„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Publikuota: 2018-06-18
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą. „Telia“ taip pat vykdo tokį pat konkursą.

Vaida Jurkonienė, „Telia Lietuvos“ Rinkodaros ir komunikacijos padalinio vadovė, kiek anksčiau VŽ teigė, kad kurti turinį ir prisidėti prie komunikacijos socialiniuose tinkluose iki šiol bendrovei padėjo dvi agentūros – „SuperYou“ ir „BigNow“.

„Pernai apsijungėme viduje – vasarą į vieną padalinį sutelkus korporatyvinės komunikacijos, prekės ženklo ir rinkodaros kompetencijas, siekiame ir didesnės išorinių partnerių sinergijos, todėl nusprendėme skelbti konkursą ir visus turinio kūrimo darbus atiduoti vienai agentūrai. Konkurse dalyvauja 7 agentūros. Tarp pakviestų įmonių yra „SuperYou“ ir „BigNow“, o šiuo metu vyksta vertinimo etapas“, – kalba ji.

Įdomus sutapimas, tačiau tokį konkursą neseniai paskelbė ir „Tele2“. Šiuo metu šią paslaugą bendrovei teikia „Choco Agency“.

„Su jais mes dirbame jau daug metų, tačiau socialinės medijos sritis yra ta, kuri sparčiausiai keičiasi, todėl norime susipažinti su rinka ir būti tikri, kad dirbame su geriausiais partneriais. „Choco Agency“ turi lygiai tokias pačias galimybes kaip ir kitos agentūros, pagal konkurso rezultatus spręsime, ar rinktis vieną agentūrą, ar padalinti darbus“, – teigia Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius.

Rinkoje kalbama, kad šiuos konkursus galėjo paskatinti personalo pokyčiai tarp paminėtų agentūrų ir telekomunikacijos bendrovių.

Ne pirmas aštrus partnerių konkursas

VŽ primena, kad pernai bemaž tuo pačiu metu vyko garsiai nuskambėję šių telekomunikacijų bendrovių ryšių su visuomene agentūrų konkursai.

Tuokart visa istorija prasidėjo, kai apie nutraukiamą daugiau nei aštuonerius metus trukusį bendradarbiavimą pranešė „Tele2“ ir „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ („Fabula“). Abi pusės, tąkart pranešdamos šią žinią, socialiniuose tinkluose pasidalijo itin saldžiais abipusiais komplimentais, tačiau detaliau išsiskyrimo priežasčių nekomentavo.

Kartu rinkoje iš karto pasklido žinios, kad dar iki šių oficialių skyrybų „Fabula“ sukirto rankomis su „Telia Lietuva“.

Savo ruožtu „Tele2“, tik pranešusi apie išsiskyrimą, paskelbė konkursą, kuriame varžėsi 9 komunikacijos agentūros. Sėkmės laurai čia lydėjo „vipcommunications“ ir „Publicum“.

O „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su „Fabula Hill + Knowlton Strategies“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Alaus džentelmenas“ M. Matukaitis: reikia ne taupyti, o bandyti uždirbti daugiau Premium 2

Kai įmonė į pirmąją poziciją iškelia taupymo strategiją, tai yra pirmas žingsnis į susinaikinimą. Taip,...

Rinkodara
12:26
Prekybos tinklų medianos: „Lidl“ šoktelėjo į viršų 4

Tarp didžiausių prekybos tinklų vidutinio darbo užmokesčio mediana išsiskiria mažmeninės prekybos tinklas...

Prekyba
10:01
Naujos „Lidl“ reklamos veidai – parduotuvių darbuotojai

Naujojo „Lidl Lietuva“ įvaizdinio vaizdo klipo epicentre – kone nuo prekybos tinklo atsidarymo Lietuvoje...

Rinkodara
2019.03.25
G. Bandzevičius: nuo 2021 m. atidarysime po „Rimi“ parduotuvę kas mėnesį Premium 13

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ vadovas, interviu VŽ sako, kad iki 2023 m. pabaigos prekybos tinklas...

Prekyba
2019.03.25
„Lietuvos energija“ skelbia 1,5 mln. Eur vertės konkursą

Energetikos įmonių grupė Baltijos šalyse „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030...

Rinkodara
2019.03.25
„Microsoft“: didės dirbtinio intelekto reikšmė prekyboje  3

57% apklaustų bendrovių vadovų tikisi, jog dirbtinis intelektas jiems padės pagerinti klientų aptarnavimo ir...

Prekyba
2019.03.25
Vilniaus prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta augo 7%  3

Sostinės prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta 2018 m. siekė 28,44 mln. Eur be PVM ir buvo 7% didesnė nei...

Prekyba
2019.03.25
Sėkmingiausias naujas produktas – „Švyturio-Utenos alaus“ kokteilis 2

Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko „Švyturio-Utenos...

Rinkodara
2019.03.25
Kas vyksta su „Facebook“: „Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis 8

Neseniai Markas Zukerbergas, „Facebook“ įkūrėjas savo profilyje publikavo ilgą laišką apie tai, kokia...

Rinkodara
2019.03.24
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 7

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau