Didžiausios Baltijos šalyse KTU „WANTed“ karjeros dienos 2018 diktuoja ateities darbo rinkos tendencijas

Publikuota: 2018-08-29

Spalio 24 d. Kauno „Žalgirio“ arena taps didžiąja „scena“ Lietuvos verslo ir viešojo sektoriaus organizacijoms, tarptautiniams Kauno regiono investuotojams bei praktikos ar darbo vietų ieškantiems studentams. Jau 14-ąjį kartą vyksianti Kauno technologijos universiteto (KTU) organizuojama didžiausia Baltijos šalyse studentų, absolventų ir įmonių atstovų kontaktų mugė KTU „WANTed“ karjeros dienos 2018 sukvies tūkstančius šalies aukštųjų mokyklų studentų ir absolventų, per 150 įmonių ir organizacijų bei leis išgirsti dešimtis įkvepiančių pranešimų konferencijoje „WANTed Talks“.

Renginio šūkis – „Wanted meets Wanted“ – sufleruoja, kad čia geidžiamiausi darbdaviai Lietuvoje susitinka geidžiamiausius ateities darbuotojus. Šių metų renginyje lankytojai galės susipažinti ir užmegzti kontaktus su sėkmingai veikiančių Lietuvos įmonių bei žymių tarptautinių investuotojų atstovais – pagrindinio partnerio „ABB“, „Hella“, „Hollister Incorporated“, „Centric“, „Continental Automotive Lithuania“ ir kitų.

Kasmet KTU karjeros dienos sulaukia tūkstančių šalies universitetų studentų bei absolventų ir daugiau nei šimto verslo įmonių bei organizacijų. Pernai renginyje apsilankė beveik 9 tūkst. lankytojų, o save pristatė daugiau kaip 130 organizacijų.

Šiemet renginio dalyviai Kauno „Žalgirio“ arenoje kviečiami į 3 skirtingas erdves: „Karjera“ – čia įsikurs įmonių ir organizacijų stendai, „Inovacijų alėja“, kurioje bus galima pasidomėti įmonių, organizacijų ir KTU kuriamomis galimybėmis ir inovacijomis, bei konferencija „WANTed Talks“ – joje netradiciniu formatu bus pristatomi pranešimai apie naujausias darbo rinkos tendencijas.

Išnaudoti visas galimybes padės inovacija

Kasmet renginio dalyvius norima nustebinti naujovėmis ir išskirtinėmis galimybėmis. Viena pagrindinių renginio organizatorių, KTU Bendradarbiavimo vystymo ir karjeros centro vadovė Lina Slavickaitė teigia, kad šie metai – ne išimtis.

nuotrauka::1 left

„Šiais metais norime padėti renginyje dalyvaujančioms įmonėms sklandžiau ir sėkmingiau surinkti lankytojų kontaktus (žinoma, su jų sutikimu), todėl įdiegsime naujovę – elektroninę kontaktų apsikeitimo sistemą. Ji taikoma tarptautinėse mugėse, kai renginio lankytojai gali užsisakyti specialias korteles, kuriose yra įrašyti jų kontaktiniai duomenys ir mini gyvenimo aprašymas.

Studentui ar absolventui nebereikės pildyti popierinio CV ar anketų, o įmonės atstovai gaus šią informaciją elektroniniu pavidalu. Tai leis sutaupyti dalyvių laiką ir daugiau jo skirti gyvam bendravimui su įmonių atstovais“, – KTU siūlomos inovacijos privalumus vardija L. Slavickaitė. 

Kiekvienais metais prieš renginį KTU studentai supažindinami su renginio formatu ir gali jam pasiruošti iš anksto. Toks informacinis ciklas numatytas ir šiemet, tad, artėjant renginiui, studentai bus išsamiau supažindinti ir su elektronine kontaktų apsikeitimo sistema bei kaip efektyviai ja naudotis.

Pašnekovė atkreipia dėmesį, kad karjeros dienų renginyje kviečiami dalyvauti ne tik studentai (bakalaurantai, magistrantai, doktorantai), bet ir moksleiviai, aukštųjų mokyklų absolventai iš visos Lietuvos.

Pažintis su darbo rinkos žaidėjais

KTU karjeros dienose galimybę susitikti su būsimais darbuotojais turi ne tik darbdaviai – renginio metu kiekvienas atvykęs į „Žalgirio“ areną turės progą sužinoti apie naujausias darbo rinkos tendencijas bei pokyčius. L. Slavickaitė atkreipia dėmesį, kad renginyje galima susitikti su savo partneriais, kolegomis iš verslo, susipažinti su naujais žaidėjais darbo rinkoje.

Jos teigimu, akademikai yra jungiamoji grandis tarp verslo ir studentų, jie išmano šiandienos darbo rinkos tendencijas ir poreikius, todėl gali padėti savo studentams sėkmingai į ją įsilieti. Dėstytojai ir mokslininkai taip pat mezga partnerystę su išoriniais partneriais, kviečia į savo paskaitas pranešėjus, svečius lektorius, tad renginys skirtas ir jiems.

„KTU „WANTed“ karjeros dienos 2018 yra renginys kiekvienam. Jis atviras, nemokamas. Tai kontaktų mugė, kur kiekvienas – nuo moksleivio, studento iki dėstytojo ar mokslininko – gali prieiti prie įmonės stendo, pasikalbėti, pasidomėti juos dominančiais klausimais, tad renginys orientuotas į daug platesnę auditoriją ir jos poreikius“, – įsitikinusi L. Slavickaitė.  

KTU „WANTed“ karjeros dienų metu įmonės ir organizacijos galės siūlyti ne tik darbo ir praktikos vietas, bet ir baigiamųjų projektų temas studentams. „Puiku, kad studentas renginio metu gali susirasti įmonę ar ne verslo organizaciją, kurioje gali atlikti tyrimą, konsultuotis ir rengti savo baigiamąjį studijų projektą. Taigi karjeros dienos – puiki proga akis į akį susitikti ir aptarti tokią galimybę“, – neabejoja pašnekovė.

Konferencijos vairą laikys žinoma asmenybė

Renginio metu „Žalgirio“ arenos amfiteatre taip pat vyks konferencija „WANTed Talks“, kurios metu lankytojai turės progą išgirsti įmonių atstovų pranešimus apie naujausias technologijas, inovacijas, inžineriją bei visa tai, kur šiandien eina darbo rinka ir į ką turėtų orientuotis būsimas ar esamas darbo rinkos dalyvis.

Renginyje dalyvaujančios įmonės ir jų pristatomi pranešimai vis labiau orientuoti į tarptautinėje rinkoje gebančius dirbti darbuotojus ir praktikos galimybes anglų kalba. Plėtodamas vieną iš savo prioritetų – tarptautiškumą – KTU užtikrins, kad konferencijos pranešimai būtų skaitomi lietuvių ir anglų kalbomis.

„Dedame daug pastangų, kad renginio konferencija „WANTed Talks“ būtų nestandartinė, įdomi, inovatyvi, tad ją moderuoti pakviesime visiems labai gerai žinomą žmogų. Kol kas norime jo pavardę išlaikyti paslaptyje, tačiau pažadame, kad tai bus labai charizmatiška asmenybė, kuri suteiks papildomo šarmo šiai renginio daliai.

Tikimės, kad jis padės pranešėjams išlaisvinti savo mintis, bendravimą su auditorija. Stengiamės nesilaikyti tradicinio konferencijų formato, suprantame, kad jauniems žmonėms įdomu tai, kas nauja, progresyvu, esame linkę šiek tiek provokuoti“, – pažymi L. Slavickaitė.

Įmonės sprendimas – atsivežti kombainą?

„Inovacijų alėja“ pirmą kartą buvo pristatyta pernai vykusiame KTU „Wanted“ karjeros dienos 2017 renginyje. Tai – galimybė įmonėms pademonstruoti daugiau nei tik savo stendą, darbo vietą ir save kaip darbdavį.

Vis dažniau įmonės orientuojasi į organizacinę kultūrą, jos vystymą, darbuotojų ugdymą ir pasitenkinimą, todėl „Inovacijų alėjoje“ suteikiama proga įmonėms supažindinti lankytojus su savo kuriamomis technologijomis ir diegiamomis inovacijomis, parodyti kaip jų įmonėse vyksta gamybos procesas, pristatyti, kaip studentas ar absolventas, įsidarbinęs įmonėje, gali kilti karjeros laiptais, papasakoti apie motyvacines sistemas ir kita.

„Praėjusiais metais viena agro kompanija į „Inovacijų alėją“ atsivežė simuliacinį kombainą. Lankytojai galėjo patys išbandyti pojūtį važiuojant žemės ūkio technika. Tokie sprendimai renginyje – labai atraktyvūs. Šiemet taip pat gauname labai įdomių įmonių užklausų, ar pavyktų įgyvendinti vieną ar kitą sumanymą, kurį jos norėtų pristatyti mūsų renginyje. Galime pažadėti, kad lankytojai gali tikėtis išties įdomių ir patrauklių dalykų“, – intriguoja pašnekovė L. Slavickaitė.

[infogram id="f7b54f6c-b5cf-45f8-b356-9f0950e06e1a" prefix="i2L" format="interactive" title="Karjeros dienos"]

KTU „WANTed“ karjeros dienos 2018 vyks spalio 24 d. 10-16 val. Kauno „Žalgirio“ arenoje (Karaliaus Mindaugo pr. 50). Renginio metu taip pat vyks konferencija „WANTed Talks“. Daugiau informacijos apie renginį: KTU „Wanted“ karjeros dienos 2018.

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
16:46
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
14:51
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
12:26
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
05:45
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
08:01
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 8

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 8

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14
„Akvilė“ apgynė savo teises į registruotą ženklą 2

Net jei registruotą prekės ženklą ginčija tarptautiniai verslai, savo poziciją galima atstovėti.

Rinkodara
2019.04.14
Rungiasi efektyviausi komunikacijos projektai

Prasideda paraiškų teikimas į šeštą kartą organizuojamą ryšių su visuomene ir komunikacijos renginį „PR...

Rinkodara
2019.04.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau