Italijos gamintoja užginčijo Lietuvoje registruotus prekių ženklus

Publikuota: 2018-07-23
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Kartais įmonės savo produkcijai ženklinti pasirenka prekių ženklus, kurie atkartoja kitų verslų naudojamus ir vartotojams žinomus prekių ženklus.

„Tokios istorijos vis kartojasi – ant to paties grėblio užlipa vis nauja įmonė, mananti, kad pavyks apsiginti argumentu, jog prekių ženkle esantis bendrinės kalbos žodis neklaidins vartotojo“, – sako Inga Lukauskienė, advokatų profesinės bendrijos „Žabolienė ir partneriai METIDA“ patentinė patikėtinė, advokatė, asocijuota partnerė.

Taip nutiko ir UAB „Osama“ – jau 20 metų Lietuvoje veikiančiai įvairiais maisto produktais prekiaujančiai įmonei, kuri savo privatų prekės ženklu (PPŽ) pasirinko žodį „Flora“ ir pateikė paraiškas registruoti prekių ženklus „Flora“ bei „Flora Premium“ įvairiems maisto produktams žymėti.

Šis faktas nepraslydo pro akis Italijos bendrovei „Colussi“, kuri yra ES prekių ženklų „Risoflora“ savininkė – ji pateikė protestus dėl prekių ženklų registracijos.

nuotrauka::1

Pasak advokatės, UAB „Osama“ gynėsi argumentais, kad žodis „flora“ yra bendrinis, todėl, jos nuomone, jis gali būti naudojamas visų gamintojų vienodomis teisėmis, o kiti lyginamuosiuose ženkluose esantys žodžiai „riso“ ir „premium“ yra nepanašūs. Be to, jie taip pat yra laikomi nesaugotinais, todėl ženkluose yra saugomas tik grafinis išpildymas. Vis dėlto Valstybinio patentų biuro Apeliacinio skyriaus tokie argumentai neįtikino.

Apeliacinis skyrius, įvertinęs lyginamuosius ženklus, nusprendė, kad ankstesniame prekių ženkle „Risoflora“ pagrindiniu elementu yra žodis „flora“, be to, ir ženklų grafinis sprendimas yra panašus. Todėl atsižvelgiant į tai, kad ženklai buvo skirti panašioms maisto prekėms žymėti, tik dar labiau sustiprino visuomenės suklaidinimo tikimybę.

„Ši istorija dar kartą turėtų priversti prekių ženklų kūrėjus susimąstyti ir prieš imantis veiksmų įvertinti, ar tikrai saugu yra investuoti į prekių ženklą, kuris atkartoja jau registruoto prekių ženklo pagrindinį žodinį elementą. Tai svarbu net ir tuo atveju, jeigu tai yra bendrinės kalbos žodis, nes, tai, kad konkretus žodis yra bendrinės kalbos žodis, dar nereiškia, kad jis yra bendrinis atitinkamų prekių ar paslaugų atžvilgiu, taigi atitinkamai prekių ženklai su tokiais žodžiais, deja, negali koegzistuoti“, – pabrėžia p. Lukauskienė.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujos „Lidl“ reklamos veidai – parduotuvių darbuotojai

Naujojo „Lidl Lietuva“ įvaizdinio vaizdo klipo epicentre – kone nuo prekybos tinklo atsidarymo Lietuvoje...

Rinkodara
19:28
G. Bandzevičius: nuo 2021 m. atidarysime po „Rimi“ parduotuvę kas mėnesį Premium 10

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ vadovas, interviu VŽ sako, kad iki 2023 m. pabaigos prekybos tinklas...

Prekyba
13:00
„Lietuvos energija“ skelbia 1,5 mln. Eur vertės konkursą

Energetikos įmonių grupė Baltijos šalyse „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030...

Rinkodara
12:24
„Microsoft“: didės dirbtinio intelekto reikšmė prekyboje  3

57% apklaustų bendrovių vadovų tikisi, jog dirbtinis intelektas jiems padės pagerinti klientų aptarnavimo ir...

Prekyba
10:52
Vilniaus prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta augo 7%  3

Sostinės prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta 2018 m. siekė 28,44 mln. Eur be PVM ir buvo 7% didesnė nei...

Prekyba
09:58
Sėkmingiausias naujas produktas – „Švyturio-Utenos alaus“ kokteilis 2

Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko „Švyturio-Utenos...

Rinkodara
07:33
Kas vyksta su „Facebook“: „Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis 8

Neseniai Markas Zukerbergas, „Facebook“ įkūrėjas savo profilyje publikavo ilgą laišką apie tai, kokia...

Rinkodara
2019.03.24
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 7

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau