Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

Publikuota: 2018-06-20
Giedrės Šileikytės, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vadovės nuotr.
Giedrės Šileikytės, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vadovės nuotr.

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du jų pateko tarp finalininkų.

Tai „McCann Vilnius“ projektas „Knyga be pavadinimo“, kuris tarp finalininkų rikiuojasi „Health&Wellness lions“ kategorijoje. Ši knyga, sukurta kartu su politiku Mykolu Majausku, savo šeimoje išgyvenusiu savižudybės tragediją, padėjo atkreipti dėmesį į problemą, skatinti diskusijas apie psichologinę pagalbą tokiems žmonėms. Ši knyga šalies bestseleriu buvo net 6 savaites.

Ryšių su visuomene kategorijoje tarp finalininkų Kanuose pateko ir „Adell Taivas Ogilvy“ darbas „Tele2“ – kampanija „Laisvas internetas“.

Kaip skelbiama „Tele2“ vaizdo klipe pristatančiame kampaniją, kurios metu mobilus namas su internetu buvo pakeltas į orą balionu, šios paslaugos pardavimai per pirmąjį kampanijos mėnesį padidėjo net 156%, o vartotojų srautai svetainėje išaugo dvigubai.

Darbus šį kartą festivaliui teikė ir „Autoriai“, „Bechtle&Milzarajs“ bei „Telesoftas“. Pastarieji, išskyrus du paminėtuosius, nepateko tarp finalininkų.

Tomas Karpavičius, „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas, pabrėžia, kad Kanuose patekti tarp finalininkų – jau nelengva užduotis.

„Mums – tai istorinis momentas. Kartu dar nežinia, ar buvimas tarp finalininkų pavirs „liūtu“, t.y. apdovanojimu, to dar reikia palaukti. Nepaisant to, labai džiaugiamės“, – VŽ teigia p. Karpavičius.

Svarbu nuo A iki Z

Savu ruožtu kūrybinė komunikacijos agentūra „Autoriai“, šiemet laimę Kanuose bandžiusi su ne vieną apdovanojimą jau pelniusia socialine kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“, sėkmę tikėtina iš rankų paleido neskyrę pakankamai investicijų pristatymo klipui.

„Apmaudu, bet mes daug pamokų išmokome atvykę čia. Mūsų silpnoji pusė – klipas, pristatantis kampaniją. Kai jau matai, kad kampanija galėtų laimę bandyti Kanuose, turi nepagailėti investicijų ir į tobulą kampanijos pristatymo klipą. Vien geros kampanijos ir apčiuopiamų rezultatų nepakanka, reikia ją meistriškai ir nepriekaištingai pristatyti: nuo vaizdo klipo iki tekstų, kuriuos rašai teikdamas paraišką“, – pataria Giedrė Šileikytė, „Autoriai“ vadovė.

nuotrauka::1

Su apdovanojimais iš „Kanų liūtų“ lietuviai yra grįžę tris kartus. 2007 m. agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą įmonės „EMP“ kurtą kampaniją. 2013 m. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ laimėjo bronzinį „Liūtą“ lauko reklamos kategorijoje su spaudos darbu Vilniaus knygų festivaliui. Po dvejų metų agentūros „New!“ komanda, Žygimantas Kudirka ir Indrė Marcinonytė, laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse.

Konkurencija milžiniška

Iš viso šiemetiniams „Kanų liūtų“ apdovanojimams yra pateikti 32.372 darbai, tai bemaž 6.000 mažiau nei ankstesniais metais. Kaip pabrėžia patys „Kanų liūtų“ festivalio rengėjai, tai prognozuotas pokytis, kurį lėmė agentūrų grupės „Publicis“ sprendimas padaryti pertrauką ir neteikti darbų bei pasikeitusi apdovanojimų struktūra. Yra sumažintas subkategorijų skaičius ir apribota galimybė teikti tą patį darbą daugiau nei į 6 kategorijas.

Iš Estijos šiemetiniam festivaliui yra pateikta 12, Latvijos – 3 reklamos darbų. Kol kas tarp finalinkų jie nepateko.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Apie kraujo donorystę primins mineralinis vanduo 2

Nacionalinis kraujo centras pradeda bendradarbiauti su mineralinio vandens gamintoju UAB „Birštono...

Rinkodara
2018.11.18
Nutylimas įmonių bendravimo socialiniuose tinkluose efektas

Išaugęs žinomumas ir galimybė tiesiogiai klientams pristatyti savo prekes bei paslaugas, dar vienas reklamos...

Rinkodara
2018.11.17
Nauja socialinė reklama kreipsis į darbdavius ir bandys sklaidyti jų baimes Premium 4

Tautinių, religinių, seksualinių ir kitų mažumų atstovai yra geriausias būdas praturtinti bet kurios įmonės...

Rinkodara
2018.11.16
Žvilgsnis į sidabrinę darbuotojų kartą, arba Bandymas paminti stereotipus Premium

Senstant visuomenei ir trūkstant darbo jėgos, verslai žvalgosi ir į vyresnius darbuotojus. Vis dėlto...

Rinkodara
2018.11.16
„John Lewis“ Kalėdas skelbia su Eltono Johno hitu

Šiandien startuoja britų prekybos tinklo „John Lewis“ kalėdinė reklama „The Boy & The Piano“, kurios...

Rinkodara
2018.11.15
Tarp naujausių reklamų: „Lidl“ Kalėdos ir kitoks žvilgsnis į MO 1

Tarp savaitės reklamų – susimąstyti skatinantis „Lidl“ kalėdinis klipas (kūrybinė reklamos agentūra...

Rinkodara
2018.11.13
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 2

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 6

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai 1

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Lietuvos šalies ženklo vertę augino ryškioji reklama ir popiežiaus vizitas Premium 1

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio...

Rinkodara
2018.11.09
Europos komisija ruošia dar vieną baudą „Google“ 4

Europos komisija teigia, kad „Google“ valdančiai bendrovei „Alphabet“, gali būti iškelta trečioji byla bei...

Rinkodara
2018.11.08
Lietuvos kūrėjai džiaugiasi pergale prieš interneto vagis 5

Seimas priėmė Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo pataisas, kuriomis siekiama numatyti naujas teisių...

Rinkodara
2018.11.08
Susivienijusiai Lietuvos žiniasklaidai – tarptautinis apdovanojimas 4

Visa Lietuvos žiniasklaidos bendruomenė buvo įvertinta žurnalisto Peterio Greste vardo apdovanojimu už...

Rinkodara
2018.11.07
Kai velnias slypi detalėse 4

Valdantiesiems ir vėl nepavyko sulaukti pritarimo laikinosios tyrimo komisijos dėl LRT veiklos išvadoms – po...

Rinkodara
2018.11.07
Baigėsi „Telia Lietuva“ dizaino agentūros konkursas

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ skelbtą dizaino agentūros konkursą laimėjo kūrybinė reklamos...

Rinkodara
2018.11.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau