„Password 2018“: ne kritika, o pozityvumas stumia į priekį

Publikuota: 2018-05-09

Prasidėjo konferencija „Password 2018“, kur rinkodaros sektoriaus lyderiai dalijasi, kaip jiems pavyksta pasiekti užsibrėžtų rezultatų ir pirmauti rinkoje.

Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius, atidarydamas jau 15-ą kartą rengiamą „Password“ konferenciją pabrėžia, kad rinkodaros svarba verslo gyvenime tik auga ir tai puikiai iliustruoja neseniai įvykęs sandoris, kai Šveicarijos bendrovė „Nestle“ sudarė susitarimą su JAV kavinių tinklo milžine „Starbucks“, kuriuo už 7,15 mlrd. USD įsigijo teisę pardavinėti ir reklamuoti „Starbucks“ kavos produktus.

„Norėtųsi, kad mintys išsakytos „Password“ scenoje virstų realiomis ir įkvepiančiomis idėjomis augti, sprendimų galimybėmis čia susirinkusiems“, – kalbėjo p. Jankauskas.

Mindaugas Savickas, jau ne vienerius metus esantis prie „Tele2“ rinkodaros vadovo vairo, konferencijoje dalijosi mintimis, kaip įmonei pavyko sukurti stiprią, strateginę funkciją atliekančią, rinkodaros komandą.

„Pradėjome savo veiklą tada, kai rinkoje jau veikė stiprūs konkurentai ir tikrai nemažai laiko mus lydėjo blogos kokybės etiketė. Bet nieko nėra neįmanomo. Banalu, bet tiesiog reikia dirbti, daug ir nuosekliai. Inovuoti ne tik komunikacijoje, bet ir versle. Nesvarbu, ar tu liūtas ar gazelė, reikia atsikelti ir judėti į priekį, bėgti greičiau nei artimiausias konkurentas“, – teigia p. Savickas.

Laisvės ir pozityvumo

Kaip itin svarbų faktorių pranešėjas pabrėžia ir stiprias įmonės vertybes, kuriomis turi gyventi visi įmonės darbuotojai.

„Ne mažiau mane inspiruoja ir laisvė dirbti šioje įmonėje. Niekas nestovi už nugaros ir nenurodinėja. Ta laisvė pradžioje gal ir glumina, bet ilgalaikėje perspektyvoje virsta didžiuliu pliusu. Svarbus aspektas sėkmei yra ir pozityvus atgalinis ryšis, retai sulaukiu kritikos, motyvacija pas mus auginama per pozityvų braižą“, – konferencijoje kalbėjo p. Savickas.

Stipriausi: vadovai, prekių ženklai ir kampanijos

Vakare paaiškės ir bus apdovanoti kartu su konferencija „Password“ vykstantys konkursų nugalėtojai: „Metų prekės ženklo 2018“ nominantai, efektyviausios rinkodaros kampanijos ir „Metų CMO“ – Metų rinkodaros vadovas. Pastaruosius Lietuvos marketingo asociacija LiMA rengia jau ketvirtą kartą, šį kartą su „Verslo žiniomis“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
SEB iniciatyva: svarbiau – klientai, o ne pardavimai Premium 5

Du SEB banko skyriai 2017 m. dalyvavo iniciatyvoje, kai jų veikla buvo vertinama tik pagal vieną rodiklį –...

Rinkodara
2018.05.27
Didžiausius atlyginimus mokėjusios žiniasklaidos planavimo bendrovės 1

Tarp žiniasklaidos planavimo agentūrų didžiausią atlyginimą šį kovą mokėjo UAB „Carat“, rodo „Sodros“...

Rinkodara
2018.05.27
Kova dėl konferencijų: Vilniaus reitingas kyla Premium

Tarptautinės konferencijų ir kongresų asociacijos ICCA sudarytame daugiausia stambių tarptautinių asociacijų...

Su BDAR Europoje nesusitvarkė ir „Los Angeles Times“ bei „Chicago Tribune“ 1

JAV leidėjai „Los Angeles Times“ ir „Chicago Tribune“ nepasiruošė šiandien įsigaliojusiam ES bendrasis...

Rinkodara
2018.05.25
Kuriais nuomonės lyderiais pasitikima labiausiai: nuo Mačiulio iki Masiulio Premium 5

Dažniausiai per 2017 m. buvo cituotas Žilvinas Šilėnas, Lietuvos Laisvosios rinkos instituto prezidentas,...

Rinkodara
2018.05.25
Ant pašto ženklų – nuo įžymybių iki paprastų žmonių 2

Pirmą kartą Lietuvos pašto ženklus papuoš ne istorinės asmenybės ir praeities herojai, bet 100 dabarties...

Rinkodara
2018.05.25
Vaistų ir papildų reklamos nedraus, bet reglamentuos kitaip

Vaistinių ir nereceptinių vaistų bei papildų reklama nebus uždrausta, tačiau nuo kitų metų bus...

Verslo aplinka
2018.05.24
„Fabula“ parsiveža „Sabre“ statulėlę

„Fabula Hill+Knowlton Strategies“ triumfavo pasauliniuose komunikacijos rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“...

Rinkodara
2018.05.24
„Ergo“ konkursą laimėjo dvi agentūros

Draudimo bendrovė „Ergo“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo ir socialinių tinklų komunikacijos...

Rinkodara
2018.05.23
„Western Union“ Lietuvoje pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mokėjimų paslaugų „Western Union“ padalinys Lietuvoje pradeda bendradarbiauti su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.05.23
„Viasat“ registruoja visą eilę naujų prekės ženklų 1

Estijos „TV Play Baltics“, buvusi „Viasat“, mokamos TV tiekėja Lietuvoje registruoja net 19 naujų prekės...

Rinkodara
2018.05.23
Didžiausias reklaminis tentas – Lietuvos rekordų knygoje 1

Statomą Kauno verslo centrą „Business Leaders Center“ dengiantis reklaminis tentas pateko į Lietuvos rekordų...

Rinkodara
2018.05.22
Seimas leidžiasi į diskusijas, ar uždrausti azartinių lošimų reklamą 8

Seimas svarstys, ar nuo 2019 metų uždrausti azartinių lošimų reklamą. Reklama nebūtų laikoma tik lošimų...

Rinkodara
2018.05.22
„Tele2“ rinkodaros vadovas: apie partnerystes ir ilgalaikį komunikacijos braižą Premium 2

Rinkodara – ne taktinė, bet strateginė įmonės funkcija. Rinkodaros vadovas turi būti atsakingas ne vien už...

Rinkodara
2018.05.22
„Jaunųjų liūtų“ konkurse Lietuvai atstovaus „DDB Vilnius“ komanda 2

„Jaunųjų liūtų“ konkurso atranką Lietuvoje laimėjo reklamos agentūros „DDB Vilnius“ komanda – Viktorija...

Rinkodara
2018.05.21
„Technopolis Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Suomių nekilnojamo turto bendrovė „Technopolis“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.05.21
Nuplagijuotas šūkis „Geriausia vieta keisti ratus“ kainuos per 10.000 Eur 7

Reklamjuostė „Vianor geriausia vieta keisti ratus!“, Apeliacinio teismo vertinimu, faktiškai yra kitos įmonės...

Pramonė
2018.05.21
Lojaliausią vartotojų armiją turintys prekių ženklai Premium

Didžiausią ištikimų pirkėjų grupę užsiauginę prekių ženklai – „Džiugas“, „Bioderma“, „Borjomi“ ir „Auga“.

Rinkodara
2018.05.21
Didžiausius atlyginimus mokančios ryšių su visuomene agentūros 1

Tarp ryšių su visuomene agentūrų didžiausią atlyginimą šį kovą mokėjo integruotos komunikacijos bendrovė...

Rinkodara
2018.05.20
Aprangos kūrėjai atkreipia dėmesį, o tada pasiraitoja rankoves

Perpildytoje mados rinkoje krizę išgyvena ir prekybininkai, ir kūrėjai. O dažnas gana garsus ar bent stabilų...

Rinkodara
2018.05.20

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau