Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis

Publikuota: 2018-08-10
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių ženklai pasaulyje – „Moet & Chandon“, „Hennessy“, „Dom Perignon“, „Campari“ iš vienų Lietuvos didmenininkų portfelio persikėlė į kitų. Rinkos dalyviai nedetalizuoja, tačiau akivaizdu, kad pokyčiai vienaip ar kitaip atsilieps abiems pusėms.

Visi šie ženklai – „Moet & Chandon“, „Hennessy“, „Dom Perignon“, „Campari“ buvo „išimti“ iš bendrovės „Mineraliniai vandenys“ portfelio.

Pirmieji trys pateko į UAB „Prike Lietuva“, „Campari“ – į kompanijos „Coca-cola“ glėbį.

Kristina Sakavičienė, bendrovės „Mineraliniai vandenys“ (MV) Korporatyvinių reikalų skyriaus vadovė, VŽ paaiškino, jog tai buvo tiekėjo („JAS Hennessy and Co“ ir MHCS SCS, antrinė LVMH konglomerato įmonė, – VŽ) sprendimas.

„Galima pasakyti tik tiek, kad iki šiol visą tiekėjo krepšelį Latvijoje ir Estijoje turėjo „Prike“ kompanija, o Lietuvoje jis buvo padalintas dviems platintojams: dalį prekių ženklų turėjo MV, kitą dalį – „Prike Lietuva“. Greičiausiai buvo nuspręsta MV turimą dalį prijungti prie „Prike“ ir visose Baltijos šalyse turėti vieną platintoją“, – sakė p. Sakavičienė.

Įvairiuose verslo portaluose (thedrinksbusiness.com, businessinsider.com ir kt.) visi iš MV „atimti“ prekių ženklai rikiuojami tarp populiariausių pasaulyje, pvz., „Moet & Chandon“ 2016-aisiais buvo perkamiausias šampanas, tad peršasi išvada, jog bendrovei MV toks pasaulinio tiekėjo manevras atsieis nemažus pinigus. Tačiau, anot p. Sakavičienės, bendrovė nuostolių neplanuoja.

„MV portfelyje turime apie 200 prekių ženklų, nuolat vyksta derybos su tiekėjais visame pasaulyje, krepšelyje atsiranda naujų prekių ženklų“, – nedetalizuoja p. Sakavičienė.

Albertas Koncijalovas, someljė ir kompanijos „Prike Lietuva“ gėrimų ekspertas, vertindamas HoReCa sektoriaus pardavimus, sako, jog jie nemažėja. „Bent jau toje įmonėje, kur aš dirbu, pardavimai per metus išaugo 100%. Mes esame ambicinga auganti kompanija, perėmėm daug ženklų, jie sudaro nemažą mūsų portfelio svorį”, – VŽ paaiškino p. Koncijalovas.

Estijoje registruotos įmonės „Prike“ antrinė įmonė „Prike Lietuva“ mūsų šalyje veikia nuo 2005 m.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Tyrimas: tik 8% jaučiasi užtikrintai rinkdami dovanas  

Dovanas išrinkti daugeliui analizės, paieškų ir eksperto vertas darbas, tuo tarpu gaunant jos dažniausiai...

Prekyba
2019.12.07
LRT – nauja R. Miliūtės laida 7

Rita Miliūtė į LRT televizijos eterį išleidžia naują laidą „Langas į valdžią“, kurią kurs naudodama viešai...

Rinkodara
2019.12.05
„Čepkelių nealkoholinė netrauktinė“ sujudino rinką, pradėti dar 4 tyrimai 4

Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės departamentas (NTAKD) šiandien viešai nagrinėjo „Vilniaus degtinės“...

Rinkodara
2019.12.05
„Idea Prima“ ir „Fabula“ grįžo su tarptautiniais apdovanojimais

Dvi Lietuvos komunikacijos agentūros iš didžiausio Europos ryšių su visuomene apdovanojimų konkurso „European...

Rinkodara
2019.12.02
L. Blaževičiūtė: keičiasi ne tik pagrindinis mūsų prekių ženklas Premium

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekių...

Rinkodara
2019.12.02
TV3 – su nauju prekės ženklu 3

„All Media Lithuania“, Lietuvoje valdanti TV3 televiziją, registruoja naują ir keičia pagrindinį savo prekės...

Rinkodara
2019.12.01
Sostinės gatvėse – ne tik šventinis traukinukas, bet ir IKEA autobusas

Nuo rytojaus sostinės gatvėmis kursuos IKEA Kalėdų autobusas, keleivius nemokamai vešiantis maršrutu nuo...

Rinkodara
2019.12.01
„Go Vilnius“ sostinę reklamuoja pasitelkusi „Tele2“ šventinę reklamą

Vilniaus miesto turizmo ir verslo plėtros agentūra „Go Vilnius“ į oficialią miesto komunikaciją įtraukė...

Rinkodara
2019.11.30
„Pigu.lt“: lankytojų srautas per juodąjį penktadienį išaugo 50%

UAB „Pigu“ valdomų e. parduotuvių rezultatai rodo, kad per dvi savaites iki šios dienos trukusį išpardavimą...

Prekyba
2019.11.29
E. parduotuvėms „Femina Clothes“ ir „Riešutaujam“ skirtos baudos

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė sankcijas MB „Riešutaujam“ ir UAB „Stirna“, valdančiai...

Prekyba
2019.11.29
„Google“ veiklą vėl skundžia dėl nesąžiningos konkurencijos

Daugiau nei 40 Europos prekybos paslaugų įmonių vėl meta šešėlį „Google“ valdančiai „Alphabet“ dėl...

Rinkodara
2019.11.29
Parduodamos viešbučio patalpos pavirto ne butais, o baudomis 3

Lietuvos vyriausiasis administracinis teismas atmetė bendrovių „NT partneriai“ bei „Karolinos turas“...

Rinkodara
2019.11.27
Adaptacija reklamose: svarbus ne laiko veiksnys, o aktuali žinutė Premium

Šiemetinė prekybos tinklo „Iki“ kalėdinė reklama – didžiausios prekybininkės akcininkės „Rewe“ 2017 m.

Rinkodara
2019.11.27
R. Berankio pergalė ginče su bendrove „Birštono mineraliniai vandenys“

Kauno apygardos teismas patenkino tenisininko Ričardo Berankio ieškinį ir priteisė jam iš bendrovės „Birštono...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ su e. prekyba žengia į Kauną 2

Prekybos tinklas „Iki“, spalio viduryje pasiūlęs išbandyti elektroninę prekybą Vilniuje, šią naujovę pristato...

Prekyba
2019.11.26
Buvęs „Laisvės TV“ vadovas jungiasi prie „Delfi TV“ komandos

„Delfi TV“ plėtros vadovo pareigas nuo kitos savaitės pradeda eiti Mykolas Markauskas, neseniai pasitraukęs...

Rinkodara
2019.11.26
„Iki“ renkasi komunikacijos partnerius 1

Prekybos tinklas „Iki“ per šį gruodį tikisi išsirinkti ir žiniasklaidos planavimo, ir komunikacijos...

Rinkodara
2019.11.26
Akiratyje bus ir influencerių reklamos žymėjimas, ir skelbiamas turinys Premium

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnyba per artimiausias kelias savaites žada pristatyti ir patvirtinti...

Rinkodara
2019.11.26
„15min“ turi naują rinkodaros vadovę

Nuo šiandien naujienų portalo „15min“ rinkodarai pradeda vadovauti ryšių su visuomene ir rinkodaros...

Rinkodara
2019.11.25
Emociškai Lietuva patraukliausia – Lenkijai ir Vokietijai 4

Tik 28% užsieniečių žino apie Lietuvą daugiau nei jos pavadinimas ir geografinė vieta. Lietuva vertinama...

Rinkodara
2019.11.25

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau