Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos

Publikuota: 2018-07-18
Carl Recine („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.
Carl Recine („Scanpix“ / „Reuters“) nuotr.

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų – futbolo varžybas bent trumpam įsijungė 1 mln. 700.000 šalies gyventojų.

Žiūrimiausias buvo finalinis mačas, kuriame žaidė Kroatija su Prancūzija – jį tiesiogiai žiūrėjo per dešimtadalį šalies gyventojų, o reitingas (rodantis įsitraukusią auditoriją) siekė 11,8% arba daugiau kaip 320.000 žiūrovų.

Analogiško populiarumo sulaukė ir pusfinalio kova, kurioje rungėsi Anglijos ir Kroatijos rinktinės (11,8%). Panašiai žiūrovus traukė ir kitos pusfinalio rungtynės, kuriose dėl patekimo į finalą varžėsi Prancūzija ir Belgija (11,6%), skaičiuoja „Kantar TNS“.

„Žiūrint į savaitės TOP laidas, panašu, kad Lietuva ne tik krepšinio, bet ir futbolo šalis: TOP dešimtuke liepos antrąją savaitę iš dešimties pozicijų – 5 atiteko futbolo čempionato transliacijoms, populiariausios varžybų laidos sutraukdavo po 300 tūkst. ir daugiau auditorijos. Palyginti su praėjusiu pasaulio futbolo čempionatu, susidomėjimas gana panašus – tąkart finalo reitingas buvo beveik analogiškas šiemetiniam, 11,7%, o 2016 m. Europos futbolo čempionato geriausių rungtynių reitingą (11,5%) aplenkė“, – lygina

Lina Petraitienė, „Kantar TNS“ media tyrimų ir įžvalgų vadovė.

Ketvirtfinalio rungtynės, kuriose žaidė Kroatija ir Rusija, pasiekė 10,6% reitingą, dešimties procentų ribą peržengė ir transliacija, kurioje Belgija varžėsi su Japonija dėl patekimo į ketvirtfinalį (10,1%).

Palyginimui, populiarių žinių laidų transliacijų reitingai siekia apie 5-7 procentus. O Europos vyrų krepšinio čempionato tiesioginės transliacijos, kuriose žaidžia Lietuvos rinktinė, surenka apie 11-17% reitingą.

Iš viso šiemet per LRT kanalus buvo parodytos 64 Pasaulio futbolo čempionato taurės rungtynės. Vidutiniškai vienas žiūrovas stebėjo apie 147 minutes varžybų transliacijų.

Analizuojant demografiją, vyrai futbolu domėjosi 36% daugiau negu moterys, skaičiuoja tyrėjai.

„Iš viso per čempionatą buvo parodyta 160 valandų jo transliacijų – tai reiškia, kad ištikimiausi šio sporto gerbėjai per šį futbolo mėnesį prie ekranų praleido kone 20 įprastų darbo dienų arba 6,5 paros“, – statistiką pateikia p. Petraitienė.

VŽ primena, kad finale Prancūzija rezultatu 4:2 įveikė Kroatiją ir pelnė planetos pirmenybių auksą.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vilnius – tarp patraukliausių investuotojams pasaulio miestų-vidutiniokų 5

Vilnius tapo septintu geriausiu vidutinio dydžio pasaulio ateities miestu. Tai paskelbė „fDi Intelligence“,...

Verslo aplinka
2018.12.13
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Atsargiai – ir smulkios dovanos gali virsti interesų konfliktais

Priimant dovanas gali kilti interesų konfliktai. Jų galima išvengti deklaruojant dovanas viešai.

Finansai
2018.12.12
FIFA ir VMI – tarp populiariausių „Google“ paieškų Lietuvoje

„Google“ paieškų viršūnėje Lietuvoje – pasaulio futbolo čempionatas FIFA ir „Eurovizija“. Nedaug atsilieka ir...

Rinkodara
2018.12.12
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją,...

Rinkodara
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
2018.12.11
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys 2

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau