Skaitmenizacija žengia į lauko reklamą

Publikuota: 2018-05-09
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Šį savaitgalį Vilniuje startavo nauja lauko reklamos forma – skaitmeninės vitrinos su besikeičiančia ir į aplinka reaguojančia reklama, kuriose informacija pateikiama realiuoju laiku.

Naująją technologiją, prisijungdami prie didžiausių Europos miestų, įdiegė lauko reklamos agentūra „JCDecaux“, o pirmuoju projekto paleidimo partneriu tapo „Telia Lietuva“, kartu su žiniasklaidos planavimo agentūra „OMD“ ir reklamos bendrove „Not Perfect“.

Vilniaus miesto gatvėse pasirodė 19-a tokių skaitmeninių ekranų.

„JCDecaux Lietuva“ valdoma technologija leidžia iš anksto priderinti reklamos rodomą turinį ne tik pagal dieną ar laiką, bet ir pagal orus.

Pasitelkiant išmaniąsias technologijas, reklamos vitrinos pačios stebi apšvietimo lygį ir prisitaiko prie aplinkos sąlygų. Naujoji technologija taip pat leidžia apjungti reklamą su socialiniais tinklais bei gyvai transliuoti žmonių kuriamą turinį.

Taip pat yra galimybė tiesiogiai transliuoti tam tikrus duomenis, pavyzdžiui, galima stebėti loterijos prizo didėjimą arba krepšinio varžybų rezultatus, teigia „JCDecaux Lietuva“ atstovai.

Darius Gricius, OMD generalinis direktorius, išplatintame pranešime teigia, kad reklamos planavimas ir priemonės žengia kartu su naujomis technologijomis, kurios leidžia kurti vis interaktyvesnius ir patrauklesnius sprendimus bei labiau sudominti vartotojus.

„Ypatingai svarbu, kad pasitelkdami inovaciją, galime reaguoti į kontekstą, planuoti reklamą atsižvelgdami į orus, savaitės dienas ar tiesiog į aplink vykstančius renginius. Tai leidžia praeiviams pateikti aktualesnes reklamos žinutes“, – teigia p. Gricius.

„JCDecaux Lietuva“ globaliame „JCDecaux“ tinkle yra laimėjusi apdovanojimą už inovatyvią „Telia Lietuva“ prekės ženklo pristatymo kampaniją, kai viešojo transporto stotelėse buvo įrengta garso ir šviesų sistema, per kurią žmonės galėjo klausytis savo mėgstamos muzikos.

Eksperimentuoja ir kiti

VŽ rašė, kad panašių minčių turi ir kitos bendrovės – neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre įsikūrusi inovatyvių skaitmeninės lauko reklamos sprendimų įmonė „Comoba“ kuria lauko reklamos turinio valdymo platformą.

„Mūsų pirmieji žingsniai – sumontavome apie 50 ekranų taksi automobiliuose, dabar tobuliname savitarnos sistemą, plėsime ekranų tinklą ir planuojame pasiūlyti vaizdo lauko reklamą pirkti aukciono principu“, – kalba Andrius Zaveckas, „Comoba“ įkūrėjas.

Plačiau skaitykite čia.

FOTOGALERIJA Lauko stendai. (7 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vietovės įvaizdžio kūrimas be bendruomenės indėlio – tik rinkodaros veiksmas 1

Miesto ar gyvenvietės įvaizdis šiuolaikiniame pasaulyje yra svarbus daugeliu aspektų – siekiant pritraukti...

Rinkodara
2018.08.18
„Douglas“ keičia logotipą 1

Nuo 2018 m. pradžios visoje Europoje „Douglas“ tinklas atnaujina savo logotipą. Investicijos į atnaujinimą...

„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 6

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
Nuo rudens startuoja naujas „Laisvės TV“ ir Jakilaičio projektas 7

Nuo rudens sezono LRT nelikus žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedamos laidos „Dėmesio centre“, ji paskutinę...

Rinkodara
2018.08.17
Iš krepšinio pasitraukęs „Lietuvos rytas“ sporto veiklai nori prekės ženklo RYTAS 9

Žiniasklaidos grupę valdanti UAB „Lietuvos rytas“ Valstybiniame patentų biure pateikė paraišką registruoti...

Rinkodara
2018.08.17
„Telia“ atnaujina „Ežį“, jau investavo apie milijoną 16

Nepaisant jau kelerius metus trunkančios ir gana stabilios išankstinio mokėjimo klientų migracijos į...

Jakilaičio vedamas laidas transliuos ir LNK grupės kanalai 23

Nuo rugpjūčio 27 d. „Delfi TV“ eteryje startuoja žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedama laida „DELFI dėmesio...

Rinkodara
2018.08.16
Karas tarp žiniasklaidos ir JAV prezidento nerimsta 5

Bemaž 200 JAV laikraščių šios dienos vedamuosiuose reiškia solidarų nepasitenkinimą dėl prezidento Donaldo...

Rinkodara
2018.08.16
„Prienų“ era po Ballų: dėkoja savivaldybei, bet laukia „Vytauto“ 2

Ballų šeimynėlės ženklu pažymėtas praėjęs sezonas Prienų krepšinio klubui buvo tragiškas sporto požiūriu, bet...

Laisvalaikis
2018.08.15
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 14

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Skvernelis: Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia, bet laiką reikėjo paderinti 10

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama...

Rinkodara
2018.08.07
„Go Vilniaus“ vadovė davė atkirtį „Vilniaus – Europos G taško“ reklamos kritikams 70

Šią savaitę užsienyje startuoja diskusijų mūsų šalyje sukėlusi Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas...

Rinkodara
2018.08.06
„Akropolis“ patentuoja „Imam“ Premium

Prekybos ir pramogų centrus valdanti UAB „Akropolis Group“ Valstybiniame patentų biure pateikė prašymą...

Užsienyje pradedama „Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija 61

Kitą savaitę užsienyje startuos Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje Vilnius bus pristatomas kaip „Europos G...

Rinkodara
2018.08.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau