„Unboxed“: ir su nauju prekės ženklu, ir prie ICO slenksčio

Publikuota: 2018-05-01
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Socialinių tinklų komunikacijos bendrovė „Unboxed“, jungianti mažuosius nuomonės formuotojus, atnaujino savo prekės ženklą, nuo metų pradžios padvigubino komandą ir neužilgo ketina paskelbti savo leidžiamos kriptovaliutos platinimą (angl. Initial coin offering, ICO).

Pirmąjį žingsnį į ICO bendrovė jau įgyvendino paskelbdama „Airdrop“ programą.

Kaip teigia Ūla Petkevičiūtė, „Unboxed“ įtakos rinkodaros ekspertė, pradžia buvo labai sėkminga.

„Šiandien vis dažniau girdime, kad jau praėjo tas palankiausias laikas, kai su ICO projektais per kelias dienas būdavo galima sulaukti milžiniškos sėkmės, arba „Telegram“, dažniausiai naudojamoje pranešimų programoje kriptovaliutos erdvėje, surinkti didžiulius kiekius sekėjų. Mūsų pavyzdys įrodo, kad geros idėjos vis dar vilioja – „Unboxed“ per mažiau nei 24 valandas pritraukė per 10.000 narių į savo bendruomenę socialiniame tinkle „Telegram“, – laimėjimais pasidžiaugia p. Petkevičiūtė.

Ji priduria, kad panašų šuolį mato ir kitose savo socialinių tinklų paskyrose.

nuotrauka::1

„Įrodėme, kad labai greitai ir sėkmingai startuoti įmanoma, kai turi stiprią komandą ir pristatai originalius sprendimus. Žinoma, prie mūsų sėkmės prisideda surinkta stipri projekto patarėjų komanda“, – kalba p. Petkevičiūtė.

VŽ rašė, kad „Unboxed“ platformoje gali registruotis „Instagram“, „Facebook“ tinklo vartotojai, turintys ne mažiau 1.000 sekėjų, ir prekių ženklai ar komunikacijos agentūros, ieškantys aktyvių socialinių tinklų vartotojų ir čia tiesiogiai užsakyti savo rinkodaros kampanijas.

„Besiruošdami ICO, atnaujinome savo prekės ženklą, padvigubinome komandą, esame nebe aštuoni žmonės, o daugiau nei 15. Taip ruošiamės pokyčiams platformoje, kurių imsimės iškart po to, kai baigsime ICO procesus. Netolimoje ateityje platformą išplėsime, šiek tiek pakeisime jos veikimo principą, ji taps atviresne, čia bus laukiami net ir patys mažiausi socialinių tinklų vartotojai. Kartu gerokai sumažinsime savo valdymo indėlį, o galiausiai pati bendruomenė organiškai vykdys įtakos rinkodaros projektus“, – aiškina p. Petkevičiūtė.

Įdiegus pakeitimus, „Unboxed“ platformoje, kuri dabar susideda iš prekių ženklų ir nuomonės formuotojų, atsiras ir dar du segmentai: rinkodaros ekspertai ir auditorija.

„Visų šių keturių segmentų pastangos platformos viduje bus atlyginamos žetonais – „Unboxed“ valiuta, kurią bus galima išsigryninti bet kada. Esame globali platforma, dirbame su daugybe rinkų ir iki šiol jautriausia vieta buvo, kaip atsiskaityti su žmonėmis, kurie atliko savo darbą“, – pabrėžia p. Petkevičiūtė, pridurdama, kad „Blockchain“ technologija visų pirma jiems leis daryti transakcijas čia ir dabar, nesvarbu, didelę ar simbolinę sumą reikia pervesti vartotojui.

Šiandien bendrovė pradeda antrąjį iš keturių „Airdrop“ etapų.

„Viliamės antros didelės bangos, sukursime stiprią bendruomenę ir tada startuosime su ICO“, – kalba p. Petkevičiūtė.

Investicija su rizika

VŽ rašė, kad Lietuva pagal šiemet per pirminius kriptovaliutos siūlymus (angl. initial coin offering, ICO) pritrauktą pinigų sumą atsilieka tik nuo JAV ir Kinijos, tačiau triuškina tokias kriptovaliutų srityje įsivirtinusias valstybes, kaip Šveicarija ar Singapūras.

„Tokendata.io“ pateiktais duomenimis už šių metų sausį-vasarį, daugiausiai lėšų (788 mln. USD) per ICO šiemet surinko JAV startuoliai.

Nuo JAV atsilieka dideliu investuotojų į kriptovaliutas skaičiumi garsėjanti Kinija (265 mln. USD), o trečioje vietoje yra Lietuva, kurios startuoliai per pirmus du šių metų mėnesius pritraukė 249 mln. USD.

Toliau sąraše rikiuojasi Šveicarijos, Singapūro, Honkongo, Jungtinės Karalystės ir t.t. startuoliai.

Dėmesį į stebinantį Lietuvos startuolių aktyvumą apžvalgoje pažymi ir portalas „Tokendata.io“, kurio teigimu, Lietuvoje yra susiformavusi didelė kriptovaliutų entuziastų bendruomenė, kuri kol kas niekaip nepasisotina leisti kriptovaliutų žetonus.

Savo ruožtu Lietuvos bankas yra įspėjęs investuotojus dėl dalyvavimo ICO rizikos, o finansų rinkos dalyviams iš viso nerekomenduoja organizuoti ICO.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp savaitės reklamų: „Maximos“ lietuvybė ir šmaikštus „Lidl“ žingsnis

Tarp savaitės reklamų: lietuviškumui duoklę atiduodanti „Maxima“ (reklamos agentūra „New!“), „Lidl“...

Rinkodara
2019.01.15
„Lidl“ turi ir naują rinkodaros vadovę, ir naujus partnerius 14

Naująja prekybos tinklo „Lidl“ Rinkodaros departamento vadove tapo Elena Šilovaitė, pastaruosius metus šias...

Rinkodara
2019.01.15
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų 14

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
2019.01.15
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 2

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 7

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 3

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14
3 iliuzijos, kurios klaidina darbuotojų ieškantį verslą 17

Konkurencinę kovą norinčios laimėti bendrovės nekalba apie darbuotojų pritraukimą, jos galvoja, kaip...

Rinkodara
2019.01.13
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Vienos „Hermes“ batų poros istorija Lietuvoje: ir dovana negali būti klastotė Premium

Bylose dėl prekių klastočių žmonės neretai imasi įvairios gynybinės taktikos taip bandydami išvengti prekių...

Rinkodara
2019.01.11
„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 9

Prekybos tinklas „Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo integruotos komunikacijos...

Rinkodara
2019.01.10
EBU ragina valdančiuosius neskubėti ir užtikrinti LRT nepriklausomumą 1

Seime rengiantis svarstyti LRT įstatymo pataisas, Europos transliuotojų sąjunga (EBU) paragino Lietuvos...

Rinkodara
2019.01.09
Vyriausybės kancleris bus atsakingas už Lietuvos DNR 11

Vyriausybė sudarė specialią komisiją – Lietuvos įvaizdžio strateginę tarybą, kuri svarstys strateginius...

Verslo aplinka
2019.01.09
„Kempinski“ viešbutis Vilniuje – su nauju vardu 5

„Grand Hotel Kempinski Vilnius“ – taip nuo šiol vadinsis Vilniuje įsikūręs penkių žvaigždučių viešbutis...

Rinkodara
2019.01.09
Dukart daugiau investavo „Bitė“, „Eurovaistinė“ ir Lietuvos draudimas 3

Bendros reklamos apimtys, lyginant 2018 ir 2017 m. vienuolika mėnesių, Lietuvoje augo 14,2%. Didžiausių...

Rinkodara
2019.01.08
„Walmart“ investicijų pliūpsnis – į maistomatus

Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) prekybos milžinė „Walmart“ paleido kelias akį traukiančias reklamas,...

Kalėdinį reklamos mūšį laimėjo „Maxima“ Premium 3

Per tik ką praūžusias šventes televizijos sulaukė bemaž ketvirtadaliu daugiau reklamos tiek skaičiuojant...

Rinkodara
2019.01.08

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau