Skaitmenizacija žengia į lauko reklamą

Publikuota: 2018-05-09
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Šį savaitgalį Vilniuje startavo nauja lauko reklamos forma – skaitmeninės vitrinos su besikeičiančia ir į aplinka reaguojančia reklama, kuriose informacija pateikiama realiuoju laiku.

Naująją technologiją, prisijungdami prie didžiausių Europos miestų, įdiegė lauko reklamos agentūra „JCDecaux“, o pirmuoju projekto paleidimo partneriu tapo „Telia Lietuva“, kartu su žiniasklaidos planavimo agentūra „OMD“ ir reklamos bendrove „Not Perfect“.

Vilniaus miesto gatvėse pasirodė 19-a tokių skaitmeninių ekranų.

„JCDecaux Lietuva“ valdoma technologija leidžia iš anksto priderinti reklamos rodomą turinį ne tik pagal dieną ar laiką, bet ir pagal orus.

Pasitelkiant išmaniąsias technologijas, reklamos vitrinos pačios stebi apšvietimo lygį ir prisitaiko prie aplinkos sąlygų. Naujoji technologija taip pat leidžia apjungti reklamą su socialiniais tinklais bei gyvai transliuoti žmonių kuriamą turinį.

Taip pat yra galimybė tiesiogiai transliuoti tam tikrus duomenis, pavyzdžiui, galima stebėti loterijos prizo didėjimą arba krepšinio varžybų rezultatus, teigia „JCDecaux Lietuva“ atstovai.

Darius Gricius, OMD generalinis direktorius, išplatintame pranešime teigia, kad reklamos planavimas ir priemonės žengia kartu su naujomis technologijomis, kurios leidžia kurti vis interaktyvesnius ir patrauklesnius sprendimus bei labiau sudominti vartotojus.

„Ypatingai svarbu, kad pasitelkdami inovaciją, galime reaguoti į kontekstą, planuoti reklamą atsižvelgdami į orus, savaitės dienas ar tiesiog į aplink vykstančius renginius. Tai leidžia praeiviams pateikti aktualesnes reklamos žinutes“, – teigia p. Gricius.

„JCDecaux Lietuva“ globaliame „JCDecaux“ tinkle yra laimėjusi apdovanojimą už inovatyvią „Telia Lietuva“ prekės ženklo pristatymo kampaniją, kai viešojo transporto stotelėse buvo įrengta garso ir šviesų sistema, per kurią žmonės galėjo klausytis savo mėgstamos muzikos.

Eksperimentuoja ir kiti

VŽ rašė, kad panašių minčių turi ir kitos bendrovės – neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre įsikūrusi inovatyvių skaitmeninės lauko reklamos sprendimų įmonė „Comoba“ kuria lauko reklamos turinio valdymo platformą.

„Mūsų pirmieji žingsniai – sumontavome apie 50 ekranų taksi automobiliuose, dabar tobuliname savitarnos sistemą, plėsime ekranų tinklą ir planuojame pasiūlyti vaizdo lauko reklamą pirkti aukciono principu“, – kalba Andrius Zaveckas, „Comoba“ įkūrėjas.

Plačiau skaitykite čia.

FOTOGALERIJA Lauko stendai. (7 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
SEB iniciatyva: svarbiau – klientai, o ne pardavimai Premium 5

Du SEB banko skyriai 2017 m. dalyvavo iniciatyvoje, kai jų veikla buvo vertinama tik pagal vieną rodiklį –...

Rinkodara
2018.05.27
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo bendrovės 1

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią atlyginimą šį kovą mokėjo UAB „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2018.05.27
Kova dėl konferencijų: Vilniaus reitingas kyla Premium

Tarptautinės konferencijų ir kongresų asociacijos ICCA sudarytame daugiausia stambių tarptautinių asociacijų...

Su BDAR Europoje nesusitvarkė ir „Los Angeles Times“ bei „Chicago Tribune“ 1

JAV leidėjai „Los Angeles Times“ ir „Chicago Tribune“ nepasiruošė šiandien įsigaliojusiam ES bendrasis...

Rinkodara
2018.05.25
Kuriais nuomonės lyderiais pasitikima labiausiai: nuo Mačiulio iki Masiulio Premium 5

Dažniausiai per 2017 m. buvo cituotas Žilvinas Šilėnas, Lietuvos Laisvosios rinkos instituto prezidentas,...

Rinkodara
2018.05.25
Ant pašto ženklų – nuo įžymybių iki paprastų žmonių 2

Pirmą kartą Lietuvos pašto ženklus papuoš ne istorinės asmenybės ir praeities herojai, bet 100 dabarties...

Rinkodara
2018.05.25
Vaistų ir papildų reklamos nedraus, bet reglamentuos kitaip

Vaistinių ir nereceptinių vaistų bei papildų reklama nebus uždrausta, tačiau nuo kitų metų bus...

Verslo aplinka
2018.05.24
„Fabula“ parsiveža „Sabre“ statulėlę

„Fabula Hill+Knowlton Strategies“ triumfavo pasauliniuose komunikacijos rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“...

Rinkodara
2018.05.24
„Ergo“ konkursą laimėjo dvi agentūros

Draudimo bendrovė „Ergo“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo ir socialinių tinklų komunikacijos...

Rinkodara
2018.05.23
„Western Union“ Lietuvoje pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mokėjimų paslaugų „Western Union“ padalinys Lietuvoje pradeda bendradarbiauti su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.05.23
„Viasat“ registruoja visą eilę naujų prekės ženklų 1

Estijos „TV Play Baltics“, buvusi „Viasat“, mokamos TV tiekėja Lietuvoje registruoja net 19 naujų prekės...

Rinkodara
2018.05.23
Didžiausias reklaminis tentas – Lietuvos rekordų knygoje 1

Statomą Kauno verslo centrą „Business Leaders Center“ dengiantis reklaminis tentas pateko į Lietuvos rekordų...

Rinkodara
2018.05.22
Seimas leidžiasi į diskusijas, ar uždrausti azartinių lošimų reklamą 8

Seimas svarstys, ar nuo 2019 metų uždrausti azartinių lošimų reklamą. Reklama nebūtų laikoma tik lošimų...

Rinkodara
2018.05.22
„Tele2“ rinkodaros vadovas: apie partnerystes ir ilgalaikį komunikacijos braižą Premium 2

Rinkodara – ne taktinė, bet strateginė įmonės funkcija. Rinkodaros vadovas turi būti atsakingas ne vien už...

Rinkodara
2018.05.22
„Jaunųjų liūtų“ konkurse Lietuvai atstovaus „DDB Vilnius“ komanda 2

„Jaunųjų liūtų“ konkurso atranką Lietuvoje laimėjo reklamos agentūros „DDB Vilnius“ komanda – Viktorija...

Rinkodara
2018.05.21
„Technopolis Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Suomių nekilnojamo turto bendrovė „Technopolis“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.05.21
Nuplagijuotas šūkis „Geriausia vieta keisti ratus“ kainuos per 10.000 Eur 7

Reklamjuostė „Vianor geriausia vieta keisti ratus!“, Apeliacinio teismo vertinimu, faktiškai yra kitos įmonės...

Pramonė
2018.05.21
Lojaliausią vartotojų armiją turintys prekių ženklai Premium

Didžiausią ištikimų pirkėjų grupę užsiauginę prekių ženklai – „Džiugas“, „Bioderma“, „Borjomi“ ir „Auga“.

Rinkodara
2018.05.21
Didžiausius atlyginimus mokančios ryšių su visuomene agentūros 1

Tarp ryšių su visuomene agentūrų didžiausią atlyginimą šį kovą mokėjo integruotos komunikacijos bendrovė...

Rinkodara
2018.05.20
Aprangos kūrėjai atkreipia dėmesį, o tada pasiraitoja rankoves

Perpildytoje mados rinkoje krizę išgyvena ir prekybininkai, ir kūrėjai. O dažnas gana garsus ar bent stabilų...

Rinkodara
2018.05.20

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau