Perlenkti rinkodaros lazdos pažadais klientams nereikia

Publikuota: 2018-06-03

Verslas turi sužinoti, kokių problemų patiria vartotojai, ir siūlyti, kaip jas išspręsti. Dalis vartotojų ieško ekologiškų, kuo natūralesnių produktų, į tokius jų poreikius atsako ir verslas, tad įgyja tokias savybes patvirtinančius sertifikatus, atitinkamai pažymi ir reklamuoja produkciją.

Kai kuriems pirkėjams nuorodos į ekologiją ar natūralumą yra kokybės patvirtinimas, kitiems – įrodymas, kad produktas saugus vartoti, tretiems – mada.

Kosmetika taip pat yra ta sritis, kurioje dalis vartotojų gręžiasi į natūralumą – ieško kuo saugesnių produktų, tyrinėja jų sudėtį, bet nori girdėti ir apie puoselėjančias savybes, ir apie greitus problemų sprendimus. Tad kartais pasitaiko pagundų rinkodaros lazdą perlenkti ir pažadėti per daug.

Apie tai pasakoja šiandienos „Gazelės“ viešnia Vaiva Žvirblytė, sukūrusi kietųjų plaukų priežiūros priemonių liniją SOLIDU.

Verslininkė sako, kad užuot dalijusi skambius pažadus vartotojams apie šampūno poveikį, stengiasi juos šviesti, nes vartotojai ir taip linkę suteikti per daug vilčių rinkodarai. Todėl ji aiškina, kad užrašai apie didesnę plaukų apimtį, jų slinkimo stabdymą dažniausiai yra rinkodaros šūkiai, ypač, jei tie šampūnai parduodami įprastame prekybos centre, o ne, pavyzdžiui, vaistinėje.

„SOLIDU kietieji šampūnai kardinaliai nesiskiria nuo skystųjų. Pagrindinė savybė – jie neturi vandens, o sudedamosios dalys panašios į tas, kurios yra naudojamos skystųjų šampūnų gamyboje. Mūsų pasiūlyta alternatyva leidžia atsisakyti plastiko buteliukų, mažiau šiukšlinti, patogiai keliauti, bet dėl to neaukoti kasdienių savo įpročių“, – sako p. Žvirblytė, kuriuos sukurtų šampūnų galima įsigyti ir be popierinės pakuotės.

Tačiau SOLIDU nesiekia akcentuoti ir kito išskirtinumo, galinčio patraukti klientus, – natūralumo ar ekologiškumo.

Ponia Žvirblytė sako, kad, jeigu renkantis medžiagas, pavyzdžiui, bijūnų miltelius, dilgėles ar aliejus, Europos tiekėjai pasiūlo įsigyti jas organiškas ar ekologiškas, tokias gamyboje ir naudos, bet savo produkto kaip ekologiško pristatyti nesiekia.

„Man kliūva natūralumo rinkodara, nes nėra įstatymu apibrėžta, kas yra tas natūralumas, ką jis reiškia. Tarkime, visiškai natūralus būtų augalų ir aliejų mišinys, tačiau jis neišplaus plaukų, nes aliejus nėra plaunanti medžiaga. Nežinoma, kas yra tas natūralumas, bet mokama už tai, kas parašyta, tad manau, kad dažnai tuo naudojamasi, – sako SOLIDU šampūnų autorė. – Mūsų ekologijos kryptis – kad mūsų produkcija neterštų gamtos, paliktų kuo mažesnį pėdsaką, naudotų saugias žmogui ir švelnias odai medžiagas, bet šampūnai turėtų tokį poveikį, kokio norime.“

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kas lemia vartotojo pasirinkimą prie parduotuvių lentynos

Nors vartotojai teigia, kad jiems svarbu didelis pasirinkimas, skonis, kokybė ir pakuotė, vis tik didžiausią...

Rinkodara
2018.06.24
Geidžiamiausi darbdaviai: kurių įvaizdis geriausias Premium

Šiais laikais kiekvieną mėnesį žinių apie darbdavius Lietuvoje pasirodo dvigubai daugiau nei prieš kelerius...

Vadyba
2018.06.22
Ar galime išmokyti Lietuvą „pitch’inti“? 2

Vienas iš mano profesiniame kelyje pasitaikančių užsiėmimų yra startuolių mokymas „pitch’inti“ – savo...

Technologijos
2018.06.21
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje 1

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau