Netradicinis „Gjensidige“ projektas išaugino pardavimus

Publikuota: 2018-07-28
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ vėl pasirinko netradicinį rinkodaros sprendimą – kelionių draudimo kampanijos metu prie Baltojo tilto įgyvendino milžinišką keliautojo Guliverio instaliaciją.

Guliverio vaidmuo atiteko fotografui, dailininkui, tarp Lietuvos ir Ispanijos gyvenančiam Algiui Kriščiūnui. Žmonės ant didžiulio patiesalo galėjo pasijusti tikrais knygos „Guliverio kelionės“ personažais – mažaisiais žmogeliukais: pailsėti ant gulinčio milžino, įsiamžinti netradicinėse asmenukėse iš drono.

Raminta Vileniškienė, „Gjensidige“ Rinkodaros vadovė Baltijos šalims, teigia, kad kelionių draudimo kampanijos idėja kalbėti apie „nei per didelį nei per mažą draudimą“ kilo stebint klientų įpročius.

„Dažnas neįvertinęs kelionės metu planuojamų veiklų nusiperka tai, ko nereikia, arba atvirkščiai, neįvertina, kad jiems reikia daugiau nei įprasto draudimo paketo. Rengdami kampaniją, pradėjome nuo savo pardavimų ekspertų, aptarėme komunikacijos su klientu scenarijus, kuriuose skatiname paklausti, kur važiuojame ir kokia veikla žmogus užsiims. Renkantis kelionių draudimą dera pagalvoti ne tik apie medicinines išlaidas, bet ir bagažo saugumą, padidintos rizikos veiklas – nardymą, šuolius su guma ar nusileidimą plaustais kalnų upėmis“, – pataria Raminta Vileniškienė, „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims.

Pasak jos, žinomas fotografas, dailininkas p. Kriščiūnas geriausiai atitiko aktyvaus keliautojo bei nuotykių ieškotojo Guliverio personažą.

„Tik jis – ne tas, kuris kadaise užklydo į Liliputiją, o modernus ir šiuolaikiškas Džonatano Svifto knygos herojus, dėvintis madingus drabužius, neįsivaizduojantis gyvenimo be patogaus lagamino, žinantis apie kelionių draudimą ir pasirengęs nuotykiams. Tokias atostogas planuoja dauguma žmonių, todėl mūsų Guliveris – vienas iš jų, – nusišypso p. Vileniškienė. – Kad pasirinkome teisingą kampanijos kryptį rodo ir pardavimų rezultatai – žmonės pirko daugiau kelionių draudimo paslaugų“.

Netradicinės reklamos priemonė „Guliverio instaliacija su Algiu Kriščiūnu“ per savaitę pardavimus internetu išaugino 16%.

Ne vien pardavimai, bet ir emocija

„Mus džiugina ne vien pardavimų skaičiai. Nuo antradienio ryto iki penktadienio pietų dronu buvo padaryta apie 400 vaizdo asmenukių, kuriose užfiksuotos ir poros, ir draugų ar bendradarbių kompanijos, šeimos, atostogaujančių vaikų ekskursijos. Tad žmonių, turėjusių kontaktą su mūsų prekės ženklu tokia netradicine forma yra keliskart daugiau. Visiems jiems išsiuntėme vaizdo asmenukę su linkėjimais e. paštu. Be to, sulaukėme daug mūsų klientų reakcijų socialiniame tinkle, taip pat ir asmeninėmis žinutėmis bei skambučiais į klientų aptarnavimo centrą, kur jie teiravosi papildomos informacijos apie instaliaciją ir tikslinosi, ar tai bus nemokama“, – kampanijos rezultatais džiaugiasi p. Vileniškienė.

Bendrovės „Facebook“ įrašai, vaizdo reportažas, nuotraukos apie šią akciją lankytojų įsitraukimą išaugino dukart, o pasiekiamumą – pusantro karto.

„Kampanija tapo ir vidinės komunikacijos varikliu, kolegos dalijasi įrašais „Facebook“, kviečia savo draugus ateiti prie tilto“, – pažymi p. Vileniškienė.

Su Algiu Kriščiūnu „Gjensidige“ bendradarbiauja pirmąkart, o kampanija skaitmeninėje erdvėje vyksta nuo vasaros pradžios. Guliverio instaliacijos idėjos ir įgyvendinimo partneriai – reklamos agentūra „Kubrik“.

Ne pirmas kartas

VŽ rašė, kad draudimo bendrovė „Gjensidige“ ne pirmą kartą žengia netradicinį žingsnį komunikacijoje. Pernai rudenį bendrovė vietoj tradicinės reklamos kampanijos pasirinko socialinį rinkodaros projektą „Rask laiko pokalbiui“. Jį „Gjensidige“ pradėjo nuo darbuotojų, įmonės viduje, skatindama darbuotojus labiau bendrauti vieniems su kitais ir tik vėliau su ja startavo viešumoje, kai pasirodė trys filmuoti klipai, kuriuose pasirinkti žmonės kalba jautriomis temomis ir dalijasi patirtimi. Tarp jų – ir krepšininkas Antanas Kavaliauskas.

Pasak p. Vileniškienės, imtis tokių projektų inspiruoja visuomenės spaudimas, kad prekių ženklai, jei nori atsidurti vartotojų krepšelyje, turi daryti daugiau, nei vien siūlyti banalią akciją.

„Vartotojai renkasi tam tikrą prekės ženklą, kai jaučia, girdi vienokią ar kitokią istoriją. Ir mes norime susikurti aurą aplink save, o ne būti dar vienu prekės ženklu, kuris pasiūlys trečdaliu geresnę draudimo kainą. Ypač jaunoji karta ieško tos emocijos“, – teigia p. Vileniškienė.

FOTOGALERIJA Kampanijos akimirkos. (11 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Douglas“ keičia logotipą

Nuo 2018 m. pradžios visoje Europoje „Douglas“ tinklas atnaujina savo logotipą. Investicijos į atnaujinimą...

„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 5

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
Nuo rudens startuoja naujas „Laisvės TV“ ir Jakilaičio projektas 5

Nuo rudens sezono LRT nelikus žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedamos laidos „Dėmesio centre“, ji paskutinę...

Rinkodara
2018.08.17
Iš krepšinio pasitraukęs „Lietuvos rytas“ sporto veiklai nori prekės ženklo RYTAS 9

Žiniasklaidos grupę valdanti UAB „Lietuvos rytas“ Valstybiniame patentų biure pateikė paraišką registruoti...

Rinkodara
2018.08.17
„Telia“ atnaujina „Ežį“, jau investavo apie milijoną 14

Nepaisant jau kelerius metus trunkančios ir gana stabilios išankstinio mokėjimo klientų migracijos į...

Jakilaičio vedamas laidas transliuos ir LNK grupės kanalai 22

Nuo rugpjūčio 27 d. „Delfi TV“ eteryje startuoja žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedama laida „DELFI dėmesio...

Rinkodara
2018.08.16
Karas tarp žiniasklaidos ir JAV prezidento nerimsta 5

Bemaž 200 JAV laikraščių šios dienos vedamuosiuose reiškia solidarų nepasitenkinimą dėl prezidento Donaldo...

Rinkodara
2018.08.16
„Prienų“ era po Ballų: dėkoja savivaldybei, bet laukia „Vytauto“ 2

Ballų šeimynėlės ženklu pažymėtas praėjęs sezonas Prienų krepšinio klubui buvo tragiškas sporto požiūriu, bet...

Laisvalaikis
2018.08.15
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 14

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Skvernelis: Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia, bet laiką reikėjo paderinti 10

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama...

Rinkodara
2018.08.07
„Go Vilniaus“ vadovė davė atkirtį „Vilniaus – Europos G taško“ reklamos kritikams 70

Šią savaitę užsienyje startuoja diskusijų mūsų šalyje sukėlusi Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas...

Rinkodara
2018.08.06
„Akropolis“ patentuoja „Imam“ Premium

Prekybos ir pramogų centrus valdanti UAB „Akropolis Group“ Valstybiniame patentų biure pateikė prašymą...

Užsienyje pradedama „Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija 61

Kitą savaitę užsienyje startuos Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje Vilnius bus pristatomas kaip „Europos G...

Rinkodara
2018.08.03
Legendiniai mados namai „Burberry“ keičia logotipą 1

Legendiniai Didžiosios Britanijos mados namai „Burberry“ ryžosi įkvėpti šviežio oro gūsį ir nutarė pakeisti...

Rinkodara
2018.08.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau