Legendiniai mados namai „Burberry“ keičia logotipą
FOTOGALERIJA WEB Burberry naujas logo (5 nuotr.)
Legendiniai Didžiosios Britanijos mados namai Burberry ryžosi įkvėpti šviežio oro gūsį ir nutarė pakeisti savo logotipą. Tai daroma pirmą kartą po 20 metų. Naują logotipą ir monogramą Burberry paskelbė savo oficialioje paskyroje socialiniame tinkle Instagram.
Tai rodo didžiausio britų prabangos prekių ženklo Burberry rinkodaros strategiją - perpozicionavimą, po to kai prie mados namų prisijungė italų dizaineris Riccardo Tisci, 2017 m. vasarį palikęs mados namus Givenchy. Ponas Tisci Burberry kūrybinės dalies vadovo kėdę perėmė iš Christopherio Baileyo.
Likus vos mėnesiui iki dizainerio Tisci debiuto su Burberry Londono mados savaitėje, naujasis logotipas sufleruoja, kad sukurta jo mada gali pasiūlyti dramatiškų permainų Burberry kūryboje, rašo The Independent.
Sprendžiant iš naujojo logotipo ir monogramos, kuriuos abu sukūrė garsusis grafikos dizaineris Peteris Saville, Tisci gaivins Burberry, kuris ilgai buvo prisirišęs prie tradicijos, rašo britų spauda.
Naujoji monograma labai patraukia akį savo ryškia oranžine spalva, kuri derinama su balta ir Burberry pamėgta smėline. Monogramoje susipina raidės T ir B, kuriomis pagerbiamas mados ženklo įkūrėjas Thomas Burberry.
VŽ rašė, kad Burberry pardavimo pajamos pastarąjį ketvirtį išaugo 3% ir pasiekė 520 mln. Eur. Ekspertai tai sieja su įmonės naująja strategija.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti