Perlenkti rinkodaros lazdos pažadais klientams nereikia

Publikuota: 2018-06-03

Verslas turi sužinoti, kokių problemų patiria vartotojai, ir siūlyti, kaip jas išspręsti. Dalis vartotojų ieško ekologiškų, kuo natūralesnių produktų, į tokius jų poreikius atsako ir verslas, tad įgyja tokias savybes patvirtinančius sertifikatus, atitinkamai pažymi ir reklamuoja produkciją.

Kai kuriems pirkėjams nuorodos į ekologiją ar natūralumą yra kokybės patvirtinimas, kitiems – įrodymas, kad produktas saugus vartoti, tretiems – mada.

Kosmetika taip pat yra ta sritis, kurioje dalis vartotojų gręžiasi į natūralumą – ieško kuo saugesnių produktų, tyrinėja jų sudėtį, bet nori girdėti ir apie puoselėjančias savybes, ir apie greitus problemų sprendimus. Tad kartais pasitaiko pagundų rinkodaros lazdą perlenkti ir pažadėti per daug.

Apie tai pasakoja šiandienos „Gazelės“ viešnia Vaiva Žvirblytė, sukūrusi kietųjų plaukų priežiūros priemonių liniją SOLIDU.

Verslininkė sako, kad užuot dalijusi skambius pažadus vartotojams apie šampūno poveikį, stengiasi juos šviesti, nes vartotojai ir taip linkę suteikti per daug vilčių rinkodarai. Todėl ji aiškina, kad užrašai apie didesnę plaukų apimtį, jų slinkimo stabdymą dažniausiai yra rinkodaros šūkiai, ypač, jei tie šampūnai parduodami įprastame prekybos centre, o ne, pavyzdžiui, vaistinėje.

„SOLIDU kietieji šampūnai kardinaliai nesiskiria nuo skystųjų. Pagrindinė savybė – jie neturi vandens, o sudedamosios dalys panašios į tas, kurios yra naudojamos skystųjų šampūnų gamyboje. Mūsų pasiūlyta alternatyva leidžia atsisakyti plastiko buteliukų, mažiau šiukšlinti, patogiai keliauti, bet dėl to neaukoti kasdienių savo įpročių“, – sako p. Žvirblytė, kuriuos sukurtų šampūnų galima įsigyti ir be popierinės pakuotės.

Tačiau SOLIDU nesiekia akcentuoti ir kito išskirtinumo, galinčio patraukti klientus, – natūralumo ar ekologiškumo.

Ponia Žvirblytė sako, kad, jeigu renkantis medžiagas, pavyzdžiui, bijūnų miltelius, dilgėles ar aliejus, Europos tiekėjai pasiūlo įsigyti jas organiškas ar ekologiškas, tokias gamyboje ir naudos, bet savo produkto kaip ekologiško pristatyti nesiekia.

„Man kliūva natūralumo rinkodara, nes nėra įstatymu apibrėžta, kas yra tas natūralumas, ką jis reiškia. Tarkime, visiškai natūralus būtų augalų ir aliejų mišinys, tačiau jis neišplaus plaukų, nes aliejus nėra plaunanti medžiaga. Nežinoma, kas yra tas natūralumas, bet mokama už tai, kas parašyta, tad manau, kad dažnai tuo naudojamasi, – sako SOLIDU šampūnų autorė. – Mūsų ekologijos kryptis – kad mūsų produkcija neterštų gamtos, paliktų kuo mažesnį pėdsaką, naudotų saugias žmogui ir švelnias odai medžiagas, bet šampūnai turėtų tokį poveikį, kokio norime.“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Dalis „Facebook“ akcininkų sieks Zuckerbergo atstatydinimo

Dalis to paties pavadinimo socialinį tinklą valdančios „Facebook Inc.“ akcininkų trečiadienį pareiškė norą...

Slovėnijoje varžosi „Tele2“ ir „Stumbrui“ daryti reklamos darbai

Tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Drum“, vykstančiame Slovėnijoje, tarp finalininkų pateko 5...

Rinkodara
2018.10.17
„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2018.10.17
NT plėtotojai didina rinkodaros biudžetus – poreikis išsiskirti iš minios neišvengiamas Premium 4

Nekilnojamojo turto plėtotojai didina komunikacijos ir reklamos apimtį, bandydami potencialius klientus...

Rinkodara
2018.10.16
Garbačiauskaitė-Budrienė: situacija yra dviprasmiška 6

Skirtinguose Seimo komitetuose antradienį virė aštrios diskusijos dėl LRT veiklą tyrusios valdančiųjų...

Rinkodara
2018.10.16
„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės...

Rinkodara
2018.10.16
„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko...

Rinkodara
2018.10.15
Kosmetikos platintojui – 1.100 Eur bauda

Bendrovei „Etopas“, prekiavusiai maistą primenčia kosmetika, skirta 1.100 Eur bauda. 

Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis 11

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną...

Rinkodara
2018.10.15
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras 3

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
LVAT: už alkoholio reklamą jachtoje bauda skirta teisėtai 2

Kauno alaus daryklai „Volfas Engelman“ nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės...

Rinkodara
2018.10.14
D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos Premium

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2018.10.12
Siūlomi įstatymų pakeitimai augintų baudas už klaidinančią reklamą

Seime po pateikimo pritarta Prezidentės siūlytiems įstatymų pakeitimams, kuriuos priėmus išaugtų baudos už...

Rinkodara
2018.10.11
Teismas atmetė „Philip Morris“ skundą dėl baudos už tabako reklamą

JAV tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ teisme nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio...

Rinkodara
2018.10.11
Prieštaringai vertinamos LRT komisijos išvados – atidėtos

Seimas šiandien balsavo dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų. Nors buvo...

Rinkodara
2018.10.11
Seimo rankose – kritikuojamos LRT komisijos išvados

Šiandien Seime bus balsuojama dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų.

Rinkodara
2018.10.11
„Beatos virtuvė“ praaugo turėtas ribas: komunikacijos ekspertų vertinimas Premium 7

Kosmetikos gaminiams su „Margarita Eco“ ir „Beatos virtuvės“ jungtiniu prekės ženklu pasiekus parduotuvių...

Rinkodara
2018.10.10
„Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų klaidinimą 1

Vieną didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų valdanti bendrovė „Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų...

Registrų centro duomenys – vėl prieinami žiniasklaidai 12

Vyriausybė trečiadienį priėmė nutarimus, kuriais remiantis nuo šiandien žiniasklaidai vėl neatlygintinai bus...

Rinkodara
2018.10.10
Įkūrė naują socialinių tinklų rinkodaros įmonę 4

Neseniai veiklą pradėjo socialinių tinklų rinkodaros įmonė „Caption“ (MB „Antraštė“).

Rinkodara
2018.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau