10 stipriausių rinkodaros vadovų – „Metų CMO“ finalininkai

Metų CMO 2018 rinkimų komisija išrinko stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje. Vienas iš jų pretenduoja tapti Metų CMO (angl. Chief marketing officer).
Nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas Verslo žinių organizuojamoje konferencijoje Password 2018 gegužės 9 d.
Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė, džiaugiasi dideliu šiemetinio konkurso aktyvumu.
Sulaukėme net 58 rinkodaros vadovų ir vadovių paraiškų. Tai tapo nemažu iššūkiu komisijai, nes į kiekvieną paraišką detaliai įsigilinti reikėjo laiko, kalba p. Palaimaitė.
Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, komisijos narys, antrina, kad nepalyginti didesnis iššūkis buvo išrinkti pretendentų į Metų CMO titulą dešimtuką, nes šio titulo vertų kandidatų komisijos akimis buvo tikrai daugiau nei dešimt.
Komisijos teigimu, dešimtuko sėkmę lėmė keletas pagrindinių kriterijų. Pirma, tai sėkmės rodikliai, kuriais matuojamas rinkodaros vadovo indėlis.
Tai padėjo atskleisti ir konkretaus kandidato atsakomybės mastą konkrečioje įmonėje bei rinkodaros vaidmenį organizacijos lygmenyje. Kitas kriterijus didžiausią įtaką įmonės/prekės ženklo vertės augimui turėję veiksmai ir per pastaruosius metus įgyvendinti svariausi pokyčiai, o kartu ir jų rezultatai, vardina p. Šiautkulis.
Be to, visi paraiškose įvardinti pasiekimai buvo vertinami ne tik įmonės, bet ir sektoriaus kontekste.
Tai leido įvertinti ne tik pelno siekiančių organizacijų pasiekimus, bet ir visuomeninių institucijų, o taip pat pasverti pasiekimus atsižvelgiant į konkretaus sektoriaus konkurencijos lygį, įstatyminę bazę bei kt. faktorius, kalba p. Šiautkulis.
[infogram id="33308462-e4c1-4665-9be8-63c11226cddc" prefix="g0p" format="interactive" title="rinkodara-vadovu-final"]
Vertinant galutinį kandidatų dešimtuką, buvo atsižvelgta ir į papildomus kriterijus, tokius kaip rinkodaros vadovo stažas organizacijoje, vadovaujamo departamento dydis.
Pasak LiMA valdybos pirmininko, kitame etape komisijos laukia nemažiau sudėtingas darbas, kai iš finalininkų dešimtuko reikės išrinkti Metų CMO.
Ponia Palaimaitė pažymi, kad šio konkurso tikslas ne tik konkretaus rinkodaros vadovo nuopelnų įvertinimas, bet ir rinkodaros disciplinos, kaip vieno pagrindinių vaidmenų organizacijų vystyme, stiprinimas.
Visi kandidatai aktyviai dalyvaudami, skirdami laiko apmąstyti rinkodaros vaidmenį organizacijoje ir visuomenėje svariai prisideda prie kokybiško, etiško ir, svarbiausia, į vertės augimą orientuotos rinkodaros kūrimo, teigia p. Palaimaitė.
Įdomus faktas, kad pastaruosius trejus Metų rinkodaros vadovo rinkimus vis nugalėdavo moterys.
[infogram id="dcce0d53-7b99-47d8-9578-2f48daf4013d" prefix="zXh" format="interactive" title="rinkodara-vadovai"]
VŽ rašė, kad šiais metais rinkimų komisiją sudaro Metų CEO 2017 Petras Masiulis, Metų CMO 2017 Aurelija Kazlauskienė, vadovų paieškos agentūros vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė ir 7 Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos nariai.
Kartu su Metų CMO laimėtoju, Password konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos, ir konkurso Metų prekės ženklas 2018 m. nugalėtojai.
Apie Password 2018 finalininkus skaitykite čia.
[infogram id="fb7c0851-92b8-4943-8d9e-c84412462eb6" prefix="8WY" format="interactive" title="rinkodara-vadovo rinkimai"]
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Rinkodara
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti