„Adidas“ per futbolo čempionatą kalbės savo prekės ženklo ambasadorių lūpomis

Publikuota: 2018-06-12
Ramil Sitdikov („Scanpix“ / „Sputnik“) nuotr.
Ramil Sitdikov („Scanpix“ / „Sputnik“) nuotr.

Sporto prekių gamintoja „Adidas“ po kelių dienų prasidėsiančiam pasaulio futbolo čempionatui pasirinko kitokią rinkodaros strategiją – įtakingiausių prekės ženklo ambasadorių komunikaciją.

Kaip pabrėžia „Adidas“, jos pagrindiniai vartotojai labai dažnai blokuoja reklamą internete, tad ieškoma kitų kelių, kaip, vietoj komunikacijos tradiciniuose skaitmeninės žiniasklaidos kanaluose, iškomunikuoti savo žinutę ir pasiekti vartotojus.

O šiemetinė kampanija, skirta futbolo čempionatui, yra ryškiausias pasikeitusios bendrovės rinkodaros strategijos pavyzdys.

Kampanijos metu, kaip rašo „Digiday.com“, 56 įtakingiausi „Adidas“ ambasadoriai kurs turinį Niujorke, Londone, Šanchajuje, Tokijuje, Paryžiuje ir Los Andžele.

Prie akcijos prisidės ne vien futbolo aistruoliai, bet ir kitų sričių žvaigždės – šio prekės ženklo ambasadoriai, tokie kaip muzikos prodiuseris Pharrellis Williamsas, tenisininkė Caroline Wozniacki ar modelis Karlie Kloss, kurie dalinsis „Adidas“ sukurtu turiniu savo socialinių tinklų kanaluose.

Antrajame „Pasaulio taurės“ kampanijos etape „Adidas“ akcentuos gerbėjų sukurtą turinį.

„Adidas“ atsisakė portalui išsamiau pakomentuoti savo komunikacijos ir rinkodaros strategiją. Bendrovės atstovas spaudai tepridūrė, kad jų komunikacija socialinėje erdvėje bus pritaikyta ir personalizuota, atsižvelgiant į vartotojų interesus ir nuostatas, skirtingų valstybių kultūrinius niuansus.

„Mes kviečiame sportininkus, muzikantus, menininkus ir kūrėjus svarbiausiuose mums miestuose kurti ir formuoti prekės ženklo turinį“, – teigė „Adidas“ atstovas.

Daugelį metų „Adidas“, kaip ir daugelis kitų didžiųjų reklamos užsakovų, planavo savo komunikaciją ir rinkodarą remdamasis parodymų ir slapukų duomenimis, pagal tai formuodamas remarketingo kampanijas. Tačiau dabar šis prekės ženklas savo agentūroms-partnerėms pabrėžė, kad šis požiūris nebekuria ilgalaikio, vertingo santykio su vartotojais, tad verslai turėtų atsisakyti persekioti vartotoją ir remtis lengvai surenkamais duomenimis.

Ne viskas tobula

Tiesa, „Adidas“ šiemetinės futbolo šventės kontekste sužibėjo ne vien šviesiomis spalvomis.

VŽ rašė, kad šį pavasarį kilo nemenka pasipiktinimo banga, kai „Adidas“ Pasaulio futbolo čempionatui pristatė rūbus su sovietų simbolika.

Socialiniuos tinkluose paplito grotažymė #StopAdidas – internautai ragino vieni kitus boikotuoti produkciją, vartotojai dalijosi ketinimais atsisakyti „Adidas“ gaminių.

Šį „Adidas“ žingsnį sukritikavo ir Lietuvos užsienio reikalų ministerija, savo „Twitter“ paskyroje paskelbusi, kad „vis dar pasitaiko sergančių „imperine nostalgija“, tik tai kiek netikėta iš garsiosios „Adidas“.

Šiuo įrašu pasidalijo ir užsienio reikalų ministras Linas Linkevičius, o Nacionalinis Ukrainos atminties institutas paprašė antrinės „Adidas“ bendrovės neplatinti šių drabužių Ukrainoje.

Po kilusio nepasitenkinimo keliuose užsienio portaluose pasirodė straipsniai, kad šie marškinėliai yra išimami iš prekybos. Tačiau jų nebebuvo galima įsigyti tik puslapyje „Adidas.com“, o svetainėse „Adidas.de“ ar „Adidas.co.uk“ šie gaminiai buvo toliau parduodami. Juos galima įsigyti ir dabar.

Pasaulio futbolo čempionatas Rusijoje prasideda birželio 14 d. ir vyks 11-oje skirtingų šalies miestų.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Dalis „Facebook“ akcininkų sieks Zuckerbergo atstatydinimo 1

Dalis to paties pavadinimo socialinį tinklą valdančios „Facebook Inc.“ akcininkų trečiadienį pareiškė norą...

Slovėnijoje varžosi „Tele2“ ir „Stumbrui“ daryti reklamos darbai

Tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Drum“, vykstančiame Slovėnijoje, tarp finalininkų pateko 5...

Rinkodara
2018.10.17
„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2018.10.17
NT plėtotojai didina rinkodaros biudžetus – poreikis išsiskirti iš minios neišvengiamas Premium 4

Nekilnojamojo turto plėtotojai didina komunikacijos ir reklamos apimtį, bandydami potencialius klientus...

Rinkodara
2018.10.16
Garbačiauskaitė-Budrienė: situacija yra dviprasmiška 6

Skirtinguose Seimo komitetuose antradienį virė aštrios diskusijos dėl LRT veiklą tyrusios valdančiųjų...

Rinkodara
2018.10.16
„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės...

Rinkodara
2018.10.16
„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko...

Rinkodara
2018.10.15
Kosmetikos platintojui – 1.100 Eur bauda

Bendrovei „Etopas“, prekiavusiai maistą primenčia kosmetika, skirta 1.100 Eur bauda. 

Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis 11

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną...

Rinkodara
2018.10.15
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras 3

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
LVAT: už alkoholio reklamą jachtoje bauda skirta teisėtai 2

Kauno alaus daryklai „Volfas Engelman“ nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės...

Rinkodara
2018.10.14
D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos Premium

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2018.10.12
Siūlomi įstatymų pakeitimai augintų baudas už klaidinančią reklamą

Seime po pateikimo pritarta Prezidentės siūlytiems įstatymų pakeitimams, kuriuos priėmus išaugtų baudos už...

Rinkodara
2018.10.11
Teismas atmetė „Philip Morris“ skundą dėl baudos už tabako reklamą

JAV tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ teisme nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio...

Rinkodara
2018.10.11
Prieštaringai vertinamos LRT komisijos išvados – atidėtos

Seimas šiandien balsavo dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų. Nors buvo...

Rinkodara
2018.10.11
Seimo rankose – kritikuojamos LRT komisijos išvados

Šiandien Seime bus balsuojama dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų.

Rinkodara
2018.10.11
„Beatos virtuvė“ praaugo turėtas ribas: komunikacijos ekspertų vertinimas Premium 7

Kosmetikos gaminiams su „Margarita Eco“ ir „Beatos virtuvės“ jungtiniu prekės ženklu pasiekus parduotuvių...

Rinkodara
2018.10.10
„Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų klaidinimą 1

Vieną didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų valdanti bendrovė „Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų...

Registrų centro duomenys – vėl prieinami žiniasklaidai 12

Vyriausybė trečiadienį priėmė nutarimus, kuriais remiantis nuo šiandien žiniasklaidai vėl neatlygintinai bus...

Rinkodara
2018.10.10
Įkūrė naują socialinių tinklų rinkodaros įmonę 4

Neseniai veiklą pradėjo socialinių tinklų rinkodaros įmonė „Caption“ (MB „Antraštė“).

Rinkodara
2018.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau