Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos

Publikuota: 2018-07-18
Carl Recine („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.
Carl Recine („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų – futbolo varžybas bent trumpam įsijungė 1 mln. 700.000 šalies gyventojų.

Žiūrimiausias buvo finalinis mačas, kuriame žaidė Kroatija su Prancūzija – jį tiesiogiai žiūrėjo per dešimtadalį šalies gyventojų, o reitingas (rodantis įsitraukusią auditoriją) siekė 11,8% arba daugiau kaip 320.000 žiūrovų.

Analogiško populiarumo sulaukė ir pusfinalio kova, kurioje rungėsi Anglijos ir Kroatijos rinktinės (11,8%). Panašiai žiūrovus traukė ir kitos pusfinalio rungtynės, kuriose dėl patekimo į finalą varžėsi Prancūzija ir Belgija (11,6%), skaičiuoja „Kantar TNS“.

„Žiūrint į savaitės TOP laidas, panašu, kad Lietuva ne tik krepšinio, bet ir futbolo šalis: TOP dešimtuke liepos antrąją savaitę iš dešimties pozicijų – 5 atiteko futbolo čempionato transliacijoms, populiariausios varžybų laidos sutraukdavo po 300 tūkst. ir daugiau auditorijos. Palyginti su praėjusiu pasaulio futbolo čempionatu, susidomėjimas gana panašus – tąkart finalo reitingas buvo beveik analogiškas šiemetiniam, 11,7%, o 2016 m. Europos futbolo čempionato geriausių rungtynių reitingą (11,5%) aplenkė“, – lygina

Lina Petraitienė, „Kantar TNS“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė.

Ketvirtfinalio rungtynės, kuriose žaidė Kroatija ir Rusija, pasiekė 10,6% reitingą, dešimties procentų ribą peržengė ir transliacija, kurioje Belgija varžėsi su Japonija dėl patekimo į ketvirtfinalį (10,1%).

Palyginimui, populiarių žinių laidų transliacijų reitingai siekia apie 5-7 procentus. O Europos vyrų krepšinio čempionato tiesioginės transliacijos, kuriose žaidžia Lietuvos rinktinė, surenka apie 11-17% reitingą.

Iš viso šiemet per LRT kanalus buvo parodytos 64 Pasaulio futbolo čempionato taurės rungtynės. Vidutiniškai vienas žiūrovas stebėjo apie 147 minutes varžybų transliacijų.

Analizuojant demografiją, vyrai futbolu domėjosi 36% daugiau negu moterys, skaičiuoja tyrėjai.

„Iš viso per čempionatą buvo parodyta 160 valandų jo transliacijų – tai reiškia, kad ištikimiausi šio sporto gerbėjai per šį futbolo mėnesį prie ekranų praleido kone 20 įprastų darbo dienų arba 6,5 paros“, – statistiką pateikia p. Petraitienė.

VŽ primena, kad finale Prancūzija rezultatu 4:2 įveikė Kroatiją ir pelnė planetos pirmenybių auksą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo agentūros 2

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią vidutinį atlyginimą šį sausį mokėjo „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2019.03.20
Kaip „Brexit“ veikia pirkėjus: daugiausia bus taupoma kavinių ir pramogų sąskaita 1

Neaiški situacija dėl „Brexit“ keičia žmonių elgseną: 80% Jungtinės Karalystės gyventojų labiausiai nerimauja...

Prekyba
2019.03.19
„Topo centro“ rinkodaros vadovė: iki milimetro siaurėja riba tarp elektroninės ir fizinės prekybos 12

Didžiausias iššūkis šiandien – nuolatiniai pokyčiai rinkoje, tačiau prie jų reikia ne prisitaikyti, o...

Rinkodara
2019.03.19
Ne duomenų kiekis yra problema, didesnis iššūkis juos „perskaityti“ 1

Žmonės turi daug daugiau pasirinkimo, tačiau vis mažiau laiko, todėl patraukti ir išlaikyti jų dėmesį tampa...

Rinkodara
2019.03.19
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 6

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas 1

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15
„Švyturys“ atnaujindamas savo prekės ženklus bėga nuo konkurentų 10

„Švyturys – Utenos alus“ atnaujina „Ekstra“ produktų pakuotes ir registruoja šešias „Švyturio“ prekės ženklo...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau