„Unboxed“: ir su nauju prekės ženklu, ir prie ICO slenksčio

Publikuota: 2018-05-01
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Socialinių tinklų komunikacijos bendrovė „Unboxed“, jungianti mažuosius nuomonės formuotojus, atnaujino savo prekės ženklą, nuo metų pradžios padvigubino komandą ir neužilgo ketina paskelbti savo leidžiamos kriptovaliutos platinimą (angl. Initial coin offering, ICO).

Pirmąjį žingsnį į ICO bendrovė jau įgyvendino paskelbdama „Airdrop“ programą.

Kaip teigia Ūla Petkevičiūtė, „Unboxed“ įtakos rinkodaros ekspertė, pradžia buvo labai sėkminga.

„Šiandien vis dažniau girdime, kad jau praėjo tas palankiausias laikas, kai su ICO projektais per kelias dienas būdavo galima sulaukti milžiniškos sėkmės, arba „Telegram“, dažniausiai naudojamoje pranešimų programoje kriptovaliutos erdvėje, surinkti didžiulius kiekius sekėjų. Mūsų pavyzdys įrodo, kad geros idėjos vis dar vilioja – „Unboxed“ per mažiau nei 24 valandas pritraukė per 10.000 narių į savo bendruomenę socialiniame tinkle „Telegram“, – laimėjimais pasidžiaugia p. Petkevičiūtė.

Ji priduria, kad panašų šuolį mato ir kitose savo socialinių tinklų paskyrose.

nuotrauka::1

„Įrodėme, kad labai greitai ir sėkmingai startuoti įmanoma, kai turi stiprią komandą ir pristatai originalius sprendimus. Žinoma, prie mūsų sėkmės prisideda surinkta stipri projekto patarėjų komanda“, – kalba p. Petkevičiūtė.

VŽ rašė, kad „Unboxed“ platformoje gali registruotis „Instagram“, „Facebook“ tinklo vartotojai, turintys ne mažiau 1.000 sekėjų, ir prekių ženklai ar komunikacijos agentūros, ieškantys aktyvių socialinių tinklų vartotojų ir čia tiesiogiai užsakyti savo rinkodaros kampanijas.

„Besiruošdami ICO, atnaujinome savo prekės ženklą, padvigubinome komandą, esame nebe aštuoni žmonės, o daugiau nei 15. Taip ruošiamės pokyčiams platformoje, kurių imsimės iškart po to, kai baigsime ICO procesus. Netolimoje ateityje platformą išplėsime, šiek tiek pakeisime jos veikimo principą, ji taps atviresne, čia bus laukiami net ir patys mažiausi socialinių tinklų vartotojai. Kartu gerokai sumažinsime savo valdymo indėlį, o galiausiai pati bendruomenė organiškai vykdys įtakos rinkodaros projektus“, – aiškina p. Petkevičiūtė.

Įdiegus pakeitimus, „Unboxed“ platformoje, kuri dabar susideda iš prekių ženklų ir nuomonės formuotojų, atsiras ir dar du segmentai: rinkodaros ekspertai ir auditorija.

„Visų šių keturių segmentų pastangos platformos viduje bus atlyginamos žetonais – „Unboxed“ valiuta, kurią bus galima išsigryninti bet kada. Esame globali platforma, dirbame su daugybe rinkų ir iki šiol jautriausia vieta buvo, kaip atsiskaityti su žmonėmis, kurie atliko savo darbą“, – pabrėžia p. Petkevičiūtė, pridurdama, kad „Blockchain“ technologija visų pirma jiems leis daryti transakcijas čia ir dabar, nesvarbu, didelę ar simbolinę sumą reikia pervesti vartotojui.

Šiandien bendrovė pradeda antrąjį iš keturių „Airdrop“ etapų.

„Viliamės antros didelės bangos, sukursime stiprią bendruomenę ir tada startuosime su ICO“, – kalba p. Petkevičiūtė.

Investicija su rizika

VŽ rašė, kad Lietuva pagal šiemet per pirminius kriptovaliutos siūlymus (angl. initial coin offering, ICO) pritrauktą pinigų sumą atsilieka tik nuo JAV ir Kinijos, tačiau triuškina tokias kriptovaliutų srityje įsivirtinusias valstybes, kaip Šveicarija ar Singapūras.

„Tokendata.io“ pateiktais duomenimis už šių metų sausį-vasarį, daugiausiai lėšų (788 mln. USD) per ICO šiemet surinko JAV startuoliai.

Nuo JAV atsilieka dideliu investuotojų į kriptovaliutas skaičiumi garsėjanti Kinija (265 mln. USD), o trečioje vietoje yra Lietuva, kurios startuoliai per pirmus du šių metų mėnesius pritraukė 249 mln. USD.

Toliau sąraše rikiuojasi Šveicarijos, Singapūro, Honkongo, Jungtinės Karalystės ir t.t. startuoliai.

Dėmesį į stebinantį Lietuvos startuolių aktyvumą apžvalgoje pažymi ir portalas „Tokendata.io“, kurio teigimu, Lietuvoje yra susiformavusi didelė kriptovaliutų entuziastų bendruomenė, kuri kol kas niekaip nepasisotina leisti kriptovaliutų žetonus.

Savo ruožtu Lietuvos bankas yra įspėjęs investuotojus dėl dalyvavimo ICO rizikos, o finansų rinkos dalyviams iš viso nerekomenduoja organizuoti ICO.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Taikiu bendradarbiavimu baigėsi ginčas tarp „Laimos“ ir „Kata Kiosk“

Saldumynų gamintoja „Orkla Confectionery & Snacks Latvija“, valdanti prekės ženklą „Laima“, taikiai išsprendė...

Rinkodara
2018.08.19
Vietovės įvaizdžio kūrimas be bendruomenės indėlio – tik rinkodaros veiksmas 2

Miesto ar gyvenvietės įvaizdis šiuolaikiniame pasaulyje yra svarbus daugeliu aspektų – siekiant pritraukti...

Rinkodara
2018.08.18
„Douglas“ keičia logotipą 1

Nuo 2018 m. pradžios visoje Europoje „Douglas“ tinklas atnaujina savo logotipą. Investicijos į atnaujinimą...

„Telia“ pasirinko naują socialinių tinklų agentūrą 6

Telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ pasirašė bendradarbiavimo sutartį su žiniasklaidos planavimo...

Rinkodara
2018.08.17
Nuo rudens startuoja naujas „Laisvės TV“ ir Jakilaičio projektas 8

Nuo rudens sezono LRT nelikus žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedamos laidos „Dėmesio centre“, ji paskutinę...

Rinkodara
2018.08.17
Iš krepšinio pasitraukęs „Lietuvos rytas“ sporto veiklai nori prekės ženklo RYTAS 9

Žiniasklaidos grupę valdanti UAB „Lietuvos rytas“ Valstybiniame patentų biure pateikė paraišką registruoti...

Rinkodara
2018.08.17
„Telia“ atnaujina „Ežį“, jau investavo apie milijoną 16

Nepaisant jau kelerius metus trunkančios ir gana stabilios išankstinio mokėjimo klientų migracijos į...

Jakilaičio vedamas laidas transliuos ir LNK grupės kanalai 23

Nuo rugpjūčio 27 d. „Delfi TV“ eteryje startuoja žurnalisto Edmundo Jakilaičio vedama laida „DELFI dėmesio...

Rinkodara
2018.08.16
Karas tarp žiniasklaidos ir JAV prezidento nerimsta 5

Bemaž 200 JAV laikraščių šios dienos vedamuosiuose reiškia solidarų nepasitenkinimą dėl prezidento Donaldo...

Rinkodara
2018.08.16
„Prienų“ era po Ballų: dėkoja savivaldybei, bet laukia „Vytauto“ 2

Ballų šeimynėlės ženklu pažymėtas praėjęs sezonas Prienų krepšinio klubui buvo tragiškas sporto požiūriu, bet...

Laisvalaikis
2018.08.15
Įmonės pavadinimas: internetu – tik lietuviškas, pas notarą – koks tik nori Premium 14

Apie 40% naujai registruojamų įmonių pavadinimų neįveikia Valstybinės lietuvių kalbos komisijos filtro. Vis...

Vadyba
2018.08.13
Vilniaus „Rytas“ keičia logotipą 5

Komandos pavadinimą ir šūkį šią vasarą pakeitęs Vilniaus krepšinio klubas „Rytas“ pirmadienį pristatė naują...

Rinkodara
2018.08.13
Gėrimų importuotojų portfeliuose – galingas pokytis 7

Viena svarbiausių visos gėrimų rinkos naujienų šį pusmetį yra ta, jog bene populiariausi gėrimų prekių...

Rinkodara
2018.08.10
„Sponge“ šoka į G taško traukinį 7

Vilniaus technologijų bendrovė „Sponge“ ne tik reiškia palaikymą kontroversiškai sostinės reklamai, kurioje...

Rinkodara
2018.08.09
Europoje startavo „Vilniaus – Europos G taško“ reklama: pažiūrėkite, kaip tai atrodo 64

Šiandien Londono ir Berlyno lauko reklamos ekranuose pradedama transliuoti audringų diskusijų Lietuvoje...

Rinkodara
2018.08.09
Biodegalų asociacija skųs nutarimą dėl „Neste Lietuva“ reklamos 6

Biodegalus ir jų komponentus gaminančias Lietuvos bendroves vienijanti Biodegalų asociacija nesutinka su LR...

Transportas
2018.08.08
Lietuvos gamtos ir kultūros paveldo objektų reklamai prašo 6 mln. Eur ES lėšų

Lietuvos savivaldybės ir asociacijos pateikė 29 paraiškas ir prašo 5,83 mln. Eur ES investicijų finansavimo...

Skvernelis: Vilniaus „G taško“ reklama normų neperžengia, bet laiką reikėjo paderinti 10

Premjeras Saulius Skvernelis sako nemanantis, kad Vilnių kaip „Europos G tašką“ vaizduojanti reklama...

Rinkodara
2018.08.07
„Go Vilniaus“ vadovė davė atkirtį „Vilniaus – Europos G taško“ reklamos kritikams 70

Šią savaitę užsienyje startuoja diskusijų mūsų šalyje sukėlusi Vilniaus reklaminė kampanija, kurioje miestas...

Rinkodara
2018.08.06
„Akropolis“ patentuoja „Imam“ Premium

Prekybos ir pramogų centrus valdanti UAB „Akropolis Group“ Valstybiniame patentų biure pateikė prašymą...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau