Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai?

Publikuota: 2018-07-09
Tautvydo Stuko nuotrauka.
Tautvydo Stuko nuotrauka.

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas Lietuvos „Metų automobilio“ rinkimuose – pelnė greičiausiai įsibėgėjančio automobilio titulą. Įspūdingų formų italų kūrinys išrankiausių vairuotojų simpatijas jau spėjo pelnyti ir dėl kitų ne ką mažiau svarbių savybių: praktiškumo, patikimumo ir išskirtinio stiliaus.

Skaitmeninės pinigų pervedimo platformos „TransferGo“ technologijų vadovas Šarūnas Savičianskas, tarptautinės finansinių paslaugų kompanijos departamento vadovas ir dviratininkas, dviračių sporto komandos „Colibri cycling team“ narys Liutauras Tarabrinas, akordeonistas Martynas Levickis pasakoja, kokios automobilio savybės jiems yra pačios svarbiausios ir kokį įspūdį jiems paliko „Stelvio“ visureigis.

Į automobilį sutalpina du akordeonus

Aktyvus gyvenimo būdas – verslo susitikimai ar koncertai, ilgos kelionės ir įvairūs pomėgiai – diktuoja reikalavimus ir kriterijus, koks turėtų būti visapusiškai funkcionalus automobilis. M. Levickis tvirtina, kad jam itin svarbus automobilio erdvumas, kadangi koncertiniai turai neatsiejami nuo didelio bagažo. „Mano darbui reikalinga patogi, talpi ir patikima transporto priemonė. Ko gero, visos koncertui reikalingos įrangos į „Stelvio“ nesutalpinčiau, tačiau keliems instrumentams, aprangai, ir kitiems būtiniausiems daiktams vietos visuomet atrandu. Dar tuo pačiu ir keli draugai telpa. Taip pat patogu įlipti, ne veltui SUV klasės modelis“, – teigia Martynas.

nuotrauka::1 left

Automobilis dažnai tampa neatsiejamas ne tik nuo kasdienių darbų, bet ir laisvalaikio pomėgių. L. Tarabrinas pabrėžia, kad automobilį renkasi ne pagal užimamas pareigas ar pasiekimus gyvenime, bet pagal konkrečiu gyvenimo laikotarpiu kylančius poreikius. Pasak jo, šiuo metu vairuojamas „Stelvio“ atitinka visus dabartinio gyvenimo etapo poreikius ir gyvenimo būdą – yra galimybė transportuoti laisvalaikio ir sporto įrangą, didesnis automobilis palengvina keliones užmiestyje.

Š. Savičianskas mėgsta ilgas keliones, todėl jam svarbu, kad automobilis būtų kuo patogesnis kelionių pavydovas – būtų erdvus, turėtų puikią garso įrangą ir kitus technologinius sprendimus, kurie padėtų išvengti vairavimo monotonijos: „Man patinka, kai didžiąją darbo dalį vairuojant atlieka pats automobilis, tuomet galiu kiek atitrūkti ir pamąstyti apie kitus dalykus. Išvardintos automobilio savybės atitinka mano gyvenimo būdą – aš mėgstu daug ir intensyviai dirbti, po darbų – rasti progą atsipalaiduoti“, – tvirtina Šarūnas.

Erdvus, tačiau lengvas ir patikimas

Novatoriška „Stelvio“ kėbulo konstrukcija, kuriai panaudotas aliuminis, leidžia užtikrinti ne tik tvirtumą, bet ir sumažinti svorį, kuris siekia vos 1,6 tonos. Daugiausiai sveriantys automobilio komponentai išdėstyti taip, kad jie būtų kuo arčiau automobilio vidurinės dalies. Pasak visureigį jau išbandžiusio Šarūno, nors automobilis yra labai erdvus ir nors iš šalies tikrai neatrodo kaip lengvasis, būtent toks yra vairavimo pojūtis. Vairavimo malonumą taip pat papildo technologiniai sprendimai – elektroninės saugumo sistemos, lietaus ir tamsos jutikliai, automatinis tolimųjų šviesų perjungimas, padangų slėgio stebėjimo sistema ir kiti.

nuotrauka::2 right

M. Levickis priduria, kad nors automobilis yra pakankamai lengvas, nenusileidžia savo patikimumu: „Nieko nėra geriau, kaip kaskart aplenkti autoservisą, o ilgų kelionių metu išvengti bet kokių gedimų. Anksčiau atstumai, kuriuos įveikdavau automobiliu, būdavo tikrai nemaži. Važinėdavau po visą Europą, įskaitant ir Londoną. Taigi, patikimumas yra labai svarbus. Štai „Stelvio“ yra gana aukštas automobilis, todėl net važiuojant į miškus būtų labai smagu išbandyti bekelėse ir pasitaškyti purvais“, – priduria Martynas.

Italų gamintojai dėl stiliaus – nepralenkiami

Tarp svarbiausių automobilio savybių – ne tik galia, praktiškumas ar inovacijos, bet ir išvaizda. Nors Martynas prioritetą teikia automobilio erdvumui ir patikimumui, asmeniniai standartai visuomet apima ir stilių bei veržlumą.

Liutauras stilių išskyrė kaip patį svarbiausią ir pabrėžė, kad visuomet vertina nestandartinius sprendimus ir masinių madų nesivaiko: „Kai rinkausi automobilį, pats svarbiausias pasirinkimo kriterijus buvo jo išskirtinumas. „Stelvio“ yra vienas stilingiausių automobilių rinkoje – tiek iš išorės, tiek iš vidaus. Kitiems gamintojams sunku konkuruoti su italais kalbant apie stiliaus pojūtį“, – įsitikinęs Liutauras.

Šarūnas stilių ir išvaizdą pagal pasirinkimo kriterijus iškėlė į trečią vietą po galios bei inovacijų ir tvirtino, kad stilingas automobilis neatsiejamas nuo paprastų, bet gerai apgalvotų dizaino sprendimų: „Man nepatinka per daug protingi stiliaus sprendimai, svarbiausia, kad kiekviena detalė būtų gerai apgalvota ir tarpusavyje susijungtų į visumą. „Stelvio“ visureigio išorės dizainas būtent toks – atrodo neperkrautas ir mielų formų“, – teigia Šarūnas.

Istoriją nuo 1910-ųjų skaičiuojantis automobilių gamintojas gerai žinomas kiekviename pasaulio krašte. Įmonės logotipas siejamas su automobilių sportu, o šiandien kuriami modeliai išlaiko visas geriausias gamintojo tradicijas. „Stelvio“ yra antras „Alfa Romeo“ markės atgimimą žymintis automobilis po „Giulia“ sedano.

Norint suskaičiuoti įvairių šalių rinkimuose „Alfa Romeo Stelvio“ gautus apdovanojimus, reikėtų kelių rankų pirštų – jų skaičius jau seniai dviženklis: apdovanojimai ne kartą teikti ne tik už technines galimybes, bet ir efektingą išorės dizainą. Šis automobilis, ekspertų vertinimu, keičia požiūrį į visureigius – jie ne tik pasižymi geru pravažumu, didele erdve bei praktiškumu, bet ir yra valdomas kaip sportiškas sedanas.

Sužinokite daugiau apie Alfa Romeo Stelvio čia>>

FOTOGALERIJA „Alfa Romeo Stelvio“ (11 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 9

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
Meilė Lietuvai – ir dėl spartaus interneto

Lietuviai savo šalį labiausiai vertina dėl galimybės laisvai keliauti po pasaulį, gražios gamtos, nedidelių...

Rinkodara
2018.07.06
Žiniasklaida po permainų metų žengia į naujas sritis Premium 7

Finansiniai žiniasklaidos sektoriaus rodikliai neblizga: didžiausių spaudos leidinių ir interneto portalų...

Rinkodara
2018.07.05
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04
Tarp naujausių reklamų ryškiaspalvis „Naujasis Nevėžis“ 1

Tarp naujausių savaitės reklamų: vasariški „Naujojo Nevėžio“ produktai (reklamos agentūra „CinemaAds LAB“) ir...

Rinkodara
2018.07.03
„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Komisija skyrė įspėjimą „TV Play Baltics“

Pirmadienio posėdyje Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) skyrė įspėjimą „TV Play Baltics“...

Rinkodara
2018.07.02
Muižienė vadovaus „Iki“ prekybai, rinkodaros vadovo – ieškoma 8

„Iki“ prekybos tinklo valdymo direktorės pareigas pradeda eiti Lina Muižienė. Pastaruosius ketverius metus ji...

Rinkodara
2018.07.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau