Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis

Publikuota: 2018-08-10
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių ženklai pasaulyje – „Moet & Chandon“, „Hennessy“, „Dom Perignon“, „Campari“ iš vienų Lietuvos didmenininkų portfelio persikėlė į kitų. Rinkos dalyviai nedetalizuoja, tačiau akivaizdu, kad pokyčiai vienaip ar kitaip atsilieps abiems pusėms.

Visi šie ženklai – „Moet & Chandon“, „Hennessy“, „Dom Perignon“, „Campari“ buvo „išimti“ iš bendrovės „Mineraliniai vandenys“ portfelio.

Pirmieji trys pateko į UAB „Prike Lietuva“, „Campari“ – į kompanijos „Coca-cola“ glėbį.

Kristina Sakavičienė, bendrovės „Mineraliniai vandenys“ (MV) Korporatyvinių reikalų skyriaus vadovė, VŽ paaiškino, jog tai buvo tiekėjo („JAS Hennessy and Co“ ir MHCS SCS, antrinė LVMH konglomerato įmonė, – VŽ) sprendimas.

„Galima pasakyti tik tiek, kad iki šiol visą tiekėjo krepšelį Latvijoje ir Estijoje turėjo „Prike“ kompanija, o Lietuvoje jis buvo padalintas dviems platintojams: dalį prekių ženklų turėjo MV, kitą dalį – „Prike Lietuva“. Greičiausiai buvo nuspręsta MV turimą dalį prijungti prie „Prike“ ir visose Baltijos šalyse turėti vieną platintoją“, – sakė p. Sakavičienė.

Įvairiuose verslo portaluose (thedrinksbusiness.com, businessinsider.com ir kt.) visi iš MV „atimti“ prekių ženklai rikiuojami tarp populiariausių pasaulyje, pvz., „Moet & Chandon“ 2016-aisiais buvo perkamiausias šampanas, tad peršasi išvada, jog bendrovei MV toks pasaulinio tiekėjo manevras atsieis nemažus pinigus. Tačiau, anot p. Sakavičienės, bendrovė nuostolių neplanuoja.

„MV portfelyje turime apie 200 prekių ženklų, nuolat vyksta derybos su tiekėjais visame pasaulyje, krepšelyje atsiranda naujų prekių ženklų“, – nedetalizuoja p. Sakavičienė.

Albertas Koncijalovas, someljė ir kompanijos „Prike Lietuva“ gėrimų ekspertas, vertindamas HoReCa sektoriaus pardavimus, sako, jog jie nemažėja. „Bent jau toje įmonėje, kur aš dirbu, pardavimai per metus išaugo 100%. Mes esame ambicinga auganti kompanija, perėmėm daug ženklų, jie sudaro nemažą mūsų portfelio svorį”, – VŽ paaiškino p. Koncijalovas.

Estijoje registruotos įmonės „Prike“ antrinė įmonė „Prike Lietuva“ mūsų šalyje veikia nuo 2005 m.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Baigtas „Publicum“ ir „Idea“ grupės susijungimas į „Havas“

Galutinai susijungusios komunikacijos grupės „Publicum“ ir „Idea“ pardavė kontrolinį akcijų paketą (51%)...

Rinkodara
13:23
Už 44.000 Eur į Lietuvą kvies atvykti išlaidžius kinų turistus Premium

Turizmo departamentas Lietuvą intensyviau reklamuos Kinijos socialiniuose tinkluose. Departamento atstovai...

Rinkodara
11:38
Veja stereotipus iš reklamos: taikinys – ne hipsteris ar naivuolis vartotojas Premium

Prekių ženklai turėtų perkratyti savo įsitikinimus ir atidžiau įvertinti, kur išleidžia savo rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.16
Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 2

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
2018.12.14
Pusmetis nuo BDAR įsigaliojimo: ore kabančių klausimų – į valias Premium 2

Praėjus kiek daugiau nei pusmečiui nuo gegužės 25 d., kai įsigaliojo Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas...

Rinkodara
2018.12.14
„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Duomenų apsauga – kiauras rėtis 3

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), dar prieš įsigaliodamas ilgą laiką bauginęs duomenų...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
Vilnius – tarp patraukliausių investuotojams pasaulio miestų-vidutiniokų 6

Vilnius tapo septintu geriausiu vidutinio dydžio pasaulio ateities miestu. Tai paskelbė „fDi Intelligence“,...

Verslo aplinka
2018.12.13
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Atsargiai – ir smulkios dovanos gali virsti interesų konfliktais

Priimant dovanas gali kilti interesų konfliktai. Jų galima išvengti deklaruojant dovanas viešai.

Finansai
2018.12.12
FIFA ir VMI – tarp populiariausių „Google“ paieškų Lietuvoje

„Google“ paieškų viršūnėje Lietuvoje – pasaulio futbolo čempionatas FIFA ir „Eurovizija“. Nedaug atsilieka ir...

Rinkodara
2018.12.12
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją,...

Rinkodara
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau