Ant pašto ženklų – nuo įžymybių iki paprastų žmonių

Publikuota: 2018-05-25
VŽ koliažas.
VŽ koliažas.

Pirmą kartą Lietuvos pašto ženklus papuoš ne istorinės asmenybės ir praeities herojai, bet 100 dabarties žmonių atvaizdų. Tai Lietuvos pašto kartu su iniciatyvos „Lietuva 4.000.000“ autoriais bendras projektas Lietuvos šimtmečio proga.

Vaida Budrienė, Lietuvos pašto Korporatyvinių reikalų departamento vadovė, teigia, kad 20 svarbių Lietuvai žmonių, kurie atsidurs ant pašto ženklų, atrinko speciali sudaryta komisija, likę 80 žmonių savo iniciatyvą parodė patys. Tiek vietų ant pašto ženklo rezervuota paprastiems žmonėms – tiems, kurie įdėjo daugiausiai pastangų pakviesti visame pasaulyje gyvenančius lietuvius šimtmečio „Tautiškai giesmei“.

Norintieji dalyvauti konkurse ir patekti ant unikalaus pašto ženklo šį pavasarį turėjo registruotis iniciatyvos svetainėje www.4000000.lt ir siųsti kvietimus pažįstamiems lietuviams ar jų palikuonims visame pasaulyje jungtis prie 4 milijonų choro liepos 6-ąją, Valstybės dieną.

„Už kiekvieną patvirtintą kvietimą buvo skiriami virtualieji „gintariukai“, o daugiausiai jų surinkusieji tapo pretendentais į atvaizdą pašto ženkle“, – pasakoja p. Budrienė.

nuotrauka::1

Jų pavardės ant pašto ženklų nebus skelbiamos, o gavus visų sutikimus, bus dedami tik žmonių veidai. Unikali pašto ženklų kolekciją dienos šviesą išvys birželio 29 d.

Rinkodaros sprendimas

„Visur pasaulyje pašto ženklų spausdinimo kiekiai krenta, nes kasmet mažėja siunčiamų laiškų, o jaunoji karta pradeda apskritai pamiršti, o kartais net ir nežino, kas tas pašto ženklas yra. Todėl visame pasaulyje siekiant priminti pašto ženklo reikšmę, jo istoriją, leidžiami įvairūs su pašto ženklai susiejant su rinkodaros projektais. Tai ir specialios linijos vaikams su filmų herojais, ir kvepiantys pašto ženklai, taip pat kuriami ženklai, ant kurių nusifotografavęs pats gali užsidėti savo ar draugo portretą“, – kalba p. Budrienė, pridurdama, kad šio projekto tikslai dvejopi.

„Viena vertus, Lietuvos paštas, kaip ir šalis, šiemet švenčia šimtmetį ir šiuo projektu norime įamžinti savo tapatybę, kad paštas yra ta institucija, kuri sujungia žmones visame pasaulyje. Iš kitos pusės, bandome sekti užsienio praktika ir populiarinti pašto ženklus, kurie jaunesnei auditorijai tampa bene egzotika“, – nusišypso p. Budrienė.

Prie šios bendros iniciatyvos prisijungė apie 20.000 žmonių, iš kurių buvo atrinkti 80, kurie pasirodys ant šventinės paštų ženklų serijos – šešių pašto ženklų bloko „Pasaulio Lietuva“.

„Tai yra pirmasis kartas, kai darome rinkodaros projektą į kurį bandome pritraukti žmones. Viliuosi, kad jis paskatins vėl atrasti pašto ženklus, supažindins su jais ir kitą visuomenes dalį, jaunimą, su pašto ženklais, kuriuos jie šiandien jau retokai bemato“, – viliasi p. Budrienė.

[infogram id="478c787f-905e-4c50-bfbc-163e0d13fa93" prefix="5Nq" format="interactive" title="rinkodara_Lietuvos pastas"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 1

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
06:00
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 3

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 1

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

VPT ragina nutraukti sutartį su skandalą sukėlusiais Klaipėdos ženklo kūrėjais 3

Viešųjų pirkimų tarnyba, atlikusi Klaipėdos savivaldybės miesto ženklo atnaujinimo paslaugų pirkimo...

Rinkodara
2018.09.14
Prekybininkai – ir su naujais rinkodaros vadovais, ir su kuklesniais biudžetais Premium

Didieji prekybininkai šiemet po įspūdingo pernykščio komunikacijos ir reklamos šuolio demonstruoja gerokai...

Rinkodara
2018.09.13
„Viaplay“ naujas vardas – „TVPlay Premium“ 2

Mokamų vaizdo transliacijų internetu platforma „Viaplay“ pakeitė pavadinimą į „TVPlay Premium“.

Rinkodara
2018.09.13
Restoranų tinklas „Forto dvaras“ keičia pavadinimą 2

Lietuviškų patiekalų restoranai „Forto dvaras“ pakeitė pavadinimą ir tapo „Etno dvaru“. Kartu buvo...

Rinkodara
2018.09.13
Prekybos centrų lyderiai: plotai auga, prekės ženklų portfeliai pučiasi Premium

Geriausius prekybinius plotus didžiuosiuose Vilniaus prekybos centruose valdo strateginiai nuomininkai, be...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau