Neužbaigti veiksmai geriau išlieka atmintyje

Publikuota: 2018-05-28
Marius Kalanta, socialinių mokslų daktaras, KOG instituto kursų „Rinkodaros komunikacija iš vartotojo perspektyvos“ lektorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Marius Kalanta, socialinių mokslų daktaras, KOG instituto kursų „Rinkodaros komunikacija iš vartotojo perspektyvos“ lektorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nepabaigti veiksmai ilgiau išlieka vartotojų atmintyje. Tai galioja ne tik kasdieniniame gyvenime, bet ir reklamoje.

Šiuo principu Marius Kalanta, socialinių mokslų daktaras, KOG instituto kursų „Rinkodaros komunikacija iš vartotojo perspektyvos“ lektorius, aiškina ir aukštas „Tele2“ reklamų pozicijas tyrimuose.

VŽ ne kartą rašė, kad periodiškai atliekamuose „Synopticom Ad Research“ reklamų tyrimuose šio telekomunikacijų prekės ženklo klipai labai dažniau rikiuojasi labiausiai įsiminusių ir patikusių reklamų dešimtukuose. Pavyzdžiui, paskutinis tyrimas rodo, kad dvi labiausiai įsiminusios reklamos priklauso „Tele2“, didžiausiai reklamos užsakovei Lietuvoje.

„Žinoma, reklamos biudžetai taip pat savo rolę atlieka, tačiau tokį šių reklamų-serialų populiarumą galima aiškinti ir Zeigarniko efektu paremta teorija, kad vartotojams labiau patinka nebaigti dalykai. Tokie veiksmai geriau išlieka atmintyje, vartotojams lengviau prisiminti nebaigtą veiksmą. Tai paaiškina ir kino serialų populiarumą, žmonės laukia kitos serijos, daugiau apgalvoja pamatytą vaizdą. Neužbaigtus darbus taip pat labiau prisimename“, – tvirtina p. Kalanta.

Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas, per neseniai praūžusią „Password“ konferenciją gavęs „Metų CMO 2018“ – Metų rinkodaros vadovo titulą, komunikacijos sėkmę grindžia nuoseklia, ilgalaike linija.

„Tai mantra, pamoka, kurią išmokau dar karjeros pradžioje. Komunikacija turi būti tęstinė, nuosekli ir ilgalaikė. Tuo tikiu aklai. Prieš bemaž 12 m. pradėjome „Pildyk“ prekės ženklo „Draugų“ serialą, neseniai ilgametį „Ir turtuoliai taupo“ pakeitėme į „La Familia“, ir esame turbūt vieninteliai rinkoje, turintys tą pačią komunikacijos liniją tiek daug metų. Tai pasiteisina, nes mūsų reklamas vartotojai lengvai atpažįsta, o tai svarbus aspektas“, – įsitikinęs p. Savickas.

Plačiau apie pokyčius, strateginius sprendimus ir „Tele2“ partnerystes rinkodaroje skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vietovės įvaizdžio kūrimas be bendruomenės indėlio – tik rinkodaros veiksmas 1

Miesto ar gyvenvietės įvaizdis šiuolaikiniame pasaulyje yra svarbus daugeliu aspektų – siekiant pritraukti...

Rinkodara
2018.08.18
„Douglas“ keičia logotipą 1

Nuo 2018 m. pradžios visoje Europoje „Douglas“ tinklas atnaujina savo logotipą. Investicijos į atnaujinimą...

„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 6

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
Nuo rudens startuoja naujas „Laisvės TV“ ir Jakilaičio projektas 7

Nuo rudens sezono LRT nelikus žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedamos laidos „Dėmesio centre“, ji paskutinę...

Rinkodara
2018.08.17
Iš krepšinio pasitraukęs „Lietuvos rytas“ sporto veiklai nori prekės ženklo RYTAS 9

Žiniasklaidos grupę valdanti UAB „Lietuvos rytas“ Valstybiniame patentų biure pateikė paraišką registruoti...

Rinkodara
2018.08.17
„Telia“ atnaujina „Ežį“, jau investavo apie milijoną 16

Nepaisant jau kelerius metus trunkančios ir gana stabilios išankstinio mokėjimo klientų migracijos į...

Jakilaičio vedamas laidas transliuos ir LNK grupės kanalai 23

Nuo rugpjūčio 27 d. „Delfi TV“ eteryje startuoja žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedama laida „DELFI dėmesio...

Rinkodara
2018.08.16
Karas tarp žiniasklaidos ir JAV prezidento nerimsta 5

Bemaž 200 JAV laikraščių šios dienos vedamuosiuose reiškia solidarų nepasitenkinimą dėl prezidento Donaldo...

Rinkodara
2018.08.16
„Prienų“ era po Ballų: dėkoja savivaldybei, bet laukia „Vytauto“ 2

Ballų šeimynėlės ženklu pažymėtas praėjęs sezonas Prienų krepšinio klubui buvo tragiškas sporto požiūriu, bet...

Laisvalaikis
2018.08.15
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 14

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Skvernelis: Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia, bet laiką reikėjo paderinti 10

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama...

Rinkodara
2018.08.07
„Go Vilniaus“ vadovė davė atkirtį „Vilniaus – Europos G taško“ reklamos kritikams 70

Šią savaitę užsienyje startuoja diskusijų mūsų šalyje sukėlusi Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas...

Rinkodara
2018.08.06
„Akropolis“ patentuoja „Imam“ Premium

Prekybos ir pramogų centrus valdanti UAB „Akropolis Group“ Valstybiniame patentų biure pateikė prašymą...

Užsienyje pradedama „Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija 61

Kitą savaitę užsienyje startuos Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje Vilnius bus pristatomas kaip „Europos G...

Rinkodara
2018.08.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau