10 stipriausių rinkodaros vadovų – „Metų CMO“ finalininkai

Publikuota: 2018-05-02
Atnaujinta 2018-05-02 10:42
Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Alvydė Palaimaitė, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA direktorė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

„Metų CMO 2018“ rinkimų komisija išrinko stipriausių rinkodaros vadovų dešimtuką Lietuvoje. Vienas iš jų pretenduoja tapti „Metų CMO“ (angl. Chief marketing officer).

Nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas „Verslo žinių“ organizuojamoje konferencijoje „Password 2018“ gegužės 9 d.

Alvydė Palaimaitė, LiMA direktorė, džiaugiasi dideliu šiemetinio konkurso aktyvumu.

„Sulaukėme net 58 rinkodaros vadovų ir vadovių paraiškų. Tai tapo nemažu iššūkiu komisijai, nes į kiekvieną paraišką detaliai įsigilinti reikėjo laiko“, – kalba p. Palaimaitė.

Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, komisijos narys, antrina, kad nepalyginti didesnis iššūkis buvo išrinkti pretendentų į „Metų CMO“ titulą dešimtuką, nes šio titulo vertų kandidatų komisijos akimis buvo tikrai daugiau nei dešimt.

Komisijos teigimu, dešimtuko sėkmę lėmė keletas pagrindinių kriterijų. Pirma, tai sėkmės rodikliai, kuriais matuojamas rinkodaros vadovo indėlis.

„Tai padėjo atskleisti ir konkretaus kandidato atsakomybės mastą konkrečioje įmonėje bei rinkodaros vaidmenį organizacijos lygmenyje. Kitas kriterijus – didžiausią įtaką įmonės/prekės ženklo vertės augimui turėję veiksmai ir per pastaruosius metus įgyvendinti svariausi pokyčiai, o kartu ir jų rezultatai“, – vardina p. Šiautkulis.

Be to, visi paraiškose įvardinti pasiekimai buvo vertinami ne tik įmonės, bet ir sektoriaus kontekste.

„Tai leido įvertinti ne tik pelno siekiančių organizacijų pasiekimus, bet ir visuomeninių institucijų, o taip pat pasverti pasiekimus atsižvelgiant į konkretaus sektoriaus konkurencijos lygį, įstatyminę bazę bei kt. faktorius“, – kalba p. Šiautkulis.

[infogram id="33308462-e4c1-4665-9be8-63c11226cddc" prefix="g0p" format="interactive" title="rinkodara-vadovu-final"]

Vertinant galutinį kandidatų dešimtuką, buvo atsižvelgta ir į papildomus kriterijus, tokius kaip rinkodaros vadovo stažas organizacijoje, vadovaujamo departamento dydis.

Pasak LiMA valdybos pirmininko, kitame etape komisijos laukia nemažiau sudėtingas darbas, kai iš finalininkų dešimtuko reikės išrinkti „Metų CMO“.

Ponia Palaimaitė pažymi, kad šio konkurso tikslas – ne tik konkretaus rinkodaros vadovo nuopelnų įvertinimas, bet ir rinkodaros disciplinos, kaip vieno pagrindinių vaidmenų organizacijų vystyme, stiprinimas.

„Visi kandidatai aktyviai dalyvaudami, skirdami laiko apmąstyti rinkodaros vaidmenį organizacijoje ir visuomenėje svariai prisideda prie kokybiško, etiško ir, svarbiausia, į vertės augimą orientuotos rinkodaros kūrimo“, – teigia p. Palaimaitė.

Įdomus faktas, kad pastaruosius trejus Metų rinkodaros vadovo rinkimus vis nugalėdavo moterys.

[infogram id="dcce0d53-7b99-47d8-9578-2f48daf4013d" prefix="zXh" format="interactive" title="rinkodara-vadovai"]

VŽ rašė, kad šiais metais rinkimų komisiją sudaro „Metų CEO 2017“ Petras Masiulis, „Metų CMO 2017“ Aurelija Kazlauskienė, vadovų paieškos agentūros vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė ir 7 Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos nariai.

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos, ir konkurso „Metų prekės ženklas 2018 m.“ nugalėtojai.

Apie „Password 2018“ finalininkus skaitykite čia.

[infogram id="fb7c0851-92b8-4943-8d9e-c84412462eb6" prefix="8WY" format="interactive" title="rinkodara-vadovo rinkimai"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Po „Žalgirio“ prekės ženklu gali tilpti ir krepšinis, ir futbolas Premium

Valstybinis patentų biuras atmetė protestą dėl prekės ženklo „Žalgirio sirgalių“ registracijos ir jį paliko...

Rinkodara
06:00
Pasitikėjimo kūrimas. Dažnai ignoruojama dalis

Aš nepasitikiu tavimi – tu manimi. Darbdavys nepasitiki darbuotoju, darbuotojas – darbdaviu. Valstybė...

Rinkodara
2018.07.22
„Walmart“ su „Amazon“ susikaus dar vienoje srityje

JAV mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“, konkuruojanti su „Amazon“ įvairiausiose segmentuose nuo e. knygų...

Rinkodara
2018.07.22
Ką reikėtų žinoti dirbant su socialinių tinklų žvaigždėmis 3

Pasak „Google“ paieškos sistemos duomenų, nuo 2015 m. nuolat didėjo visuomenės susidomėjimas nuomonės...

Rinkodara
2018.07.21
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 3

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau