Naujienlaiškių – mažiau, bet jie veiksmingesni

Publikuota: 2018-06-03
Olga Belova, SBA koncerno strateginės rinkodaros direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Olga Belova, SBA koncerno strateginės rinkodaros direktorė. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Su gegužės pabaigoje įsigaliojusiu Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR), vartotojai gali džiaugtis gerokai mažesniu atkeliaujančių e. laiškų skaičiumi, o verslai – bendrauti tik su tais klientais, kuriems jų informacija yra aktuali.

Olga Belova, SBA įmonių grupės strateginės rinkodaros direktorė, pabrėžia, kad neseniai įsigaliojęs BDAR visiems verslams buvo gera proga atsinaujinti, išsivalyti vartotojų duomenų bazes.

„Vien faktas, kad laiškus išsiųsi labai didelei vartotojų bazei, sėkmės neatneš, tai beprasmis veiksmas. Geriau bendrauti su tais vartotojais, kuriems prekės ženklo informacija yra svarbi, aktuali, siųsti laiškus gyviems žmonėms, kurie labiau tikėtina sureaguos į pasiūlymą. Kita vertus, BDAR išgrynins ir naujienlaiškių siuntėjus, „spameriai“ nebediskredituos šio rinkodaros būdo“, – įsitikinusi p. Belova.

Naujienlaiškis ir SMS žinutės yra pagrindinės priemonės, kurias SBA įmonių grupės valdomos mažmeninės prekybos bendrovės taiko tiesioginės rinkodaros tikslais.

„Tai yra labai svarbus tekstilės prekės ženklų „Utenos“ ir „About“ bei „Berry baldų“ komunikacijos kanalas, todėl natūralu, kad stengiamės išsaugoti turimų duomenų bazių apimtį. Pasiūlę 30% nuolaidą bandėme paskatinti sureaguoti į naujienlaiškį ir taip susipažinti su klientams aktualia informacija“, – kalba p. Belova.

Ji neslepia, kad visgi aktyvumas pildant BDAR reikalingą informaciją buvo ganėtinai mažas – pasiūlymu pasinaudojo apie 12% gavėjų.

„Bet tai ir nestebina – nemažai žmonių į tiesiogines rinkodaros priemones žiūri skeptiškai. Kita vertus, ir nesitikėjome labai didelio aktyvumo, tokią statistiką skaičiuoja daugelis verslų“, – teigia p. Belova.

Ilma Nausėdaitė, naujienlaiškių siuntimo platformos „MailerLite“ rinkodaros vadovė, antrina, kad išsiuntus tokius laiškus, vidutiniškai iki 20% gavėjų patvirtina sutikimą.

„Tai gali pasirodyti nedaug, tačiau visgi šis skaičius aukštesnis nei paprastų naujienlaiškių paspaudimai, kurių vidurkis tesiekia apie 10%“, – skaičiuoja p. Nausėdaitė.

Keli tipai

Žvelgiant į padėtį rinkoje, išsiskyrė kelios siunčiamų naujienlaiškių kategorijos: vieni, artėjant BDAR, bandė gauti sutikimą aiškiai pateikdami pasirinkimą „Sutikti“ ir „Ne“.

Kiti sakė, kad ir toliau siųs, nebent sulauks atsisakymo, motyvuodami anksčiau turimais sutikimais, treti, taip pat jau turėdami sutikimus, tiesiog informavo apie duomenų ir privatumo politikos pokyčius.

„Iš tiesų geri yra visi šie atvejai, nes sutikimą galima pagrįsti ir teisėtu interesu, pavyzdžiui, jei gavėjas yra įmonės klientas. Svarbiausias momentas, kaip bus elgiamasi po gegužės 25 d., – ar laiškai bus siunčiami tik tiems, kurių sutikimą bus galima pagrįsti“, – pabrėžia Miglė Petkevičienė, advokatų kontoros „Ellex Valiunas“ asocijuotoji teisininkė.

Plačiau apie „Noriunoriunoriu.lt“, „Pigu.lt“, prekybininkų praktiką ir „TransferGo“ klaidas skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
12:49
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 9

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
06:00
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 3

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 1

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13
„Viaplay“ naujas vardas – „TVPlay Premium“ 2

Mokamų vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ pakeitė pavadinimą į „TVPlay Premium“.

Rinkodara
2018.09.13
Restoranų tinklas „Forto dvaras“ keičia pavadinimą 2

Lietuviškų patiekalų restoranai „Forto dvaras“ pakeitė pavadinimą ir tapo „Etno dvaru“. Kartu buvo...

Rinkodara
2018.09.13
Prekybos centrų lyderiai: plotai auga, prekės ženklų portfeliai pučiasi Premium

Geriausius prekybinius plotus didžiuosiuose Vilniaus prekybos centruose valdo strateginiai nuomininkai, be...

Lietuvių startuolis susikirto su vokiečių draudimo ir finansų milžine Premium 1

Lietuvos finansinių technologijų startuolis „ORCA Alliance“ įsivėlė į teisinį ginčą dėl prekės ženklo su...

Rinkos
2018.09.12
Jungtinės Karalystės lietuviams – žurnalas „Žmonės UK“ 3

Žurnalas „Žmonės“ plečiasi į Jungtinę Karalystę – šį ketvirtadienį čia gyvenančius lietuvius pasieks pirmasis...

Rinkodara
2018.09.12
Pirmoji kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ 6

Šiandien Europos parlamente pritarta didžiulio susipriešinimo iš abiejų barikadų pusių sulaukusiai naujajai...

Rinkodara
2018.09.12
Nuo šiol informacija apie lošimus – su įspėjamuoju užrašu 1

Lietuvos lošimų verslo asociacijos nariai pasirašė susitarimą, pagal kurį nuo šio mėnesio pradės įgyvendinti...

Rinkodara
2018.09.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau