Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje

Publikuota: 2018-06-19
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“ ieškinį ir pripažinti, kad 2015 m. „Adrenalino“ rezultatai kategorijoje „Metų kūrybinė agentūra“ yra neteisėti.

VŽ rašė, kad šis ginčas tęsiasi jau nuo 2015 m., kai „Not Perfect | Y&R“ pateikė pretenziją dėl reklamos festivalio taškų skaičiavimo, ginčydama tuokart Lietuvos komunikacijos agentūrų asociacijos (KOMAA) paskelbtus rezultatus ir „Adell Taivas Ogilvy“ paskelbimą 2015 m. „Geriausia metų kūrybine“ agentūra.

Prieš kelias dienas pasibaigusiame posėdyje Vilniaus apygardos teismas patenkino „Not Perfect | Y&R“ieškinį ir įpareigojo atsakovą – KOMAA iš naujo suskaičiuoti rezultatus ir juos paskelbti interneto svetainėje www.adrenalinas.org.

„Teisybė vis tik yra, nors tai įrodyti šiek tiek ir užtruko. Belieka pasidžiaugti, kad gyvename teisinėje valstybėje ir KOMAA savivalę galima įstatymiškai pažaboti. Gaila tik, kad akivaizdžių dalykų įrodymams užtrukome 3 m. ir krūvą energijos. KOMAA turi rimtai persvarstyti šio konkurso organizavimo betvarkę, skirtingus susipynusius interesus ir, manau, vienintelis kelias pirmyn šiam konkursui yra jo organizavimo perleidimas trečiosioms šalims“, – teismo sprendimą komentuoja Paulius Senūta, reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R Vilnius“ valdybos pirmininkas.

Teismo sprendimas dar gali būti skundžiamas per 30 dienų.

Savo ruožtu, protestuodama prieš šią situaciją, „Not Perfect | Y&R“ nedalyvavo nei 2016, nei 2017 m., nei šiemetiniame reklamos festivalyje „Adrenalinas“. Pastaruosius du metus festivalyje nedalyvavo ir „Adell Taivas Ogilvy“, nusprendusi savo laiką ir resursus investuoti į tarptautinius festivalius.

Edita Raguckienė, KOMAA vadovė, paklausta, kokių veiksmų bus imtasi po pastarojo teismo verdikto, dar susilaiko nuo atsakymo.

„Šiuo metu asociacijoje svarstome šį klausimą“, – teigia ji.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Topo centras“ jau laikosi ES pirkėjų teisių internete direktyvos, kuriai pritarė EP

Skaitmeninio turinio vartotojai, taip pat internetinių ir įprastų parduotuvių klientai įgis daugiau teisių...

Prekyba
2019.03.26
Autorių teisių direktyvai skaitmeninėje erdvėje – žalia šviesa 10

Europos Parlamente uždegta žalia šviesa dėl autorių teisių internete – priimta daugybę ginčų tarp turinio...

Rinkodara
2019.03.26
Dovanų pardavėjai į Lietuvą vilioja užsienio socialinių tinklų žvaigždes 1

Dovanų bendrovės „Tinggly“ įkūrėjas, „Laisvalaikio dovanos“ vadovas, imasi netradicinio projekto – į...

Rinkodara
2019.03.26
„Alaus džentelmenas“ M. Matukaitis: reikia ne taupyti, o bandyti uždirbti daugiau Premium 7

Kai įmonė į pirmąją poziciją iškelia taupymo strategiją, tai yra pirmas žingsnis į susinaikinimą. Taip,...

Rinkodara
2019.03.26
Prekybos tinklų medianos: „Lidl“ šoktelėjo į viršų 6

Tarp didžiausių prekybos tinklų vidutinio darbo užmokesčio mediana išsiskiria mažmeninės prekybos tinklas...

Prekyba
2019.03.26
Naujos „Lidl“ reklamos veidai – parduotuvių darbuotojai

Naujojo „Lidl Lietuva“ įvaizdinio vaizdo klipo epicentre – kone nuo prekybos tinklo atsidarymo Lietuvoje...

Rinkodara
2019.03.25
G. Bandzevičius: nuo 2021 m. atidarysime po „Rimi“ parduotuvę kas mėnesį Premium 13

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ vadovas, interviu VŽ sako, kad iki 2023 m. pabaigos prekybos tinklas...

Prekyba
2019.03.25
„Lietuvos energija“ skelbia 1,5 mln. Eur vertės konkursą

Energetikos įmonių grupė Baltijos šalyse „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030...

Rinkodara
2019.03.25
„Microsoft“: didės dirbtinio intelekto reikšmė prekyboje  3

57% apklaustų bendrovių vadovų tikisi, jog dirbtinis intelektas jiems padės pagerinti klientų aptarnavimo ir...

Prekyba
2019.03.25
Vilniaus prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta augo 7%  3

Sostinės prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta 2018 m. siekė 28,44 mln. Eur be PVM ir buvo 7% didesnė nei...

Prekyba
2019.03.25
Sėkmingiausias naujas produktas – „Švyturio-Utenos alaus“ kokteilis 2

Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko „Švyturio-Utenos...

Rinkodara
2019.03.25
Kas vyksta su „Facebook“: „Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis 8

Neseniai Markas Zukerbergas, „Facebook“ įkūrėjas savo profilyje publikavo ilgą laišką apie tai, kokia...

Rinkodara
2019.03.24
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 7

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau