„Unboxed“: ir su nauju prekės ženklu, ir prie ICO slenksčio

Publikuota: 2018-05-01
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Socialinių tinklų komunikacijos bendrovė „Unboxed“, jungianti mažuosius nuomonės formuotojus, atnaujino savo prekės ženklą, nuo metų pradžios padvigubino komandą ir neužilgo ketina paskelbti savo leidžiamos kriptovaliutos platinimą (angl. Initial coin offering, ICO).

Pirmąjį žingsnį į ICO bendrovė jau įgyvendino paskelbdama „Airdrop“ programą.

Kaip teigia Ūla Petkevičiūtė, „Unboxed“ įtakos rinkodaros ekspertė, pradžia buvo labai sėkminga.

„Šiandien vis dažniau girdime, kad jau praėjo tas palankiausias laikas, kai su ICO projektais per kelias dienas būdavo galima sulaukti milžiniškos sėkmės, arba „Telegram“, dažniausiai naudojamoje pranešimų programoje kriptovaliutos erdvėje, surinkti didžiulius kiekius sekėjų. Mūsų pavyzdys įrodo, kad geros idėjos vis dar vilioja – „Unboxed“ per mažiau nei 24 valandas pritraukė per 10.000 narių į savo bendruomenę socialiniame tinkle „Telegram“, – laimėjimais pasidžiaugia p. Petkevičiūtė.

Ji priduria, kad panašų šuolį mato ir kitose savo socialinių tinklų paskyrose.

nuotrauka::1

„Įrodėme, kad labai greitai ir sėkmingai startuoti įmanoma, kai turi stiprią komandą ir pristatai originalius sprendimus. Žinoma, prie mūsų sėkmės prisideda surinkta stipri projekto patarėjų komanda“, – kalba p. Petkevičiūtė.

VŽ rašė, kad „Unboxed“ platformoje gali registruotis „Instagram“, „Facebook“ tinklo vartotojai, turintys ne mažiau 1.000 sekėjų, ir prekių ženklai ar komunikacijos agentūros, ieškantys aktyvių socialinių tinklų vartotojų ir čia tiesiogiai užsakyti savo rinkodaros kampanijas.

„Besiruošdami ICO, atnaujinome savo prekės ženklą, padvigubinome komandą, esame nebe aštuoni žmonės, o daugiau nei 15. Taip ruošiamės pokyčiams platformoje, kurių imsimės iškart po to, kai baigsime ICO procesus. Netolimoje ateityje platformą išplėsime, šiek tiek pakeisime jos veikimo principą, ji taps atviresne, čia bus laukiami net ir patys mažiausi socialinių tinklų vartotojai. Kartu gerokai sumažinsime savo valdymo indėlį, o galiausiai pati bendruomenė organiškai vykdys įtakos rinkodaros projektus“, – aiškina p. Petkevičiūtė.

Įdiegus pakeitimus, „Unboxed“ platformoje, kuri dabar susideda iš prekių ženklų ir nuomonės formuotojų, atsiras ir dar du segmentai: rinkodaros ekspertai ir auditorija.

„Visų šių keturių segmentų pastangos platformos viduje bus atlyginamos žetonais – „Unboxed“ valiuta, kurią bus galima išsigryninti bet kada. Esame globali platforma, dirbame su daugybe rinkų ir iki šiol jautriausia vieta buvo, kaip atsiskaityti su žmonėmis, kurie atliko savo darbą“, – pabrėžia p. Petkevičiūtė, pridurdama, kad „Blockchain“ technologija visų pirma jiems leis daryti transakcijas čia ir dabar, nesvarbu, didelę ar simbolinę sumą reikia pervesti vartotojui.

Šiandien bendrovė pradeda antrąjį iš keturių „Airdrop“ etapų.

„Viliamės antros didelės bangos, sukursime stiprią bendruomenę ir tada startuosime su ICO“, – kalba p. Petkevičiūtė.

Investicija su rizika

VŽ rašė, kad Lietuva pagal šiemet per pirminius kriptovaliutos siūlymus (angl. initial coin offering, ICO) pritrauktą pinigų sumą atsilieka tik nuo JAV ir Kinijos, tačiau triuškina tokias kriptovaliutų srityje įsivirtinusias valstybes, kaip Šveicarija ar Singapūras.

„Tokendata.io“ pateiktais duomenimis už šių metų sausį-vasarį, daugiausiai lėšų (788 mln. USD) per ICO šiemet surinko JAV startuoliai.

Nuo JAV atsilieka dideliu investuotojų į kriptovaliutas skaičiumi garsėjanti Kinija (265 mln. USD), o trečioje vietoje yra Lietuva, kurios startuoliai per pirmus du šių metų mėnesius pritraukė 249 mln. USD.

Toliau sąraše rikiuojasi Šveicarijos, Singapūro, Honkongo, Jungtinės Karalystės ir t.t. startuoliai.

Dėmesį į stebinantį Lietuvos startuolių aktyvumą apžvalgoje pažymi ir portalas „Tokendata.io“, kurio teigimu, Lietuvoje yra susiformavusi didelė kriptovaliutų entuziastų bendruomenė, kuri kol kas niekaip nepasisotina leisti kriptovaliutų žetonus.

Savo ruožtu Lietuvos bankas yra įspėjęs investuotojus dėl dalyvavimo ICO rizikos, o finansų rinkos dalyviams iš viso nerekomenduoja organizuoti ICO.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Ant pašto ženklų – nuo įžymybių iki paprastų žmonių

Pirmą kartą Lietuvos pašto ženklus papuoš ne istorinės asmenybės ir praeities herojai, bet 100 dabarties...

Rinkodara
11:52
Vaistų ir papildų reklamos nedraus, bet reglamentuos kitaip

Vaistinių ir nereceptinių vaistų bei papildų reklama nebus uždrausta, tačiau nuo kitų metų bus...

Verslo aplinka
2018.05.24
„Fabula“ parsiveža „Sabre“ statulėlę

„Fabula Hill+Knowlton Strategies“ triumfavo pasauliniuose komunikacijos rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“...

Rinkodara
2018.05.24
„Ergo“ konkursą laimėjo dvi agentūros

Draudimo bendrovė „Ergo“ pasirinko naujus žiniasklaidos planavimo ir socialinių tinklų komunikacijos...

Rinkodara
2018.05.23
„Western Union“ Lietuvoje pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mokėjimų paslaugų „Western Union“ padalinys Lietuvoje pradeda bendradarbiauti su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2018.05.23
„Viasat“ registruoja visą eilę naujų prekės ženklų 1

Estijos „TV Play Baltics“, buvusi „Viasat“, mokamos TV tiekėja Lietuvoje registruoja net 19 naujų prekės...

Rinkodara
2018.05.23
Didžiausias reklaminis tentas – Lietuvos rekordų knygoje

Statomą Kauno verslo centrą „Business Leaders Center“ dengiantis reklaminis tentas pateko į Lietuvos rekordų...

Rinkodara
2018.05.22
Seimas leidžiasi į diskusijas, ar uždrausti azartinių lošimų reklamą 8

Seimas svarstys, ar nuo 2019 metų uždrausti azartinių lošimų reklamą. Reklama nebūtų laikoma tik lošimų...

Rinkodara
2018.05.22
„Tele2“ rinkodaros vadovas: apie partnerystes ir ilgalaikį komunikacijos braižą Premium 2

Rinkodara – ne taktinė, bet strateginė įmonės funkcija. Rinkodaros vadovas turi būti atsakingas ne vien už...

Rinkodara
2018.05.22
„Jaunųjų liūtų“ konkurse Lietuvai atstovaus „DDB Vilnius“ komanda 2

„Jaunųjų liūtų“ konkurso atranką Lietuvoje laimėjo reklamos agentūros „DDB Vilnius“ komanda – Viktorija...

Rinkodara
2018.05.21
„Technopolis Lietuva“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Suomių nekilnojamo turto bendrovė „Technopolis“ išsirinko naujus komunikacijos partnerius Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.05.21
Nuplagijuotas šūkis „Geriausia vieta keisti ratus“ kainuos per 10.000 Eur 7

Reklamjuostė „Vianor geriausia vieta keisti ratus!“, Apeliacinio teismo vertinimu, faktiškai yra kitos įmonės...

Pramonė
2018.05.21
Lojaliausią vartotojų armiją turintys prekių ženklai Premium

Didžiausią ištikimų pirkėjų grupę užsiauginę prekių ženklai – „Džiugas“, „Bioderma“, „Borjomi“ ir „Auga“.

Rinkodara
2018.05.21
Didžiausius atlyginimus mokančios ryšių su visuomene agentūros 1

Tarp ryšių su visuomene agentūrų didžiausią atlyginimą šį kovą mokėjo integruotos komunikacijos bendrovė...

Rinkodara
2018.05.20
Aprangos kūrėjai atkreipia dėmesį, o tada pasiraitoja rankoves

Perpildytoje mados rinkoje krizę išgyvena ir prekybininkai, ir kūrėjai. O dažnas gana garsus ar bent stabilų...

Rinkodara
2018.05.20
Šimtmečio minėjimo renginių reklamai jau skirta per 2 mln. Eur 1

Valstybės atkūrimo šimtmečio renginių reklamai pirmąjį šių metų ketvirtį valstybė skyrė apie 2,1 mln. eurų,...

Rinkodara
2018.05.19
IKEA nepraleido karališkųjų vestuvių šanso 3

Šiandien vykstančios karališkosios vestuvės Didžiojoje Britanijoje – visuotinė šventė ne tik šioje šalyje.

Rinkodara
2018.05.19
Metų komunikacijos agentūros laurai keliauja į „Idea Prima“ rankas 2

Metiniame komunikacijos sektoriaus renginyje „PR Impact Awards 2018“ Metų komunikacijos agentūra išrinkta...

Rinkodara
2018.05.19
Skirta bauda už klaidinančią šlepečių reklamą e. parduotuvėje „paciupk.lt“ 4

Konkurencijos taryba nustatė, kad elektroninėje parduotuvėje „paciupk.lt“ skleista trijų prekių reklama...

Rinkodara
2018.05.16
„Gap“ atsiprašė dėl marškinėlių su neteisingu Kinijos žemėlapiu

Didžiausia Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) prekybos drabužiais bendrovė „Gap“ viešai atsiprašė ir iš...

Vadyba
2018.05.15

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau