbo rinkoje.

Jos teigimu, akademikai yra jungiamoji grandis tarp verslo ir studentų, jie išmano šiandienos darbo rinkos tendencijas ir poreikius, todėl gali padėti savo studentams sėkmingai į ją įsilieti. Dėstytojai ir mokslininkai taip pat mezga partnerystę su išoriniais partneriais, kviečia į savo paskaitas pranešėjus, svečius lektorius, tad renginys skirtas ir jiems.

„KTU „WANTed“ karjeros dienos 2018 yra renginys kiekvienam. Jis atviras, nemokamas. Tai kontaktų mugė, kur kiekvienas – nuo moksleivio, studento iki dėstytojo ar mokslininko – gali prieiti prie įmonės stendo, pasikalbėti, pasidomėti juos dominančiais klausimais, tad renginys orientuotas į daug platesnę auditoriją ir jos poreikius“, – įsitikinusi L. Slavickaitė.  

KTU „WANTed“ karjeros dienų metu įmonės ir organizacijos galės siūlyti ne tik darbo ir praktikos vietas, bet ir baigiamųjų projektų temas studentams. „Puiku, kad studentas renginio metu gali susirasti įmonę ar ne verslo organizaciją, kurioje gali atlikti tyrimą, konsultuotis ir rengti savo baigiamąjį studijų projektą. Taigi karjeros dienos – puiki proga akis į akį susitikti ir aptarti tokią galimybę“, – neabejoja pašnekovė.

Konferencijos vairą laikys žinoma asmenybė

Renginio metu „Žalgirio“ arenos amfiteatre taip pat vyks konferencija „WANTed Talks“, kurios metu lankytojai turės progą išgirsti įmonių atstovų pranešimus apie naujausias technologijas, inovacijas, inžineriją bei visa tai, kur šiandien eina darbo rinka ir į ką turėtų orientuotis būsimas ar esamas darbo rinkos dalyvis.

Renginyje dalyvaujančios įmonės ir jų pristatomi pranešimai vis labiau orientuoti į tarptautinėje rinkoje gebančius dirbti darbuotojus ir praktikos galimybes anglų kalba. Plėtodamas vieną iš savo prioritetų – tarptautiškumą – KTU užtikrins, kad konferencijos pranešimai būtų skaitomi lietuvių ir anglų kalbomis.

„Dedame daug pastangų, kad renginio konferencija „WANTed Talks“ būtų nestandartinė, įdomi, inovatyvi, tad ją moderuoti pakviesime visiems labai gerai žinomą žmogų. Kol kas norime jo pavardę išlaikyti paslaptyje, tačiau pažadame, kad tai bus labai charizmatiška asmenybė, kuri suteiks papildomo šarmo šiai renginio daliai.

Tikimės, kad jis padės pranešėjams išlaisvinti savo mintis, bendravimą su auditorija. Stengiamės nesilaikyti tradicinio konferencijų formato, suprantame, kad jauniems žmonėms įdomu tai, kas nauja, progresyvu, esame linkę šiek tiek provokuoti“, – pažymi L. Slavickaitė.

Įmonės sprendimas – atsivežti kombainą?

„Inovacijų alėja“ pirmą kartą buvo pristatyta pernai vykusiame KTU „Wanted“ karjeros dienos 2017 renginyje. Tai – galimybė įmonėms pademonstruoti daugiau nei tik savo stendą, darbo vietą ir save kaip darbdavį.

Vis dažniau įmonės orientuojasi į organizacinę kultūrą, jos vystymą, darbuotojų ugdymą ir pasitenkinimą, todėl „Inovacijų alėjoje“ suteikiama proga įmonėms supažindinti lankytojus su savo kuriamomis technologijomis ir diegiamomis inovacijomis, parodyti kaip jų įmonėse vyksta gamybos procesas, pristatyti, kaip studentas ar absolventas, įsidarbinęs įmonėje, gali kilti karjeros laiptais, papasakoti apie motyvacines sistemas ir kita.

„Praėjusiais metais viena agro kompanija į „Inovacijų alėją“ atsivežė simuliacinį kombainą. Lankytojai galėjo patys išbandyti pojūtį važiuojant žemės ūkio technika. Tokie sprendimai renginyje – labai atraktyvūs. Šiemet taip pat gauname labai įdomių įmonių užklausų, ar pavyktų įgyvendinti vieną ar kitą sumanymą, kurį jos norėtų pristatyti mūsų renginyje. Galime pažadėti, kad lankytojai gali tikėtis išties įdomių ir patrauklių dalykų“, – intriguoja pašnekovė L. Slavickaitė.

[infogram id="f7b54f6c-b5cf-45f8-b356-9f0950e06e1a" prefix="i2L" format="interactive" title="Karjeros dienos"]

KTU „WANTed“ karjeros dienos 2018 vyks spalio 24 d. 10-16 val. Kauno „Žalgirio“ arenoje (Karaliaus Mindaugo pr. 50). Renginio metu taip pat vyks konferencija „WANTed Talks“. Daugiau informacijos apie renginį: KTU „Wanted“ karjeros dienos 2018.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

D. Dundulis: televizijoje tradicinės reklamos nebeturime, nes gaunama grąža mūsų netenkina Premium 21

Vienas didžiausių mažmeninės prekybos tinklų „Norfa“ atsisako įprastos reklamos televizijoje ir daugiau...

Prekyba
2019.06.27
„Kanų liūtų“ reklamų krepšelis: empatiška ir inovatyvi drąsa su žiupsneliu konkurencijos 1

Kur visu stiprumu gali pajusti šiuolaikinę frustracinę būseną FOMO (Fear Of Missing Out) – tai „Kanų Liūtų...

Rinkodara
2019.06.26
Kaip taikyti nuolaidas, bet nepripratinti prie akcijų

Nuolaidų kuponai, savaitiniai kodai, gaunami su naujienlaiškiu, ir kitos akcijos pirkėjus išmokė palaukti...

Gazelė
2019.06.25
Komunikacijos verslo pamokos Dubajuje: vien maksimalizmo neužtenka Premium 3

Verslo galimybės Jungtiniuose Arabų Emyratuose – didžiulės, tačiau žengiant čia, tenka prisitaikyti prie...

Rinkodara
2019.06.24
Su influenceriais dirba mainų principu: parduoda ne kiekvienas 1

Naujo prekės ženklo žinomumui didinti reikia ne tik investicijų, bet ir išmonės. Naujų prekių ženklų kūrėjai...

Gazelė
2019.06.24
Prekės ženklo kūrimas: nuo ko pradėti 2

Prekės ženklo kūrimo procesą sudaro keli etapai, tačiau verslo naujokai nelinkę jo sureikšminti, nes...

Gazelė
2019.06.22
„Adidas“ bandymas apginti registruotą prekės ženklą baigėsi nesėkme Premium

Vokietijos sportinės aprangos gamintojai „Adidas“ nepavyko apginti savo įregistruoto trijų brūkšnelių prekės...

Rinkodara
2019.06.21
„Media bitės“ dalį pelno skirs dividendams Premium

UAB „Media bitės“, leidžiančios žurnalą „Žmonės“, pardavimo pajamos praėjusiais metais sudarė 5,45 mln. Eur.

Rinkodara
2019.06.20
Lietuviškas prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje pelnė įvertinimą

Prekės ženklas „Gentle Day“ Lenkijoje rengiamuose apdovanojimuose „Rinkos perlas“ pelnė sidabro medalį.

Rinkodara
2019.06.19
SEB ir „Danske Bank“ patirtys, kaip didinti klientų pasitenkinimą Premium 2

Kelerius metus eksperimentavęs, SEB bankas šiemet visus savo klientų konsultavimo skyrius vertina ne pagal...

Rinkodara
2019.06.18
„Pigu“ taikytos nuolaidos – vėl priežiūros tarnybos akiratyje Premium 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, gavusi vartotojų nusiskundimus, atliko tyrimą dėl UAB „Pigu“...

Rinkodara
2019.06.18
„Maxima“ turi naują atstovę spaudai 13

Didžiausio Lietuvoje prekybos tinklo „Maxima LT“ atstovo ryšiams su visuomene pareigas pradėjo eiti Rima...

Vadyba
2019.06.18
„Headline“ veiklos pajamos išaugo trečdaliu

Komunikacijos agentūros „Headline“ tiesioginės veiklos pajamos (be trečiųjų šalių) per praėjusius metus,...

Rinkodara
2019.06.17
„Kanų liūtuose“ varžosi 11 reklamos darbų iš Lietuvos 2

Šiandien prasideda 66-asis „Kanų liūtų“ festivalis – didžiausias ir svarbiausias kūrybiškumo renginys...

Rinkodara
2019.06.17
„Lidl“ gerbėjų neprarado, bet „Maxima“ sugebėjo jų pritraukti daugiau Premium 2

Tarp Baltijos šalių tik estai mėgstamiausio prekės ženklo titulą skiria vietiniam „Kalev“, Latvijoje laurai...

Rinkodara
2019.06.17
Vilniaus reputacija socialiniuose tinkluose – viena pozityviausių Europoje 8

Vilnius – vienas iš penkių Europos miestų, kurių reputacija skaitmeninėje erdvėje yra pozityviausia, rodo...

Rinkodara
2019.06.16
 Didžiausios lauko reklamos klaidos

Lauko reklama vėl atsikovoja pozicijas, kurias buvo užleidusi skaitmeninei reklamai. Kad statiškas stendas...

Gazelė
2019.06.15
Dėl persekiojimo už kritiką prašo pradėti ikiteisminį tyrimą žemės ūkio ministro atžvilgiu 2

Penktadienį agroverslo naujienų portalas „Agroeta“ kreipėsi į Evaldą Pašilį, generalinį prokurorą, dėl...

Rinkodara
2019.06.14
„Lietuvos geležinkeliai“ pasirinko reklamos partnerius

„Lietuvos geležinkelių“ prekės ženklo atnaujinimu ir naujų grupės įmonių veiklos prekės ženklų sukūrimu...

Paslaugos
2019.06.14
Miestų išlaidos komunikacijai: Kaunas Vilnių lenkia daugiau nei 10 kartų 25

Nevyriausybinės organizacijos „Transparency International“ surinkti duomenys rodo, kad daugiausiai lėšų per...

Rinkodara
2019.06.14
ERROR: Script GetRssFeed.vbs is missing!
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau