Socialiniuose tinkluose „Tele2“ rūpinsis dvi agentūros

Publikuota: 2018-08-27
Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

„Tele2“ išsirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius. Nuo šiol su operatoriumi dirbs dvi agentūros – „Choco Agency“ ir „Super You“.

„Dirbame dinamiškoje rinkoje, kurioje ypatingai vertinamas ne tik kūrybiškumas, bet ir patirtis, greitis, komanda. Mūsų pačių patirtis rodo, kad darbus paskirsčius dviem agentūroms, galima pasiekti kur kas geresnį rezultatą“, – pranešime spaudai cituojamas Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros direktorius.

Operatorius ir toliau tęs bendradarbiavimą su ilgamečiu partneriu, turinio rinkodaros agentūra „Choco Agency“. Pastarieji dirbs su prekiniu ženklu „Pildyk“.

„Per šiuos metus „Pildyk“ socialinėje erdvėje pavyko pasiekti tikrai gerų rezultatų. Todėl tęsdami darbą su agentūra, mes plėtosime pasitvirtinusią sėkmingos komunikacijos liniją ir pritaikysime jau turimą patirtį“, – sakė p. Savickas.

Su „Tele2“ prekinio ženklo komunikacija dirbs skaitmeninės komunikacijos agentūra „Super You“.

„Šios agentūros pasirinkimą lėmė trys aspektai: gili analizė, strateginis požiūris ir brandi komanda. Tai buvo pagrindiniai mūsų vertinimo kriterijai ir ši agentūra juos atitiko nepriekaištingai“, – įžvalgomis dalinosi rinkodaros direktorius.

Primenama, kad liepos pabaigoje „Tele2“ pradėjo bendradarbiauti su reklamos agentūra „New!“. Naujai prisijungusi agentūra atsakinga už operatoriui priklausančio prekės ženklo „Telefonų priežiūros centras“ plėtojimą ir konsultacijas kitais prekės ženklų plėtros klausimais. Tiesa, operatorius ir toliau bendradarbiauja su ilgamečiu partneriu, reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“. Pastarieji dirba kurdami ir plėtodami „Tele2“ ir „Pildyk“ prekinius ženklus. Operatorius taip pat dirba ir su dviem viešųjų ryšių agentūromis: „Publicum“, kuri rūpinasi „Tele2“ korporacine komunikacija, ir „Vipcommunications“, atsakinga už „Pildyk“ prekinį ženklą.

VŽ rašė, kad ruduo į telekomunikacijų sektorių grįžta su trenksmu – bendrovės aštriai sukryžiavo ietis savo reklamose. Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pateikė skundą Konkurencijos tarybai dėl konkurentės „Tele2“ reklamos. Teisme yra atsidūręs ir „Bitė Lietuva“ ieškinys dėl kito „Tele2“ klipo.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
08:16
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 17

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 3

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau