Ant pašto ženklų – nuo įžymybių iki paprastų žmonių

Publikuota: 2018-05-25
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Pirmą kartą Lietuvos pašto ženklus papuoš ne istorinės asmenybės ir praeities herojai, bet 100 dabarties žmonių atvaizdų. Tai Lietuvos pašto kartu su iniciatyvos „Lietuva 4.000.000“ autoriais bendras projektas Lietuvos šimtmečio proga.

Vaida Budrienė, Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento vadovė, teigia, kad 20 svarbių Lietuvai žmonių, kurie atsidurs ant pašto ženklų, atrinko speciali sudaryta komisija, likę 80 žmonių savo iniciatyvą parodė patys. Tiek vietų ant pašto ženklo rezervuota paprastiems žmonėms – tiems, kurie įdėjo daugiausiai pastangų pakviesti visame pasaulyje gyvenančius lietuvius šimtmečio „Tautiškai giesmei“.

Norintieji dalyvauti konkurse ir patekti ant unikalaus pašto ženklo šį pavasarį turėjo registruotis iniciatyvos svetainėje www.4000000.lt ir siųsti kvietimus pažįstamiems lietuviams ar jų palikuonims visame pasaulyje jungtis prie 4 milijonų choro liepos 6-ąją, Valstybės dieną.

„Už kiekvieną patvirtintą kvietimą buvo skiriami virtualieji „gintariukai“, o daugiausiai jų surinkusieji tapo pretendentais į atvaizdą pašto ženkle“, – pasakoja p. Budrienė.

nuotrauka::1

Jų pavardės ant pašto ženklų nebus skelbiamos, o gavus visų sutikimus, bus dedami tik žmonių veidai. Unikali pašto ženklų kolekciją dienos šviesą išvys birželio 29 d.

Rinkodaros sprendimas

„Visur pasaulyje pašto ženklų spausdinimo kiekiai krenta, nes kasmet mažėja siunčiamų laiškų, o jaunoji karta pradeda apskritai pamiršti, o kartais net ir nežino, kas tas pašto ženklas yra. Todėl visame pasaulyje siekiant priminti pašto ženklo reikšmę, jo istoriją, leidžiami įvairūs su pašto ženklai susiejant su rinkodaros projektais. Tai ir specialios linijos vaikams su filmų herojais, ir kvepiantys pašto ženklai, taip pat kuriami ženklai, ant kurių nusifotografavęs pats gali užsidėti savo ar draugo portretą“, – kalba p. Budrienė, pridurdama, kad šio projekto tikslai dvejopi.

„Viena vertus, Lietuvos paštas, kaip ir šalis, šiemet švenčia šimtmetį ir šiuo projektu norime įamžinti savo tapatybę, kad paštas yra ta institucija, kuri sujungia žmones visame pasaulyje. Iš kitos pusės, bandome sekti užsienio praktika ir populiarinti pašto ženklus, kurie jaunesnei auditorijai tampa bene egzotika“, – nusišypso p. Budrienė.

Prie šios bendros iniciatyvos prisijungė apie 20.000 žmonių, iš kurių buvo atrinkti 80, kurie pasirodys ant šventinės paštų ženklų serijos – šešių pašto ženklų bloko „Pasaulio Lietuva“.

„Tai yra pirmasis kartas, kai darome rinkodaros projektą į kurį bandome pritraukti žmones. Viliuosi, kad jis paskatins vėl atrasti pašto ženklus, supažindins su jais ir kitą visuomenes dalį, jaunimą, su pašto ženklais, kuriuos jie šiandien jau retokai bemato“, – viliasi p. Budrienė.

[infogram id="478c787f-905e-4c50-bfbc-163e0d13fa93" prefix="5Nq" format="interactive" title="rinkodara_Lietuvos pastas"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pasitikėjimo kūrimas. Dažnai ignoruojama dalis

Aš nepasitikiu tavimi – tu manimi. Darbdavys nepasitiki darbuotoju, darbuotojas – darbdaviu. Valstybė...

Rinkodara
2018.07.22
„Walmart“ su „Amazon“ susikaus dar vienoje srityje

JAV mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“, konkuruojanti su „Amazon“ įvairiausiose segmentuose nuo e. knygų...

Rinkodara
2018.07.22
Ką reikėtų žinoti dirbant su socialinių tinklų žvaigždėmis 3

Pasak „Google“ paieškos sistemos duomenų, nuo 2015 m. nuolat didėjo visuomenės susidomėjimas nuomonės...

Rinkodara
2018.07.21
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 3

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau