10 stipriausių rinkodaros vadovų – „Metų CMO“ finalininkai

Publikuota: 2018-05-02
Atnaujinta 2018-05-02 10:42
Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Metų CMO 2018“ rinkimų komisija išrinko stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje. Vienas iš jų pretenduoja tapti „Metų CMO“ (angl. Chief marketing officer).

Nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Password 2018“ gegužės 9 d.

Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė, džiaugiasi dideliu šiemetinio konkurso aktyvumu.

„Sulaukėme net 58 rinkodaros vadovų ir vadovių paraiškų. Tai tapo nemažu iššūkiu komisijai, nes į kiekvieną paraišką detaliai įsigilinti reikėjo laiko“, – kalba p. Palaimaitė.

Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, komisijos narys, antrina, kad nepalyginti didesnis iššūkis buvo išrinkti pretendentų į „Metų CMO“ titulą dešimtuką, nes šio titulo vertų kandidatų komisijos akimis buvo tikrai daugiau nei dešimt.

Komisijos teigimu, dešimtuko sėkmę lėmė keletas pagrindinių kriterijų. Pirma, tai sėkmės rodikliai, kuriais matuojamas rinkodaros vadovo indėlis.

„Tai padėjo atskleisti ir konkretaus kandidato atsakomybės mastą konkrečioje įmonėje bei rinkodaros vaidmenį organizacijos lygmenyje. Kitas kriterijus – didžiausią įtaką įmonės/prekės ženklo vertės augimui turėję veiksmai ir per pastaruosius metus įgyvendinti svariausi pokyčiai, o kartu ir jų rezultatai“, – vardina p. Šiautkulis.

Be to, visi paraiškose įvardinti pasiekimai buvo vertinami ne tik įmonės, bet ir sektoriaus kontekste.

„Tai leido įvertinti ne tik pelno siekiančių organizacijų pasiekimus, bet ir visuomeninių institucijų, o taip pat pasverti pasiekimus atsižvelgiant į konkretaus sektoriaus konkurencijos lygį, įstatyminę bazę bei kt. faktorius“, – kalba p. Šiautkulis.

[infogram id="33308462-e4c1-4665-9be8-63c11226cddc" prefix="g0p" format="interactive" title="rinkodara-vadovu-final"]

Vertinant galutinį kandidatų dešimtuką, buvo atsižvelgta ir į papildomus kriterijus, tokius kaip rinkodaros vadovo stažas organizacijoje, vadovaujamo departamento dydis.

Pasak LiMA valdybos pirmininko, kitame etape komisijos laukia nemažiau sudėtingas darbas, kai iš finalininkų dešimtuko reikės išrinkti „Metų CMO“.

Ponia Palaimaitė pažymi, kad šio konkurso tikslas – ne tik konkretaus rinkodaros vadovo nuopelnų įvertinimas, bet ir rinkodaros disciplinos, kaip vieno pagrindinių vaidmenų organizacijų vystyme, stiprinimas.

„Visi kandidatai aktyviai dalyvaudami, skirdami laiko apmąstyti rinkodaros vaidmenį organizacijoje ir visuomenėje svariai prisideda prie kokybiško, etiško ir, svarbiausia, į vertės augimą orientuotos rinkodaros kūrimo“, – teigia p. Palaimaitė.

Įdomus faktas, kad pastaruosius trejus Metų rinkodaros vadovo rinkimus vis nugalėdavo moterys.

[infogram id="dcce0d53-7b99-47d8-9578-2f48daf4013d" prefix="zXh" format="interactive" title="rinkodara-vadovai"]

VŽ rašė, kad šiais metais rinkimų komisiją sudaro „Metų CEO 2017“ Petras Masiulis, „Metų CMO 2017“ Aurelija Kazlauskienė, vadovų paieškos agentūros vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė ir 7 Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos nariai.

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos, ir konkurso „Metų prekės ženklas 2018 m.“ nugalėtojai.

Apie „Password 2018“ finalininkus skaitykite čia.

[infogram id="fb7c0851-92b8-4943-8d9e-c84412462eb6" prefix="8WY" format="interactive" title="rinkodara-vadovo rinkimai"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 5

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
Didžioji dalis sulaikytų prekių – smulkios siuntos iš Kinijos Premium

Ne tik prekybininkai, bet ir privatūs asmenys gali sulaukti neigiamų padarinių, nustačius, kad užsakyta ir...

Prekyba
2019.02.11
Vilniaus konfliktas su baru dėl lauko tualetų kol kas – be laimėtojų 3

Vilniaus savivaldybės ginčas su vienu sostinės baru dėl greta pastatytų lauko tualetų kol kas – be laimėtojų:...

Prekyba
2019.02.10
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 10

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
6 kartus pažeidimai fiksuoti „Respublikos leidiniuose“, 2 – „Lietuvos ryto“ TV

Per praėjusius metus Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba gavo rekordiškai daug skundų – net 321. Lyginant...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Maxima“ ir „Lidl“ traukia lietuviškumo kortą, „Iki“ – priešingai Premium 15

Prekybos tinklai „Maxima“ ir „Lidl“ pastaruoju metu tarsi sutartinai sustiprino lietuviškumo liniją...

Prekyba
2019.02.06
Dramatiškų pokyčių pasekmė: „Amazon“ vadovas pakeitė požiūrį į reklamą Premium

JAV prekybos milžinė „Amazon“ per 2018 m. investicijas į reklamą padidino 72,5%, tai didžiausias šuolis tarp...

Rinkodara
2019.02.05
„Aprangos“ grupė pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės skelbtą skaitmeninės komunikacijos...

Rinkodara
2019.02.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau