Perlenkti rinkodaros lazdos pažadais klientams nereikia

Publikuota: 2018-06-03

Verslas turi sužinoti, kokių problemų patiria vartotojai, ir siūlyti, kaip jas išspręsti. Dalis vartotojų ieško ekologiškų, kuo natūralesnių produktų, į tokius jų poreikius atsako ir verslas, tad įgyja tokias savybes patvirtinančius sertifikatus, atitinkamai pažymi ir reklamuoja produkciją.

Kai kuriems pirkėjams nuorodos į ekologiją ar natūralumą yra kokybės patvirtinimas, kitiems – įrodymas, kad produktas saugus vartoti, tretiems – mada.

Kosmetika taip pat yra ta sritis, kurioje dalis vartotojų gręžiasi į natūralumą – ieško kuo saugesnių produktų, tyrinėja jų sudėtį, bet nori girdėti ir apie puoselėjančias savybes, ir apie greitus problemų sprendimus. Tad kartais pasitaiko pagundų rinkodaros lazdą perlenkti ir pažadėti per daug.

Apie tai pasakoja šiandienos „Gazelės“ viešnia Vaiva Žvirblytė, sukūrusi kietųjų plaukų priežiūros priemonių liniją SOLIDU.

Verslininkė sako, kad užuot dalijusi skambius pažadus vartotojams apie šampūno poveikį, stengiasi juos šviesti, nes vartotojai ir taip linkę suteikti per daug vilčių rinkodarai. Todėl ji aiškina, kad užrašai apie didesnę plaukų apimtį, jų slinkimo stabdymą dažniausiai yra rinkodaros šūkiai, ypač, jei tie šampūnai parduodami įprastame prekybos centre, o ne, pavyzdžiui, vaistinėje.

„SOLIDU kietieji šampūnai kardinaliai nesiskiria nuo skystųjų. Pagrindinė savybė – jie neturi vandens, o sudedamosios dalys panašios į tas, kurios yra naudojamos skystųjų šampūnų gamyboje. Mūsų pasiūlyta alternatyva leidžia atsisakyti plastiko buteliukų, mažiau šiukšlinti, patogiai keliauti, bet dėl to neaukoti kasdienių savo įpročių“, – sako p. Žvirblytė, kuriuos sukurtų šampūnų galima įsigyti ir be popierinės pakuotės.

Tačiau SOLIDU nesiekia akcentuoti ir kito išskirtinumo, galinčio patraukti klientus, – natūralumo ar ekologiškumo.

Ponia Žvirblytė sako, kad, jeigu renkantis medžiagas, pavyzdžiui, bijūnų miltelius, dilgėles ar aliejus, Europos tiekėjai pasiūlo įsigyti jas organiškas ar ekologiškas, tokias gamyboje ir naudos, bet savo produkto kaip ekologiško pristatyti nesiekia.

„Man kliūva natūralumo rinkodara, nes nėra įstatymu apibrėžta, kas yra tas natūralumas, ką jis reiškia. Tarkime, visiškai natūralus būtų augalų ir aliejų mišinys, tačiau jis neišplaus plaukų, nes aliejus nėra plaunanti medžiaga. Nežinoma, kas yra tas natūralumas, bet mokama už tai, kas parašyta, tad manau, kad dažnai tuo naudojamasi, – sako SOLIDU šampūnų autorė. – Mūsų ekologijos kryptis – kad mūsų produkcija neterštų gamtos, paliktų kuo mažesnį pėdsaką, naudotų saugias žmogui ir švelnias odai medžiagas, bet šampūnai turėtų tokį poveikį, kokio norime.“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
05:45
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
05:45
Unikalų dizaino gaminį antram gyvenimui prikėlė po 5 metų Premium

Ne visada tik sukurtas gaminys sulaukia savo šlovės valandos arba bent pradžioje garantuoja nuoseklų augimą.

Rinkodara
05:45
Trečdalis vartotojų atsiliepimų internete – galimai klaidinantys

Teigiami vartotojų atsiliepimai, skelbiami įmonių svetainėse, gali paskatinti pirkėjus įsigyti prekes ar...

Rinkodara
2018.12.10
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
2018.12.10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
2018.12.10
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
2018.12.10
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
V. Jokužytė: spausdintas žodis ir vaizdas gyvuos dar ilgai Rėmėjo turinys 5

Modernėjant technologijoms, atsiranda nuomonių, kad spausdintines knygas keičia elektroninės, taigi ateis...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Nuo sausio keisis prekių ženklų registravimo mokesčiai ir tvarka

Nuo kitų metų registruoti prekės ženklus kainuos brangiau, kai kuriuos registruoti bus paprasčiau.

Verslo aplinka
2018.12.04
Seimas leido atskaityti PVM ir neturint pirmojo sąskaitos egzemplioriaus

Seimas taip pat palengvino PVM atskaitą nuo reprezentacinių išlaidų bei pakeitė dovanų kuponų ir lojalumo...

Finansai
2018.12.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau