10 stipriausių rinkodaros vadovų – „Metų CMO“ finalininkai

    Publikuota: 2018-05-02
    Atnaujinta 2018-05-02 10:42
    Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
    svg svg
    Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

    „Metų CMO 2018“ rinkimų komisija išrinko stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje. Vienas iš jų pretenduoja tapti „Metų CMO“ (angl. Chief marketing officer).

    Nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Password 2018“ gegužės 9 d.

    Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė, džiaugiasi dideliu šiemetinio konkurso aktyvumu.

    „Sulaukėme net 58 rinkodaros vadovų ir vadovių paraiškų. Tai tapo nemažu iššūkiu komisijai, nes į kiekvieną paraišką detaliai įsigilinti reikėjo laiko“, – kalba p. Palaimaitė.

    Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













    Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



     

    Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, komisijos narys, antrina, kad nepalyginti didesnis iššūkis buvo išrinkti pretendentų į „Metų CMO“ titulą dešimtuką, nes šio titulo vertų kandidatų komisijos akimis buvo tikrai daugiau nei dešimt.

    Komisijos teigimu, dešimtuko sėkmę lėmė keletas pagrindinių kriterijų. Pirma, tai sėkmės rodikliai, kuriais matuojamas rinkodaros vadovo indėlis.

    „Tai padėjo atskleisti ir konkretaus kandidato atsakomybės mastą konkrečioje įmonėje bei rinkodaros vaidmenį organizacijos lygmenyje. Kitas kriterijus – didžiausią įtaką įmonės/prekės ženklo vertės augimui turėję veiksmai ir per pastaruosius metus įgyvendinti svariausi pokyčiai, o kartu ir jų rezultatai“, – vardina p. Šiautkulis.

    Be to, visi paraiškose įvardinti pasiekimai buvo vertinami ne tik įmonės, bet ir sektoriaus kontekste.

    „Tai leido įvertinti ne tik pelno siekiančių organizacijų pasiekimus, bet ir visuomeninių institucijų, o taip pat pasverti pasiekimus atsižvelgiant į konkretaus sektoriaus konkurencijos lygį, įstatyminę bazę bei kt. faktorius“, – kalba p. Šiautkulis.

    [infogram id="33308462-e4c1-4665-9be8-63c11226cddc" prefix="g0p" format="interactive" title="rinkodara-vadovu-final"]

    Vertinant galutinį kandidatų dešimtuką, buvo atsižvelgta ir į papildomus kriterijus, tokius kaip rinkodaros vadovo stažas organizacijoje, vadovaujamo departamento dydis.

    Pasak LiMA valdybos pirmininko, kitame etape komisijos laukia nemažiau sudėtingas darbas, kai iš finalininkų dešimtuko reikės išrinkti „Metų CMO“.

    Ponia Palaimaitė pažymi, kad šio konkurso tikslas – ne tik konkretaus rinkodaros vadovo nuopelnų įvertinimas, bet ir rinkodaros disciplinos, kaip vieno pagrindinių vaidmenų organizacijų vystyme, stiprinimas.

    „Visi kandidatai aktyviai dalyvaudami, skirdami laiko apmąstyti rinkodaros vaidmenį organizacijoje ir visuomenėje svariai prisideda prie kokybiško, etiško ir, svarbiausia, į vertės augimą orientuotos rinkodaros kūrimo“, – teigia p. Palaimaitė.

    Įdomus faktas, kad pastaruosius trejus Metų rinkodaros vadovo rinkimus vis nugalėdavo moterys.

    [infogram id="dcce0d53-7b99-47d8-9578-2f48daf4013d" prefix="zXh" format="interactive" title="rinkodara-vadovai"]

    VŽ rašė, kad šiais metais rinkimų komisiją sudaro „Metų CEO 2017“ Petras Masiulis, „Metų CMO 2017“ Aurelija Kazlauskienė, vadovų paieškos agentūros vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė ir 7 Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos nariai.

    Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos, ir konkurso „Metų prekės ženklas 2018 m.“ nugalėtojai.

    Apie „Password 2018“ finalininkus skaitykite čia.

    [infogram id="fb7c0851-92b8-4943-8d9e-c84412462eb6" prefix="8WY" format="interactive" title="rinkodara-vadovo rinkimai"]

    Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

    Tema „Rinkodara“
    Norite pasiūlyti temą, turite pastabų ar klausimų?

    Parašykite redaktorių komandai arba vyr. redaktoriui rolandas.barysas@verslozinios.lt. Konfidencialumą užtikriname.

    Rinkodaros guru Ph. Kotlerį pasiekė apdovanojimas iš Vilniaus

    Vilniuje vykusioje rinkodaros vadovų konferencijoje  „LiMA CMO SUMMIT'23“ Lietuvos marketingo asociacija LiMA...

    Rinkodara
    2023.05.27
    Lietuvos šuolis į „Shopify“ verslumo indeksą: iškart – į antrą vietą po JAV Premium 1

    Į Kanados elektroninės prekybos bendrovės „Shopify“ sudarytą versliausių šalių reitingo dešimtuką įtraukta ir...

    Prekyba
    2023.05.26
    „Reprise Media“ vadovų komandą papildė D. Raulinaitis

    Domas Raulinaitis prisijungė prie agentūros „Reprise Media“ ir tapo skaitmeninės komunikacijos departamento...

    Rinkodara
    2023.05.26
    Metų CMO – „PHH Group“ rinkodaros vadovė G. Vilkė

    Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) skelbia devintąjį kartą organizuojamų „Metų CMO‘23“ rinkimų laimėtoją.

    Rinkodara
    2023.05.25
    „Motinystės bausmė“ – kodėl ją vis mieliau matuojasi ir vyrai vadovai Premium 10

    Kuo moterys eis aukštesnes ir geriau mokamas pareigas tuo, tikėtina, ir daugiau vyrų rinksis vaiko priežiūros...

    Vadyba
    2023.05.24
    „Ozas“ startuoja su nauja lojalumo programa, „Panoramos“ taikiklyje – B2B segmentas Premium

    Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ pristatė naują lojalumo programą „Spot“, kiti rinkos dalyviai arba neturi...

    Rinkodara
    2023.05.24
    „Motieka“ – naujas „Motieka ir Audzevičius“ prekės ženklas 1

    Advokatų kontorų „Motieka ir Audzevičius“ keičia prekės ženklą ir vaizdinėje komunikacijoje nuo šiol bus...

    Rinkodara
    2023.05.22
    Per „Rammstein“ koncertą uždirbs bemaž kaip per NATO viršūnių susitikimą Premium

    Pirmas dosnus gurkšnis po ilgų ir niūrų pandemijos, karo ir visų kitų negandų kelerių metų. Taip verslai...

    Prekyba
    2023.05.22
    Prekių ženklo apsauga: verslas randa būdų susimažinti išlaidas Premium

    Mažos ir vidutinės Lietuvos įmonės aktyviau ieško galimybių apsaugoti savo sukurtą intelektinę nuosavybę –...

    Mano verslas
    2023.05.22
    Ką daryti, kad „Google“ mus pamirštų Premium

    „Google“ jau seniai yra tapusi neatsiejama mūsų kasdienio gyvenimo dalimi. Tiesa, nebūtinai norisi, kad bet...

    Rinkodara
    2023.05.21
    Dėl LRT vadovo posto varžysis M. Garbačiauskaitė-Budrienė ir A. Zabarauskas 1

    Nacionalinio transliuotojo LRT generalinio direktoriaus konkurse dalyvauja antros kadencijos pareigose...

    Verslo aplinka
    2023.05.19
    P. Tamulionis. Ką daryti, kai užpuolė A. Tapinas? 74

    Na, gal ne užpuolė, o pagavo už rankos dėl galimai, matyt, iš tikrųjų neteisėtai panaudotų mokesčių mokėtojų...

    Nuomonės
    2023.05.17
    „carVertical“ startuoja su atnaujintu prekės ženklu 4

    Transporto priemonių istorijos patikrų platforma „carVertical“ pristato naują dizainą ir logotipą, unikalius...

    Rinkodara
    2023.05.17
    Imasi naujos tradicijos – skelbia tarptautinę rinkodaros dieną

    Europos marketingo konfederacija (EMC) priėmė vienbalsį sprendimą gegužės 27 d. paskelbti tarptautine...

    Rinkodara
    2023.05.16
    „Akropolis“ vėl organizuos nuolaidų dienas „Jamam“ 1

    Didžiausia šalyje mažmeninės prekybos akcija „Jamam“ sugrįžta į prekybos ir pramogų centrus „Akropolis“,...

    Prekyba
    2023.05.16
    „CityBee“ besivejantis 100.000 Eur ieškinys: riba tarp pažeidimų ir įrodymų Premium 3

    Vilniaus apygardos teisme netrukus bus atversta byla, kurioje bemaž 350 žmonių teismine tvarka prašo...

    Rinkodara
    2023.05.16
    „PR Impact Awards 2023“ – rekordinis paraiškų skaičius

    Komunikacijos projektų konkursui „PR Impact Awards 2023“ pateiktas rekordinis skaičius paraiškų. Šiemet...

    Rinkodara
    2023.05.15
    Rinkodaros vadovo kėde „carVertical“ dalijasi dviese: darbas nusimetus ego Premium

    Naudotų automobilių istorijos patikros duomenis teikianti bendrovė „carVertical“ laužo nusistovėjusias normas...

    Rinkodara
    2023.05.15
    „Iki“ atnaujina lojalumo programą 1

    Prekybos tinklas „Iki“ atnaujina lojalumo programą: nuo šiol pirkėjai taupys ne tik naudodamiesi įprastomis...

    Rinkodara
    2023.05.15
    Pirmasis ketvirtis su optimizmu – reklamos apimtys augo

    Pirmąjį šių metų ketvirtį, palyginti su 2022 m. tuo pačiu laikotarpiu, reklamos apimtys žiniasklaidoje paaugo...

    Rinkodara
    2023.05.12

    Verslo žinių pasiūlymai