Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis

Publikuota: 2018-08-10
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių ženklai pasaulyje – „Moet & Chandon“, „Hennessy“, „Dom Perignon“, „Campari“ iš vienų Lietuvos didmenininkų portfelio persikėlė į kitų. Rinkos dalyviai nedetalizuoja, tačiau akivaizdu, kad pokyčiai vienaip ar kitaip atsilieps abiems pusėms.

Visi šie ženklai – „Moet & Chandon“, „Hennessy“, „Dom Perignon“, „Campari“ buvo „išimti“ iš bendrovės „Mineraliniai vandenys“ portfelio.

Pirmieji trys pateko į UAB „Prike Lietuva“, „Campari“ – į kompanijos „Coca-cola“ glėbį.

Kristina Sakavičienė, bendrovės „Mineraliniai vandenys“ (MV) Korporatyvinių reikalų skyriaus vadovė, VŽ paaiškino, jog tai buvo tiekėjo („JAS Hennessy and Co“ ir MHCS SCS, antrinė LVMH konglomerato įmonė, – VŽ) sprendimas.

„Galima pasakyti tik tiek, kad iki šiol visą tiekėjo krepšelį Latvijoje ir Estijoje turėjo „Prike“ kompanija, o Lietuvoje jis buvo padalintas dviems platintojams: dalį prekių ženklų turėjo MV, kitą dalį – „Prike Lietuva“. Greičiausiai buvo nuspręsta MV turimą dalį prijungti prie „Prike“ ir visose Baltijos šalyse turėti vieną platintoją“, – sakė p. Sakavičienė.

Įvairiuose verslo portaluose (thedrinksbusiness.com, businessinsider.com ir kt.) visi iš MV „atimti“ prekių ženklai rikiuojami tarp populiariausių pasaulyje, pvz., „Moet & Chandon“ 2016-aisiais buvo perkamiausias šampanas, tad peršasi išvada, jog bendrovei MV toks pasaulinio tiekėjo manevras atsieis nemažus pinigus. Tačiau, anot p. Sakavičienės, bendrovė nuostolių neplanuoja.

„MV portfelyje turime apie 200 prekių ženklų, nuolat vyksta derybos su tiekėjais visame pasaulyje, krepšelyje atsiranda naujų prekių ženklų“, – nedetalizuoja p. Sakavičienė.

Albertas Koncijalovas, someljė ir kompanijos „Prike Lietuva“ gėrimų ekspertas, vertindamas HoReCa sektoriaus pardavimus, sako, jog jie nemažėja. „Bent jau toje įmonėje, kur aš dirbu, pardavimai per metus išaugo 100%. Mes esame ambicinga auganti kompanija, perėmėm daug ženklų, jie sudaro nemažą mūsų portfelio svorį”, – VŽ paaiškino p. Koncijalovas.

Estijoje registruotos įmonės „Prike“ antrinė įmonė „Prike Lietuva“ mūsų šalyje veikia nuo 2005 m.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Dalis „Facebook“ akcininkų sieks Zuckerbergo atstatydinimo 1

Dalis to paties pavadinimo socialinį tinklą valdančios „Facebook Inc.“ akcininkų trečiadienį pareiškė norą...

Slovėnijoje varžosi „Tele2“ ir „Stumbrui“ daryti reklamos darbai

Tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Drum“, vykstančiame Slovėnijoje, tarp finalininkų pateko 5...

Rinkodara
2018.10.17
„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2018.10.17
NT plėtotojai didina rinkodaros biudžetus – poreikis išsiskirti iš minios neišvengiamas Premium 4

Nekilnojamojo turto plėtotojai didina komunikacijos ir reklamos apimtį, bandydami potencialius klientus...

Rinkodara
2018.10.16
Garbačiauskaitė-Budrienė: situacija yra dviprasmiška 6

Skirtinguose Seimo komitetuose antradienį virė aštrios diskusijos dėl LRT veiklą tyrusios valdančiųjų...

Rinkodara
2018.10.16
„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės...

Rinkodara
2018.10.16
„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko...

Rinkodara
2018.10.15
Kosmetikos platintojui – 1.100 Eur bauda

Bendrovei „Etopas“, prekiavusiai maistą primenčia kosmetika, skirta 1.100 Eur bauda. 

Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis 11

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną...

Rinkodara
2018.10.15
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras 3

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
LVAT: už alkoholio reklamą jachtoje bauda skirta teisėtai 2

Kauno alaus daryklai „Volfas Engelman“ nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės...

Rinkodara
2018.10.14
D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos Premium

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2018.10.12
Siūlomi įstatymų pakeitimai augintų baudas už klaidinančią reklamą

Seime po pateikimo pritarta Prezidentės siūlytiems įstatymų pakeitimams, kuriuos priėmus išaugtų baudos už...

Rinkodara
2018.10.11
Teismas atmetė „Philip Morris“ skundą dėl baudos už tabako reklamą

JAV tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ teisme nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio...

Rinkodara
2018.10.11
Prieštaringai vertinamos LRT komisijos išvados – atidėtos

Seimas šiandien balsavo dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų. Nors buvo...

Rinkodara
2018.10.11
Seimo rankose – kritikuojamos LRT komisijos išvados

Šiandien Seime bus balsuojama dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų.

Rinkodara
2018.10.11
„Beatos virtuvė“ praaugo turėtas ribas: komunikacijos ekspertų vertinimas Premium 7

Kosmetikos gaminiams su „Margarita Eco“ ir „Beatos virtuvės“ jungtiniu prekės ženklu pasiekus parduotuvių...

Rinkodara
2018.10.10
„Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų klaidinimą 1

Vieną didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų valdanti bendrovė „Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų...

Registrų centro duomenys – vėl prieinami žiniasklaidai 12

Vyriausybė trečiadienį priėmė nutarimus, kuriais remiantis nuo šiandien žiniasklaidai vėl neatlygintinai bus...

Rinkodara
2018.10.10
Įkūrė naują socialinių tinklų rinkodaros įmonę 4

Neseniai veiklą pradėjo socialinių tinklų rinkodaros įmonė „Caption“ (MB „Antraštė“).

Rinkodara
2018.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau