Ant pašto ženklų – nuo įžymybių iki paprastų žmonių

Publikuota: 2018-05-25
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Pirmą kartą Lietuvos pašto ženklus papuoš ne istorinės asmenybės ir praeities herojai, bet 100 dabarties žmonių atvaizdų. Tai Lietuvos pašto kartu su iniciatyvos „Lietuva 4.000.000“ autoriais bendras projektas Lietuvos šimtmečio proga.

Vaida Budrienė, Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento vadovė, teigia, kad 20 svarbių Lietuvai žmonių, kurie atsidurs ant pašto ženklų, atrinko speciali sudaryta komisija, likę 80 žmonių savo iniciatyvą parodė patys. Tiek vietų ant pašto ženklo rezervuota paprastiems žmonėms – tiems, kurie įdėjo daugiausiai pastangų pakviesti visame pasaulyje gyvenančius lietuvius šimtmečio „Tautiškai giesmei“.

Norintieji dalyvauti konkurse ir patekti ant unikalaus pašto ženklo šį pavasarį turėjo registruotis iniciatyvos svetainėje www.4000000.lt ir siųsti kvietimus pažįstamiems lietuviams ar jų palikuonims visame pasaulyje jungtis prie 4 milijonų choro liepos 6-ąją, Valstybės dieną.

„Už kiekvieną patvirtintą kvietimą buvo skiriami virtualieji „gintariukai“, o daugiausiai jų surinkusieji tapo pretendentais į atvaizdą pašto ženkle“, – pasakoja p. Budrienė.

nuotrauka::1

Jų pavardės ant pašto ženklų nebus skelbiamos, o gavus visų sutikimus, bus dedami tik žmonių veidai. Unikali pašto ženklų kolekciją dienos šviesą išvys birželio 29 d.

Rinkodaros sprendimas

„Visur pasaulyje pašto ženklų spausdinimo kiekiai krenta, nes kasmet mažėja siunčiamų laiškų, o jaunoji karta pradeda apskritai pamiršti, o kartais net ir nežino, kas tas pašto ženklas yra. Todėl visame pasaulyje siekiant priminti pašto ženklo reikšmę, jo istoriją, leidžiami įvairūs su pašto ženklai susiejant su rinkodaros projektais. Tai ir specialios linijos vaikams su filmų herojais, ir kvepiantys pašto ženklai, taip pat kuriami ženklai, ant kurių nusifotografavęs pats gali užsidėti savo ar draugo portretą“, – kalba p. Budrienė, pridurdama, kad šio projekto tikslai dvejopi.

„Viena vertus, Lietuvos paštas, kaip ir šalis, šiemet švenčia šimtmetį ir šiuo projektu norime įamžinti savo tapatybę, kad paštas yra ta institucija, kuri sujungia žmones visame pasaulyje. Iš kitos pusės, bandome sekti užsienio praktika ir populiarinti pašto ženklus, kurie jaunesnei auditorijai tampa bene egzotika“, – nusišypso p. Budrienė.

Prie šios bendros iniciatyvos prisijungė apie 20.000 žmonių, iš kurių buvo atrinkti 80, kurie pasirodys ant šventinės paštų ženklų serijos – šešių pašto ženklų bloko „Pasaulio Lietuva“.

„Tai yra pirmasis kartas, kai darome rinkodaros projektą į kurį bandome pritraukti žmones. Viliuosi, kad jis paskatins vėl atrasti pašto ženklus, supažindins su jais ir kitą visuomenes dalį, jaunimą, su pašto ženklais, kuriuos jie šiandien jau retokai bemato“, – viliasi p. Budrienė.

[infogram id="478c787f-905e-4c50-bfbc-163e0d13fa93" prefix="5Nq" format="interactive" title="rinkodara_Lietuvos pastas"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
06:00
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 1

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 5

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
Didžioji dalis sulaikytų prekių – smulkios siuntos iš Kinijos Premium 2

Ne tik prekybininkai, bet ir privatūs asmenys gali sulaukti neigiamų padarinių, nustačius, kad užsakyta ir...

Prekyba
2019.02.11
Vilniaus konfliktas su baru dėl lauko tualetų kol kas – be laimėtojų 3

Vilniaus savivaldybės ginčas su vienu sostinės baru dėl greta pastatytų lauko tualetų kol kas – be laimėtojų:...

Prekyba
2019.02.10
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau