„Password 2018“: ne kritika, o pozityvumas stumia į priekį

Publikuota: 2018-05-09

Prasidėjo konferencija „Password 2018“, kur rinkodaros sektoriaus lyderiai dalijasi, kaip jiems pavyksta pasiekti užsibrėžtų rezultatų ir pirmauti rinkoje.

Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius, atidarydamas jau 15-ą kartą rengiamą „Password“ konferenciją pabrėžia, kad rinkodaros svarba verslo gyvenime tik auga ir tai puikiai iliustruoja neseniai įvykęs sandoris, kai Šveicarijos bendrovė „Nestle“ sudarė susitarimą su JAV kavinių tinklo milžine „Starbucks“, kuriuo už 7,15 mlrd. USD įsigijo teisę pardavinėti ir reklamuoti „Starbucks“ kavos produktus.

„Norėtųsi, kad mintys išsakytos „Password“ scenoje virstų realiomis ir įkvepiančiomis idėjomis augti, sprendimų galimybėmis čia susirinkusiems“, – kalbėjo p. Jankauskas.

Mindaugas Savickas, jau ne vienerius metus esantis prie „Tele2“ rinkodaros vadovo vairo, konferencijoje dalijosi mintimis, kaip įmonei pavyko sukurti stiprią, strateginę funkciją atliekančią, rinkodaros komandą.

„Pradėjome savo veiklą tada, kai rinkoje jau veikė stiprūs konkurentai ir tikrai nemažai laiko mus lydėjo blogos kokybės etiketė. Bet nieko nėra neįmanomo. Banalu, bet tiesiog reikia dirbti, daug ir nuosekliai. Inovuoti ne tik komunikacijoje, bet ir versle. Nesvarbu, ar tu liūtas ar gazelė, reikia atsikelti ir judėti į priekį, bėgti greičiau nei artimiausias konkurentas“, – teigia p. Savickas.

Laisvės ir pozityvumo

Kaip itin svarbų faktorių pranešėjas pabrėžia ir stiprias įmonės vertybes, kuriomis turi gyventi visi įmonės darbuotojai.

„Ne mažiau mane inspiruoja ir laisvė dirbti šioje įmonėje. Niekas nestovi už nugaros ir nenurodinėja. Ta laisvė pradžioje gal ir glumina, bet ilgalaikėje perspektyvoje virsta didžiuliu pliusu. Svarbus aspektas sėkmei yra ir pozityvus atgalinis ryšis, retai sulaukiu kritikos, motyvacija pas mus auginama per pozityvų braižą“, – konferencijoje kalbėjo p. Savickas.

Stipriausi: vadovai, prekių ženklai ir kampanijos

Vakare paaiškės ir bus apdovanoti kartu su konferencija „Password“ vykstantys konkursų nugalėtojai: „Metų prekės ženklo 2018“ nominantai, efektyviausios rinkodaros kampanijos ir „Metų CMO“ – Metų rinkodaros vadovas. Pastaruosius Lietuvos marketingo asociacija LiMA rengia jau ketvirtą kartą, šį kartą su „Verslo žiniomis“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Eurovaistinė“ pasirinko naujus kūrybos partnerius

„Eurovaistinių“ tinklas pasirinko naujus reklamos partnerius – pradeda dirbti su kūrybine agentūra „Adell...

Rinkodara
2019.01.18
„McDonald’s“ Europoje prarado išimtines teises į „Big Mac“ ženklą 16

Greitojo maisto restoranų tinklas „McDonald’s“ Europos Sąjungos (ES) šalyse prarado teises į „Big Mac“ prekės...

Rinkodara
2019.01.18
Politikų pasirinktos vietos prezidentinėms ambicijoms paskelbti – įvaizdžio dalis 1

„Tai yra viena iš dalių, kuri paskui pasikartos kituose komunikaciniuose veiksmuose. Simboliai politikoje...

Rinkodara
2019.01.17
Ekspertai: „Gillette“ reklama – vaikščiojimas skustuvo ašmenimis Premium 3

Rinkodaros metus tarptautiniai prekės ženklai pradeda aktyviai – „Gillette“ savo naująja kampanija išjudino...

Rinkodara
2019.01.17
„Facebook“ ištrynė šimtus Rytų Europoje „Sputnik“ administruotų paskyrų 7

Socialinis tinklas „Facebook“ ketvirtadienį pranešė, kad Lietuvoje ir kitose Rytų Europos šalyse ištrynė...

Technologijos
2019.01.17
Daugiausia baudų skyrė už konkurenciją ribojančius susitarimus

Konkurencijos taryba 2018 m. už Konkurencijos ir Reklamos įstatymo pažeidimus skyrė baudų už 780.800 Eur,...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodaros ir pardavimų jungtuvės „Deeper“ - galimybė augti ar eksperimentas Premium 1

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“, pernai nepasiekusi tikslų ir ieškodama galimybių augti, be...

Rinkodara
2019.01.16
Rinkodara smulkiesiems: užuot erzinus vartotoją, kreiptis individualiai Premium 1

Autentiško ryšio su klientais paieškos, pasiūlymų individualizavimas, taip pat detali duomenų analizė ir...

Rinkodara
2019.01.16
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis 9

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 17

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 18

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 8

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 3

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14
3 iliuzijos, kurios klaidina darbuotojų ieškantį verslą 17

Konkurencinę kovą norinčios laimėti bendrovės nekalba apie darbuotojų pritraukimą, jos galvoja, kaip...

Rinkodara
2019.01.13
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau