Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Publikuota: 2018-06-17
Brazilijos rinktinės fanai reaguoja į pralaimėjimą Vokietijai. Marcos Brindicci (Reuters / Scanpix) nuotr.
Brazilijos rinktinės fanai reaguoja į pralaimėjimą Vokietijai. Marcos Brindicci (Reuters / Scanpix) nuotr.

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo čempionate. Tačiau bent jau kai kas jau pradėjo iš to juoktis bei panaudoti rinkodaros tikslais.

„Ar jūs turite drąsos žiūrėti pasaulio futbolo čempionatą per jūsų „7-1“ televizorių?“, - klientų klausia Brazilijos elektronikos parduotuvė „Magazine Luiza SA“.

7-1 – tokiu gėdingu rezultatu pasibaigė 2014-ųjų pasaulio futbolo čempionato pusfinalis tarp Vokietijos ir šeimininkės Brazilijos. Šioje šalyje šis mačas tapo nacionalines tragedija: laikraščiai vadino tai „skerdynėmis“, žiūrėdami į įvykius aikštėje, verkė tiek vaikai, tiek ir suaugusieji, o legendinis futbolininkas Pele sakė niekada nematęs nieko panašaus.

„Magazine Luiza“ šiandien ragina futbolo fanus atsikratyti jų senųjų televizorių – ir visos neigiamos istorijos, kurią jie turi – iškeisti juos į naujus, prašmatnesnius televizorius, ir stebėti kaip sekasi Brazilijos rinktinėje čempionate Brazilijoje, rašo „Bloomberg“.

„Neleisiu nei vienam brazilui žiūrėti rungtynių per jų „7-1” televizorių“, - sako parduotuvių vadovas Frederico Trajano.

Reklaminė kampanija, anot įmonės vadovų, veikia sėkmingai.

„Mes jau pradėjome gerai ir esame užtikrinti“, - sako Fabricio Garcia, „Magazine Luiza“ viceprezidentas

Brazilijos futbolo gerbėjų, žinoma, nestebina tai, ką įmonė ketina daryti su „nelaimę nešančiais“ senaisiais televizoriais – ketinama juos išsiųsti į Argentiną, ilgametę ir principinę Brazilijos futbolo rinktinės varžovę.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 12

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Skvernelis: Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia, bet laiką reikėjo paderinti 10

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama...

Rinkodara
2018.08.07
„Go Vilniaus“ vadovė davė atkirtį „Vilniaus – Europos G taško“ reklamos kritikams 70

Šią savaitę užsienyje startuoja diskusijų mūsų šalyje sukėlusi Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas...

Rinkodara
2018.08.06
„Akropolis“ patentuoja „Imam“ Premium

Prekybos ir pramogų centrus valdanti UAB „Akropolis Group“ Valstybiniame patentų biure pateikė prašymą...

Užsienyje pradedama „Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija 61

Kitą savaitę užsienyje startuos Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje Vilnius bus pristatomas kaip „Europos G...

Rinkodara
2018.08.03
Legendiniai mados namai „Burberry“ keičia logotipą 1

Legendiniai Didžiosios Britanijos mados namai „Burberry“ ryžosi įkvėpti šviežio oro gūsį ir nutarė pakeisti...

Rinkodara
2018.08.03
ES prekių ženklų lyderiai: „Metida“, „Franmax“ ir „Žemaitijos pienas“ Premium

Europos Sąjungos (ES) intelektinės nuosavybės tarnybos statistika rodo, kad advokatų kontora „Žabolienė ir...

Rinkodara
2018.08.03
„TV3Play“ keičia pavadinimą

Jau nuo šios savaitės nemokamo TV turinio platforma „TV3Play“ keičia pavadinimą į „TVPlay“. Taip pat...

Rinkodara
2018.07.31
Šiaulių bankas išsirinko reklamos partnerius

Šiaulių bankas pasirinko reklamos partnerius – sutartis pasirašyta su banko skelbtą kūrybinių paslaugų...

Rinkodara
2018.07.31
Optimizmo šaltinis – didžiųjų klientų konkursų lietus: TOP žiniasklaidos planuotojai Premium 2

Žiniasklaidos planavimo agentūros ruošia ginklus rudeniui ir laukia didžiųjų reklamos užsakovų konkursų.

Rinkodara
2018.07.31
„Tesla“ į prekybą išleido savo banglentes 4

Žymaus JAV verslininko Elono Musko vadovaujama automobilių gamintoja „Tesla“ į prekybą išleido 200 firminių...

„Uniqlo“ Rogeriui Federeriui skirs 300 mln. USD 3

Viena reikšmingiausių komercinių partnerysčių sporte nutrūko, nes sportininkas Rogeris Federeris nutraukė...

Klaipėdos miesto ženklas: po skandalo iniciatyvų netrūksta Premium 4

Po neseniai nuvilnijusio skandalo dėl naujojo Klaipėdos miesto prekės ženklo suburta iniciatyva – pateikti...

Rinkodara
2018.07.30
Ar Jūs irgi ieškote rinkodaros ir komunikacijos vadovo – žmogaus orkestro 18

Neseniai teko išgirsti naują komunikacijos naujadarą – Korporatyvinės rinkodaros projektų komunikacija.

Rinkodara
2018.07.29

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau