„Unboxed“: ir su nauju prekės ženklu, ir prie ICO slenksčio

Publikuota: 2018-05-01
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Socialinių tinklų komunikacijos bendrovė „Unboxed“, jungianti mažuosius nuomonės formuotojus, atnaujino savo prekės ženklą, nuo metų pradžios padvigubino komandą ir neužilgo ketina paskelbti savo leidžiamos kriptovaliutos platinimą (angl. Initial coin offering, ICO).

Pirmąjį žingsnį į ICO bendrovė jau įgyvendino paskelbdama „Airdrop“ programą.

Kaip teigia Ūla Petkevičiūtė, „Unboxed“ įtakos rinkodaros ekspertė, pradžia buvo labai sėkminga.

„Šiandien vis dažniau girdime, kad jau praėjo tas palankiausias laikas, kai su ICO projektais per kelias dienas būdavo galima sulaukti milžiniškos sėkmės, arba „Telegram“, dažniausiai naudojamoje pranešimų programoje kriptovaliutos erdvėje, surinkti didžiulius kiekius sekėjų. Mūsų pavyzdys įrodo, kad geros idėjos vis dar vilioja – „Unboxed“ per mažiau nei 24 valandas pritraukė per 10.000 narių į savo bendruomenę socialiniame tinkle „Telegram“, – laimėjimais pasidžiaugia p. Petkevičiūtė.

Ji priduria, kad panašų šuolį mato ir kitose savo socialinių tinklų paskyrose.

nuotrauka::1

„Įrodėme, kad labai greitai ir sėkmingai startuoti įmanoma, kai turi stiprią komandą ir pristatai originalius sprendimus. Žinoma, prie mūsų sėkmės prisideda surinkta stipri projekto patarėjų komanda“, – kalba p. Petkevičiūtė.

VŽ rašė, kad „Unboxed“ platformoje gali registruotis „Instagram“, „Facebook“ tinklo vartotojai, turintys ne mažiau 1.000 sekėjų, ir prekių ženklai ar komunikacijos agentūros, ieškantys aktyvių socialinių tinklų vartotojų ir čia tiesiogiai užsakyti savo rinkodaros kampanijas.

„Besiruošdami ICO, atnaujinome savo prekės ženklą, padvigubinome komandą, esame nebe aštuoni žmonės, o daugiau nei 15. Taip ruošiamės pokyčiams platformoje, kurių imsimės iškart po to, kai baigsime ICO procesus. Netolimoje ateityje platformą išplėsime, šiek tiek pakeisime jos veikimo principą, ji taps atviresne, čia bus laukiami net ir patys mažiausi socialinių tinklų vartotojai. Kartu gerokai sumažinsime savo valdymo indėlį, o galiausiai pati bendruomenė organiškai vykdys įtakos rinkodaros projektus“, – aiškina p. Petkevičiūtė.

Įdiegus pakeitimus, „Unboxed“ platformoje, kuri dabar susideda iš prekių ženklų ir nuomonės formuotojų, atsiras ir dar du segmentai: rinkodaros ekspertai ir auditorija.

„Visų šių keturių segmentų pastangos platformos viduje bus atlyginamos žetonais – „Unboxed“ valiuta, kurią bus galima išsigryninti bet kada. Esame globali platforma, dirbame su daugybe rinkų ir iki šiol jautriausia vieta buvo, kaip atsiskaityti su žmonėmis, kurie atliko savo darbą“, – pabrėžia p. Petkevičiūtė, pridurdama, kad „Blockchain“ technologija visų pirma jiems leis daryti transakcijas čia ir dabar, nesvarbu, didelę ar simbolinę sumą reikia pervesti vartotojui.

Šiandien bendrovė pradeda antrąjį iš keturių „Airdrop“ etapų.

„Viliamės antros didelės bangos, sukursime stiprią bendruomenę ir tada startuosime su ICO“, – kalba p. Petkevičiūtė.

Investicija su rizika

VŽ rašė, kad Lietuva pagal šiemet per pirminius kriptovaliutos siūlymus (angl. initial coin offering, ICO) pritrauktą pinigų sumą atsilieka tik nuo JAV ir Kinijos, tačiau triuškina tokias kriptovaliutų srityje įsivirtinusias valstybes, kaip Šveicarija ar Singapūras.

„Tokendata.io“ pateiktais duomenimis už šių metų sausį-vasarį, daugiausiai lėšų (788 mln. USD) per ICO šiemet surinko JAV startuoliai.

Nuo JAV atsilieka dideliu investuotojų į kriptovaliutas skaičiumi garsėjanti Kinija (265 mln. USD), o trečioje vietoje yra Lietuva, kurios startuoliai per pirmus du šių metų mėnesius pritraukė 249 mln. USD.

Toliau sąraše rikiuojasi Šveicarijos, Singapūro, Honkongo, Jungtinės Karalystės ir t.t. startuoliai.

Dėmesį į stebinantį Lietuvos startuolių aktyvumą apžvalgoje pažymi ir portalas „Tokendata.io“, kurio teigimu, Lietuvoje yra susiformavusi didelė kriptovaliutų entuziastų bendruomenė, kuri kol kas niekaip nepasisotina leisti kriptovaliutų žetonus.

Savo ruožtu Lietuvos bankas yra įspėjęs investuotojus dėl dalyvavimo ICO rizikos, o finansų rinkos dalyviams iš viso nerekomenduoja organizuoti ICO.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Gitanas Nausėda pasirinko komunikacijos partnerius prezidento rinkimams 1

Sprendimą dalyvauti Prezidento rinkimuose priėmęs ekonomistas, socialinių mokslų daktaras Gitanas Nausėda...

Rinkodara
12:33
Dalis „Facebook“ akcininkų sieks Zuckerbergo atstatydinimo 1

Dalis to paties pavadinimo socialinį tinklą valdančios „Facebook Inc.“ akcininkų trečiadienį pareiškė norą...

Technologijos
2018.10.18
Slovėnijoje varžosi „Tele2“ ir „Stumbrui“ daryti reklamos darbai

Tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Drum“, vykstančiame Slovėnijoje, tarp finalininkų pateko 5...

Rinkodara
2018.10.17
„Good one“ – antrus metus iš eilės „Deloitte“ įvertinimas

Lietuvos skaitmeninės rinkodaros agentūra „Good one“ antrus metus iš eilės patenka į sparčiausiai augančių...

Rinkodara
2018.10.17
NT plėtotojai didina rinkodaros biudžetus – poreikis išsiskirti iš minios neišvengiamas Premium 4

Nekilnojamojo turto plėtotojai didina komunikacijos ir reklamos apimtį, bandydami potencialius klientus...

Rinkodara
2018.10.16
Garbačiauskaitė-Budrienė: situacija yra dviprasmiška 6

Skirtinguose Seimo komitetuose antradienį virė aštrios diskusijos dėl LRT veiklą tyrusios valdančiųjų...

Rinkodara
2018.10.16
„Investuok Lietuvoje“ klipo sklaidai renkasi žinomus veidus

Naujojo Lietuvą pristatančio klipo pirmajai komunikacijos bangai „Investuok Lietuvoje“ renkasi nuomonės...

Rinkodara
2018.10.16
„Open Circle Capital“ pasirinko komunikacijos partnerius

Rizikos kapitalo fondas „Open Circle Capital“, valdantis daugiau kaip 20 mln. Eur turtą, pasirinko...

Rinkodara
2018.10.15
Kosmetikos platintojui – 1.100 Eur bauda

Bendrovei „Etopas“, prekiavusiai maistą primenčia kosmetika, skirta 1.100 Eur bauda. 

Naujas „Investuok Lietuvoje“ klipas – iššūkių šalis 12

Agentūra „Investuok Lietuvoje“ pristato naują vaizdo klipą, siekiantį parodyti Lietuvą ne kaip dar vieną...

Rinkodara
2018.10.15
Jonizatorių gamintojai pirmiausia turi parduoti vandens naudą: padeda ir lankstinukai, ir salotų baras 3

Vandens jonizatoriai – sudėtingas ir, palyginti, brangus produktas, todėl derybos su partneriais svetur iki...

Rinkodara
2018.10.14
LVAT: už alkoholio reklamą jachtoje bauda skirta teisėtai 2

Kauno alaus daryklai „Volfas Engelman“ nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio kontrolės...

Rinkodara
2018.10.14
D. Filmanavičiūtė: reklama sujaudina tuomet, kai peržengiamos ribos Premium

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nenutrauks prieštaringų reakcijų sulaukusios reklaminės kampanijos...

Rinkodara
2018.10.12
Siūlomi įstatymų pakeitimai augintų baudas už klaidinančią reklamą

Seime po pateikimo pritarta Prezidentės siūlytiems įstatymų pakeitimams, kuriuos priėmus išaugtų baudos už...

Rinkodara
2018.10.11
Teismas atmetė „Philip Morris“ skundą dėl baudos už tabako reklamą

JAV tabako gaminių bendrovei „Philip Morris“ teisme nepavyko panaikinti Narkotikų, tabako ir alkoholio...

Rinkodara
2018.10.11
Prieštaringai vertinamos LRT komisijos išvados – atidėtos

Seimas šiandien balsavo dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų. Nors buvo...

Rinkodara
2018.10.11
Seimo rankose – kritikuojamos LRT komisijos išvados

Šiandien Seime bus balsuojama dėl komisijos, tyrusios LRT ūkinę ir finansinę veiklą, paskelbtų išvadų.

Rinkodara
2018.10.11
„Beatos virtuvė“ praaugo turėtas ribas: komunikacijos ekspertų vertinimas Premium 8

Kosmetikos gaminiams su „Margarita Eco“ ir „Beatos virtuvės“ jungtiniu prekės ženklu pasiekus parduotuvių...

Rinkodara
2018.10.10
„Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų klaidinimą 1

Vieną didžiausių Lietuvoje vaistinių tinklų valdanti bendrovė „Benu vaistinė Lietuva“ nubausta už vartotojų...

Registrų centro duomenys – vėl prieinami žiniasklaidai 12

Vyriausybė trečiadienį priėmė nutarimus, kuriais remiantis nuo šiandien žiniasklaidai vėl neatlygintinai bus...

Rinkodara
2018.10.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau