Neužbaigti veiksmai geriau išlieka atmintyje

Publikuota: 2018-05-28
Marius Kalanta, socialinių mokslų daktaras, KOG instituto kursų „Rinkodaros komunikacija iš vartotojo perspektyvos“ lektorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Marius Kalanta, socialinių mokslų daktaras, KOG instituto kursų „Rinkodaros komunikacija iš vartotojo perspektyvos“ lektorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Nepabaigti veiksmai ilgiau išlieka vartotojų atmintyje. Tai galioja ne tik kasdieniniame gyvenime, bet ir reklamoje.

Šiuo principu Marius Kalanta, socialinių mokslų daktaras, KOG instituto kursų „Rinkodaros komunikacija iš vartotojo perspektyvos“ lektorius, aiškina ir aukštas „Tele2“ reklamų pozicijas tyrimuose.

VŽ ne kartą rašė, kad periodiškai atliekamuose „Synopticom Ad Research“ reklamų tyrimuose šio telekomunikacijų prekės ženklo klipai labai dažniau rikiuojasi labiausiai įsiminusių ir patikusių reklamų dešimtukuose. Pavyzdžiui, paskutinis tyrimas rodo, kad dvi labiausiai įsiminusios reklamos priklauso „Tele2“, didžiausiai reklamos užsakovei Lietuvoje.

„Žinoma, reklamos biudžetai taip pat savo rolę atlieka, tačiau tokį šių reklamų-serialų populiarumą galima aiškinti ir Zeigarniko efektu paremta teorija, kad vartotojams labiau patinka nebaigti dalykai. Tokie veiksmai geriau išlieka atmintyje, vartotojams lengviau prisiminti nebaigtą veiksmą. Tai paaiškina ir kino serialų populiarumą, žmonės laukia kitos serijos, daugiau apgalvoja pamatytą vaizdą. Neužbaigtus darbus taip pat labiau prisimename“, – tvirtina p. Kalanta.

Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas, per neseniai praūžusią „Password“ konferenciją gavęs „Metų CMO 2018“ – Metų rinkodaros vadovo titulą, komunikacijos sėkmę grindžia nuoseklia, ilgalaike linija.

„Tai mantra, pamoka, kurią išmokau dar karjeros pradžioje. Komunikacija turi būti tęstinė, nuosekli ir ilgalaikė. Tuo tikiu aklai. Prieš bemaž 12 m. pradėjome „Pildyk“ prekės ženklo „Draugų“ serialą, neseniai ilgametį „Ir turtuoliai taupo“ pakeitėme į „La Familia“, ir esame turbūt vieninteliai rinkoje, turintys tą pačią komunikacijos liniją tiek daug metų. Tai pasiteisina, nes mūsų reklamas vartotojai lengvai atpažįsta, o tai svarbus aspektas“, – įsitikinęs p. Savickas.

Plačiau apie pokyčius, strateginius sprendimus ir „Tele2“ partnerystes rinkodaroje skaitykite čia.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp finalininkų Kanuose – „Tele2“ projektas ir knyga be pavadinimo

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai. Du...

Rinkodara
2018.06.20
LNK pelnas išaugo daugiau nei trečdaliu

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ (LNK), vienijančio LNK, BTV, TV1, „Info TV“ ir „Liuks!“, pardavimo...

Rinkodara
2018.06.20
„All Media Lithuania“ augino ir pelną, ir pajamas

UAB „All Media Lithuania“, kuriai priklauso TV3 kanalų grupė, pernai uždirbo beveik 4,5 mln. Eur grynojo...

Rinkodara
2018.06.20
Šiemetinis „Adrenalinas“: ir džiaugsmo, ir kartėlio kokteilis Premium

Tik ką praūžęs „Adrenalinas“, lietuviškos reklamos šventė, rinkos dalyviams sėja dvejopas mintis: ir...

Rinkodara
2018.06.20
Tarp naujausių reklamų: vasariška „Telia“ ir „Jysk“ dievai 1

Tarp savaitės reklamų: nerūpestingai vasarai užkrečianti „Telia“ (kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“, gamybos...

Rinkodara
2018.06.19
Teismų maratonas dėl „Adrenalino“ sukasi, pergalė – „Not Perfect“ pusėje

Po teismų maratono Vilniaus apygardos teismas nusprendė patenkinti reklamos agentūros „Not Perfect | Y&R“...

Rinkodara
2018.06.19
„Diena Media News“ vėl imasi savaitraščio „Vilniaus diena“ 2

Vasaros pabaigoje UAB „Diena Media News“ sostinėje vėl žada atnaujinti nemokamo savaitraščio „Vilniaus diena“...

2018.06.18
Tobula vieta lentynoje – šalia didžiųjų ženklų, sėkmės kodas – akcija Premium

Nors vartotojai ir teigia, kad nori didelio produktų pasirinkimo, iš tiesų tai juos dažniau vargina, nei...

Rinkodara
2018.06.18
„Tele2“ ir „Telia“ renkasi socialinių tinklų komunikacijos agentūras

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ paskelbė konkursą ir rinksis socialinių tinklų komunikacijos agentūrą.

Rinkodara
2018.06.18
„Kanų liūtuose“ laimę bando 23 lietuvių darbai

65-ajame tarptautiniame „Kanų liūtų“ kūrybiškumo festivalyje varžosi 23 Lietuvos reklamos agentūrų darbai.

Rinkodara
2018.06.18
Vilniuje apsilankę turistai mokės „pagalvės mokestį“ 4

Sostinėje po poros savaičių įsigalios kai kuriuose šalies miestuose jau kurį laiką galiojanti tvarką –...

Verslo aplinka
2018.06.18
Pakuočių tendencijos: svarbu ir tvarumas, ir edukacija

Dėl besikeičiančių vartotojų įpročių ir poreikių, gamintojai turi nuolat ieškoti sprendimų, kaip atnaujinti...

Rinkodara
2018.06.17
Skaudžiausias brazilų futbolo pralaimėjimas augina televizorių pardavimus

Ketveri metai neištrynė Brazilijos futbolo rinkinės gėdos, patirtos paskutiniame pasaulinio futbolo...

Rinkodara
2018.06.17
Pirmenybę teikia kompiuterio ekranui

Televizorius vis dar užima garbingą vietą daugelio namuose, bet žiūrėti vaizdo transliacijas internete...

Rinkodara
2018.06.16
Metų kūrybine agentūra tapo „McCann Vilnius“

Šešioliktajame lietuviškos reklamos festivalyje „Adrenalinas“ triumfavo kūrybinė agentūra „McCann Vilnius“.

Rinkodara
2018.06.15
„Nike“ ir „Adidas“ kova futbolo čempionato aikštelėje

Vakar prasidėjusiame didžiausiame metų sporto renginyje jėgas surems ne tik stipriausios futbolo komandos,...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybos centras „Molas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Kauno prekybos centro „Molas“ skelbtą rinkodaros paslaugų teikimo konkursą laimėjo komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.06.15
Pirmoji „LT Identity“ pergalė prieš „Swedbank“ ir „TBWA / Vilnius“ 9

Teismas pritaikė laikinąsias apsaugos priemones ir uždraudė toliau gaminti bei platinti „Lt Identity“...

Rinkodara
2018.06.15
Po skandalų traukiasi „Facebook“ aukščiausios grandies vadovai 1

„Facebook“ paskelbė, kad Elliotas Schrage, socialinio tinklo komunikacijos ir viešosios politikos vadovas, po...

Rinkodara
2018.06.15
Prekybininkai pataikauja X ir Y kartų atstovams, bet jau galvoja ir apie Z kartą Premium

Vartojimo tendencijas stebintys ekspertai sako, kad didieji prekybos centrai turės persitvarkyti,...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau