Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis

Publikuota: 2018-08-10
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių ženklai pasaulyje – „Moet & Chandon“, „Hennessy“, „Dom Perignon“, „Campari“ iš vienų Lietuvos didmenininkų portfelio persikėlė į kitų. Rinkos dalyviai nedetalizuoja, tačiau akivaizdu, kad pokyčiai vienaip ar kitaip atsilieps abiems pusėms.

Visi šie ženklai – „Moet & Chandon“, „Hennessy“, „Dom Perignon“, „Campari“ buvo „išimti“ iš bendrovės „Mineraliniai vandenys“ portfelio.

Pirmieji trys pateko į UAB „Prike Lietuva“, „Campari“ – į kompanijos „Coca-cola“ glėbį.

Kristina Sakavičienė, bendrovės „Mineraliniai vandenys“ (MV) Korporatyvinių reikalų skyriaus vadovė, VŽ paaiškino, jog tai buvo tiekėjo („JAS Hennessy and Co“ ir MHCS SCS, antrinė LVMH konglomerato įmonė, – VŽ) sprendimas.

„Galima pasakyti tik tiek, kad iki šiol visą tiekėjo krepšelį Latvijoje ir Estijoje turėjo „Prike“ kompanija, o Lietuvoje jis buvo padalintas dviems platintojams: dalį prekių ženklų turėjo MV, kitą dalį – „Prike Lietuva“. Greičiausiai buvo nuspręsta MV turimą dalį prijungti prie „Prike“ ir visose Baltijos šalyse turėti vieną platintoją“, – sakė p. Sakavičienė.

Įvairiuose verslo portaluose (thedrinksbusiness.com, businessinsider.com ir kt.) visi iš MV „atimti“ prekių ženklai rikiuojami tarp populiariausių pasaulyje, pvz., „Moet & Chandon“ 2016-aisiais buvo perkamiausias šampanas, tad peršasi išvada, jog bendrovei MV toks pasaulinio tiekėjo manevras atsieis nemažus pinigus. Tačiau, anot p. Sakavičienės, bendrovė nuostolių neplanuoja.

„MV portfelyje turime apie 200 prekių ženklų, nuolat vyksta derybos su tiekėjais visame pasaulyje, krepšelyje atsiranda naujų prekių ženklų“, – nedetalizuoja p. Sakavičienė.

Albertas Koncijalovas, someljė ir kompanijos „Prike Lietuva“ gėrimų ekspertas, vertindamas HoReCa sektoriaus pardavimus, sako, jog jie nemažėja. „Bent jau toje įmonėje, kur aš dirbu, pardavimai per metus išaugo 100%. Mes esame ambicinga auganti kompanija, perėmėm daug ženklų, jie sudaro nemažą mūsų portfelio svorį”, – VŽ paaiškino p. Koncijalovas.

Estijoje registruotos įmonės „Prike“ antrinė įmonė „Prike Lietuva“ mūsų šalyje veikia nuo 2005 m.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Šiaulių banko inovacijai – apdovanojimas už lauko reklamos sprendimą

Lietuvoje įgyvendintai Šiaulių banko inovacijai teko išskirtinis globalaus tinklo „JCDecaux“ apdovanojimas.

Rinkodara
2020.01.23
Konkurencijos taryba: daugiausia baudų už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2019 m. už Konkurencijos, Reklamos įstatymų ir Mažmeninės prekybos įmonių nesąžiningų...

Prekyba
2020.01.23
Lietuvos paštas pasirašė naują reklamos paslaugų sutartį

Lietuvos paštas pasirinko naujus reklamos partnerius – 2 m. sutartis pasirašyta su kūrybine agentūra „Truth“.

Rinkodara
2020.01.23
„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę 

„MV Group“ turi naują rinkodaros vadovę – praėjusią savaitę šias pareigas pradėjo eiti Ieva Matulaitienė,...

Rinkodara
2020.01.22
„Pildyk“ simboliškai atnaujino prekės ženklą 1

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausanti išankstinio mokėjimo paslauga „Pildyk“ atnaujino savo prekės...

Rinkodara
2020.01.22
Komunikacijos tonas „Grigeo“ atveju kitoks nei per Alytaus gaisrą Premium 2

Apie „Grigeo Klaipėdos“ taršos skandalą per pirmąją savaitę pasirodė vidutiniškai po 191 straipsnį ir...

Rinkodara
2020.01.22
Autorių teisių gynėjai reikalauja stabdyti „Payseros“ paslaugų teikimą „Filmai.in“ 5

Autorių teisių gynimo asociacijos kreipėsi į Lietuvos banko priežiūros tarnybą, LRTK ir Kultūros ministeriją...

Rinkodara
2020.01.21
„General Financing“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Finansines paslaugas teikianti bendrovė „General Financing“ pasirinko naujus partnerius savo komunikacijai –...

Rinkodara
2020.01.21
Teisme sprendžia ginčą dėl „Arimex“ prekių ženklo „Studentų maistas“ Premium 3

Riešutais ir džiovintais vaisiais prekiaujanti UAB „Arimex“ kreipėsi į Vilniaus apygardos teismą dėl...

Rinkodara
2020.01.21
Efektyvų rinkodaros būdą išnaudoja dar ne visi – paprasčiausiai drovisi Premium

Kuo dažniau įmonės vadovas cituojamas spaudoje ar dalyvauja renginiuose, tuo daugiau vartotojų sužino apie...

Gazelė
2020.01.20
Teismas mėnesiui nušalino Panevėžio merą R. Račkauską nuo pareigų

Panevėžio apylinkės teismas pirmadienį mėnesiui nuo pareigų nušalino Panevėžio miesto merą Rytį Račkauską,...

Rinkodara
2020.01.20
Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės žiniasklaidos partnerius

Lietuvos paštas pasirinko naujus socialinės medijos komunikacijos partnerius – sutartis pasirašyta su...

Rinkodara
2020.01.20
Vis daugiau prekių ženklų palieka „Amazon“, bet ši strategija rizikinga  Premium

Švedijos baldų gamybos ir prekybos milžinei IKEA pasitraukus iš „Amazon“ platformos svarstoma, kuris prekės...

Prekyba
2020.01.19
IKEA valdytoja dividendams skirs 7 mln. Eur

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdančios bendrovės „Felit“ pajamos praėjusiais finansiniais metais išaugo...

Prekyba
2020.01.19
Vilnius reklamai užsienyje išleis beveik 100.000 eurų

Vilnius naujai reklamos kampanijai Jungtinėje Karalystėje ir Vokietijoje skirs beveik 97.000 eurų (su PVM).

Paslaugos
2020.01.18
Išdalinti Lietuvos komunikacijos projektų apdovanojimai „PR Lapės“

Komunikacijos projektų apdovanojimuose „PR Lapės“ buvo įteiktos septynios nominacijos, o nugalėtojų gretose –...

Rinkodara
2020.01.18
Maitinimo paslaugų bendrovė „Pontem“ keičia pavadinimą Premium 2

UAB „Pontem“ valdybos sprendimu nuo 2020 m. sausio 29 d. keičia bendrovės pavadinimą į UAB „Handelshus“.

Prekyba
2020.01.17
Kaip pigiau atlikti rinkos tyrimą

Pradedantiesiems verslą ekspertai pataria pirmiausiai pasitikrinti, ar jų idėja yra įdomi ir reikalinga. Tam...

Gazelė
2020.01.16
K. Gečas: „Grigeo“ krizė yra giliausia ir sudėtingiausia mano karjeroje Premium 6

„Grigeo“, kurios antrinė įmonė „Grigeo Klaipėda“ į Kuršių marias leido nevalytas nuotekas, ne vien savo...

Rinkodara
2020.01.16
Per penkerius metus IKEA pardavimai Lietuvoje padvigubėjo Premium 1

Prekybos centrą IKEA Vilniuje valdanti bendrovė „Felit“ praėjusiais finansiniais metais uždirbo 7,14 mln. Eur...

Prekyba
2020.01.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau