Muižienė vadovaus „Iki“ prekybai, rinkodaros vadovo – ieškoma

Publikuota: 2018-07-02
Lina Muižienė, prekybos centro „IKI“ rinkodaros vadovė pradeda eiti prekyboss tinklo valdymo direktorės pareigas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lina Muižienė, prekybos centro „IKI“ rinkodaros vadovė pradeda eiti prekyboss tinklo valdymo direktorės pareigas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Iki“ prekybos tinklo valdymo direktorės pareigas pradeda eiti Lina Muižienė. Pastaruosius ketverius metus ji dirbo įmonės Rinkodaros departamento direktore.

Tikimasi, kad šis žingsnis padės sparčiau prekybos tinklui stiprinti savo pozicijas rinkoje, plėstis ir išnaudoti savo pranašumus.

Prekybos tinklą valdančios bendrovės „Palink“ generalinis direktorius Gerardas Rogas išplatintame pranešime teigia, kad p. Muižienės turimos kompetencijos ir strateginis įžvalgumas, kuriuos ji pademonstravo dirbdama rinkodaros departamente, leis „Iki“ toliau augti Lietuvos rinkoje.

„Prie mūsų komandos prisijungus naujai prekybos tinklo valdymo direktorei esame tikri, kad jos patirtis ir veržlumas padės vesti įmonę į priekį. Tuo pačiu tikime, kad ji įneš naujos energijos ir idėjų bei padės prekybos tinklui augti ir pateisinti vis didesnius mūsų pirkėjų lūkesčius“, – sako p. Rogas.

Šioje pozicijoje p. Muižienė pakeitė Darių Malakauską, kuris karjerą tęsia „Rewe“ grupėje, kuri yra bendrovės „Palink“ akcininkė.

Ponas Malakauskas savo profesinį kelią su „Iki“ prekybos tinklu siejo paskutinius 17 m.

Pasak p. Muižienės, „Iki“ prekybos tinklas turi pranašumų, kuriuos ketinama dar labiau išryškinti.

„Lietuvos gyventojų požiūris į maistą, jo pirkimą, mitybos kultūra ir įpročiai pastebimai keičiasi. Ieškoma šviežio ir mūsų šalyje užauginto ir pagaminto maisto, perkama mažiau, bet dažniau, siekiama atrasti naujus skonius, virtuvėje daugiau eksperimentuoti. Lietuviai keliauja, domisi maistu, išbando įvairias dietas, neapsiriboja tradiciniais patiekalais ir bendrai savo mitybai skiria daugiau dėmesio. Į šias tendencijas „Iki“ prekybos tinklas pradėjo reaguoti vienas pirmųjų, todėl pirkėjai vertina mūsų šviežio maisto pasirinkimą, platų prekių asortimentą. Tam ir toliau skirsime didžiulį dėmesį ir tokiu būdu sieksime dar labiau sustiprinti savo pozicijas Lietuvos rinkoje“, – kalba p. Muižienė.

Pasak jos, galimybė stoti prie prekybos tinklo vadovės vairo tokiu metu, kai yra didinamos jo augimo apsukos ir siekiama išnaudoti visą turimą potencialą yra svarbus asmeninis iššūkis, o kartu ir paskata dar atkakliau siekti užsibrėžtų tikslų.

Ponia Muižienė „Iki“ rinkodaros skyriui vadovavo nuo 2014 m. spalio.

Naujo rinkodaros vadovo tinklas tebeieško.

Susijungimas neįvyko

VŽ rašė, kad po pusantrų metų trukusių procedūrų Konkurencijos tarybos priėmė sprendimą, kuriuo „Rimi“ negavo leidimo baigti sandorį ir įsigyti „Rimi“.

Savo ruožtu Švedijos milžinė „ICA gruppen“, per pusantrų metų patyrusi apie 60 mln. SEK (5,7 mln. Eur) sąnaudų, susijusių su siekiu įsigyti „Palink“, padėjo tašką šioje istorijoje. Įvertinus tai, kad apeliacinio skundo nagrinėjimas gali trukti dvejus ar trejus metus, nusprendė neskųsti sprendimo ir rinktis kitus plėtros būdus.

Ponas Rogas, po Konkurencijos sprendimo interviu VŽ teigė, kad dabar, neįvykus „Rimi“ ir „Iki“ sandoriui, įmonės strategija yra kuo greičiau atnaujinti visus užšaldytus projektus, įgauti pagreitį ir toliau augti Lietuvos rinkoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 2

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau