„LRT Kultūra“ keičia pavadinimą – taps „LRT Plius“

Publikuota: 2018-08-28
"LRT Kultūros" kanalo pavadinimas keičiamas LRT generalinės direktorės Monikos Garbačiauskaitės-Budrienės iniciatyva. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
"LRT Kultūros" kanalo pavadinimas keičiamas LRT generalinės direktorės Monikos Garbačiauskaitės-Budrienės iniciatyva. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Naujosios nacionalinio transliuotojo LRT vadovybės iniciatyva televizijos kanalas „LRT Kultūra“ bus pavadintas „LRT Plius“.

Tokį sprendimą antradienį patvirtino LRT taryba. Nacionalinis transliuotojas pranešė, kad pavadinimo keitimui pritarė devyni, prieš balsavo du LRT Tarybos nariai.

Naujas kanalo pavadinimas bus pradėtas naudoti tuomet, kai bus patvirtintas Lietuvos radijo ir televizijos komisijos.

„Norime gerinti antrojo LRT kanalo turinį, kuriame didžiausias dėmesys būtų skiriamas kultūrai. Tačiau šis kanalas nebetelpa tik po „Kultūros“ pavadinimu, jis savyje talpina daugiau“, – Tarybos posėdyje kalbėjo Monika Garbačiauskaitė-Budrienė, nuo š. m. balandžio vadovaujanti LRT.

Iki šiol, anot LRT generalinės direktorės, „LRT Kultūros“ kanalas neturėjo nei aiškios koncepcijos, nei pakankamai biudžeto lėšų.

Pasak p. Garbačiauskaitės-Budrienės, komunikacijos ekspertai pritarė naujam pavadinimui, kuomet su jais buvo surengta uždara diskusija. Šioje diskusijoje dalyvavo Tomas Ramanauskas, Mykolas Katkus, Aurelijus Katkevičius bei Tomas Bartninkas.

„Diskusija su LRT žiniasklaidos grupės vartotojais buvo surengta ir lrt.lt naujienų portale. Jo metu paaiškėjo, kad žiūrovai televizijoje pasigenda daugiau informacijos apie pasaulinius mokslo, meno, sporto pasiekimus, taip pat – edukacinio turinio. Apklausos dalyvių teigimu, taip pat stinga laidų apie informacines technologijas, psichologiją“, – rašoma pranešime spaudai.

Tačiau, pripažįstama jame, „vieningos nuomonės apklausos dalyviai dėl „LRT Kultūros“ pavadinimo pakeitimo neturėjo, jie vieningai sutarė, kad kanale svarbiausias – turinys“.

LRT tarybos narė Vilija Targamadzė įsitikinusi, kad tokio tyrimo negalima vertinti, kadangi jis yra nereprezentatyvus. Todėl, pasak jos, „pavadinimo keitimas turėtų būti strateginis LRT vadovybės sprendimas“.

Pasak p. Garbačiauskaitės-Budrienės, naujajame sezone „LRT Plius“ kanale be kultūrinių laidų planuojama daugiau turinio vaikams ir jaunimui, pedagogams. Ketinama siekti, kad daugiau šio kanalo turinio būtų prieinama specialiųjų poreikių turintiems asmenims.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rusų startuolis reklamas nori kelti į dangų 1

Ar naktį danguje vietoj Didžiųjų Grįžulo Ratų norėtumėte matyti „McDonald‘s“ logotipą? Rusų startuolis „Start...

Laisvalaikis
2019.01.23
NMA vadovas: D. Gudelio įmonių pasiūlymai buvo pigiausi 3

Dariaus Gudelio valdomos ryšių su visuomene agentūros pernai laimėjo tris Nacionalinės mokėjimo agentūros...

Rinkodara
2019.01.23
Sulaukta mažiau nusiskundimų dėl žalingo turinio internete

Per 2018 m. Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) interneto karštąja linija gavo 3.149...

Rinkodara
2019.01.23
„Pegaso“ patirtis: knygų pardavimus augina kitos prekės Premium 2

„Pegaso“ tinklą valdanti UAB „ALG knygynai“ sėkmingu projektu vadina pasirinktą naują knygyno koncepciją, kur...

Rinkodara
2019.01.23
„Google“ testuoja būsimos Autorinių teisių direktyvos scenarijų 3

Praėjusią savaitę „Google“ pradėjo eksperimentuoti su nedidele dalimi vartotojų Europoje, kad suprastų, kokia...

Rinkodara
2019.01.22
„TNS LT“ pajamos užpernai pasiekė 2,9 mln. Eur

Didžiausios Lietuvoje rinkos tyrimų ir konsultacijų bendrovės „TNS LT“ pajamos 2017 m. siekė 2,9 mln. Eur –...

Rinkodara
2019.01.21
Baltijos šalių gyventojai noriau moka už turinį

Praėjusiais metais Baltijos šalių žiūrovai atsikratė mokamų vaizdo transliacijų internetu baimės ir lyginant...

Rinkodara
2019.01.20
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
2019.01.20
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 18

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau