„Adidas“ per futbolo čempionatą kalbės savo prekės ženklo ambasadorių lūpomis

Publikuota: 2018-06-12
Ramil Sitdikov („Scanpix“ / „Sputnik“) nuotr.
Ramil Sitdikov („Scanpix“ / „Sputnik“) nuotr.

Sporto prekių gamintoja „Adidas“ po kelių dienų prasidėsiančiam pasaulio futbolo čempionatui pasirinko kitokią rinkodaros strategiją – įtakingiausių prekės ženklo ambasadorių komunikaciją.

Kaip pabrėžia „Adidas“, jos pagrindiniai vartotojai labai dažnai blokuoja reklamą internete, tad ieškoma kitų kelių, kaip, vietoj komunikacijos tradiciniuose skaitmeninės žiniasklaidos kanaluose, iškomunikuoti savo žinutę ir pasiekti vartotojus.

O šiemetinė kampanija, skirta futbolo čempionatui, yra ryškiausias pasikeitusios bendrovės rinkodaros strategijos pavyzdys.

Kampanijos metu, kaip rašo „Digiday.com“, 56 įtakingiausi „Adidas“ ambasadoriai kurs turinį Niujorke, Londone, Šanchajuje, Tokijuje, Paryžiuje ir Los Andžele.

Prie akcijos prisidės ne vien futbolo aistruoliai, bet ir kitų sričių žvaigždės – šio prekės ženklo ambasadoriai, tokie kaip muzikos prodiuseris Pharrellis Williamsas, tenisininkė Caroline Wozniacki ar modelis Karlie Kloss, kurie dalinsis „Adidas“ sukurtu turiniu savo socialinių tinklų kanaluose.

Antrajame „Pasaulio taurės“ kampanijos etape „Adidas“ akcentuos gerbėjų sukurtą turinį.

„Adidas“ atsisakė portalui išsamiau pakomentuoti savo komunikacijos ir rinkodaros strategiją. Bendrovės atstovas spaudai tepridūrė, kad jų komunikacija socialinėje erdvėje bus pritaikyta ir personalizuota, atsižvelgiant į vartotojų interesus ir nuostatas, skirtingų valstybių kultūrinius niuansus.

„Mes kviečiame sportininkus, muzikantus, menininkus ir kūrėjus svarbiausiuose mums miestuose kurti ir formuoti prekės ženklo turinį“, – teigė „Adidas“ atstovas.

Daugelį metų „Adidas“, kaip ir daugelis kitų didžiųjų reklamos užsakovų, planavo savo komunikaciją ir rinkodarą remdamasis parodymų ir slapukų duomenimis, pagal tai formuodamas remarketingo kampanijas. Tačiau dabar šis prekės ženklas savo agentūroms-partnerėms pabrėžė, kad šis požiūris nebekuria ilgalaikio, vertingo santykio su vartotojais, tad verslai turėtų atsisakyti persekioti vartotoją ir remtis lengvai surenkamais duomenimis.

Ne viskas tobula

Tiesa, „Adidas“ šiemetinės futbolo šventės kontekste sužibėjo ne vien šviesiomis spalvomis.

VŽ rašė, kad šį pavasarį kilo nemenka pasipiktinimo banga, kai „Adidas“ Pasaulio futbolo čempionatui pristatė rūbus su sovietų simbolika.

Socialiniuos tinkluose paplito grotažymė #StopAdidas – internautai ragino vieni kitus boikotuoti produkciją, vartotojai dalijosi ketinimais atsisakyti „Adidas“ gaminių.

Šį „Adidas“ žingsnį sukritikavo ir Lietuvos užsienio reikalų ministerija, savo „Twitter“ paskyroje paskelbusi, kad „vis dar pasitaiko sergančių „imperine nostalgija“, tik tai kiek netikėta iš garsiosios „Adidas“.

Šiuo įrašu pasidalijo ir užsienio reikalų ministras Linas Linkevičius, o Nacionalinis Ukrainos atminties institutas paprašė antrinės „Adidas“ bendrovės neplatinti šių drabužių Ukrainoje.

Po kilusio nepasitenkinimo keliuose užsienio portaluose pasirodė straipsniai, kad šie marškinėliai yra išimami iš prekybos. Tačiau jų nebebuvo galima įsigyti tik puslapyje „Adidas.com“, o svetainėse „Adidas.de“ ar „Adidas.co.uk“ šie gaminiai buvo toliau parduodami. Juos galima įsigyti ir dabar.

Pasaulio futbolo čempionatas Rusijoje prasideda birželio 14 d. ir vyks 11-oje skirtingų šalies miestų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geidžiamiausi darbdaviai: kurių įvaizdis geriausias Premium

Šiais laikais kiekvieną mėnesį žinių apie darbdavius Lietuvoje pasirodo dvigubai daugiau nei prieš kelerius...

Vadyba
2018.06.22
Ar galime išmokyti Lietuvą „pitch’inti“? 2

Vienas iš mano profesiniame kelyje pasitaikančių užsiėmimų yra startuolių mokymas „pitch’inti“ – savo...

Technologijos
2018.06.21
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje 1

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau