Perlenkti rinkodaros lazdos pažadais klientams nereikia

Publikuota: 2018-06-03

Verslas turi sužinoti, kokių problemų patiria vartotojai, ir siūlyti, kaip jas išspręsti. Dalis vartotojų ieško ekologiškų, kuo natūralesnių produktų, į tokius jų poreikius atsako ir verslas, tad įgyja tokias savybes patvirtinančius sertifikatus, atitinkamai pažymi ir reklamuoja produkciją.

Kai kuriems pirkėjams nuorodos į ekologiją ar natūralumą yra kokybės patvirtinimas, kitiems – įrodymas, kad produktas saugus vartoti, tretiems – mada.

Kosmetika taip pat yra ta sritis, kurioje dalis vartotojų gręžiasi į natūralumą – ieško kuo saugesnių produktų, tyrinėja jų sudėtį, bet nori girdėti ir apie puoselėjančias savybes, ir apie greitus problemų sprendimus. Tad kartais pasitaiko pagundų rinkodaros lazdą perlenkti ir pažadėti per daug.

Apie tai pasakoja šiandienos „Gazelės“ viešnia Vaiva Žvirblytė, sukūrusi kietųjų plaukų priežiūros priemonių liniją SOLIDU.

Verslininkė sako, kad užuot dalijusi skambius pažadus vartotojams apie šampūno poveikį, stengiasi juos šviesti, nes vartotojai ir taip linkę suteikti per daug vilčių rinkodarai. Todėl ji aiškina, kad užrašai apie didesnę plaukų apimtį, jų slinkimo stabdymą dažniausiai yra rinkodaros šūkiai, ypač, jei tie šampūnai parduodami įprastame prekybos centre, o ne, pavyzdžiui, vaistinėje.

„SOLIDU kietieji šampūnai kardinaliai nesiskiria nuo skystųjų. Pagrindinė savybė – jie neturi vandens, o sudedamosios dalys panašios į tas, kurios yra naudojamos skystųjų šampūnų gamyboje. Mūsų pasiūlyta alternatyva leidžia atsisakyti plastiko buteliukų, mažiau šiukšlinti, patogiai keliauti, bet dėl to neaukoti kasdienių savo įpročių“, – sako p. Žvirblytė, kuriuos sukurtų šampūnų galima įsigyti ir be popierinės pakuotės.

Tačiau SOLIDU nesiekia akcentuoti ir kito išskirtinumo, galinčio patraukti klientus, – natūralumo ar ekologiškumo.

Ponia Žvirblytė sako, kad, jeigu renkantis medžiagas, pavyzdžiui, bijūnų miltelius, dilgėles ar aliejus, Europos tiekėjai pasiūlo įsigyti jas organiškas ar ekologiškas, tokias gamyboje ir naudos, bet savo produkto kaip ekologiško pristatyti nesiekia.

„Man kliūva natūralumo rinkodara, nes nėra įstatymu apibrėžta, kas yra tas natūralumas, ką jis reiškia. Tarkime, visiškai natūralus būtų augalų ir aliejų mišinys, tačiau jis neišplaus plaukų, nes aliejus nėra plaunanti medžiaga. Nežinoma, kas yra tas natūralumas, bet mokama už tai, kas parašyta, tad manau, kad dažnai tuo naudojamasi, – sako SOLIDU šampūnų autorė. – Mūsų ekologijos kryptis – kad mūsų produkcija neterštų gamtos, paliktų kuo mažesnį pėdsaką, naudotų saugias žmogui ir švelnias odai medžiagas, bet šampūnai turėtų tokį poveikį, kokio norime.“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Taikiu bendradarbiavimu baigėsi ginčas tarp „Laimos“ ir „Kata Kiosk“

Saldumynų gamintoja „Orkla Confectionery & Snacks Latvija“, valdanti prekės ženklą „Laima“, taikiai išsprendė...

Rinkodara
2018.08.19
Vietovės įvaizdžio kūrimas be bendruomenės indėlio – tik rinkodaros veiksmas 1

Miesto ar gyvenvietės įvaizdis šiuolaikiniame pasaulyje yra svarbus daugeliu aspektų – siekiant pritraukti...

Rinkodara
2018.08.18
„Douglas“ keičia logotipą 1

Nuo 2018 m. pradžios visoje Europoje „Douglas“ tinklas atnaujina savo logotipą. Investicijos į atnaujinimą...

„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 6

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
Nuo rudens startuoja naujas „Laisvės TV“ ir Jakilaičio projektas 7

Nuo rudens sezono LRT nelikus žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedamos laidos „Dėmesio centre“, ji paskutinę...

Rinkodara
2018.08.17
Iš krepšinio pasitraukęs „Lietuvos rytas“ sporto veiklai nori prekės ženklo RYTAS 9

Žiniasklaidos grupę valdanti UAB „Lietuvos rytas“ Valstybiniame patentų biure pateikė paraišką registruoti...

Rinkodara
2018.08.17
„Telia“ atnaujina „Ežį“, jau investavo apie milijoną 16

Nepaisant jau kelerius metus trunkančios ir gana stabilios išankstinio mokėjimo klientų migracijos į...

Jakilaičio vedamas laidas transliuos ir LNK grupės kanalai 23

Nuo rugpjūčio 27 d. „Delfi TV“ eteryje startuoja žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedama laida „DELFI dėmesio...

Rinkodara
2018.08.16
Karas tarp žiniasklaidos ir JAV prezidento nerimsta 5

Bemaž 200 JAV laikraščių šios dienos vedamuosiuose reiškia solidarų nepasitenkinimą dėl prezidento Donaldo...

Rinkodara
2018.08.16
„Prienų“ era po Ballų: dėkoja savivaldybei, bet laukia „Vytauto“ 2

Ballų šeimynėlės ženklu pažymėtas praėjęs sezonas Prienų krepšinio klubui buvo tragiškas sporto požiūriu, bet...

Laisvalaikis
2018.08.15
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 14

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Skvernelis: Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia, bet laiką reikėjo paderinti 10

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama...

Rinkodara
2018.08.07
„Go Vilniaus“ vadovė davė atkirtį „Vilniaus – Europos G taško“ reklamos kritikams 70

Šią savaitę užsienyje startuoja diskusijų mūsų šalyje sukėlusi Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas...

Rinkodara
2018.08.06
„Akropolis“ patentuoja „Imam“ Premium

Prekybos ir pramogų centrus valdanti UAB „Akropolis Group“ Valstybiniame patentų biure pateikė prašymą...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau