Naujienlaiškių – mažiau, bet jie veiksmingesni

Publikuota: 2018-06-03
Olga Belova, SBA koncerno strateginės rinkodaros direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Olga Belova, SBA koncerno strateginės rinkodaros direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Su gegužės pabaigoje įsigaliojusiu Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR), vartotojai gali džiaugtis gerokai mažesniu atkeliaujančių e. laiškų skaičiumi, o verslai – bendrauti tik su tais klientais, kuriems jų informacija yra aktuali.

Olga Belova, SBA įmonių grupės strateginės rinkodaros direktorė, pabrėžia, kad neseniai įsigaliojęs BDAR visiems verslams buvo gera proga atsinaujinti, išsivalyti vartotojų duomenų bazes.

„Vien faktas, kad laiškus išsiųsi labai didelei vartotojų bazei, sėkmės neatneš, tai beprasmis veiksmas. Geriau bendrauti su tais vartotojais, kuriems prekės ženklo informacija yra svarbi, aktuali, siųsti laiškus gyviems žmonėms, kurie labiau tikėtina sureaguos į pasiūlymą. Kita vertus, BDAR išgrynins ir naujienlaiškių siuntėjus, „spameriai“ nebediskredituos šio rinkodaros būdo“, – įsitikinusi p. Belova.

Naujienlaiškis ir SMS žinutės yra pagrindinės priemonės, kurias SBA įmonių grupės valdomos mažmeninės prekybos bendrovės taiko tiesioginės rinkodaros tikslais.

„Tai yra labai svarbus tekstilės prekės ženklų „Utenos“ ir „About“ bei „Berry baldų“ komunikacijos kanalas, todėl natūralu, kad stengiamės išsaugoti turimų duomenų bazių apimtį. Pasiūlę 30% nuolaidą bandėme paskatinti sureaguoti į naujienlaiškį ir taip susipažinti su klientams aktualia informacija“, – kalba p. Belova.

Ji neslepia, kad visgi aktyvumas pildant BDAR reikalingą informaciją buvo ganėtinai mažas – pasiūlymu pasinaudojo apie 12% gavėjų.

„Bet tai ir nestebina – nemažai žmonių į tiesiogines rinkodaros priemones žiūri skeptiškai. Kita vertus, ir nesitikėjome labai didelio aktyvumo, tokią statistiką skaičiuoja daugelis verslų“, – teigia p. Belova.

Ilma Nausėdaitė, naujienlaiškių siuntimo platformos „MailerLite“ rinkodaros vadovė, antrina, kad išsiuntus tokius laiškus, vidutiniškai iki 20% gavėjų patvirtina sutikimą.

„Tai gali pasirodyti nedaug, tačiau visgi šis skaičius aukštesnis nei paprastų naujienlaiškių paspaudimai, kurių vidurkis tesiekia apie 10%“, – skaičiuoja p. Nausėdaitė.

Keli tipai

Žvelgiant į padėtį rinkoje, išsiskyrė kelios siunčiamų naujienlaiškių kategorijos: vieni, artėjant BDAR, bandė gauti sutikimą aiškiai pateikdami pasirinkimą „Sutikti“ ir „Ne“.

Kiti sakė, kad ir toliau siųs, nebent sulauks atsisakymo, motyvuodami anksčiau turimais sutikimais, treti, taip pat jau turėdami sutikimus, tiesiog informavo apie duomenų ir privatumo politikos pokyčius.

„Iš tiesų geri yra visi šie atvejai, nes sutikimą galima pagrįsti ir teisėtu interesu, pavyzdžiui, jei gavėjas yra įmonės klientas. Svarbiausias momentas, kaip bus elgiamasi po gegužės 25 d., – ar laiškai bus siunčiami tik tiems, kurių sutikimą bus galima pagrįsti“, – pabrėžia Miglė Petkevičienė, advokatų kontoros „Ellex Valiunas“ asocijuotoji teisininkė.

Plačiau apie „Noriunoriunoriu.lt“, „Pigu.lt“, prekybininkų praktiką ir „TransferGo“ klaidas skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Geidžiamiausi darbdaviai: kurių įvaizdis geriausias Premium

Šiais laikais kiekvieną mėnesį žinių apie darbdavius Lietuvoje pasirodo dvigubai daugiau nei prieš kelerius...

Vadyba
2018.06.22
Ar galime išmokyti Lietuvą „pitch’inti“? 2

Vienas iš mano profesiniame kelyje pasitaikančių užsiėmimų yra startuolių mokymas „pitch’inti“ – savo...

Technologijos
2018.06.21
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje 1

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau