Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai?

Publikuota: 2018-07-09
Tautvydo Stuko nuotrauka.
Tautvydo Stuko nuotrauka.

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas Lietuvos „Metų automobilio“ rinkimuose – pelnė greičiausiai įsibėgėjančio automobilio titulą. Įspūdingų formų italų kūrinys išrankiausių vairuotojų simpatijas jau spėjo pelnyti ir dėl kitų ne ką mažiau svarbių savybių: praktiškumo, patikimumo ir išskirtinio stiliaus.

Skaitmeninės pinigų pervedimo platformos „TransferGo“ technologijų vadovas Šarūnas Savičianskas, tarptautinės finansinių paslaugų kompanijos departamento vadovas ir dviratininkas, dviračių sporto komandos „Colibri cycling team“ narys Liutauras Tarabrinas, akordeonistas Martynas Levickis pasakoja, kokios automobilio savybės jiems yra pačios svarbiausios ir kokį įspūdį jiems paliko „Stelvio“ visureigis.

Į automobilį sutalpina du akordeonus

Aktyvus gyvenimo būdas – verslo susitikimai ar koncertai, ilgos kelionės ir įvairūs pomėgiai – diktuoja reikalavimus ir kriterijus, koks turėtų būti visapusiškai funkcionalus automobilis. M. Levickis tvirtina, kad jam itin svarbus automobilio erdvumas, kadangi koncertiniai turai neatsiejami nuo didelio bagažo. „Mano darbui reikalinga patogi, talpi ir patikima transporto priemonė. Ko gero, visos koncertui reikalingos įrangos į „Stelvio“ nesutalpinčiau, tačiau keliems instrumentams, aprangai, ir kitiems būtiniausiems daiktams vietos visuomet atrandu. Dar tuo pačiu ir keli draugai telpa. Taip pat patogu įlipti, ne veltui SUV klasės modelis“, – teigia Martynas.

nuotrauka::1 left

Automobilis dažnai tampa neatsiejamas ne tik nuo kasdienių darbų, bet ir laisvalaikio pomėgių. L. Tarabrinas pabrėžia, kad automobilį renkasi ne pagal užimamas pareigas ar pasiekimus gyvenime, bet pagal konkrečiu gyvenimo laikotarpiu kylančius poreikius. Pasak jo, šiuo metu vairuojamas „Stelvio“ atitinka visus dabartinio gyvenimo etapo poreikius ir gyvenimo būdą – yra galimybė transportuoti laisvalaikio ir sporto įrangą, didesnis automobilis palengvina keliones užmiestyje.

Š. Savičianskas mėgsta ilgas keliones, todėl jam svarbu, kad automobilis būtų kuo patogesnis kelionių pavydovas – būtų erdvus, turėtų puikią garso įrangą ir kitus technologinius sprendimus, kurie padėtų išvengti vairavimo monotonijos: „Man patinka, kai didžiąją darbo dalį vairuojant atlieka pats automobilis, tuomet galiu kiek atitrūkti ir pamąstyti apie kitus dalykus. Išvardintos automobilio savybės atitinka mano gyvenimo būdą – aš mėgstu daug ir intensyviai dirbti, po darbų – rasti progą atsipalaiduoti“, – tvirtina Šarūnas.

Erdvus, tačiau lengvas ir patikimas

Novatoriška „Stelvio“ kėbulo konstrukcija, kuriai panaudotas aliuminis, leidžia užtikrinti ne tik tvirtumą, bet ir sumažinti svorį, kuris siekia vos 1,6 tonos. Daugiausiai sveriantys automobilio komponentai išdėstyti taip, kad jie būtų kuo arčiau automobilio vidurinės dalies. Pasak visureigį jau išbandžiusio Šarūno, nors automobilis yra labai erdvus ir nors iš šalies tikrai neatrodo kaip lengvasis, būtent toks yra vairavimo pojūtis. Vairavimo malonumą taip pat papildo technologiniai sprendimai – elektroninės saugumo sistemos, lietaus ir tamsos jutikliai, automatinis tolimųjų šviesų perjungimas, padangų slėgio stebėjimo sistema ir kiti.

nuotrauka::2 right

M. Levickis priduria, kad nors automobilis yra pakankamai lengvas, nenusileidžia savo patikimumu: „Nieko nėra geriau, kaip kaskart aplenkti autoservisą, o ilgų kelionių metu išvengti bet kokių gedimų. Anksčiau atstumai, kuriuos įveikdavau automobiliu, būdavo tikrai nemaži. Važinėdavau po visą Europą, įskaitant ir Londoną. Taigi, patikimumas yra labai svarbus. Štai „Stelvio“ yra gana aukštas automobilis, todėl net važiuojant į miškus būtų labai smagu išbandyti bekelėse ir pasitaškyti purvais“, – priduria Martynas.

Italų gamintojai dėl stiliaus – nepralenkiami

Tarp svarbiausių automobilio savybių – ne tik galia, praktiškumas ar inovacijos, bet ir išvaizda. Nors Martynas prioritetą teikia automobilio erdvumui ir patikimumui, asmeniniai standartai visuomet apima ir stilių bei veržlumą.

Liutauras stilių išskyrė kaip patį svarbiausią ir pabrėžė, kad visuomet vertina nestandartinius sprendimus ir masinių madų nesivaiko: „Kai rinkausi automobilį, pats svarbiausias pasirinkimo kriterijus buvo jo išskirtinumas. „Stelvio“ yra vienas stilingiausių automobilių rinkoje – tiek iš išorės, tiek iš vidaus. Kitiems gamintojams sunku konkuruoti su italais kalbant apie stiliaus pojūtį“, – įsitikinęs Liutauras.

Šarūnas stilių ir išvaizdą pagal pasirinkimo kriterijus iškėlė į trečią vietą po galios bei inovacijų ir tvirtino, kad stilingas automobilis neatsiejamas nuo paprastų, bet gerai apgalvotų dizaino sprendimų: „Man nepatinka per daug protingi stiliaus sprendimai, svarbiausia, kad kiekviena detalė būtų gerai apgalvota ir tarpusavyje susijungtų į visumą. „Stelvio“ visureigio išorės dizainas būtent toks – atrodo neperkrautas ir mielų formų“, – teigia Šarūnas.

Istoriją nuo 1910-ųjų skaičiuojantis automobilių gamintojas gerai žinomas kiekviename pasaulio krašte. Įmonės logotipas siejamas su automobilių sportu, o šiandien kuriami modeliai išlaiko visas geriausias gamintojo tradicijas. „Stelvio“ yra antras „Alfa Romeo“ markės atgimimą žymintis automobilis po „Giulia“ sedano.

Norint suskaičiuoti įvairių šalių rinkimuose „Alfa Romeo Stelvio“ gautus apdovanojimus, reikėtų kelių rankų pirštų – jų skaičius jau seniai dviženklis: apdovanojimai ne kartą teikti ne tik už technines galimybes, bet ir efektingą išorės dizainą. Šis automobilis, ekspertų vertinimu, keičia požiūrį į visureigius – jie ne tik pasižymi geru pravažumu, didele erdve bei praktiškumu, bet ir yra valdomas kaip sportiškas sedanas.

Sužinokite daugiau apie Alfa Romeo Stelvio čia>>

FOTOGALERIJA „Alfa Romeo Stelvio“ (11 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Teismas: „Pigu“ nubausta pagrįstai

Vilniaus apygardos administracinis teismas (VAAT) pripažino, kad Konkurencijos taryba pagrįstai nubaudė...

Rinkodara
12:22
„Beatos virtuvė“ bendradarbiaus su „Margarita“ 2

Tinklaraštininkė, žurnalistė, kulinarinių knygų autorė Beata Nicholson kartu su lietuviškos kosmetikos prekės...

Rinkodara
12:08
Registrų centre – nauja komunikacijos komanda

VĮ Registrų centras paskyrė naują komunikacijos vadovą ir atstovą spaudai.

Vadyba
11:56
BTA pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Ne gyvybės draudimo bendrovės BTA skelbtą komunikacijos paslaugų konkursą laimėjo agentūra „Idea prima“.

Rinkodara
11:16
Prekių ženklų komunikacija „Facebook“ – penktadienio sindromas 2

Prekių ženklų komunikacija socialiniuose tinkluose tik auga, tačiau verslai vis dar nepakankamai analizuoja...

Rinkodara
2018.09.30
Esminė rinkodaros taisyklė tinka ne visiems ūkininkams 1

Kuo smulkesnis ūkis, tuo jo savininkui labiau apsimoka produkciją parduoti pačiam. Tačiau sprendimas imtis...

Agroverslas
2018.09.30
Reklaminės kampanijos „veidais“ tapo socialinių būstų gyventojai

Didžiųjų Lietuvos miestų lauko reklamos stenduose šią savaitę pasirodė plakatai, kviečiantys nerūšiuoti...

Rinkodara
2018.09.29
G. Simonavičius palieka Lietuvos banką 5

Lietuvos banko Komunikacijos departamento direktorius Giedrius Simonavičius traukiasi iš pareigų. Naujos...

Vadyba
2018.09.28
Panevėžio arena pratęsė sutartį su „Kalnapilio-Tauro grupe“

Dešimtmetį trukęs Panevėžio arenos ir „Kalnapilio-Tauro grupės“ bendradarbiavimas pratęstas 5 metams: arena...

Rinkodara
2018.09.28
Ronaldo: kodėl „Juventus“ rizikavo 100 mln. Eur dėl būsimos sėkmės Premium

Žaisti liko 15 minučių. Kamuolys skrieja per baudos aikštelę, o Cristiano Ronaldo – tikriausiai geriausias...

Laisvalaikis
2018.09.26
Kūrėjai stoja į kovą su nelegalaus turinio vartotojais internete 9

„7 Dievo įsakymas: nevok. Žiūrėk, klausyk, skaityk legaliai“ – tokiu raginimu pasitinka lauko reklamos...

Rinkodara
2018.09.26
LRT vadovė: „valstiečių“ siūlymai gali pažeisti nepriklausomumą

LRT finansus tirianti Seimo laikinoji komisija projekte siūlo keisti nacionalinio transliuotojo valdymo...

Rinkodara
2018.09.26
Vadovų komunikacija: D. Dundulis pasisakymais nurungė K. Meidę Premium

Vertinant vadovų komunikaciją, pirmąjį šių metų pusmetį aktyviausi kalbėtojai buvo mažmeninės prekybos įmonių...

Rinkodara
2018.09.26
Popiežiaus vizito transliacijos LRT mušė rekordus 1

Popiežiaus Pranciškaus apsilankymo Lietuvoje renginius ir specialias vizitui nušviesti skirtas laidas...

Rinkodara
2018.09.25
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.09.24
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
2018.09.24
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 4

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau