Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai?

Publikuota: 2018-07-09
Tautvydo Stuko nuotrauka.
Tautvydo Stuko nuotrauka.

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas Lietuvos „Metų automobilio“ rinkimuose – pelnė greičiausiai įsibėgėjančio automobilio titulą. Įspūdingų formų italų kūrinys išrankiausių vairuotojų simpatijas jau spėjo pelnyti ir dėl kitų ne ką mažiau svarbių savybių: praktiškumo, patikimumo ir išskirtinio stiliaus.

Skaitmeninės pinigų pervedimo platformos „TransferGo“ technologijų vadovas Šarūnas Savičianskas, tarptautinės finansinių paslaugų kompanijos departamento vadovas ir dviratininkas, dviračių sporto komandos „Colibri cycling team“ narys Liutauras Tarabrinas, akordeonistas Martynas Levickis pasakoja, kokios automobilio savybės jiems yra pačios svarbiausios ir kokį įspūdį jiems paliko „Stelvio“ visureigis.

Į automobilį sutalpina du akordeonus

Aktyvus gyvenimo būdas – verslo susitikimai ar koncertai, ilgos kelionės ir įvairūs pomėgiai – diktuoja reikalavimus ir kriterijus, koks turėtų būti visapusiškai funkcionalus automobilis. M. Levickis tvirtina, kad jam itin svarbus automobilio erdvumas, kadangi koncertiniai turai neatsiejami nuo didelio bagažo. „Mano darbui reikalinga patogi, talpi ir patikima transporto priemonė. Ko gero, visos koncertui reikalingos įrangos į „Stelvio“ nesutalpinčiau, tačiau keliems instrumentams, aprangai, ir kitiems būtiniausiems daiktams vietos visuomet atrandu. Dar tuo pačiu ir keli draugai telpa. Taip pat patogu įlipti, ne veltui SUV klasės modelis“, – teigia Martynas.

nuotrauka::1 left

Automobilis dažnai tampa neatsiejamas ne tik nuo kasdienių darbų, bet ir laisvalaikio pomėgių. L. Tarabrinas pabrėžia, kad automobilį renkasi ne pagal užimamas pareigas ar pasiekimus gyvenime, bet pagal konkrečiu gyvenimo laikotarpiu kylančius poreikius. Pasak jo, šiuo metu vairuojamas „Stelvio“ atitinka visus dabartinio gyvenimo etapo poreikius ir gyvenimo būdą – yra galimybė transportuoti laisvalaikio ir sporto įrangą, didesnis automobilis palengvina keliones užmiestyje.

Š. Savičianskas mėgsta ilgas keliones, todėl jam svarbu, kad automobilis būtų kuo patogesnis kelionių pavydovas – būtų erdvus, turėtų puikią garso įrangą ir kitus technologinius sprendimus, kurie padėtų išvengti vairavimo monotonijos: „Man patinka, kai didžiąją darbo dalį vairuojant atlieka pats automobilis, tuomet galiu kiek atitrūkti ir pamąstyti apie kitus dalykus. Išvardintos automobilio savybės atitinka mano gyvenimo būdą – aš mėgstu daug ir intensyviai dirbti, po darbų – rasti progą atsipalaiduoti“, – tvirtina Šarūnas.

Erdvus, tačiau lengvas ir patikimas

Novatoriška „Stelvio“ kėbulo konstrukcija, kuriai panaudotas aliuminis, leidžia užtikrinti ne tik tvirtumą, bet ir sumažinti svorį, kuris siekia vos 1,6 tonos. Daugiausiai sveriantys automobilio komponentai išdėstyti taip, kad jie būtų kuo arčiau automobilio vidurinės dalies. Pasak visureigį jau išbandžiusio Šarūno, nors automobilis yra labai erdvus ir nors iš šalies tikrai neatrodo kaip lengvasis, būtent toks yra vairavimo pojūtis. Vairavimo malonumą taip pat papildo technologiniai sprendimai – elektroninės saugumo sistemos, lietaus ir tamsos jutikliai, automatinis tolimųjų šviesų perjungimas, padangų slėgio stebėjimo sistema ir kiti.

nuotrauka::2 right

M. Levickis priduria, kad nors automobilis yra pakankamai lengvas, nenusileidžia savo patikimumu: „Nieko nėra geriau, kaip kaskart aplenkti autoservisą, o ilgų kelionių metu išvengti bet kokių gedimų. Anksčiau atstumai, kuriuos įveikdavau automobiliu, būdavo tikrai nemaži. Važinėdavau po visą Europą, įskaitant ir Londoną. Taigi, patikimumas yra labai svarbus. Štai „Stelvio“ yra gana aukštas automobilis, todėl net važiuojant į miškus būtų labai smagu išbandyti bekelėse ir pasitaškyti purvais“, – priduria Martynas.

Italų gamintojai dėl stiliaus – nepralenkiami

Tarp svarbiausių automobilio savybių – ne tik galia, praktiškumas ar inovacijos, bet ir išvaizda. Nors Martynas prioritetą teikia automobilio erdvumui ir patikimumui, asmeniniai standartai visuomet apima ir stilių bei veržlumą.

Liutauras stilių išskyrė kaip patį svarbiausią ir pabrėžė, kad visuomet vertina nestandartinius sprendimus ir masinių madų nesivaiko: „Kai rinkausi automobilį, pats svarbiausias pasirinkimo kriterijus buvo jo išskirtinumas. „Stelvio“ yra vienas stilingiausių automobilių rinkoje – tiek iš išorės, tiek iš vidaus. Kitiems gamintojams sunku konkuruoti su italais kalbant apie stiliaus pojūtį“, – įsitikinęs Liutauras.

Šarūnas stilių ir išvaizdą pagal pasirinkimo kriterijus iškėlė į trečią vietą po galios bei inovacijų ir tvirtino, kad stilingas automobilis neatsiejamas nuo paprastų, bet gerai apgalvotų dizaino sprendimų: „Man nepatinka per daug protingi stiliaus sprendimai, svarbiausia, kad kiekviena detalė būtų gerai apgalvota ir tarpusavyje susijungtų į visumą. „Stelvio“ visureigio išorės dizainas būtent toks – atrodo neperkrautas ir mielų formų“, – teigia Šarūnas.

Istoriją nuo 1910-ųjų skaičiuojantis automobilių gamintojas gerai žinomas kiekviename pasaulio krašte. Įmonės logotipas siejamas su automobilių sportu, o šiandien kuriami modeliai išlaiko visas geriausias gamintojo tradicijas. „Stelvio“ yra antras „Alfa Romeo“ markės atgimimą žymintis automobilis po „Giulia“ sedano.

Norint suskaičiuoti įvairių šalių rinkimuose „Alfa Romeo Stelvio“ gautus apdovanojimus, reikėtų kelių rankų pirštų – jų skaičius jau seniai dviženklis: apdovanojimai ne kartą teikti ne tik už technines galimybes, bet ir efektingą išorės dizainą. Šis automobilis, ekspertų vertinimu, keičia požiūrį į visureigius – jie ne tik pasižymi geru pravažumu, didele erdve bei praktiškumu, bet ir yra valdomas kaip sportiškas sedanas.

Sužinokite daugiau apie Alfa Romeo Stelvio čia>>

FOTOGALERIJA „Alfa Romeo Stelvio“ (11 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kodėl gamintojams naudingas Paveldo sertifikatas

Produkcija, pažymėta tautinio paveldo ženklu, garantuoja, kad ji yra skani, nes teisę naudoti šį ženklą turi...

Rinkodara
2019.01.01
Kaune – ginčas tarp savivaldybės ir stotelių stogines įrengusios bendrovės 5

Viešojo transporto stotelių stogines Kaune įrengusi bendrovė „Reklamos arka“ ir Kauno savivaldybė teisme...

Rinkodara
2018.12.30
Ryškiausios šių metų reklamos kampanijos

Bene ryškiausia šių metų reklama Lietuvoje – šalyje pasipiktinimo ir prieštaringų vertinimų, pasaulyje –...

Rinkodara
2018.12.29
Vyriausybės planuota 1,5 mln. Eur informacinė kampanija aplenkė interneto portalus 2

Vyriausybės kanceliarija metų pabaigoje atliko didžiausios vertės pirkimą – pusantro mėnesio trukmės...

Rinkodara
2018.12.28
Daugiau nei pusė lietuvių vaizdo reklamos darbų – užsienio užsakovams

Lietuvos reklamos prodiuserių asociacijos inicijuotas tyrimas atskleidžia, kad net 51% vaizdo reklamos...

Rinkodara
2018.12.27
Geri darbai kalba garsiai: nuo vienkartinės paramos iki verslo filosofijos 1

Vis daugiau ir daugiau verslų vietoj tradicinių kalėdinių dovanų verslo partneriams ir klientams renkasi...

Rinkodara
2018.12.24
Reklamos kryptis – ar išdrįs verslai kalbėti nepatogiomis temomis  3

Pastaruosius kelerius metus mažais žingsneliais augusi šalies reklamos rinka kitąmet į viršų turėtų šauti su...

Verslo klasė
2018.12.24
Kaip lietuviai pratinosi prie reklamos (II): prieš 100 metų

Kaina turi būti sąžiningai maža, o geriausiai reklamose meluoja specialūs literatai, manyta tarpukario...

Verslo klasė
2018.12.23
Šventėms vis daugiau prekių ženklų keičia rūbą

Ne vienas maisto ir gėrimų gamintojas kalėdiniam periodui pristato šventines pakuotes ar specialiai tam...

Rinkodara
2018.12.23
Verslas laukia W ir Q įteisinimo, politikai neskuba 4

Seimo nariai nelinkę paskubėti įteisinti lietuviškoms bendrovėms galimybės savo pavadinimuose naudoti ir...

Verslo aplinka
2018.12.22
Mažo biudžeto mažos dovanos – ir reklamai 1

Jau beveik Kalėdos, bet smulkieji dar turi laiko sugalvoti kūrybiškų dovanų klientams ir partneriams. Mažos...

Rinkodara
2018.12.22
„Maximos“ žiniasklaidos planavimo partneriai nesikeičia 1

„Vilniaus prekybos“ įmonių grupė užbaigė žiniasklaidos planavimo agentūros atrankos konkursą – jį laimėjo...

Rinkodara
2018.12.20
Įsimintiniausios metų reklamos: tarp „Tele2“ ir „Lidl“

Iš dešimties per šiuos metus labiausiai įsiminusių reklamų šešios priklauso „Tele2“ prekės ženklui.

Rinkodara
2018.12.20
Nepamirštamas vartotojų patirtis kuriančioms reklamos kampanijoms – užtikrinta sėkmė Rėmėjo turinys

Geros emocijos lemia marketingo kampanijų sėkmę. Taip sako ne tik verslą atstovaujantys marketingo...

Rinkodara
2018.12.20
Šiaurinė Kalėdų žvaigždė su „Luminor“

Tarp naujausių savaitės reklamų: šiaurinės žvaigždės paieškos su „Luminor“ (reklamos agentūra „Milk“).

Rinkodara
2018.12.18
Prekybininkų dovanos neturi kainuoti papildomai 1

Pirk vieną, o antrą gausi nemokamai, – tokių ir panašių pasiūlymų prekybininkai pirkėjams pateikia ne tik...

Rinkodara
2018.12.18
„Telia Lietuva“ paskyrė naują komunikacijos vadovę 5

AB „Telia Lietuva“ vėl keičia valdymo struktūrą ir atskiria pernai sujungtas rinkodaros ir komunikacijos...

Vadyba
2018.12.18
D. Žemaitytė vadovaus ir žurnalui, ir leidyklai 7

Prie žurnalo „Aš Ikona“ vairo – buvusi ilgametė žurnalo „Žmonės“ vyriausioji redaktorė Daina Žemaitytė.

Rinkodara
2018.12.18
Draudimų baubas ir konkurencija išaugino vaistinių kategorijos reklamą Premium

Per 10 šių metų mėnesių vaistinės aplenkė telekomunikacijų segmentą ir pagal investicijas į reklamą...

Rinkodara
2018.12.18
Baigtas „Publicum“ ir „Idea“ grupės susijungimas į „Havas“

Galutinai susijungusios komunikacijos grupės „Publicum“ ir „Idea“ pardavė kontrolinį akcijų paketą (51%)...

Rinkodara
2018.12.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau