„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Publikuota: 2018-06-18
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą. „Telia“ taip pat vykdo tokį pat konkursą.

Vaida Jurkonienė, „Telia Lietuvos“ Rinkodaros ir komunikacijos padalinio vadovė, kiek anksčiau VŽ teigė, kad kurti turinį ir prisidėti prie komunikacijos socialiniuose tinkluose iki šiol bendrovei padėjo dvi agentūros – „SuperYou“ ir „BigNow“.

„Pernai apsijungėme viduje – vasarą į vieną padalinį sutelkus korporatyvinės komunikacijos, prekės ženklo ir rinkodaros kompetencijas, siekiame ir didesnės išorinių partnerių sinergijos, todėl nusprendėme skelbti konkursą ir visus turinio kūrimo darbus atiduoti vienai agentūrai. Konkurse dalyvauja 7 agentūros. Tarp pakviestų įmonių yra „SuperYou“ ir „BigNow“, o šiuo metu vyksta vertinimo etapas“, – kalba ji.

Įdomus sutapimas, tačiau tokį konkursą neseniai paskelbė ir „Tele2“. Šiuo metu šią paslaugą bendrovei teikia „Choco Agency“.

„Su jais mes dirbame jau daug metų, tačiau socialinės medijos sritis yra ta, kuri sparčiausiai keičiasi, todėl norime susipažinti su rinka ir būti tikri, kad dirbame su geriausiais partneriais. „Choco Agency“ turi lygiai tokias pačias galimybes kaip ir kitos agentūros, pagal konkurso rezultatus spręsime, ar rinktis vieną agentūrą, ar padalinti darbus“, – teigia Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius.

Rinkoje kalbama, kad šiuos konkursus galėjo paskatinti personalo pokyčiai tarp paminėtų agentūrų ir telekomunikacijos bendrovių.

Ne pirmas aštrus partnerių konkursas

VŽ primena, kad pernai bemaž tuo pačiu metu vyko garsiai nuskambėję šių telekomunikacijų bendrovių ryšių su visuomene agentūrų konkursai.

Tuokart visa istorija prasidėjo, kai apie nutraukiamą daugiau nei aštuonerius metus trukusį bendradarbiavimą pranešė „Tele2“ ir „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ („Fabula“). Abi pusės, tąkart pranešdamos šią žinią, socialiniuose tinkluose pasidalijo itin saldžiais abipusiais komplimentais, tačiau detaliau išsiskyrimo priežasčių nekomentavo.

Kartu rinkoje iš karto pasklido žinios, kad dar iki šių oficialių skyrybų „Fabula“ sukirto rankomis su „Telia Lietuva“.

Savo ruožtu „Tele2“, tik pranešusi apie išsiskyrimą, paskelbė konkursą, kuriame varžėsi 9 komunikacijos agentūros. Sėkmės laurai čia lydėjo „vipcommunications“ ir „Publicum“.

O „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su „Fabula Hill + Knowlton Strategies“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Douglas“ keičia logotipą

Nuo 2018 m. pradžios visoje Europoje „Douglas“ tinklas atnaujina savo logotipą. Investicijos į atnaujinimą...

„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 5

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
Nuo rudens startuoja naujas „Laisvės TV“ ir Jakilaičio projektas 5

Nuo rudens sezono LRT nelikus žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedamos laidos „Dėmesio centre“, ji paskutinę...

Rinkodara
2018.08.17
Iš krepšinio pasitraukęs „Lietuvos rytas“ sporto veiklai nori prekės ženklo RYTAS 9

Žiniasklaidos grupę valdanti UAB „Lietuvos rytas“ Valstybiniame patentų biure pateikė paraišką registruoti...

Rinkodara
2018.08.17
„Telia“ atnaujina „Ežį“, jau investavo apie milijoną 13

Nepaisant jau kelerius metus trunkančios ir gana stabilios išankstinio mokėjimo klientų migracijos į...

Jakilaičio vedamas laidas transliuos ir LNK grupės kanalai 22

Nuo rugpjūčio 27 d. „Delfi TV“ eteryje startuoja žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedama laida „DELFI dėmesio...

Rinkodara
2018.08.16
Karas tarp žiniasklaidos ir JAV prezidento nerimsta 5

Bemaž 200 JAV laikraščių šios dienos vedamuosiuose reiškia solidarų nepasitenkinimą dėl prezidento Donaldo...

Rinkodara
2018.08.16
„Prienų“ era po Ballų: dėkoja savivaldybei, bet laukia „Vytauto“ 2

Ballų šeimynėlės ženklu pažymėtas praėjęs sezonas Prienų krepšinio klubui buvo tragiškas sporto požiūriu, bet...

Laisvalaikis
2018.08.15
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 14

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Skvernelis: Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia, bet laiką reikėjo paderinti 10

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama...

Rinkodara
2018.08.07
„Go Vilniaus“ vadovė davė atkirtį „Vilniaus – Europos G taško“ reklamos kritikams 70

Šią savaitę užsienyje startuoja diskusijų mūsų šalyje sukėlusi Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas...

Rinkodara
2018.08.06
„Akropolis“ patentuoja „Imam“ Premium

Prekybos ir pramogų centrus valdanti UAB „Akropolis Group“ Valstybiniame patentų biure pateikė prašymą...

Užsienyje pradedama „Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija 61

Kitą savaitę užsienyje startuos Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje Vilnius bus pristatomas kaip „Europos G...

Rinkodara
2018.08.03
Legendiniai mados namai „Burberry“ keičia logotipą 1

Legendiniai Didžiosios Britanijos mados namai „Burberry“ ryžosi įkvėpti šviežio oro gūsį ir nutarė pakeisti...

Rinkodara
2018.08.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau