Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

Publikuota: 2018-06-20
Giedrės Šileikytės, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vadovės nuotr.
Giedrės Šileikytės, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vadovės nuotr.

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du jų pateko tarp finalininkų.

Tai „McCann Vilnius“ projektas „Knyga be pavadinimo“, kuris tarp finalininkų rikiuojasi „Health&Wellness lions“ kategorijoje. Ši knyga, sukurta kartu su politiku Mykolu Majausku, savo šeimoje išgyvenusiu savižudybės tragediją, padėjo atkreipti dėmesį į problemą, skatinti diskusijas apie psichologinę pagalbą tokiems žmonėms. Ši knyga šalies bestseleriu buvo net 6 savaites.

Ryšių su visuomene kategorijoje tarp finalininkų Kanuose pateko ir „Adell Taivas Ogilvy“ darbas „Tele2“ – kampanija „Laisvas internetas“.

Kaip skelbiama „Tele2“ vaizdo klipe pristatančiame kampaniją, kurios metu mobilus namas su internetu buvo pakeltas į orą balionu, šios paslaugos pardavimai per pirmąjį kampanijos mėnesį padidėjo net 156%, o vartotojų srautai svetainėje išaugo dvigubai.

Darbus šį kartą festivaliui teikė ir „Autoriai“, „Bechtle&Milzarajs“ bei „Telesoftas“. Pastarieji, išskyrus du paminėtuosius, nepateko tarp finalininkų.

Tomas Karpavičius, „Adell Taivas Ogilvy“ kūrybos vadovas, pabrėžia, kad Kanuose patekti tarp finalininkų – jau nelengva užduotis.

„Mums – tai istorinis momentas. Kartu dar nežinia, ar buvimas tarp finalininkų pavirs „liūtu“, t.y. apdovanojimu, to dar reikia palaukti. Nepaisant to, labai džiaugiamės“, – VŽ teigia p. Karpavičius.

Svarbu nuo A iki Z

Savu ruožtu kūrybinė komunikacijos agentūra „Autoriai“, šiemet laimę Kanuose bandžiusi su ne vieną apdovanojimą jau pelniusia socialine kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“, sėkmę tikėtina iš rankų paleido neskyrę pakankamai investicijų pristatymo klipui.

„Apmaudu, bet mes daug pamokų išmokome atvykę čia. Mūsų silpnoji pusė – klipas, pristatantis kampaniją. Kai jau matai, kad kampanija galėtų laimę bandyti Kanuose, turi nepagailėti investicijų ir į tobulą kampanijos pristatymo klipą. Vien geros kampanijos ir apčiuopiamų rezultatų nepakanka, reikia ją meistriškai ir nepriekaištingai pristatyti: nuo vaizdo klipo iki tekstų, kuriuos rašai teikdamas paraišką“, – pataria Giedrė Šileikytė, „Autoriai“ vadovė.

nuotrauka::1

Su apdovanojimais iš „Kanų liūtų“ lietuviai yra grįžę tris kartus. 2007 m. agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą įmonės „EMP“ kurtą kampaniją. 2013 m. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ laimėjo bronzinį „Liūtą“ lauko reklamos kategorijoje su spaudos darbu Vilniaus knygų festivaliui. Po dvejų metų agentūros „New!“ komanda, Žygimantas Kudirka ir Indrė Marcinonytė, laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse.

Konkurencija milžiniška

Iš viso šiemetiniams „Kanų liūtų“ apdovanojimams yra pateikti 32.372 darbai, tai bemaž 6.000 mažiau nei ankstesniais metais. Kaip pabrėžia patys „Kanų liūtų“ festivalio rengėjai, tai prognozuotas pokytis, kurį lėmė agentūrų grupės „Publicis“ sprendimas padaryti pertrauką ir neteikti darbų bei pasikeitusi apdovanojimų struktūra. Yra sumažintas subkategorijų skaičius ir apribota galimybė teikti tą patį darbą daugiau nei į 6 kategorijas.

Iš Estijos šiemetiniam festivaliui yra pateikta 12, Latvijos – 3 reklamos darbų. Kol kas tarp finalinkų jie nepateko.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 1

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
06:00
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 3

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 1

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13
„Viaplay“ naujas vardas – „TVPlay Premium“ 2

Mokamų vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ pakeitė pavadinimą į „TVPlay Premium“.

Rinkodara
2018.09.13
Restoranų tinklas „Forto dvaras“ keičia pavadinimą 2

Lietuviškų patiekalų restoranai „Forto dvaras“ pakeitė pavadinimą ir tapo „Etno dvaru“. Kartu buvo...

Rinkodara
2018.09.13
Prekybos centrų lyderiai: plotai auga, prekės ženklų portfeliai pučiasi Premium

Geriausius prekybinius plotus didžiuosiuose Vilniaus prekybos centruose valdo strateginiai nuomininkai, be...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau