Ką gali pasiūlyti verslas, kad pelnytų klientų pasitikėjimą

Publikuota: 2018-05-06
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Verslas, kuris tampa patarėju ar pagalbininku, laimi vartotojų pasitikėjimą. Todėl dažnas ima siūlyti paslaugas, kurių klientas negautų iš konkurentų, – konsultacijas, patarimus, mokymus.

„Entrepreneur.com“ pataria, kad savo sritį išmanantis verslas, kuris galėtų tapti ekspertu klientams, turėtų pradėti nuo jų poreikių analizės, o tada pasiūlyti įrankius, sprendimus, kurie leistų jiems įveikti aktualius iššūkius.

Nemažai verslininkų galvoja, kad jų partneriai ir klientai domisi jo ir konkurentų verslu, tačiau tokia nuostata neatitinka tikrovės, nes iš tiesų klientai savanaudiški – jiems rūpi jie patys ir jų problemos. Todėl verslui svarbu išsiaiškinti, kokių rūpesčių turi potencialūs klientai, ir pasisiūlyti juos išspręsti. Kai klientas mato, kad verslas supranta, su kokiomis bėdomis jis susiduria, ima žiūrėti į jį kaip į autoritetingą patikėtinį, kuris gali padėti susidoroti su iššūkiais. Todėl verta surinkti kuo daugiau duomenų apie savo sektorių, atlikti išsamias rinkos analizes, klientų apklausas, tada – įvardyti egzistuojančias problemas, trūkumus ir siūlyti jų sprendimus.

Pradėti kurti eksperto autoritetą klientų akyse yra gana greita ir paprasta. Svarbiausia – prisistatyti potencialiems klientams ir burti auditoriją, su kuria bus dalijamasi jai aktualiomis įžvalgomis. Tam galima pasitelkti tinklaraščius, naujienlaiškius, vaizdo seminarus – taip klientai pamatys rezultatus ir gaunamą naudą iš karto. Pavyzdžiui, skaitmeninės rinkodaros ekspertas gali transliuoti vaizdo seminarą, kaip paprastu pranešimu socialiniame tinkle išauginti prenumeratorių skaičių. Tie, kurie pasinaudos išgirstais patarimais ir įsitikins, kad jie padėjo padidinti sekėjų skaičių, ims pasitikėti jį rekomendavusiojo žiniomis.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
14:05
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
12:03
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
11:59
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
09:41
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15
„Švyturys“ atnaujindamas savo prekės ženklus bėga nuo konkurentų 10

„Švyturys – Utenos alus“ atnaujina „Ekstra“ produktų pakuotes ir registruoja šešias „Švyturio“ prekės ženklo...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15
„Danske Bank“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 4

Finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ Lietuvos filialas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su integruotos...

Rinkodara
2019.03.15
Nuosavo verslo skonis, arba Paskata tapti geresniu samdomu darbuotoju 7

Sėkmingiausiu sprendimu, o kartu ir didžiausia pamoka karjeroje Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“...

Rinkodara
2019.03.14
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
„Vaidilos“ teatro prekės ženklas parduotas naujam operatoriui 1

Buvęs „Vaidilos“ teatro vadovas Gediminas Jankus kartu su britų–australų partneriais įmonės prekės ženklą...

Rinkodara
2019.03.14
Vilniečių „Soundest“ tarptautinis spurtas: per 5 metus išaugo 10 kartų Premium 4

Lietuvos e. rinkodaros sprendimų kūrėja „Soundest“, veikianti su „Omnisend“ prekės ženklu, per pastaruosius...

Paslaugos
2019.03.14
Rygos „Akropole“ duris atvers balandį 2

Pirmasis už Lietuvos ribų, Rygoje, iškilęs prekybos ir pramogų centras „Akropolis“ duris lankytojams atvers...

Prekyba
2019.03.14
Didžiausi atlyginimai tarp prekybos tinklų: „Lidl Lietuva“ ir „Iki“ 26

Tarp didžiųjų prekybos tinklų didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo „Lidl Lietuva“, rodo...

Prekyba
2019.03.14
IKEA rinkodaros vadovė: apie vertybes ir komunikaciją be nuolaidų 14

Vienas iš didžiausių iššūkių su kuriais šiandien susiduria rinkodaros vadovai – inovacijų greitis. Ilgametes...

Rinkodara
2019.03.13
Išrinko populiariausias lietuviškas prekes 2

Vartotojai rinkdamiesi pirkinius lieka lojalūs lietuviškiems prekių ženklams. Nominuojamos tik...

Prekyba
2019.03.13
Grybų karas: visi vienodi – kiekvienas originalus Premium 1

Dėl šokoladinių grybukų dizaino užvirę teisiniai ginčai tarp Vokietijos ir Lietuvos bendrovių parodė, kad...

Pramonė
2019.03.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau