10 stipriausių rinkodaros vadovų – „Metų CMO“ finalininkai

Publikuota: 2018-05-02
Atnaujinta 2018-05-02 10:42
Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Metų CMO 2018“ rinkimų komisija išrinko stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje. Vienas iš jų pretenduoja tapti „Metų CMO“ (angl. Chief marketing officer).

Nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Password 2018“ gegužės 9 d.

Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė, džiaugiasi dideliu šiemetinio konkurso aktyvumu.

„Sulaukėme net 58 rinkodaros vadovų ir vadovių paraiškų. Tai tapo nemažu iššūkiu komisijai, nes į kiekvieną paraišką detaliai įsigilinti reikėjo laiko“, – kalba p. Palaimaitė.

Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, komisijos narys, antrina, kad nepalyginti didesnis iššūkis buvo išrinkti pretendentų į „Metų CMO“ titulą dešimtuką, nes šio titulo vertų kandidatų komisijos akimis buvo tikrai daugiau nei dešimt.

Komisijos teigimu, dešimtuko sėkmę lėmė keletas pagrindinių kriterijų. Pirma, tai sėkmės rodikliai, kuriais matuojamas rinkodaros vadovo indėlis.

„Tai padėjo atskleisti ir konkretaus kandidato atsakomybės mastą konkrečioje įmonėje bei rinkodaros vaidmenį organizacijos lygmenyje. Kitas kriterijus – didžiausią įtaką įmonės/prekės ženklo vertės augimui turėję veiksmai ir per pastaruosius metus įgyvendinti svariausi pokyčiai, o kartu ir jų rezultatai“, – vardina p. Šiautkulis.

Be to, visi paraiškose įvardinti pasiekimai buvo vertinami ne tik įmonės, bet ir sektoriaus kontekste.

„Tai leido įvertinti ne tik pelno siekiančių organizacijų pasiekimus, bet ir visuomeninių institucijų, o taip pat pasverti pasiekimus atsižvelgiant į konkretaus sektoriaus konkurencijos lygį, įstatyminę bazę bei kt. faktorius“, – kalba p. Šiautkulis.

[infogram id="33308462-e4c1-4665-9be8-63c11226cddc" prefix="g0p" format="interactive" title="rinkodara-vadovu-final"]

Vertinant galutinį kandidatų dešimtuką, buvo atsižvelgta ir į papildomus kriterijus, tokius kaip rinkodaros vadovo stažas organizacijoje, vadovaujamo departamento dydis.

Pasak LiMA valdybos pirmininko, kitame etape komisijos laukia nemažiau sudėtingas darbas, kai iš finalininkų dešimtuko reikės išrinkti „Metų CMO“.

Ponia Palaimaitė pažymi, kad šio konkurso tikslas – ne tik konkretaus rinkodaros vadovo nuopelnų įvertinimas, bet ir rinkodaros disciplinos, kaip vieno pagrindinių vaidmenų organizacijų vystyme, stiprinimas.

„Visi kandidatai aktyviai dalyvaudami, skirdami laiko apmąstyti rinkodaros vaidmenį organizacijoje ir visuomenėje svariai prisideda prie kokybiško, etiško ir, svarbiausia, į vertės augimą orientuotos rinkodaros kūrimo“, – teigia p. Palaimaitė.

Įdomus faktas, kad pastaruosius trejus Metų rinkodaros vadovo rinkimus vis nugalėdavo moterys.

[infogram id="dcce0d53-7b99-47d8-9578-2f48daf4013d" prefix="zXh" format="interactive" title="rinkodara-vadovai"]

VŽ rašė, kad šiais metais rinkimų komisiją sudaro „Metų CEO 2017“ Petras Masiulis, „Metų CMO 2017“ Aurelija Kazlauskienė, vadovų paieškos agentūros vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė ir 7 Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos nariai.

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos, ir konkurso „Metų prekės ženklas 2018 m.“ nugalėtojai.

Apie „Password 2018“ finalininkus skaitykite čia.

[infogram id="fb7c0851-92b8-4943-8d9e-c84412462eb6" prefix="8WY" format="interactive" title="rinkodara-vadovo rinkimai"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Kaip grįžta investicijos į socialinę atsakomybę

Lietuvos verslo pasaulyje yra dvi klaidingo mąstymo kryptys, kai pradedama kalba apie socialinę atsakomybę.

Rinkodara
2019.07.21
Po Konkurencijos tarybos išvadų „Cgates“ atsisakė sandorio 7

Konkurencijos taryba nutraukė pranešimo apie koncentraciją nagrinėjimą, nes po preliminarių išvadų bendrovė...

Rinkodara
2019.07.18
Būsimiems šeimos kortelių savininkams – „Maximos“, „Litexpo“ nuolaidos 

Gausios ir neįgalius vaikus auginančios šeimos nuo rugsėjo turės galimybę naudotis lengvatomis tinklo...

Prekyba
2019.07.18
„Bazaarvoice“ planuoja tolimesnę plėtrą Lietuvoje 2

Prieš metus Vilniuje įsteigusi padalinį JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ planuoja...

Rinkodara
2019.07.18
Prekių nepristačiusiai „Intershop LT“ – bankroto byla 

Prekių nepristačiusiai elektroninę parduotuvę stilingai.lt valdžiusiai bendrovei „Intershop LT“ teismas...

Prekyba
2019.07.18
„Alfa Media“ pripažinta pažeidusi Etikos kodeksą

Visuomenės informavimo etikos komisija, išnagrinėjusi UAB „Gintarinė vaistinė“ skundą, pripažino, kad UAB...

Rinkodara
2019.07.18
„Eurovaistinė“ stebisi skirta bauda už klaidinančią reklamą 6

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė“ skleista reklama apie senjorams taikomas...

Rinkodara
2019.07.18
„Epson Europe“ pasirinko komunikacijos partnerius Baltijos šalyse

Spausdintuvų ir projektorių gamintoja „Epson“ pasirinko savo komunikacijos partnerius Baltijos šalims. Jais...

Rinkodara
2019.07.18
Signalas „Amazon“: sėkmę raško didieji konkurentai

Svarbiausios JAV prekybos milžinės „Amazon“ vasaros rinkodaros akcijos „Prime Day“ sėkme mėgaujasi ir kiti...

Rinkodara
2019.07.18
Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 10

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 3

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau