Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

Publikuota: 2018-06-20
Giedrės Šileikytės, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vadovės nuotr.
Giedrės Šileikytės, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vadovės nuotr.

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du jų pateko tarp finalininkų.

Tai „McCann Vilnius“ projektas „Knyga be pavadinimo“, kuris tarp finalininkų rikiuojasi „Health&Wellness lions“ kategorijoje. Ši knyga, sukurta kartu su politiku Mykolu Majausku, savo šeimoje išgyvenusiu savižudybės tragediją, padėjo atkreipti dėmesį į problemą, skatinti diskusijas apie psichologinę pagalbą tokiems žmonėms. Ši knyga šalies bestseleriu buvo net 6 savaites.

Ryšių su visuomene kategorijoje tarp finalininkų Kanuose pateko ir „Adell Taivas Ogilvy“ darbas „Tele2“ – kampanija „Laisvas internetas“.

Kaip skelbiama „Tele2“ vaizdo klipe pristatančiame kampaniją, kurios metu mobilus namas su internetu buvo pakeltas į orą balionu, šios paslaugos pardavimai per pirmąjį kampanijos mėnesį padidėjo net 156%, o vartotojų srautai svetainėje išaugo dvigubai.

Darbus šį kartą festivaliui teikė ir „Autoriai“, „Bechtle&Milzarajs“ bei „Telesoftas“. Pastarieji, išskyrus du paminėtuosius, nepateko tarp finalininkų.

Tomas Karpavičius, „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas, pabrėžia, kad Kanuose patekti tarp finalininkų – jau nelengva užduotis.

„Mums – tai istorinis momentas. Kartu dar nežinia, ar buvimas tarp finalininkų pavirs „liūtu“, t.y. apdovanojimu, to dar reikia palaukti. Nepaisant to, labai džiaugiamės“, – VŽ teigia p. Karpavičius.

Svarbu nuo A iki Z

Savu ruožtu kūrybinė komunikacijos agentūra „Autoriai“, šiemet laimę Kanuose bandžiusi su ne vieną apdovanojimą jau pelniusia socialine kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“, sėkmę tikėtina iš rankų paleido neskyrę pakankamai investicijų pristatymo klipui.

„Apmaudu, bet mes daug pamokų išmokome atvykę čia. Mūsų silpnoji pusė – klipas, pristatantis kampaniją. Kai jau matai, kad kampanija galėtų laimę bandyti Kanuose, turi nepagailėti investicijų ir į tobulą kampanijos pristatymo klipą. Vien geros kampanijos ir apčiuopiamų rezultatų nepakanka, reikia ją meistriškai ir nepriekaištingai pristatyti: nuo vaizdo klipo iki tekstų, kuriuos rašai teikdamas paraišką“, – pataria Giedrė Šileikytė, „Autoriai“ vadovė.

nuotrauka::1

Su apdovanojimais iš „Kanų liūtų“ lietuviai yra grįžę tris kartus. 2007 m. agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą įmonės „EMP“ kurtą kampaniją. 2013 m. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ laimėjo bronzinį „Liūtą“ lauko reklamos kategorijoje su spaudos darbu Vilniaus knygų festivaliui. Po dvejų metų agentūros „New!“ komanda, Žygimantas Kudirka ir Indrė Marcinonytė, laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse.

Konkurencija milžiniška

Iš viso šiemetiniams „Kanų liūtų“ apdovanojimams yra pateikti 32.372 darbai, tai bemaž 6.000 mažiau nei ankstesniais metais. Kaip pabrėžia patys „Kanų liūtų“ festivalio rengėjai, tai prognozuotas pokytis, kurį lėmė agentūrų grupės „Publicis“ sprendimas padaryti pertrauką ir neteikti darbų bei pasikeitusi apdovanojimų struktūra. Yra sumažintas subkategorijų skaičius ir apribota galimybė teikti tą patį darbą daugiau nei į 6 kategorijas.

Iš Estijos šiemetiniam festivaliui yra pateikta 12, Latvijos – 3 reklamos darbų. Kol kas tarp finalinkų jie nepateko.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pasitikėjimo kūrimas. Dažnai ignoruojama dalis

Aš nepasitikiu tavimi – tu manimi. Darbdavys nepasitiki darbuotoju, darbuotojas – darbdaviu. Valstybė...

Rinkodara
15:04
„Walmart“ su „Amazon“ susikaus dar vienoje srityje

JAV mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“, konkuruojanti su „Amazon“ įvairiausiose segmentuose nuo e. knygų...

Rinkodara
10:21
Ką reikėtų žinoti dirbant su socialinių tinklų žvaigždėmis 4

Pasak „Google“ paieškos sistemos duomenų, nuo 2015 m. nuolat didėjo visuomenės susidomėjimas nuomonės...

Rinkodara
2018.07.21
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 4

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau