Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis

Publikuota: 2018-08-10
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių ženklai pasaulyje – „Moet & Chandon“, „Hennessy“, „Dom Perignon“, „Campari“ iš vienų Lietuvos didmenininkų portfelio persikėlė į kitų. Rinkos dalyviai nedetalizuoja, tačiau akivaizdu, kad pokyčiai vienaip ar kitaip atsilieps abiems pusėms.

Visi šie ženklai – „Moet & Chandon“, „Hennessy“, „Dom Perignon“, „Campari“ buvo „išimti“ iš bendrovės „Mineraliniai vandenys“ portfelio.

Pirmieji trys pateko į UAB „Prike Lietuva“, „Campari“ – į kompanijos „Coca-cola“ glėbį.

Kristina Sakavičienė, bendrovės „Mineraliniai vandenys“ (MV) Korporatyvinių reikalų skyriaus vadovė, VŽ paaiškino, jog tai buvo tiekėjo („JAS Hennessy and Co“ ir MHCS SCS, antrinė LVMH konglomerato įmonė, – VŽ) sprendimas.

„Galima pasakyti tik tiek, kad iki šiol visą tiekėjo krepšelį Latvijoje ir Estijoje turėjo „Prike“ kompanija, o Lietuvoje jis buvo padalintas dviems platintojams: dalį prekių ženklų turėjo MV, kitą dalį – „Prike Lietuva“. Greičiausiai buvo nuspręsta MV turimą dalį prijungti prie „Prike“ ir visose Baltijos šalyse turėti vieną platintoją“, – sakė p. Sakavičienė.

Įvairiuose verslo portaluose (thedrinksbusiness.com, businessinsider.com ir kt.) visi iš MV „atimti“ prekių ženklai rikiuojami tarp populiariausių pasaulyje, pvz., „Moet & Chandon“ 2016-aisiais buvo perkamiausias šampanas, tad peršasi išvada, jog bendrovei MV toks pasaulinio tiekėjo manevras atsieis nemažus pinigus. Tačiau, anot p. Sakavičienės, bendrovė nuostolių neplanuoja.

„MV portfelyje turime apie 200 prekių ženklų, nuolat vyksta derybos su tiekėjais visame pasaulyje, krepšelyje atsiranda naujų prekių ženklų“, – nedetalizuoja p. Sakavičienė.

Albertas Koncijalovas, someljė ir kompanijos „Prike Lietuva“ gėrimų ekspertas, vertindamas HoReCa sektoriaus pardavimus, sako, jog jie nemažėja. „Bent jau toje įmonėje, kur aš dirbu, pardavimai per metus išaugo 100%. Mes esame ambicinga auganti kompanija, perėmėm daug ženklų, jie sudaro nemažą mūsų portfelio svorį”, – VŽ paaiškino p. Koncijalovas.

Estijoje registruotos įmonės „Prike“ antrinė įmonė „Prike Lietuva“ mūsų šalyje veikia nuo 2005 m.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Karas tarp žiniasklaidos ir JAV prezidento nerimsta 3

Bemaž 200 JAV laikraščių šios dienos vedamuosiuose reiškia solidarų nepasitenkinimą dėl prezidento Donaldo...

Rinkodara
13:20
„Prienų“ era po Ballų: dėkoja savivaldybei, bet laukia „Vytauto“ 2

Ballų šeimynėlės ženklu pažymėtas praėjęs sezonas Prienų krepšinio klubui buvo tragiškas sporto požiūriu, bet...

Laisvalaikis
2018.08.15
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 14

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Skvernelis: Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia, bet laiką reikėjo paderinti 10

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama...

Rinkodara
2018.08.07
„Go Vilniaus“ vadovė davė atkirtį „Vilniaus – Europos G taško“ reklamos kritikams 70

Šią savaitę užsienyje startuoja diskusijų mūsų šalyje sukėlusi Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas...

Rinkodara
2018.08.06
„Akropolis“ patentuoja „Imam“ Premium

Prekybos ir pramogų centrus valdanti UAB „Akropolis Group“ Valstybiniame patentų biure pateikė prašymą...

Užsienyje pradedama „Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija 61

Kitą savaitę užsienyje startuos Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje Vilnius bus pristatomas kaip „Europos G...

Rinkodara
2018.08.03
Legendiniai mados namai „Burberry“ keičia logotipą 1

Legendiniai Didžiosios Britanijos mados namai „Burberry“ ryžosi įkvėpti šviežio oro gūsį ir nutarė pakeisti...

Rinkodara
2018.08.03
ES prekių ženklų lyderiai: „Metida“, „Franmax“ ir „Žemaitijos pienas“ Premium

Europos Sąjungos (ES) intelektinės nuosavybės tarnybos statistika rodo, kad advokatų kontora „Žabolienė ir...

Rinkodara
2018.08.03
„TV3Play“ keičia pavadinimą

Jau nuo šios savaitės nemokamo TV turinio platforma „TV3Play“ keičia pavadinimą į „TVPlay“. Taip pat...

Rinkodara
2018.07.31
Šiaulių bankas išsirinko reklamos partnerius

Šiaulių bankas pasirinko reklamos partnerius – sutartis pasirašyta su banko skelbtą kūrybinių paslaugų...

Rinkodara
2018.07.31
Optimizmo šaltinis – didžiųjų klientų konkursų lietus: TOP žiniasklaidos planuotojai Premium 2

Žiniasklaidos planavimo agentūros ruošia ginklus rudeniui ir laukia didžiųjų reklamos užsakovų konkursų.

Rinkodara
2018.07.31
„Tesla“ į prekybą išleido savo banglentes 4

Žymaus JAV verslininko Elono Musko vadovaujama automobilių gamintoja „Tesla“ į prekybą išleido 200 firminių...

„Uniqlo“ Rogeriui Federeriui skirs 300 mln. USD 3

Viena reikšmingiausių komercinių partnerysčių sporte nutrūko, nes sportininkas Rogeris Federeris nutraukė...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau