Netradicinis „Gjensidige“ projektas išaugino pardavimus

Publikuota: 2018-07-28
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ vėl pasirinko netradicinį rinkodaros sprendimą – kelionių draudimo kampanijos metu prie Baltojo tilto įgyvendino milžinišką keliautojo Guliverio instaliaciją.

Guliverio vaidmuo atiteko fotografui, dailininkui, tarp Lietuvos ir Ispanijos gyvenančiam Algiui Kriščiūnui. Žmonės ant didžiulio patiesalo galėjo pasijusti tikrais knygos „Guliverio kelionės“ personažais – mažaisiais žmogeliukais: pailsėti ant gulinčio milžino, įsiamžinti netradicinėse asmenukėse iš drono.

Raminta Vileniškienė, „Gjensidige“ Rinkodaros vadovė Baltijos šalims, teigia, kad kelionių draudimo kampanijos idėja kalbėti apie „nei per didelį nei per mažą draudimą“ kilo stebint klientų įpročius.

„Dažnas neįvertinęs kelionės metu planuojamų veiklų nusiperka tai, ko nereikia, arba atvirkščiai, neįvertina, kad jiems reikia daugiau nei įprasto draudimo paketo. Rengdami kampaniją, pradėjome nuo savo pardavimų ekspertų, aptarėme komunikacijos su klientu scenarijus, kuriuose skatiname paklausti, kur važiuojame ir kokia veikla žmogus užsiims. Renkantis kelionių draudimą dera pagalvoti ne tik apie medicinines išlaidas, bet ir bagažo saugumą, padidintos rizikos veiklas – nardymą, šuolius su guma ar nusileidimą plaustais kalnų upėmis“, – pataria Raminta Vileniškienė, „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims.

Pasak jos, žinomas fotografas, dailininkas p. Kriščiūnas geriausiai atitiko aktyvaus keliautojo bei nuotykių ieškotojo Guliverio personažą.

„Tik jis – ne tas, kuris kadaise užklydo į Liliputiją, o modernus ir šiuolaikiškas Džonatano Svifto knygos herojus, dėvintis madingus drabužius, neįsivaizduojantis gyvenimo be patogaus lagamino, žinantis apie kelionių draudimą ir pasirengęs nuotykiams. Tokias atostogas planuoja dauguma žmonių, todėl mūsų Guliveris – vienas iš jų, – nusišypso p. Vileniškienė. – Kad pasirinkome teisingą kampanijos kryptį rodo ir pardavimų rezultatai – žmonės pirko daugiau kelionių draudimo paslaugų“.

Netradicinės reklamos priemonė „Guliverio instaliacija su Algiu Kriščiūnu“ per savaitę pardavimus internetu išaugino 16%.

Ne vien pardavimai, bet ir emocija

„Mus džiugina ne vien pardavimų skaičiai. Nuo antradienio ryto iki penktadienio pietų dronu buvo padaryta apie 400 vaizdo asmenukių, kuriose užfiksuotos ir poros, ir draugų ar bendradarbių kompanijos, šeimos, atostogaujančių vaikų ekskursijos. Tad žmonių, turėjusių kontaktą su mūsų prekės ženklu tokia netradicine forma yra keliskart daugiau. Visiems jiems išsiuntėme vaizdo asmenukę su linkėjimais e. paštu. Be to, sulaukėme daug mūsų klientų reakcijų socialiniame tinkle, taip pat ir asmeninėmis žinutėmis bei skambučiais į klientų aptarnavimo centrą, kur jie teiravosi papildomos informacijos apie instaliaciją ir tikslinosi, ar tai bus nemokama“, – kampanijos rezultatais džiaugiasi p. Vileniškienė.

Bendrovės „Facebook“ įrašai, vaizdo reportažas, nuotraukos apie šią akciją lankytojų įsitraukimą išaugino dukart, o pasiekiamumą – pusantro karto.

„Kampanija tapo ir vidinės komunikacijos varikliu, kolegos dalijasi įrašais „Facebook“, kviečia savo draugus ateiti prie tilto“, – pažymi p. Vileniškienė.

Su Algiu Kriščiūnu „Gjensidige“ bendradarbiauja pirmąkart, o kampanija skaitmeninėje erdvėje vyksta nuo vasaros pradžios. Guliverio instaliacijos idėjos ir įgyvendinimo partneriai – reklamos agentūra „Kubrik“.

Ne pirmas kartas

VŽ rašė, kad draudimo bendrovė „Gjensidige“ ne pirmą kartą žengia netradicinį žingsnį komunikacijoje. Pernai rudenį bendrovė vietoj tradicinės reklamos kampanijos pasirinko socialinį rinkodaros projektą „Rask laiko pokalbiui“. Jį „Gjensidige“ pradėjo nuo darbuotojų, įmonės viduje, skatindama darbuotojus labiau bendrauti vieniems su kitais ir tik vėliau su ja startavo viešumoje, kai pasirodė trys filmuoti klipai, kuriuose pasirinkti žmonės kalba jautriomis temomis ir dalijasi patirtimi. Tarp jų – ir krepšininkas Antanas Kavaliauskas.

Pasak p. Vileniškienės, imtis tokių projektų inspiruoja visuomenės spaudimas, kad prekių ženklai, jei nori atsidurti vartotojų krepšelyje, turi daryti daugiau, nei vien siūlyti banalią akciją.

„Vartotojai renkasi tam tikrą prekės ženklą, kai jaučia, girdi vienokią ar kitokią istoriją. Ir mes norime susikurti aurą aplink save, o ne būti dar vienu prekės ženklu, kuris pasiūlys trečdaliu geresnę draudimo kainą. Ypač jaunoji karta ieško tos emocijos“, – teigia p. Vileniškienė.

FOTOGALERIJA Kampanijos akimirkos. (11 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Gitanas Nausėda pasirinko komunikacijos partnerius prezidento rinkimams 2

Sprendimą dalyvauti Prezidento rinkimuose priėmęs ekonomistas, socialinių mokslų daktaras Gitanas Nausėda...

Rinkodara
2018.10.19
Dalis „Facebook“ akcininkų sieks Zuckerbergo atstatydinimo 1

Dalis to paties pavadinimo socialinį tinklą valdančios „Facebook Inc.“ akcininkų trečiadienį pareiškė norą...

Technologijos
2018.10.18
Slovėnijoje varžosi „Tele2“ ir „Stumbrui“ daryti reklamos darbai

Tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Drum“, vykstančiame Slovėnijoje, tarp finalininkų pateko 5...

Rinkodara
2018.10.17
„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2018.10.17
NT plėtotojai didina rinkodaros biudžetus – poreikis išsiskirti iš minios neišvengiamas Premium 4

Nekilnojamojo turto plėtotojai didina komunikacijos ir reklamos apimtį, bandydami potencialius klientus...

Rinkodara
2018.10.16
Garbačiauskaitė-Budrienė: situacija yra dviprasmiška 6

Skirtinguose Seimo komitetuose antradienį virė aštrios diskusijos dėl LRT veiklą tyrusios valdančiųjų...

Rinkodara
2018.10.16
„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės...

Rinkodara
2018.10.16
„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko...

Rinkodara
2018.10.15
Kosmetikos platintojui – 1.100 Eur bauda

Bendrovei „Etopas“, prekiavusiai maistą primenčia kosmetika, skirta 1.100 Eur bauda. 

Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis 12

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną...

Rinkodara
2018.10.15
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras 3

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
LVAT: už alkoholio reklamą jachtoje bauda skirta teisėtai 2

Kauno alaus daryklai „Volfas Engelman“ nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės...

Rinkodara
2018.10.14
D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos Premium

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2018.10.12
Siūlomi įstatymų pakeitimai augintų baudas už klaidinančią reklamą

Seime po pateikimo pritarta Prezidentės siūlytiems įstatymų pakeitimams, kuriuos priėmus išaugtų baudos už...

Rinkodara
2018.10.11
Teismas atmetė „Philip Morris“ skundą dėl baudos už tabako reklamą

JAV tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ teisme nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio...

Rinkodara
2018.10.11
Prieštaringai vertinamos LRT komisijos išvados – atidėtos

Seimas šiandien balsavo dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų. Nors buvo...

Rinkodara
2018.10.11
Seimo rankose – kritikuojamos LRT komisijos išvados

Šiandien Seime bus balsuojama dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų.

Rinkodara
2018.10.11
„Beatos virtuvė“ praaugo turėtas ribas: komunikacijos ekspertų vertinimas Premium 8

Kosmetikos gaminiams su „Margarita Eco“ ir „Beatos virtuvės“ jungtiniu prekės ženklu pasiekus parduotuvių...

Rinkodara
2018.10.10
„Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų klaidinimą 1

Vieną didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų valdanti bendrovė „Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų...

Registrų centro duomenys – vėl prieinami žiniasklaidai 12

Vyriausybė trečiadienį priėmė nutarimus, kuriais remiantis nuo šiandien žiniasklaidai vėl neatlygintinai bus...

Rinkodara
2018.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau