Didžiausios Baltijos šalyse KTU „WANTed“ karjeros dienos 2018 diktuoja ateities darbo rinkos tendencijas

Publikuota: 2018-08-29

Spalio 24 d. Kauno „Žalgirio“ arena taps didžiąja „scena“ Lietuvos verslo ir viešojo sektoriaus organizacijoms, tarptautiniams Kauno regiono investuotojams bei praktikos ar darbo vietų ieškantiems studentams. Jau 14-ąjį kartą vyksianti Kauno technologijos universiteto (KTU) organizuojama didžiausia Baltijos šalyse studentų, absolventų ir įmonių atstovų kontaktų mugė KTU „WANTed“ karjeros dienos 2018 sukvies tūkstančius šalies aukštųjų mokyklų studentų ir absolventų, per 150 įmonių ir organizacijų bei leis išgirsti dešimtis įkvepiančių pranešimų konferencijoje „WANTed Talks“.

Renginio šūkis – „Wanted meets Wanted“ – sufleruoja, kad čia geidžiamiausi darbdaviai Lietuvoje susitinka geidžiamiausius ateities darbuotojus. Šių metų renginyje lankytojai galės susipažinti ir užmegzti kontaktus su sėkmingai veikiančių Lietuvos įmonių bei žymių tarptautinių investuotojų atstovais – pagrindinio partnerio „ABB“, „Hella“, „Hollister Incorporated“, „Centric“, „Continental Automotive Lithuania“ ir kitų.

Kasmet KTU karjeros dienos sulaukia tūkstančių šalies universitetų studentų bei absolventų ir daugiau nei šimto verslo įmonių bei organizacijų. Pernai renginyje apsilankė beveik 9 tūkst. lankytojų, o save pristatė daugiau kaip 130 organizacijų.

Šiemet renginio dalyviai Kauno „Žalgirio“ arenoje kviečiami į 3 skirtingas erdves: „Karjera“ – čia įsikurs įmonių ir organizacijų stendai, „Inovacijų alėja“, kurioje bus galima pasidomėti įmonių, organizacijų ir KTU kuriamomis galimybėmis ir inovacijomis, bei konferencija „WANTed Talks“ – joje netradiciniu formatu bus pristatomi pranešimai apie naujausias darbo rinkos tendencijas.

Išnaudoti visas galimybes padės inovacija

Kasmet renginio dalyvius norima nustebinti naujovėmis ir išskirtinėmis galimybėmis. Viena pagrindinių renginio organizatorių, KTU Bendradarbiavimo vystymo ir karjeros centro vadovė Lina Slavickaitė teigia, kad šie metai – ne išimtis.

nuotrauka::1 left

„Šiais metais norime padėti renginyje dalyvaujančioms įmonėms sklandžiau ir sėkmingiau surinkti lankytojų kontaktus (žinoma, su jų sutikimu), todėl įdiegsime naujovę – elektroninę kontaktų apsikeitimo sistemą. Ji taikoma tarptautinėse mugėse, kai renginio lankytojai gali užsisakyti specialias korteles, kuriose yra įrašyti jų kontaktiniai duomenys ir mini gyvenimo aprašymas.

Studentui ar absolventui nebereikės pildyti popierinio CV ar anketų, o įmonės atstovai gaus šią informaciją elektroniniu pavidalu. Tai leis sutaupyti dalyvių laiką ir daugiau jo skirti gyvam bendravimui su įmonių atstovais“, – KTU siūlomos inovacijos privalumus vardija L. Slavickaitė. 

Kiekvienais metais prieš renginį KTU studentai supažindinami su renginio formatu ir gali jam pasiruošti iš anksto. Toks informacinis ciklas numatytas ir šiemet, tad, artėjant renginiui, studentai bus išsamiau supažindinti ir su elektronine kontaktų apsikeitimo sistema bei kaip efektyviai ja naudotis.

Pašnekovė atkreipia dėmesį, kad karjeros dienų renginyje kviečiami dalyvauti ne tik studentai (bakalaurantai, magistrantai, doktorantai), bet ir moksleiviai, aukštųjų mokyklų absolventai iš visos Lietuvos.

Pažintis su darbo rinkos žaidėjais

KTU karjeros dienose galimybę susitikti su būsimais darbuotojais turi ne tik darbdaviai – renginio metu kiekvienas atvykęs į „Žalgirio“ areną turės progą sužinoti apie naujausias darbo rinkos tendencijas bei pokyčius. L. Slavickaitė atkreipia dėmesį, kad renginyje galima susitikti su savo partneriais, kolegomis iš verslo, susipažinti su naujais žaidėjais darbo rinkoje.

Jos teigimu, akademikai yra jungiamoji grandis tarp verslo ir studentų, jie išmano šiandienos darbo rinkos tendencijas ir poreikius, todėl gali padėti savo studentams sėkmingai į ją įsilieti. Dėstytojai ir mokslininkai taip pat mezga partnerystę su išoriniais partneriais, kviečia į savo paskaitas pranešėjus, svečius lektorius, tad renginys skirtas ir jiems.

„KTU „WANTed“ karjeros dienos 2018 yra renginys kiekvienam. Jis atviras, nemokamas. Tai kontaktų mugė, kur kiekvienas – nuo moksleivio, studento iki dėstytojo ar mokslininko – gali prieiti prie įmonės stendo, pasikalbėti, pasidomėti juos dominančiais klausimais, tad renginys orientuotas į daug platesnę auditoriją ir jos poreikius“, – įsitikinusi L. Slavickaitė.  

KTU „WANTed“ karjeros dienų metu įmonės ir organizacijos galės siūlyti ne tik darbo ir praktikos vietas, bet ir baigiamųjų projektų temas studentams. „Puiku, kad studentas renginio metu gali susirasti įmonę ar ne verslo organizaciją, kurioje gali atlikti tyrimą, konsultuotis ir rengti savo baigiamąjį studijų projektą. Taigi karjeros dienos – puiki proga akis į akį susitikti ir aptarti tokią galimybę“, – neabejoja pašnekovė.

Konferencijos vairą laikys žinoma asmenybė

Renginio metu „Žalgirio“ arenos amfiteatre taip pat vyks konferencija „WANTed Talks“, kurios metu lankytojai turės progą išgirsti įmonių atstovų pranešimus apie naujausias technologijas, inovacijas, inžineriją bei visa tai, kur šiandien eina darbo rinka ir į ką turėtų orientuotis būsimas ar esamas darbo rinkos dalyvis.

Renginyje dalyvaujančios įmonės ir jų pristatomi pranešimai vis labiau orientuoti į tarptautinėje rinkoje gebančius dirbti darbuotojus ir praktikos galimybes anglų kalba. Plėtodamas vieną iš savo prioritetų – tarptautiškumą – KTU užtikrins, kad konferencijos pranešimai būtų skaitomi lietuvių ir anglų kalbomis.

„Dedame daug pastangų, kad renginio konferencija „WANTed Talks“ būtų nestandartinė, įdomi, inovatyvi, tad ją moderuoti pakviesime visiems labai gerai žinomą žmogų. Kol kas norime jo pavardę išlaikyti paslaptyje, tačiau pažadame, kad tai bus labai charizmatiška asmenybė, kuri suteiks papildomo šarmo šiai renginio daliai.

Tikimės, kad jis padės pranešėjams išlaisvinti savo mintis, bendravimą su auditorija. Stengiamės nesilaikyti tradicinio konferencijų formato, suprantame, kad jauniems žmonėms įdomu tai, kas nauja, progresyvu, esame linkę šiek tiek provokuoti“, – pažymi L. Slavickaitė.

Įmonės sprendimas – atsivežti kombainą?

„Inovacijų alėja“ pirmą kartą buvo pristatyta pernai vykusiame KTU „Wanted“ karjeros dienos 2017 renginyje. Tai – galimybė įmonėms pademonstruoti daugiau nei tik savo stendą, darbo vietą ir save kaip darbdavį.

Vis dažniau įmonės orientuojasi į organizacinę kultūrą, jos vystymą, darbuotojų ugdymą ir pasitenkinimą, todėl „Inovacijų alėjoje“ suteikiama proga įmonėms supažindinti lankytojus su savo kuriamomis technologijomis ir diegiamomis inovacijomis, parodyti kaip jų įmonėse vyksta gamybos procesas, pristatyti, kaip studentas ar absolventas, įsidarbinęs įmonėje, gali kilti karjeros laiptais, papasakoti apie motyvacines sistemas ir kita.

„Praėjusiais metais viena agro kompanija į „Inovacijų alėją“ atsivežė simuliacinį kombainą. Lankytojai galėjo patys išbandyti pojūtį važiuojant žemės ūkio technika. Tokie sprendimai renginyje – labai atraktyvūs. Šiemet taip pat gauname labai įdomių įmonių užklausų, ar pavyktų įgyvendinti vieną ar kitą sumanymą, kurį jos norėtų pristatyti mūsų renginyje. Galime pažadėti, kad lankytojai gali tikėtis išties įdomių ir patrauklių dalykų“, – intriguoja pašnekovė L. Slavickaitė.

[infogram id="f7b54f6c-b5cf-45f8-b356-9f0950e06e1a" prefix="i2L" format="interactive" title="Karjeros dienos"]

KTU „WANTed“ karjeros dienos 2018 vyks spalio 24 d. 10-16 val. Kauno „Žalgirio“ arenoje (Karaliaus Mindaugo pr. 50). Renginio metu taip pat vyks konferencija „WANTed Talks“. Daugiau informacijos apie renginį: KTU „Wanted“ karjeros dienos 2018.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kodėl gamintojams naudingas Paveldo sertifikatas

Produkcija, pažymėta tautinio paveldo ženklu, garantuoja, kad ji yra skani, nes teisę naudoti šį ženklą turi...

Rinkodara
12:36
Kaune – ginčas tarp savivaldybės ir stotelių stogines įrengusios bendrovės 5

Viešojo transporto stotelių stogines Kaune įrengusi bendrovė „Reklamos arka“ ir Kauno savivaldybė teisme...

Rinkodara
2018.12.30
Ryškiausios šių metų reklamos kampanijos

Bene ryškiausia šių metų reklama Lietuvoje – šalyje pasipiktinimo ir prieštaringų vertinimų, pasaulyje –...

Rinkodara
2018.12.29
Vyriausybės planuota 1,5 mln. Eur informacinė kampanija aplenkė interneto portalus 2

Vyriausybės kanceliarija metų pabaigoje atliko didžiausios vertės pirkimą – pusantro mėnesio trukmės...

Rinkodara
2018.12.28
Daugiau nei pusė lietuvių vaizdo reklamos darbų – užsienio užsakovams

Lietuvos reklamos prodiuserių asociacijos inicijuotas tyrimas atskleidžia, kad net 51% vaizdo reklamos...

Rinkodara
2018.12.27
Geri darbai kalba garsiai: nuo vienkartinės paramos iki verslo filosofijos 1

Vis daugiau ir daugiau verslų vietoj tradicinių kalėdinių dovanų verslo partneriams ir klientams renkasi...

Rinkodara
2018.12.24
Reklamos kryptis – ar išdrįs verslai kalbėti nepatogiomis temomis  3

Pastaruosius kelerius metus mažais žingsneliais augusi šalies reklamos rinka kitąmet į viršų turėtų šauti su...

Verslo klasė
2018.12.24
Kaip lietuviai pratinosi prie reklamos (II): prieš 100 metų

Kaina turi būti sąžiningai maža, o geriausiai reklamose meluoja specialūs literatai, manyta tarpukario...

Verslo klasė
2018.12.23
Šventėms vis daugiau prekių ženklų keičia rūbą

Ne vienas maisto ir gėrimų gamintojas kalėdiniam periodui pristato šventines pakuotes ar specialiai tam...

Rinkodara
2018.12.23
Verslas laukia W ir Q įteisinimo, politikai neskuba 4

Seimo nariai nelinkę paskubėti įteisinti lietuviškoms bendrovėms galimybės savo pavadinimuose naudoti ir...

Verslo aplinka
2018.12.22
Mažo biudžeto mažos dovanos – ir reklamai 1

Jau beveik Kalėdos, bet smulkieji dar turi laiko sugalvoti kūrybiškų dovanų klientams ir partneriams. Mažos...

Rinkodara
2018.12.22
„Maximos“ žiniasklaidos planavimo partneriai nesikeičia 1

„Vilniaus prekybos“ įmonių grupė užbaigė žiniasklaidos planavimo agentūros atrankos konkursą – jį laimėjo...

Rinkodara
2018.12.20
Įsimintiniausios metų reklamos: tarp „Tele2“ ir „Lidl“

Iš dešimties per šiuos metus labiausiai įsiminusių reklamų šešios priklauso „Tele2“ prekės ženklui.

Rinkodara
2018.12.20
Nepamirštamas vartotojų patirtis kuriančioms reklamos kampanijoms – užtikrinta sėkmė Rėmėjo turinys

Geros emocijos lemia marketingo kampanijų sėkmę. Taip sako ne tik verslą atstovaujantys marketingo...

Rinkodara
2018.12.20
Šiaurinė Kalėdų žvaigždė su „Luminor“

Tarp naujausių savaitės reklamų: šiaurinės žvaigždės paieškos su „Luminor“ (reklamos agentūra „Milk“).

Rinkodara
2018.12.18
Prekybininkų dovanos neturi kainuoti papildomai 1

Pirk vieną, o antrą gausi nemokamai, – tokių ir panašių pasiūlymų prekybininkai pirkėjams pateikia ne tik...

Rinkodara
2018.12.18
„Telia Lietuva“ paskyrė naują komunikacijos vadovę 5

AB „Telia Lietuva“ vėl keičia valdymo struktūrą ir atskiria pernai sujungtas rinkodaros ir komunikacijos...

Vadyba
2018.12.18
D. Žemaitytė vadovaus ir žurnalui, ir leidyklai 7

Prie žurnalo „Aš Ikona“ vairo – buvusi ilgametė žurnalo „Žmonės“ vyriausioji redaktorė Daina Žemaitytė.

Rinkodara
2018.12.18
Draudimų baubas ir konkurencija išaugino vaistinių kategorijos reklamą Premium

Per 10 šių metų mėnesių vaistinės aplenkė telekomunikacijų segmentą ir pagal investicijas į reklamą...

Rinkodara
2018.12.18
Baigtas „Publicum“ ir „Idea“ grupės susijungimas į „Havas“

Galutinai susijungusios komunikacijos grupės „Publicum“ ir „Idea“ pardavė kontrolinį akcijų paketą (51%)...

Rinkodara
2018.12.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau