Socialiniuose tinkluose „Tele2“ rūpinsis dvi agentūros

Publikuota: 2018-08-27
Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Tele2“ išsirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius. Nuo šiol su operatoriumi dirbs dvi agentūros – „Choco Agency“ ir „Super You“.

„Dirbame dinamiškoje rinkoje, kurioje ypatingai vertinamas ne tik kūrybiškumas, bet ir patirtis, greitis, komanda. Mūsų pačių patirtis rodo, kad darbus paskirsčius dviem agentūroms, galima pasiekti kur kas geresnį rezultatą“, – pranešime spaudai cituojamas Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius.

Operatorius ir toliau tęs bendradarbiavimą su ilgamečiu partneriu, turinio rinkodaros agentūra „Choco Agency“. Pastarieji dirbs su prekiniu ženklu „Pildyk“.

„Per šiuos metus „Pildyk“ socialinėje erdvėje pavyko pasiekti tikrai gerų rezultatų. Todėl tęsdami darbą su agentūra, mes plėtosime pasitvirtinusią sėkmingos komunikacijos liniją ir pritaikysime jau turimą patirtį“, – sakė p. Savickas.

Su „Tele2“ prekinio ženklo komunikacija dirbs skaitmeninės komunikacijos agentūra „Super You“.

„Šios agentūros pasirinkimą lėmė trys aspektai: gili analizė, strateginis požiūris ir brandi komanda. Tai buvo pagrindiniai mūsų vertinimo kriterijai ir ši agentūra juos atitiko nepriekaištingai“, – įžvalgomis dalinosi rinkodaros direktorius.

Primenama, kad liepos pabaigoje „Tele2“ pradėjo bendradarbiauti su reklamos agentūra „New!“. Naujai prisijungusi agentūra atsakinga už operatoriui priklausančio prekės ženklo „Telefonų priežiūros centras“ plėtojimą ir konsultacijas kitais prekės ženklų plėtros klausimais. Tiesa, operatorius ir toliau bendradarbiauja su ilgamečiu partneriu, reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“. Pastarieji dirba kurdami ir plėtodami „Tele2“ ir „Pildyk“ prekinius ženklus. Operatorius taip pat dirba ir su dviem viešųjų ryšių agentūromis: „Publicum“, kuri rūpinasi „Tele2“ korporacine komunikacija, ir „Vipcommunications“, atsakinga už „Pildyk“ prekinį ženklą.

VŽ rašė, kad ruduo į telekomunikacijų sektorių grįžta su trenksmu – bendrovės aštriai sukryžiavo ietis savo reklamose. Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pateikė skundą Konkurencijos tarybai dėl konkurentės „Tele2“ reklamos. Teisme yra atsidūręs ir „Bitė Lietuva“ ieškinys dėl kito „Tele2“ klipo.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Nutraukiama įmonės „Lietuvos žinios“ veikla 8

Nuo gegužės 1 d. likviduojama UAB „Lietuvos žinios“, leidžianti dienraštį „Lietuvos žinios“, interneto...

Rinkodara
2019.04.25
„Telia Lietuvos“ ir „Fabulos“ draugystė tęsiasi, RSVA asociacija byra 1

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ paskelbtą konkursą laimėjo esami partneriai – integruotos...

Rinkodara
2019.04.25
Iš RSVA šiemet pasitraukė jau antra didelė rinkos žaidėja

Komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Hill+Knowlton Strategies“ stabdo savo narystę Lietuvos ryšių su...

Rinkodara
2019.04.25
„Lietuvos energija“ virs „Ignitis“ 27

Valstybės valdoma energetikos įmonių grupė UAB „Lietuvos energija“ pateikė paraišką registruoti prekės ženklą...

Pramonė
2019.04.24
Telekomunikacijų segmentas: keičiasi ir ieško nišų augti Premium 2

Telekomunikacijų bendrovės, vienos didžiausių reklamos užsakovių Lietuvoje, aštriai ir toliau žvangina...

Rinkodara
2019.04.24
Vadovų komunikacija: pirmą kartą TOP 10 – visi 5 prekybos tinklai Premium

Vertinant įmonių vadovų komunikaciją, dažniausiai žiniasklaidoje per 2018 m. buvo cituojama Kristina Meidė,...

Rinkodara
2019.04.23
Prezidento rinkimai: trys lyderiai ir ketvirtas, šokantis į traukinį

Analizuojant kandidatų į prezidentus komunikaciją žiniasklaidoje, matyti rokiruočių: 2018 m. paskutinį...

Rinkodara
2019.04.22
5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium 1

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 6

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 4

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau