„LRT Kultūra“ keičia pavadinimą – taps „LRT Plius“

Publikuota: 2018-08-28
"LRT Kultūros" kanalo pavadinimas keičiamas LRT generalinės direktorės Monikos Garbačiauskaitės-Budrienės iniciatyva. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
"LRT Kultūros" kanalo pavadinimas keičiamas LRT generalinės direktorės Monikos Garbačiauskaitės-Budrienės iniciatyva. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Naujosios nacionalinio transliuotojo LRT vadovybės iniciatyva televizijos kanalas „LRT Kultūra“ bus pavadintas „LRT Plius“.

Tokį sprendimą antradienį patvirtino LRT taryba. Nacionalinis transliuotojas pranešė, kad pavadinimo keitimui pritarė devyni, prieš balsavo du LRT Tarybos nariai.

Naujas kanalo pavadinimas bus pradėtas naudoti tuomet, kai bus patvirtintas Lietuvos radijo ir televizijos komisijos.

„Norime gerinti antrojo LRT kanalo turinį, kuriame didžiausias dėmesys būtų skiriamas kultūrai. Tačiau šis kanalas nebetelpa tik po „Kultūros“ pavadinimu, jis savyje talpina daugiau“, – Tarybos posėdyje kalbėjo Monika Garbačiauskaitė-Budrienė, nuo š. m. balandžio vadovaujanti LRT.

Iki šiol, anot LRT generalinės direktorės, „LRT Kultūros“ kanalas neturėjo nei aiškios koncepcijos, nei pakankamai biudžeto lėšų.

Pasak p. Garbačiauskaitės-Budrienės, komunikacijos ekspertai pritarė naujam pavadinimui, kuomet su jais buvo surengta uždara diskusija. Šioje diskusijoje dalyvavo Tomas Ramanauskas, Mykolas Katkus, Aurelijus Katkevičius bei Tomas Bartninkas.

„Diskusija su LRT žiniasklaidos grupės vartotojais buvo surengta ir lrt.lt naujienų portale. Jo metu paaiškėjo, kad žiūrovai televizijoje pasigenda daugiau informacijos apie pasaulinius mokslo, meno, sporto pasiekimus, taip pat – edukacinio turinio. Apklausos dalyvių teigimu, taip pat stinga laidų apie informacines technologijas, psichologiją“, – rašoma pranešime spaudai.

Tačiau, pripažįstama jame, „vieningos nuomonės apklausos dalyviai dėl „LRT Kultūros“ pavadinimo pakeitimo neturėjo, jie vieningai sutarė, kad kanale svarbiausias – turinys“.

LRT tarybos narė Vilija Targamadzė įsitikinusi, kad tokio tyrimo negalima vertinti, kadangi jis yra nereprezentatyvus. Todėl, pasak jos, „pavadinimo keitimas turėtų būti strateginis LRT vadovybės sprendimas“.

Pasak p. Garbačiauskaitės-Budrienės, naujajame sezone „LRT Plius“ kanale be kultūrinių laidų planuojama daugiau turinio vaikams ir jaunimui, pedagogams. Ketinama siekti, kad daugiau šio kanalo turinio būtų prieinama specialiųjų poreikių turintiems asmenims.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kalėdinis „Tele2“ ir „Telia Lietuva“ duetas

Tarp naujausių savaitės reklamų: kalėdinė nuotaika su „Tele2“ (reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“) ir...

Rinkodara
2018.11.20
Reklama, kurios neužblokuosi, bet reikia kūrybiškumo Premium 2

Lauko reklamos stendai – viena seniausių reklamos formų, kuriai artimiausiais metais prognozuojamas augimas.

Rinkodara
2018.11.20
Baltieji rūmai dar kartą taikosi į CNN žurnalisto teises

Nors JAV federalinis teismas penktadienį nurodė Baltiesiems rūmams atstatyti CNN žurnalisto Jimo Acostos...

Rinkodara
2018.11.20
Nuolaidų karuselė B2B segmente: kada jos atneša naudą, o kada – kenkia Premium

Nuolaidos, ypatingai B2B segmente, turėtų būti mainai, o ne žaidimas į vienus vartus. Svarbiausi klausimai į...

Rinkodara
2018.11.20
„Oro navigacija“ atsinaujina – keičia logotipą 3

Modernizacijos procesą vykdanti strateginė valstybės įmonė VĮ „Oro navigacija“ pristato naują logotipą.

Rinkodara
2018.11.19
Iš „Epica“ su apdovanojimais grįžta „Pildyk“ ir „Godspeed Branding“

Bronzą iš tarptautinio kūrybingumo festivalio „Epica Awards“ šiemet parsiveža „Adell Taivas Ogilvy“ už...

Rinkodara
2018.11.19
Apie kraujo donorystę primins mineralinis vanduo 2

Nacionalinis kraujo centras pradeda bendradarbiauti su mineralinio vandens gamintoju UAB „Birštono...

Rinkodara
2018.11.18
Nutylimas įmonių bendravimo socialiniuose tinkluose efektas

Išaugęs žinomumas ir galimybė tiesiogiai klientams pristatyti savo prekes bei paslaugas, dar vienas reklamos...

Rinkodara
2018.11.17
Nauja socialinė reklama kreipsis į darbdavius ir bandys sklaidyti jų baimes Premium 4

Tautinių, religinių, seksualinių ir kitų mažumų atstovai yra geriausias būdas praturtinti bet kurios įmonės...

Rinkodara
2018.11.16
Žvilgsnis į sidabrinę darbuotojų kartą, arba Bandymas paminti stereotipus Premium

Senstant visuomenei ir trūkstant darbo jėgos, verslai žvalgosi ir į vyresnius darbuotojus. Vis dėlto...

Rinkodara
2018.11.16
„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios...

Rinkodara
2018.11.15
Tarp naujausių reklamų: „Lidl“ Kalėdos ir kitoks žvilgsnis į MO 1

Tarp savaitės reklamų – susimąstyti skatinantis „Lidl“ kalėdinis klipas (kūrybinė reklamos agentūra...

Rinkodara
2018.11.13
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 2

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 6

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai 1

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau