Neužbaigti veiksmai geriau išlieka atmintyje

Publikuota: 2018-05-28
Marius Kalanta, socialinių mokslų daktaras, KOG instituto kursų „Rinkodaros komunikacija iš vartotojo perspektyvos“ lektorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Marius Kalanta, socialinių mokslų daktaras, KOG instituto kursų „Rinkodaros komunikacija iš vartotojo perspektyvos“ lektorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nepabaigti veiksmai ilgiau išlieka vartotojų atmintyje. Tai galioja ne tik kasdieniniame gyvenime, bet ir reklamoje.

Šiuo principu Marius Kalanta, socialinių mokslų daktaras, KOG instituto kursų „Rinkodaros komunikacija iš vartotojo perspektyvos“ lektorius, aiškina ir aukštas „Tele2“ reklamų pozicijas tyrimuose.

VŽ ne kartą rašė, kad periodiškai atliekamuose „Synopticom Ad Research“ reklamų tyrimuose šio telekomunikacijų prekės ženklo klipai labai dažniau rikiuojasi labiausiai įsiminusių ir patikusių reklamų dešimtukuose. Pavyzdžiui, paskutinis tyrimas rodo, kad dvi labiausiai įsiminusios reklamos priklauso „Tele2“, didžiausiai reklamos užsakovei Lietuvoje.

„Žinoma, reklamos biudžetai taip pat savo rolę atlieka, tačiau tokį šių reklamų-serialų populiarumą galima aiškinti ir Zeigarniko efektu paremta teorija, kad vartotojams labiau patinka nebaigti dalykai. Tokie veiksmai geriau išlieka atmintyje, vartotojams lengviau prisiminti nebaigtą veiksmą. Tai paaiškina ir kino serialų populiarumą, žmonės laukia kitos serijos, daugiau apgalvoja pamatytą vaizdą. Neužbaigtus darbus taip pat labiau prisimename“, – tvirtina p. Kalanta.

Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas, per neseniai praūžusią „Password“ konferenciją gavęs „Metų CMO 2018“ – Metų rinkodaros vadovo titulą, komunikacijos sėkmę grindžia nuoseklia, ilgalaike linija.

„Tai mantra, pamoka, kurią išmokau dar karjeros pradžioje. Komunikacija turi būti tęstinė, nuosekli ir ilgalaikė. Tuo tikiu aklai. Prieš bemaž 12 m. pradėjome „Pildyk“ prekės ženklo „Draugų“ serialą, neseniai ilgametį „Ir turtuoliai taupo“ pakeitėme į „La Familia“, ir esame turbūt vieninteliai rinkoje, turintys tą pačią komunikacijos liniją tiek daug metų. Tai pasiteisina, nes mūsų reklamas vartotojai lengvai atpažįsta, o tai svarbus aspektas“, – įsitikinęs p. Savickas.

Plačiau apie pokyčius, strateginius sprendimus ir „Tele2“ partnerystes rinkodaroje skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 14

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 14

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 7

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 3

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14
3 iliuzijos, kurios klaidina darbuotojų ieškantį verslą 17

Konkurencinę kovą norinčios laimėti bendrovės nekalba apie darbuotojų pritraukimą, jos galvoja, kaip...

Rinkodara
2019.01.13
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Vienos „Hermes“ batų poros istorija Lietuvoje: ir dovana negali būti klastotė Premium

Bylose dėl prekių klastočių žmonės neretai imasi įvairios gynybinės taktikos taip bandydami išvengti prekių...

Rinkodara
2019.01.11
„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 9

Prekybos tinklas „Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo integruotos komunikacijos...

Rinkodara
2019.01.10
EBU ragina valdančiuosius neskubėti ir užtikrinti LRT nepriklausomumą 1

Seime rengiantis svarstyti LRT įstatymo pataisas, Europos transliuotojų sąjunga (EBU) paragino Lietuvos...

Rinkodara
2019.01.09
Vyriausybės kancleris bus atsakingas už Lietuvos DNR 11

Vyriausybė sudarė specialią komisiją – Lietuvos įvaizdžio strateginę tarybą, kuri svarstys strateginius...

Verslo aplinka
2019.01.09
„Kempinski“ viešbutis Vilniuje – su nauju vardu 5

„Grand Hotel Kempinski Vilnius“ – taip nuo šiol vadinsis Vilniuje įsikūręs penkių žvaigždučių viešbutis...

Rinkodara
2019.01.09
Dukart daugiau investavo „Bitė“, „Eurovaistinė“ ir Lietuvos draudimas 3

Bendros reklamos apimtys, lyginant 2018 ir 2017 m. vienuolika mėnesių, Lietuvoje augo 14,2%. Didžiausių...

Rinkodara
2019.01.08
„Walmart“ investicijų pliūpsnis – į maistomatus

Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) prekybos milžinė „Walmart“ paleido kelias akį traukiančias reklamas,...

Kalėdinį reklamos mūšį laimėjo „Maxima“ Premium 3

Per tik ką praūžusias šventes televizijos sulaukė bemaž ketvirtadaliu daugiau reklamos tiek skaičiuojant...

Rinkodara
2019.01.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau