Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos

Publikuota: 2018-07-18
Carl Recine („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.
Carl Recine („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų – futbolo varžybas bent trumpam įsijungė 1 mln. 700.000 šalies gyventojų.

Žiūrimiausias buvo finalinis mačas, kuriame žaidė Kroatija su Prancūzija – jį tiesiogiai žiūrėjo per dešimtadalį šalies gyventojų, o reitingas (rodantis įsitraukusią auditoriją) siekė 11,8% arba daugiau kaip 320.000 žiūrovų.

Analogiško populiarumo sulaukė ir pusfinalio kova, kurioje rungėsi Anglijos ir Kroatijos rinktinės (11,8%). Panašiai žiūrovus traukė ir kitos pusfinalio rungtynės, kuriose dėl patekimo į finalą varžėsi Prancūzija ir Belgija (11,6%), skaičiuoja „Kantar TNS“.

„Žiūrint į savaitės TOP laidas, panašu, kad Lietuva ne tik krepšinio, bet ir futbolo šalis: TOP dešimtuke liepos antrąją savaitę iš dešimties pozicijų – 5 atiteko futbolo čempionato transliacijoms, populiariausios varžybų laidos sutraukdavo po 300 tūkst. ir daugiau auditorijos. Palyginti su praėjusiu pasaulio futbolo čempionatu, susidomėjimas gana panašus – tąkart finalo reitingas buvo beveik analogiškas šiemetiniam, 11,7%, o 2016 m. Europos futbolo čempionato geriausių rungtynių reitingą (11,5%) aplenkė“, – lygina

Lina Petraitienė, „Kantar TNS“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė.

Ketvirtfinalio rungtynės, kuriose žaidė Kroatija ir Rusija, pasiekė 10,6% reitingą, dešimties procentų ribą peržengė ir transliacija, kurioje Belgija varžėsi su Japonija dėl patekimo į ketvirtfinalį (10,1%).

Palyginimui, populiarių žinių laidų transliacijų reitingai siekia apie 5-7 procentus. O Europos vyrų krepšinio čempionato tiesioginės transliacijos, kuriose žaidžia Lietuvos rinktinė, surenka apie 11-17% reitingą.

Iš viso šiemet per LRT kanalus buvo parodytos 64 Pasaulio futbolo čempionato taurės rungtynės. Vidutiniškai vienas žiūrovas stebėjo apie 147 minutes varžybų transliacijų.

Analizuojant demografiją, vyrai futbolu domėjosi 36% daugiau negu moterys, skaičiuoja tyrėjai.

„Iš viso per čempionatą buvo parodyta 160 valandų jo transliacijų – tai reiškia, kad ištikimiausi šio sporto gerbėjai per šį futbolo mėnesį prie ekranų praleido kone 20 įprastų darbo dienų arba 6,5 paros“, – statistiką pateikia p. Petraitienė.

VŽ primena, kad finale Prancūzija rezultatu 4:2 įveikė Kroatiją ir pelnė planetos pirmenybių auksą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 5

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
Nuo rudens startuoja naujas „Laisvės TV“ ir Jakilaičio projektas 5

Nuo rudens sezono LRT nelikus žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedamos laidos „Dėmesio centre“, ji paskutinę...

Rinkodara
2018.08.17
Iš krepšinio pasitraukęs „Lietuvos rytas“ sporto veiklai nori prekės ženklo RYTAS 9

Žiniasklaidos grupę valdanti UAB „Lietuvos rytas“ Valstybiniame patentų biure pateikė paraišką registruoti...

Rinkodara
2018.08.17
„Telia“ atnaujina „Ežį“, jau investavo apie milijoną 13

Nepaisant jau kelerius metus trunkančios ir gana stabilios išankstinio mokėjimo klientų migracijos į...

Jakilaičio vedamas laidas transliuos ir LNK grupės kanalai 22

Nuo rugpjūčio 27 d. „Delfi TV“ eteryje startuoja žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedama laida „DELFI dėmesio...

Rinkodara
2018.08.16
Karas tarp žiniasklaidos ir JAV prezidento nerimsta 5

Bemaž 200 JAV laikraščių šios dienos vedamuosiuose reiškia solidarų nepasitenkinimą dėl prezidento Donaldo...

Rinkodara
2018.08.16
„Prienų“ era po Ballų: dėkoja savivaldybei, bet laukia „Vytauto“ 2

Ballų šeimynėlės ženklu pažymėtas praėjęs sezonas Prienų krepšinio klubui buvo tragiškas sporto požiūriu, bet...

Laisvalaikis
2018.08.15
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 14

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Skvernelis: Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia, bet laiką reikėjo paderinti 10

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama...

Rinkodara
2018.08.07
„Go Vilniaus“ vadovė davė atkirtį „Vilniaus – Europos G taško“ reklamos kritikams 70

Šią savaitę užsienyje startuoja diskusijų mūsų šalyje sukėlusi Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas...

Rinkodara
2018.08.06
„Akropolis“ patentuoja „Imam“ Premium

Prekybos ir pramogų centrus valdanti UAB „Akropolis Group“ Valstybiniame patentų biure pateikė prašymą...

Užsienyje pradedama „Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija 61

Kitą savaitę užsienyje startuos Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje Vilnius bus pristatomas kaip „Europos G...

Rinkodara
2018.08.03
Legendiniai mados namai „Burberry“ keičia logotipą 1

Legendiniai Didžiosios Britanijos mados namai „Burberry“ ryžosi įkvėpti šviežio oro gūsį ir nutarė pakeisti...

Rinkodara
2018.08.03
ES prekių ženklų lyderiai: „Metida“, „Franmax“ ir „Žemaitijos pienas“ Premium

Europos Sąjungos (ES) intelektinės nuosavybės tarnybos statistika rodo, kad advokatų kontora „Žabolienė ir...

Rinkodara
2018.08.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau