„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

Publikuota: 2018-06-18
Atnaujinta 2018-06-18 11:31
 Giedrės Šileikytės, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vadovės nuotr.
 Giedrės Šileikytės, kūrybinės komunikacijos agentūros „Autoriai“ vadovės nuotr.

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Vienas jų jau pateko tarp finalininkų. Iš Estijos festivaliui pateikta 12, Latvijos – 3 reklamos darbų.

Iš viso šiemetiniams „Kanų liūtų“ apdovanojimams yra pateikti 32.372 darbai, tai bemaž 6.000 mažiau nei ankstesniais metais. Kaip pabrėžia patys „Kanų liūtų“ festivalio rengėjai, tai prognozuotas pokytis, kurį lėmė agentūrų grupės „Publicis“ sprendimas padaryti pertrauką ir neteikti darbų bei pasikeitusi apdovanojimų struktūra. Yra sumažintas subkategorijų skaičius ir apribota galimybė teikti tą patį darbą daugiau nei į 6 kategorijas.

Tuo tarpu Lietuvos reklamos agentūros ir prekės ženklai šiemet ambicingesni. Apdovanojimams skirtingose kategorijose pateikti 23 darbai – beveik tris kartus daugiau nei pernai. Tarp darbus iš Lietuvos teikusiųjų – reklamos agentūros „Adell Taivas Ogilvy“, „McCann Vilnius“, „Autoriai“, „Bechtle&Milzarajs“ ir „Telesoftas“.

„McCann Vilnius“ projektas „Knyga be pavadinimo“ jau pateko tarp finalininkų „Health&Wellness lions“ kategorijoje. Kategorijos nugalėtojai bus skelbiami šiandien vakare.

Su pokyčiais

„Kanų liūtų“ festivalio pokyčiai – išieškoti ir neišvengiami. Festivalis sugrįžta prie to, kas svarbiausia reklamos kūrėjams ir prekės ženklams – kūrybiškumo, kuris keičia ir kelia verslo rezultatus. Šiemet festivalyje bus kiek mažiau blizgesio, pranešėjų-žvaigždžių. Bet bus neabejotinai daugiau profesinių įžvalgų ir kūrybinių idėjų, kuriančių pridėtinę vertę verslui“, – išplatintame pranešime teigia Gabrielė Burbienė, „Kanų liūtų“ festivaliui Lietuvoje atstovaujančios įmonės „Lion‘s share“ vadovė.

Šiemet festivalyje Lietuvai atstovauja ir „Jaunųjų liūtų“ konkursą Lietuvoje laimėjusios agentūros „DDB Vilnius“ komanda – Viktorija Grikevičiūtė ir Ieva Povilauskaitė. Trečiadienį su dešimtimis konkurso dalyvių jos rungsis ir konkurso užduotį spręs skaitmeninio sprendimo kategorijoje.

Pernai kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ apdovanojimuose buvo nominuoti 8 darbai.

Užpernai didžiausią statymą „Kanų liūtuose“ darė agentūra „Not Perfect | Y&R Vilnius“, apdovanojimams pateikusi net 26 savo darbus. Du jų – sukurti Vilniaus komedijų festivaliui – pateko tarp finalininkų dizaino kategorijoje. Iš viso tąkart iš Lietuvos 2016 m. buvo pateikti 29 darbai.

Su apdovanojimais iš „Kanų liūtų“ lietuviai yra grįžę tris kartus. 2007 m. agentūra „Universal Trendmark / McCann“ laimėjo sidabrinį „Liūtą“ už kūrybiškiausią žiniasklaidos panaudojimą įmonės „EMP“ kurtą kampaniją. 2013 m. „Not Perfect | Y&R Vilnius“ laimėjo bronzinį „Liūtą“ lauko reklamos kategorijoje su spaudos darbu Vilniaus knygų festivaliui. Po dvejų metų agentūros „New!“ komanda, Žygimantas Kudirka ir Indrė Marcinonytė, laimėjo sidabrą „Jaunųjų liūtų“ konkurse.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujos „Lidl“ reklamos veidai – parduotuvių darbuotojai

Naujojo „Lidl Lietuva“ įvaizdinio vaizdo klipo epicentre – kone nuo prekybos tinklo atsidarymo Lietuvoje...

Rinkodara
2019.03.25
G. Bandzevičius: nuo 2021 m. atidarysime po „Rimi“ parduotuvę kas mėnesį Premium 11

Giedrius Bandzevičius, „Rimi Lietuvos“ vadovas, interviu VŽ sako, kad iki 2023 m. pabaigos prekybos tinklas...

Prekyba
2019.03.25
„Lietuvos energija“ skelbia 1,5 mln. Eur vertės konkursą

Energetikos įmonių grupė Baltijos šalyse „Lietuvos energija“, ruošdamasi esminių savo strategijos LE 2030...

Rinkodara
2019.03.25
„Microsoft“: didės dirbtinio intelekto reikšmė prekyboje  3

57% apklaustų bendrovių vadovų tikisi, jog dirbtinis intelektas jiems padės pagerinti klientų aptarnavimo ir...

Prekyba
2019.03.25
Vilniaus prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta augo 7%  3

Sostinės prekybos centro CUP nuomininkų apyvarta 2018 m. siekė 28,44 mln. Eur be PVM ir buvo 7% didesnė nei...

Prekyba
2019.03.25
Sėkmingiausias naujas produktas – „Švyturio-Utenos alaus“ kokteilis 2

Lietuvos aludariai susigrąžino sėkmingiausio naujo produkto titulą. 2018 m. jis atiteko „Švyturio-Utenos...

Rinkodara
2019.03.25
Kas vyksta su „Facebook“: „Snapchat‘izacija“ ar naujas verslo modelis 8

Neseniai Markas Zukerbergas, „Facebook“ įkūrėjas savo profilyje publikavo ilgą laišką apie tai, kokia...

Rinkodara
2019.03.24
Patarimai teisininkams: kaip patobulinti internetinį puslapį, kad jis imtų dirbti jums 4

Teisininkai jau įgudo klientų ieškoti demonstruodami savo ekspertiškumą renginiuose ar rengdami publikacijas.

Paslaugos
2019.03.23
Kavos bakas ant ratų – netradicinis sprendimas draudimo kampanijoje 1

Draudimo bendrovė „Gjensidige“ privalomojo transporto priemonių draudimo kampanijai pasirinko netradicinį...

Rinkodara
2019.03.23
Teismas: „MV Group“ gali naudoti ženklą „The Nines“ 2

Koncernui „MG Baltic“ valdoma didžiausia Lietuvoje stipraus alkoholio gamintoja Kauno „MV Group Production“,...

Rinkodara
2019.03.23
Nauji sprendimai į arenas pritraukia daugiau klientų Premium 1

Didžiosios šalies arenos, bandydamos atsiriekti didesnę renginių pyrago dalį, pradeda orientuotis į...

Rinkodara
2019.03.21
Metų rinkodaros vadovo laurai – „Volfui Engelman“ 4

„Metų CMO 2019“ arba Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet keliauja į Manto Matukaičio, „Volfas Engelman“...

Rinkodara
2019.03.21
Efektyviausia metų rinkodaros kampanija – „Tele2 Laisvas internetas“

Konferencijoje „Password 2019“ išrinktos efektyviausios metų rinkodaros kampanijos ir Metų rinkodaros vadovas.

Rinkodara
2019.03.21
„Baltika Lietuva“  vadovė apie naują koncepciją: atsiras trijų segmentų „Monton“  Premium

Pagrindinei „Baltika Lietuva“ bendrovei nusprendus apjungti tris prekių ženklus į vieną, nuo 2020 m.

Prekyba
2019.03.21
P. Kuisys: esminis rinkodaros vadovo įgūdis – ne kūrybiškumas, o finansai ir analitika 7

Prasidėjo rinkodaros efektyvumo konferencija „Password 2019“, čia sektorių lyderiai dalijasi savo sėkmės...

Rinkodara
2019.03.21
„Gera dovana“ skaičiuoja augančius pardavimus 2

2018 m. dovanų platinimo įmonių grupės „Gera dovana“ pardavimai Lietuvoje, Latvijoje ir Lenkijoje augo...

Prekyba
2019.03.20
„Megos“ valdytojos rinkodaros vadovė: didžiausias iššūkis – vienadienius smalsautojus paversti lojaliais

Dovana komandoje yra skirtingi žmonės, kurie gebančiam matuoti efektyvumą vadovui uždeda kūrybinę uogą ant...

Rinkodara
2019.03.20
Europos komisija „Google“ skyrė dar vieną baudą – šį kartą 1,5 mlrd. Eur 1

Europos komisija JAV technologijų gigantei „Google“ skyrė 1,49 mlrd. Eur baudą dėl piknaudžiavimo...

Rinkodara
2019.03.20
„Tiketa“ socialinių tinklų žvaigždes į renginius priims nemokamai 2

Bilietų platinimo bendrovė „Tiketa“ paskelbė pradedanti renginių ambasadorių paiešką. Norintiems dalyvauti...

Rinkodara
2019.03.20
„KG Group“ rinkodaros vadovas: laiku nesureagavai – lentynose esi nereikalingas 3

Greito vartojimo prekių sektoriuje svarbu neprarasti budrumo ir neužmigti, nes konkurencija – didžiulė.

Rinkodara
2019.03.20
Parse Error line 0, character 0
Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau