Netradicinis „Gjensidige“ projektas išaugino pardavimus

Publikuota: 2018-07-28
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ vėl pasirinko netradicinį rinkodaros sprendimą – kelionių draudimo kampanijos metu prie Baltojo tilto įgyvendino milžinišką keliautojo Guliverio instaliaciją.

Guliverio vaidmuo atiteko fotografui, dailininkui, tarp Lietuvos ir Ispanijos gyvenančiam Algiui Kriščiūnui. Žmonės ant didžiulio patiesalo galėjo pasijusti tikrais knygos „Guliverio kelionės“ personažais – mažaisiais žmogeliukais: pailsėti ant gulinčio milžino, įsiamžinti netradicinėse asmenukėse iš drono.

Raminta Vileniškienė, „Gjensidige“ Rinkodaros vadovė Baltijos šalims, teigia, kad kelionių draudimo kampanijos idėja kalbėti apie „nei per didelį nei per mažą draudimą“ kilo stebint klientų įpročius.

„Dažnas neįvertinęs kelionės metu planuojamų veiklų nusiperka tai, ko nereikia, arba atvirkščiai, neįvertina, kad jiems reikia daugiau nei įprasto draudimo paketo. Rengdami kampaniją, pradėjome nuo savo pardavimų ekspertų, aptarėme komunikacijos su klientu scenarijus, kuriuose skatiname paklausti, kur važiuojame ir kokia veikla žmogus užsiims. Renkantis kelionių draudimą dera pagalvoti ne tik apie medicinines išlaidas, bet ir bagažo saugumą, padidintos rizikos veiklas – nardymą, šuolius su guma ar nusileidimą plaustais kalnų upėmis“, – pataria Raminta Vileniškienė, „Gjensidige“ rinkodaros vadovė Baltijos šalims.

Pasak jos, žinomas fotografas, dailininkas p. Kriščiūnas geriausiai atitiko aktyvaus keliautojo bei nuotykių ieškotojo Guliverio personažą.

„Tik jis – ne tas, kuris kadaise užklydo į Liliputiją, o modernus ir šiuolaikiškas Džonatano Svifto knygos herojus, dėvintis madingus drabužius, neįsivaizduojantis gyvenimo be patogaus lagamino, žinantis apie kelionių draudimą ir pasirengęs nuotykiams. Tokias atostogas planuoja dauguma žmonių, todėl mūsų Guliveris – vienas iš jų, – nusišypso p. Vileniškienė. – Kad pasirinkome teisingą kampanijos kryptį rodo ir pardavimų rezultatai – žmonės pirko daugiau kelionių draudimo paslaugų“.

Netradicinės reklamos priemonė „Guliverio instaliacija su Algiu Kriščiūnu“ per savaitę pardavimus internetu išaugino 16%.

Ne vien pardavimai, bet ir emocija

„Mus džiugina ne vien pardavimų skaičiai. Nuo antradienio ryto iki penktadienio pietų dronu buvo padaryta apie 400 vaizdo asmenukių, kuriose užfiksuotos ir poros, ir draugų ar bendradarbių kompanijos, šeimos, atostogaujančių vaikų ekskursijos. Tad žmonių, turėjusių kontaktą su mūsų prekės ženklu tokia netradicine forma yra keliskart daugiau. Visiems jiems išsiuntėme vaizdo asmenukę su linkėjimais e. paštu. Be to, sulaukėme daug mūsų klientų reakcijų socialiniame tinkle, taip pat ir asmeninėmis žinutėmis bei skambučiais į klientų aptarnavimo centrą, kur jie teiravosi papildomos informacijos apie instaliaciją ir tikslinosi, ar tai bus nemokama“, – kampanijos rezultatais džiaugiasi p. Vileniškienė.

Bendrovės „Facebook“ įrašai, vaizdo reportažas, nuotraukos apie šią akciją lankytojų įsitraukimą išaugino dukart, o pasiekiamumą – pusantro karto.

„Kampanija tapo ir vidinės komunikacijos varikliu, kolegos dalijasi įrašais „Facebook“, kviečia savo draugus ateiti prie tilto“, – pažymi p. Vileniškienė.

Su Algiu Kriščiūnu „Gjensidige“ bendradarbiauja pirmąkart, o kampanija skaitmeninėje erdvėje vyksta nuo vasaros pradžios. Guliverio instaliacijos idėjos ir įgyvendinimo partneriai – reklamos agentūra „Kubrik“.

Ne pirmas kartas

VŽ rašė, kad draudimo bendrovė „Gjensidige“ ne pirmą kartą žengia netradicinį žingsnį komunikacijoje. Pernai rudenį bendrovė vietoj tradicinės reklamos kampanijos pasirinko socialinį rinkodaros projektą „Rask laiko pokalbiui“. Jį „Gjensidige“ pradėjo nuo darbuotojų, įmonės viduje, skatindama darbuotojus labiau bendrauti vieniems su kitais ir tik vėliau su ja startavo viešumoje, kai pasirodė trys filmuoti klipai, kuriuose pasirinkti žmonės kalba jautriomis temomis ir dalijasi patirtimi. Tarp jų – ir krepšininkas Antanas Kavaliauskas.

Pasak p. Vileniškienės, imtis tokių projektų inspiruoja visuomenės spaudimas, kad prekių ženklai, jei nori atsidurti vartotojų krepšelyje, turi daryti daugiau, nei vien siūlyti banalią akciją.

„Vartotojai renkasi tam tikrą prekės ženklą, kai jaučia, girdi vienokią ar kitokią istoriją. Ir mes norime susikurti aurą aplink save, o ne būti dar vienu prekės ženklu, kuris pasiūlys trečdaliu geresnę draudimo kainą. Ypač jaunoji karta ieško tos emocijos“, – teigia p. Vileniškienė.

FOTOGALERIJA Kampanijos akimirkos. (11 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
09:39
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
07:11
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 9

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15
„Švyturys“ atnaujindamas savo prekės ženklus bėga nuo konkurentų 10

„Švyturys – Utenos alus“ atnaujina „Ekstra“ produktų pakuotes ir registruoja šešias „Švyturio“ prekės ženklo...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15
„Danske Bank“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 4

Finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ Lietuvos filialas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su integruotos...

Rinkodara
2019.03.15
Nuosavo verslo skonis, arba Paskata tapti geresniu samdomu darbuotoju 7

Sėkmingiausiu sprendimu, o kartu ir didžiausia pamoka karjeroje Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“...

Rinkodara
2019.03.14
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
„Vaidilos“ teatro prekės ženklas parduotas naujam operatoriui 1

Buvęs „Vaidilos“ teatro vadovas Gediminas Jankus kartu su britų–australų partneriais įmonės prekės ženklą...

Rinkodara
2019.03.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau