„Password 2018“: ne kritika, o pozityvumas stumia į priekį

Publikuota: 2018-05-09

Prasidėjo konferencija „Password 2018“, kur rinkodaros sektoriaus lyderiai dalijasi, kaip jiems pavyksta pasiekti užsibrėžtų rezultatų ir pirmauti rinkoje.

Ugnius Jankauskas, „Verslo žinių“ generalinis direktorius, atidarydamas jau 15-ą kartą rengiamą „Password“ konferenciją pabrėžia, kad rinkodaros svarba verslo gyvenime tik auga ir tai puikiai iliustruoja neseniai įvykęs sandoris, kai Šveicarijos bendrovė „Nestle“ sudarė susitarimą su JAV kavinių tinklo milžine „Starbucks“, kuriuo už 7,15 mlrd. USD įsigijo teisę pardavinėti ir reklamuoti „Starbucks“ kavos produktus.

„Norėtųsi, kad mintys išsakytos „Password“ scenoje virstų realiomis ir įkvepiančiomis idėjomis augti, sprendimų galimybėmis čia susirinkusiems“, – kalbėjo p. Jankauskas.

Mindaugas Savickas, jau ne vienerius metus esantis prie „Tele2“ rinkodaros vadovo vairo, konferencijoje dalijosi mintimis, kaip įmonei pavyko sukurti stiprią, strateginę funkciją atliekančią, rinkodaros komandą.

„Pradėjome savo veiklą tada, kai rinkoje jau veikė stiprūs konkurentai ir tikrai nemažai laiko mus lydėjo blogos kokybės etiketė. Bet nieko nėra neįmanomo. Banalu, bet tiesiog reikia dirbti, daug ir nuosekliai. Inovuoti ne tik komunikacijoje, bet ir versle. Nesvarbu, ar tu liūtas ar gazelė, reikia atsikelti ir judėti į priekį, bėgti greičiau nei artimiausias konkurentas“, – teigia p. Savickas.

Laisvės ir pozityvumo

Kaip itin svarbų faktorių pranešėjas pabrėžia ir stiprias įmonės vertybes, kuriomis turi gyventi visi įmonės darbuotojai.

„Ne mažiau mane inspiruoja ir laisvė dirbti šioje įmonėje. Niekas nestovi už nugaros ir nenurodinėja. Ta laisvė pradžioje gal ir glumina, bet ilgalaikėje perspektyvoje virsta didžiuliu pliusu. Svarbus aspektas sėkmei yra ir pozityvus atgalinis ryšis, retai sulaukiu kritikos, motyvacija pas mus auginama per pozityvų braižą“, – konferencijoje kalbėjo p. Savickas.

Stipriausi: vadovai, prekių ženklai ir kampanijos

Vakare paaiškės ir bus apdovanoti kartu su konferencija „Password“ vykstantys konkursų nugalėtojai: „Metų prekės ženklo 2018“ nominantai, efektyviausios rinkodaros kampanijos ir „Metų CMO“ – Metų rinkodaros vadovas. Pastaruosius Lietuvos marketingo asociacija LiMA rengia jau ketvirtą kartą, šį kartą su „Verslo žiniomis“.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Vietovės įvaizdžio kūrimas be bendruomenės indėlio – tik rinkodaros veiksmas

Miesto ar gyvenvietės įvaizdis šiuolaikiniame pasaulyje yra svarbus daugeliu aspektų – siekiant pritraukti...

Rinkodara
2018.08.18
„Douglas“ keičia logotipą 1

Nuo 2018 m. pradžios visoje Europoje „Douglas“ tinklas atnaujina savo logotipą. Investicijos į atnaujinimą...

„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 6

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
Nuo rudens startuoja naujas „Laisvės TV“ ir Jakilaičio projektas 6

Nuo rudens sezono LRT nelikus žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedamos laidos „Dėmesio centre“, ji paskutinę...

Rinkodara
2018.08.17
Iš krepšinio pasitraukęs „Lietuvos rytas“ sporto veiklai nori prekės ženklo RYTAS 9

Žiniasklaidos grupę valdanti UAB „Lietuvos rytas“ Valstybiniame patentų biure pateikė paraišką registruoti...

Rinkodara
2018.08.17
„Telia“ atnaujina „Ežį“, jau investavo apie milijoną 16

Nepaisant jau kelerius metus trunkančios ir gana stabilios išankstinio mokėjimo klientų migracijos į...

Jakilaičio vedamas laidas transliuos ir LNK grupės kanalai 23

Nuo rugpjūčio 27 d. „Delfi TV“ eteryje startuoja žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedama laida „DELFI dėmesio...

Rinkodara
2018.08.16
Karas tarp žiniasklaidos ir JAV prezidento nerimsta 5

Bemaž 200 JAV laikraščių šios dienos vedamuosiuose reiškia solidarų nepasitenkinimą dėl prezidento Donaldo...

Rinkodara
2018.08.16
„Prienų“ era po Ballų: dėkoja savivaldybei, bet laukia „Vytauto“ 2

Ballų šeimynėlės ženklu pažymėtas praėjęs sezonas Prienų krepšinio klubui buvo tragiškas sporto požiūriu, bet...

Laisvalaikis
2018.08.15
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 14

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Skvernelis: Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia, bet laiką reikėjo paderinti 10

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama...

Rinkodara
2018.08.07
„Go Vilniaus“ vadovė davė atkirtį „Vilniaus – Europos G taško“ reklamos kritikams 70

Šią savaitę užsienyje startuoja diskusijų mūsų šalyje sukėlusi Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas...

Rinkodara
2018.08.06
„Akropolis“ patentuoja „Imam“ Premium

Prekybos ir pramogų centrus valdanti UAB „Akropolis Group“ Valstybiniame patentų biure pateikė prašymą...

Užsienyje pradedama „Vilniaus – Europos G taško“ reklaminė kampanija 61

Kitą savaitę užsienyje startuos Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje Vilnius bus pristatomas kaip „Europos G...

Rinkodara
2018.08.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau