Netradicinis „Gjensidige“ projektas išaugino pardavimus

Publikuota: 2018-07-28
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ vėl pasirinko netradicinį rinkodaros sprendimą – kelionių draudimo kampanijos metu prie Baltojo tilto įgyvendino milžinišką keliautojo Guliverio instaliaciją.

Guliverio vaidmuo atiteko fotografui, dailininkui, tarp Lietuvos ir Ispanijos gyvenančiam Algiui Kriščiūnui. Žmonės ant didžiulio patiesalo galėjo pasijusti tikrais knygos „Guliverio kelionės“ personažais – mažaisiais žmogeliukais: pailsėti ant gulinčio milžino, įsiamžinti netradicinėse asmenukėse iš drono.

Raminta Vileniškienė, „Gjensidige“ Rinkodaros vadovė Baltijos šalims, teigia, kad kelionių draudimo kampanijos idėja kalbėti apie „nei per didelį nei per mažą draudimą“ kilo stebint klientų įpročius.

„Dažnas neįvertinęs kelionės metu planuojamų veiklų nusiperka tai, ko nereikia, arba atvirkščiai, neįvertina, kad jiems reikia daugiau nei įprasto draudimo paketo. Rengdami kampaniją, pradėjome nuo savo pardavimų ekspertų, aptarėme komunikacijos su klientu scenarijus, kuriuose skatiname paklausti, kur važiuojame ir kokia veikla žmogus užsiims. Renkantis kelionių draudimą dera pagalvoti ne tik apie medicinines išlaidas, bet ir bagažo saugumą, padidintos rizikos veiklas – nardymą, šuolius su guma ar nusileidimą plaustais kalnų upėmis“, – pataria Raminta Vileniškienė, „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims.

Pasak jos, žinomas fotografas, dailininkas p. Kriščiūnas geriausiai atitiko aktyvaus keliautojo bei nuotykių ieškotojo Guliverio personažą.

„Tik jis – ne tas, kuris kadaise užklydo į Liliputiją, o modernus ir šiuolaikiškas Džonatano Svifto knygos herojus, dėvintis madingus drabužius, neįsivaizduojantis gyvenimo be patogaus lagamino, žinantis apie kelionių draudimą ir pasirengęs nuotykiams. Tokias atostogas planuoja dauguma žmonių, todėl mūsų Guliveris – vienas iš jų, – nusišypso p. Vileniškienė. – Kad pasirinkome teisingą kampanijos kryptį rodo ir pardavimų rezultatai – žmonės pirko daugiau kelionių draudimo paslaugų“.

Netradicinės reklamos priemonė „Guliverio instaliacija su Algiu Kriščiūnu“ per savaitę pardavimus internetu išaugino 16%.

Ne vien pardavimai, bet ir emocija

„Mus džiugina ne vien pardavimų skaičiai. Nuo antradienio ryto iki penktadienio pietų dronu buvo padaryta apie 400 vaizdo asmenukių, kuriose užfiksuotos ir poros, ir draugų ar bendradarbių kompanijos, šeimos, atostogaujančių vaikų ekskursijos. Tad žmonių, turėjusių kontaktą su mūsų prekės ženklu tokia netradicine forma yra keliskart daugiau. Visiems jiems išsiuntėme vaizdo asmenukę su linkėjimais e. paštu. Be to, sulaukėme daug mūsų klientų reakcijų socialiniame tinkle, taip pat ir asmeninėmis žinutėmis bei skambučiais į klientų aptarnavimo centrą, kur jie teiravosi papildomos informacijos apie instaliaciją ir tikslinosi, ar tai bus nemokama“, – kampanijos rezultatais džiaugiasi p. Vileniškienė.

Bendrovės „Facebook“ įrašai, vaizdo reportažas, nuotraukos apie šią akciją lankytojų įsitraukimą išaugino dukart, o pasiekiamumą – pusantro karto.

„Kampanija tapo ir vidinės komunikacijos varikliu, kolegos dalijasi įrašais „Facebook“, kviečia savo draugus ateiti prie tilto“, – pažymi p. Vileniškienė.

Su Algiu Kriščiūnu „Gjensidige“ bendradarbiauja pirmąkart, o kampanija skaitmeninėje erdvėje vyksta nuo vasaros pradžios. Guliverio instaliacijos idėjos ir įgyvendinimo partneriai – reklamos agentūra „Kubrik“.

Ne pirmas kartas

VŽ rašė, kad draudimo bendrovė „Gjensidige“ ne pirmą kartą žengia netradicinį žingsnį komunikacijoje. Pernai rudenį bendrovė vietoj tradicinės reklamos kampanijos pasirinko socialinį rinkodaros projektą „Rask laiko pokalbiui“. Jį „Gjensidige“ pradėjo nuo darbuotojų, įmonės viduje, skatindama darbuotojus labiau bendrauti vieniems su kitais ir tik vėliau su ja startavo viešumoje, kai pasirodė trys filmuoti klipai, kuriuose pasirinkti žmonės kalba jautriomis temomis ir dalijasi patirtimi. Tarp jų – ir krepšininkas Antanas Kavaliauskas.

Pasak p. Vileniškienės, imtis tokių projektų inspiruoja visuomenės spaudimas, kad prekių ženklai, jei nori atsidurti vartotojų krepšelyje, turi daryti daugiau, nei vien siūlyti banalią akciją.

„Vartotojai renkasi tam tikrą prekės ženklą, kai jaučia, girdi vienokią ar kitokią istoriją. Ir mes norime susikurti aurą aplink save, o ne būti dar vienu prekės ženklu, kuris pasiūlys trečdaliu geresnę draudimo kainą. Ypač jaunoji karta ieško tos emocijos“, – teigia p. Vileniškienė.

FOTOGALERIJA Kampanijos akimirkos. (11 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie yra geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
10:21
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
V. Jokužytė: spausdintas žodis ir vaizdas gyvuos dar ilgai Rėmėjo turinys 5

Modernėjant technologijoms, atsiranda nuomonių, kad spausdintines knygas keičia elektroninės, taigi ateis...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Nuo sausio keisis prekių ženklų registravimo mokesčiai ir tvarka

Nuo kitų metų registruoti prekės ženklus kainuos brangiau, kai kuriuos registruoti bus paprasčiau.

Verslo aplinka
2018.12.04
Seimas leido atskaityti PVM ir neturint pirmojo sąskaitos egzemplioriaus

Seimas taip pat palengvino PVM atskaitą nuo reprezentacinių išlaidų bei pakeitė dovanų kuponų ir lojalumo...

Finansai
2018.12.04
Tebeieško recepto LRT veiklos skaidrumui 1

LRT vadovybė džiaugiasi, kad dalies abejotinų siūlymų laikinoji Seimo komisija atsisakė, tačiau neatsakytų...

Rinkodara
2018.12.04
Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma Premium 5

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios...

Rinkodara
2018.12.03
Teismo sprendimas: „Pigu“ reklama klaidino vartotojus 4

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė bendrovės „Pigu“ skundą ir patvirtino, kad Konkurencijos...

Rinkodara
2018.12.03
Vyriausybė 2019 m. biudžeto projekte atsižvelgė į siūlymus dėl mokesčių 3

Vyriausybės Seimui grąžintame 2019 m. Valstybės biudžeto projekte Vyriausybė atsižvelgė į siūlymus mažinti...

Finansai
2018.12.03
Siekiantiems išsiskirti JAV rinkoje: nenuvertinkite prekių ženklo galios Rėmėjo turinys

Amerika – galimybių šalis. Taip mano Lietuvos verslininkai, eksportuojantys savo produkciją ir prekių ženklus...

Dalyvauti parodoje – tik atlikus namų darbus Rėmėjo turinys

Dalyvavimas parodoje – priemonė, kanalas pasiekti savo galutinį vartotoją, užmegzti naujų partnerystės ryšių.

Rinkodara
2018.12.03
Vyriausybė rengiasi steigti įvaizdžio komisiją 2

Vyriausybė kitų metų pradžioje ketina steigti komisiją, kuri rūpinsis šalies įvaizdžio formavimu.

Rinkodara
2018.12.02
Įtakingiausia „Twitter“ paskyroje – dainininkė Taylor Swift 5

JAV atlikėja Taylor Swift šiemet savo tviterio paskyroje paliko tik 13 įrašų, tačiau tai jai nesutrukdė tapti...

Laisvalaikis
2018.12.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau