Metų komunikacijos agentūros laurai keliauja į „Idea Prima“ rankas

Publikuota: 2018-05-19
„PR Impact Awards 2018“ metų komunikacijos agentūra išrinkta „Idea Prima“. Organizat
svg svg
„PR Impact Awards 2018“ metų komunikacijos agentūra išrinkta „Idea Prima“. Organizat

Metiniame komunikacijos sektoriaus renginyje „PR Impact Awards 2018“ Metų komunikacijos agentūra išrinkta „Idea Prima“.

Iš viso apdovanojimams buvo pateikti 68 komunikacijos projektai, kuriuos vertino tarptautinė komisija, atstovaujama narių iš Airijos, Belgijos, Italijos, Ukrainos, Lietuvos, Latvijos ir Estijos komunikacijos ekspertų.

Šių metų naujovė – savo mėgstamiausią projektą rinko ir renginio svečiai. „Publikos mėgstamiausiu“ komunikacijos projektu buvo pripažintas agentūros „bigNow“ projektas „Švaros brolių Facebook komunikacija“.

Metų projektais „PR Impact Awards 2018“ konkurso kategorijose buvo pripažinti šie projektai:

Geriausias korporatyvinės komunikacijos projektas:

„Rask laiko pokalbiui“ – „Gjensidige“ ir „PR Service/Edelman Affiliate“, Lietuva.

Geriausias skaitmeninės komunikacijos projektas:

„Swedbank Estonia“ bendruomeninis projektas „#KOGUMISPÄEVIK padeda taupyti“ – „Swedbank Estonia“ ir „META Advisory Group“, Estija.

Geriausias renginys:

„Innovation Drift“ – „Idea Prima“, Lietuva.

Geriausia nuomonės formuotojų ir virusinė kampanija:

„GRITĖ. Išvalant didžiausią dramą“ – „McCann Vilnius“, Lietuva.

Geriausios inovacijos komunikacijoje projektas:

„Biudžetas augančiam Vilniui 2018” – „Idea Prima“ ir Vilniaus miesto savivaldybė, Lietuva.

Geriausia integruotos komunikacijos kampanija:

„GRITĖ. Atnešant namams ramybę“ – „McCann Vilnius“, Lietuva

Geriausias vidinės komunikacijos projektas:

„Rask laiko pokalbiui“ – „Gjensidige“ ir „PR Service/Edelman Affiliate“, Lietuva.

Geriausias NVO komunikacijos projektas:

„Mėnesis vežimėlyje“ – „Agency 1323“, Lietuva.

Geriausias viešojo sektoriaus komunikacijos projektas:

„Uždėk filtrą“ – „Gravitas Partners“, Lietuva.

Geriausia socialinės atsakomybės kampanija:

Vaikų saugumo kelyje kampanija „Apsaugok mane: kalbančios pėsčiųjų perėjos“ – „Lietuvos draudimas“ ir „Fabula Hill+Knowlton Strategies“, Lietuva.

Kasmetinę komunikacijos konferenciją ir apdovanojimus organizuoja Lietuvos komunikacijos asociacija ir Ryšių su visuomene agentūrų asociacija.

Su skandalu

VŽ rašė, kad renginio organizatorės, paskelbusios konferencijos programą, kai prie vieno diskusijų stalo turėjo sėsti Liberalų sąjūdžio lyderis, kaltinamasis politinės korupcijos byloje Eligijus Masiulis ir Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga, o jų pranešimas skambėjo „Išbandymas šlove ar Kaip jie atlaikė viešumo bangą?“, nesuvaldė situacijos ir atšaukė savo sumanymą.

Kilus kritikai bendruomenėje, renginio organizatoriai suskubo ištrinti visą komunikaciją internete ir pranešė, kad pasikeitus šios diskusijos pranešėjų planams, darbotvarkė yra koreguojama. Tačiau pasirodo, kad organizatoriai nebuvo iki galo suderinę ir gavę abiejų pranešėjų sutikimų, kad jie abu kalbės prie vieno diskusijų stalo.

Ponas Veryga konferencijoje vis tik kalbėjo, tačiau diskusijos pora tapo Ieva Zasimauskaitė, tik ką „Eurovizijoje“ užėmusi 12-ą vietą.

FOTOGALERIJA Apdovanojimų akimirkos. (11 nuotr.)

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
IKEA keičia darbdavio komunikacijos kryptį

IKEA keičia darbdavio komunikaciją – dirbti bendrovėje kvies jos esami darbuotojai.

Rinkodara
15:00
Džiaugsmo kartėlis tarp „Akropolio“ ir restorano „Džiaugsmas“ Premium 2

Valstybinis patentų biuras nagrinėja kelis ginčus tarp UAB „Akropolis Group“ ir UAB „Džiugu“, valdančios...

Rinkodara
2020.09.24
„Fielmann“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo partnerius

Optikos bendrovė „Fielmann“ pradeda bendradarbiavimą su žiniasklaidos planavimo agentūra „Open Agency“.

Rinkodara
2020.09.23
Dizaino darbai vėl varžysis „NAPA Baltic“

Lietuvos dizaino asociacija (LDA) produktų pakuočių kūrėjus ir verslus kviečia teikti paraiškas į jau šeštus...

Rinkodara
2020.09.20
IPRA konkursas keliamas į kitus metus

Tarptautinė ryšių su visuomene asociacija (IPRA) nukėlė šių metų spalį Vilniuje planuotą komunikacijos...

Rinkodara
2020.09.20
„Lidl Lietuva“ ir „Tele2“ apsikeitė vietomis

Tyrimų bendrovės „Kantar“ duomenys rodo, kad liepą fiksuodamas spartesnis reklamos rinkos atsigavimas.

Rinkodara
2020.09.20
TV3 turi naują komercijos direktorių

Naują TV sezoną TV3 žiniasklaidos grupė pasitinka ne tik su pokyčiais programoje, bet ir įmonės vadovybėje –...

Rinkodara
2020.09.18
Paskelbtas konkursas šalies vizualiniam ženklui kurti

Vyriausybės kanceliarija paskelbė konkursą vizualinėms šalies identiteto sukūrimo paslaugoms pirkti.

Rinkodara
2020.09.18
„Telios“ pamokos – didžiųjų prekių ženklų kaina arba stručio galva smėlyje Premium 23

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ nutraukė visuomenėje nemenką ažiotažą sukėlusią „Ežio“ reklamos...

Rinkodara
2020.09.18
„Httpool“ tapo „Spotify“ atstovais Baltijos šalyse

Agentūra „Httpool“ plečia savo partnerystę su „Spotify“ ir nuo šiol turės išskirtines reklamos atstovavimo...

Rinkodara
2020.09.17
Teismas: „Philip Morris Baltic“ bauda skirta pagrįstai 3

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė pareiškėjos UAB „Philip Morris Baltic“ skundą dėl...

Rinkodara
2020.09.16
Reklamos verslo senbuviai įkūrė naują agentūrą

Naujai įsteigta reklamos agentūra „Marios“ į vieną kūrybinę komandą sujungė žmones, pastaruosius kelis...

Rinkodara
2020.09.16
„Telia“ stabdo „Ežio“ reklamą su dvyniais krepšininkais 76

Po socialiniuose tinkluose kilusios diskusijos, „Telia Lietuva“ priėmė sprendimą sustabdyti „Ežio“ reklaminę...

Rinkodara
2020.09.16
LTG grupės komunikacijos partnere tapo „Idea prima“

„Lietuvos geležinkeliai“ (LTG) grupės skelbtą integruotos komunikacijos paslaugų viešąjį pirkimą laimėjo...

Rinkodara
2020.09.16
SAM: atrinkti projektai, kurie stiprins žinias apie sveikatą

Valstybinis visuomenės sveikatos stiprinimo fondas (VVSSF) atrinko šviečiamuosius ir informacinius projektus,...

Rinkodara
2020.09.16
Į ūkio atsigavimo traukinį šoka ir reklamos rinka Premium

Bendras reklamos rinkos kiekis įvairiose žiniasklaidos priemonėse per sausį–liepą, palyginti su pernai tuo...

Rinkodara
2020.09.16
Kuriant šalies prekės ženklą, siūlys eiti estų ar švedų pavyzdžiu 4

Artimiausiu metu Vyriausybės kanceliarija skelbs konkursą vizualiniam šalies prekės ženklo identitetui...

Rinkodara
2020.09.13
Politinė komunikacija: nuosaikesni biudžetai ir kuklesnės partnerystės

Šie Seimo rinkimai nėra dosnūs ir ryšių su visuomene ar reklamos agentūroms – dauguma partijų, tarp jų ir...

Rinkodara
2020.09.13
Tradicinei žiniasklaidai politikai dar rodo špygą Premium

Per septynis šių metų mėnesius politinės reklamos dalis tradicinėje žiniasklaidoje tesudarė 0,2% – dėl...

Rinkodara
2020.09.11
T. Ramanauskas: naujoji įvaizdžio strategija nėra šūkio ar logotipo pristatymas Premium

Jungtinė keturių agentūrų komanda parengė Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategiją, kuri remiasi...

Rinkodara
2020.09.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus