Neužbaigti veiksmai geriau išlieka atmintyje

Publikuota: 2018-05-28
Marius Kalanta, socialinių mokslų daktaras, KOG instituto kursų „Rinkodaros komunikacija iš vartotojo perspektyvos“ lektorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Marius Kalanta, socialinių mokslų daktaras, KOG instituto kursų „Rinkodaros komunikacija iš vartotojo perspektyvos“ lektorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nepabaigti veiksmai ilgiau išlieka vartotojų atmintyje. Tai galioja ne tik kasdieniniame gyvenime, bet ir reklamoje.

Šiuo principu Marius Kalanta, socialinių mokslų daktaras, KOG instituto kursų „Rinkodaros komunikacija iš vartotojo perspektyvos“ lektorius, aiškina ir aukštas „Tele2“ reklamų pozicijas tyrimuose.

VŽ ne kartą rašė, kad periodiškai atliekamuose „Synopticom Ad Research“ reklamų tyrimuose šio telekomunikacijų prekės ženklo klipai labai dažniau rikiuojasi labiausiai įsiminusių ir patikusių reklamų dešimtukuose. Pavyzdžiui, paskutinis tyrimas rodo, kad dvi labiausiai įsiminusios reklamos priklauso „Tele2“, didžiausiai reklamos užsakovei Lietuvoje.

„Žinoma, reklamos biudžetai taip pat savo rolę atlieka, tačiau tokį šių reklamų-serialų populiarumą galima aiškinti ir Zeigarniko efektu paremta teorija, kad vartotojams labiau patinka nebaigti dalykai. Tokie veiksmai geriau išlieka atmintyje, vartotojams lengviau prisiminti nebaigtą veiksmą. Tai paaiškina ir kino serialų populiarumą, žmonės laukia kitos serijos, daugiau apgalvoja pamatytą vaizdą. Neužbaigtus darbus taip pat labiau prisimename“, – tvirtina p. Kalanta.

Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas, per neseniai praūžusią „Password“ konferenciją gavęs „Metų CMO 2018“ – Metų rinkodaros vadovo titulą, komunikacijos sėkmę grindžia nuoseklia, ilgalaike linija.

„Tai mantra, pamoka, kurią išmokau dar karjeros pradžioje. Komunikacija turi būti tęstinė, nuosekli ir ilgalaikė. Tuo tikiu aklai. Prieš bemaž 12 m. pradėjome „Pildyk“ prekės ženklo „Draugų“ serialą, neseniai ilgametį „Ir turtuoliai taupo“ pakeitėme į „La Familia“, ir esame turbūt vieninteliai rinkoje, turintys tą pačią komunikacijos liniją tiek daug metų. Tai pasiteisina, nes mūsų reklamas vartotojai lengvai atpažįsta, o tai svarbus aspektas“, – įsitikinęs p. Savickas.

Plačiau apie pokyčius, strateginius sprendimus ir „Tele2“ partnerystes rinkodaroje skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tele2“ reklaminei kampanijai – „Golden Drum“ apdovanojimai

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ Slovėnijoje „Golden Drum“ reklamos festivalyje pelnė prestižinę „Grand...

Rinkodara
11:24
Septynios narkotikų prekeivių arba sėkmingos rinkodaros taisyklės 3

Patraukti vartotojo dėmesį šiandieniame skaitmeniniame pasaulyje darosi sudėtinga, o sėkmingi yra tie...

Rinkodara
2018.10.21
Apie pavadinimą pataria galvoti iš anksto, nes vėliau prisireikia keisti 5

Pavadinimas turėtų būti įsimenamas, įžūlokas, skambus, tačiau bene svarbiausias ekspertų patarimas – jį...

Rinkodara
2018.10.20
Gitanas Nausėda pasirinko komunikacijos partnerius prezidento rinkimams 2

Sprendimą dalyvauti Prezidento rinkimuose priėmęs ekonomistas, socialinių mokslų daktaras Gitanas Nausėda...

Rinkodara
2018.10.19
Dalis „Facebook“ akcininkų sieks Zuckerbergo atstatydinimo 1

Dalis to paties pavadinimo socialinį tinklą valdančios „Facebook Inc.“ akcininkų trečiadienį pareiškė norą...

Technologijos
2018.10.18
Slovėnijoje varžosi „Tele2“ ir „Stumbrui“ daryti reklamos darbai

Tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Drum“, vykstančiame Slovėnijoje, tarp finalininkų pateko 5...

Rinkodara
2018.10.17
„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2018.10.17
NT plėtotojai didina rinkodaros biudžetus – poreikis išsiskirti iš minios neišvengiamas Premium 4

Nekilnojamojo turto plėtotojai didina komunikacijos ir reklamos apimtį, bandydami potencialius klientus...

Rinkodara
2018.10.16
Garbačiauskaitė-Budrienė: situacija yra dviprasmiška 6

Skirtinguose Seimo komitetuose antradienį virė aštrios diskusijos dėl LRT veiklą tyrusios valdančiųjų...

Rinkodara
2018.10.16
„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės...

Rinkodara
2018.10.16
„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko...

Rinkodara
2018.10.15
Kosmetikos platintojui – 1.100 Eur bauda

Bendrovei „Etopas“, prekiavusiai maistą primenčia kosmetika, skirta 1.100 Eur bauda. 

Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis 12

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną...

Rinkodara
2018.10.15
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras 3

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
LVAT: už alkoholio reklamą jachtoje bauda skirta teisėtai 2

Kauno alaus daryklai „Volfas Engelman“ nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės...

Rinkodara
2018.10.14
D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos Premium

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2018.10.12
Siūlomi įstatymų pakeitimai augintų baudas už klaidinančią reklamą

Seime po pateikimo pritarta Prezidentės siūlytiems įstatymų pakeitimams, kuriuos priėmus išaugtų baudos už...

Rinkodara
2018.10.11
Teismas atmetė „Philip Morris“ skundą dėl baudos už tabako reklamą

JAV tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ teisme nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio...

Rinkodara
2018.10.11
Prieštaringai vertinamos LRT komisijos išvados – atidėtos

Seimas šiandien balsavo dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų. Nors buvo...

Rinkodara
2018.10.11
Seimo rankose – kritikuojamos LRT komisijos išvados

Šiandien Seime bus balsuojama dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų.

Rinkodara
2018.10.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau