Skaitmenizacija žengia į lauko reklamą

Publikuota: 2018-05-09
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Šį savaitgalį Vilniuje startavo nauja lauko reklamos forma – skaitmeninės vitrinos su besikeičiančia ir į aplinka reaguojančia reklama, kuriose informacija pateikiama realiuoju laiku.

Naująją technologiją, prisijungdami prie didžiausių Europos miestų, įdiegė lauko reklamos agentūra „JCDecaux“, o pirmuoju projekto paleidimo partneriu tapo „Telia Lietuva“, kartu su žiniasklaidos planavimo agentūra „OMD“ ir reklamos bendrove „Not Perfect“.

Vilniaus miesto gatvėse pasirodė 19-a tokių skaitmeninių ekranų.

„JCDecaux Lietuva“ valdoma technologija leidžia iš anksto priderinti reklamos rodomą turinį ne tik pagal dieną ar laiką, bet ir pagal orus.

Pasitelkiant išmaniąsias technologijas, reklamos vitrinos pačios stebi apšvietimo lygį ir prisitaiko prie aplinkos sąlygų. Naujoji technologija taip pat leidžia apjungti reklamą su socialiniais tinklais bei gyvai transliuoti žmonių kuriamą turinį.

Taip pat yra galimybė tiesiogiai transliuoti tam tikrus duomenis, pavyzdžiui, galima stebėti loterijos prizo didėjimą arba krepšinio varžybų rezultatus, teigia „JCDecaux Lietuva“ atstovai.

Darius Gricius, OMD generalinis direktorius, išplatintame pranešime teigia, kad reklamos planavimas ir priemonės žengia kartu su naujomis technologijomis, kurios leidžia kurti vis interaktyvesnius ir patrauklesnius sprendimus bei labiau sudominti vartotojus.

„Ypatingai svarbu, kad pasitelkdami inovaciją, galime reaguoti į kontekstą, planuoti reklamą atsižvelgdami į orus, savaitės dienas ar tiesiog į aplink vykstančius renginius. Tai leidžia praeiviams pateikti aktualesnes reklamos žinutes“, – teigia p. Gricius.

„JCDecaux Lietuva“ globaliame „JCDecaux“ tinkle yra laimėjusi apdovanojimą už inovatyvią „Telia Lietuva“ prekės ženklo pristatymo kampaniją, kai viešojo transporto stotelėse buvo įrengta garso ir šviesų sistema, per kurią žmonės galėjo klausytis savo mėgstamos muzikos.

Eksperimentuoja ir kiti

VŽ rašė, kad panašių minčių turi ir kitos bendrovės – neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre įsikūrusi inovatyvių skaitmeninės lauko reklamos sprendimų įmonė „Comoba“ kuria lauko reklamos turinio valdymo platformą.

„Mūsų pirmieji žingsniai – sumontavome apie 50 ekranų taksi automobiliuose, dabar tobuliname savitarnos sistemą, plėsime ekranų tinklą ir planuojame pasiūlyti vaizdo lauko reklamą pirkti aukciono principu“, – kalba Andrius Zaveckas, „Comoba“ įkūrėjas.

Plačiau skaitykite čia.

FOTOGALERIJA Lauko stendai. (7 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Smulkiųjų klaidos internete

Investicija į verslo įvaizdį virtualioje erdvėje gali būti vienas išmintingiausių šiuolaikinių sprendimų.

Rinkodara
08:16
Didžiausia bauda – už netikrus atsiliepimus internete Premium 8

Už Reklamos įstatymo pažeidimus Konkurencijos taryba 2018 m. įmonėms skyrė baudų už 16.800 Eur. Didžiausia...

Rinkodara
2019.01.19
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 17

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 3

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau