„Password 2018“ finale – 18 efektyviausių rinkodaros perliukų

Publikuota: 2018-04-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai savo geriausius metų darbus pristatys konferencijoje „Password 2018“ gegužės 9 d.

Po pristatymų konferencijoje bus renkami atskirų kategorijų laimėtojai, o iš šių – nugalėtoja, kuri pasipuoš efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulu.

Iš viso „Password 2018“ buvo pateikta 61 paraiška. Daugiausia dalyvių teikė darbus į efektyviausios pardavimo skatinimo ir įvaizdinės rinkodaros kampanijų kategorijas – čia atitinkamai sulaukta 15 ir 13 paraiškų.

Didžioji dalis paraiškų, o tuo pačiu ir aršiausia konkurencija verda didelio biudžeto kategorijose. Tik viešojo sektoriaus ir ryšių su visuomene kategorijose buvo pateikta daugiau mažo biudžeto projektų.

Ir privalumų, ir trūkumų

Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, konkurso komisijos narė, kalbėdama apie pateiktas paraiškas, deda pliusą kampanijų idėjų gausai, tačiau minusą – dalies paraiškų užpildymui, nesugebėjimui iškelti verslo tikslų ir tinkamai juos pagrįsti.

Komisijos nariai sutartinai pabrėžia, kad kelias į apdovanojimą – ne tik gera, unikali rinkodaros ir komunikacijos kampanija, bet ir tinkamai bei profesionaliai užpildyta paraiška. Kartu šiemetinės komisijos nariai yra nusiteikę suteikti grįžtamąjį ryšį pirmajame etape iškritusiems kampanijų kūrėjams.

Rūta Gaudiešienė, tyrimų bendrovės „Socialinės informacijos centras“ rinkodaros vadovė, komisijos narė, priduria, kad teikiant paraiškas tebegalioja auksinė taisyklė, – svarbu, kad jas pildytų komanda, o ne vien agentūra ar vienas žmogus.

„Kita vertus, džiugu, kad šiųmečiuose projektuose matome daugiau įmonių socialinės atsakomybės integravimo į kasdienį verslo gyvenimą“, – pažymi p. Gaudiešienė.

Svarbus X faktorius

Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA pirmininkas, „BPN Lietuvos“ vadovas bei komisijos narys, taip pat palankiai vertina tai, kad dalis „Password 2018 m.“ pateiktų paraiškų išnaudojo X faktoriaus efektą: socialinį aspektą ar jautrius visuomenei tikslus, ir pasitelkė tai savo komunikacijai.

„Labiausiai žavi kampanijos, kurios ne tik augina verslą, ne vien koncentruojasi į teigiamą pajamų pokytį, bet ir peržengia tiesioginio atsako verslo rodikliams ribas. Pagyrų nusipelno darbai, kur matome drąsą elgtis kitaip nei nusistovėjusios rinkos žaidimo taisyklės“, – teigia p. Šiautkulis.

Rytis Sabas, Lietuvos komunikacijos asociacijos LKA tarybos narys, „S/Marketing“ vadovas, „Password 2018 m.“ komisijos narys, antrina, kad kartais pernelyg viską esame linkę vertinti pasitelkdami „Exell“ lenteles, daug teorijų.

„Tačiau kartais reikia ir ne iki galo išmatuojamos emocijos. Beje, ir tarp gautų paraiškų yra tokių kampanijų, kurios peržengia tradicines ribas ir tai tikrai džiugina“, – kalba p. Sabas.

[infogram id="6ffc9a91-1d6a-426c-9230-5b56be767823" prefix="DRy" format="interactive" title="rinkodara-password"]

nuotrauka::1nocrop

Ir „Metų prekės ženklas“

„Password“ konferencijoje bus išrinktos ne tik efektyviausios rinkodaros kampanijos, bet ir konkurso „Metų prekės ženklas 2018“ nominantai. Tarp finalininkų čia pateko 28 sėkmingiausius metus skaičiavę prekių ženklai. Jie atrinkti įvertinus tyrimų bendrovės pateikiamus metinius pardavimų duomenis.

Tolesni „Metų prekės ženklo 2018“ finalininkų vertinimo kriterijai – rinkos tyrimų bendrovės „Synopticom“ vartotojų apklausa, taip pat žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ komunikacijos efektyvumas ir įvaizdis tradicinėje ir socialinėje žiniasklaidoje. Renkant nugalėtojus, bus atsižvelgta ir į prekių ženklų finalininkų reklamos išlaidų pokytį per metus – šiuos duomenis pateiks rinkos tyrimų bendrovė „Kantar TNS“. Taip pat bus vertinami finalininkų rinkodaros žingsniai, kūrybiškumas, novatoriškumas.

Geriausias „Metų rinkodaros vadovas“

Konferencijos metu bus paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ renkamas „Metų CMO“ laimėtojas. Čia rungiasi geriausi šalies įmonių rinkodaros vadovai, o jų finalininkų sąrašas paaiškės pirmadienio, balandžio 30 d., popietę.

Pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Kakės Makės“ ženklo produktų išleidimo į rinką kampanijai, o „Metų prekės ženklu 2017 m.“ tapo „Grite“. Metų rinkodaros vadovės titulą pernai pelnė Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė.

Šiemetiniai nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti „Password 2018 m.“ konferencijoje, kur rinkodaros sektoriaus lyderiai dalysis, kaip jiems pavyksta pasiekti užsibrėžtų rezultatų ir būti pirmaujantiems rinkoje.

[infogram id="0bcb6492-1181-4fdb-b305-d6e35bcca8ea" prefix="O1y" format="interactive" title="rinkodara"]

Žinote, ką norite žinoti?
Užsisakykite personalizuotą naujienlaiškį.
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

5 kriterijai, kurie lemia komunikacijos partnerių pasirinkimą

Pagrindinis kriterijus, kurį, besirinkdamos komunikacijos bendrovę, vertina Lietuvos įmonės ir organizacijos...

Rinkodara
2019.04.20
„Gravitas Partners“ laimėjo 0,31 mln. Eur konkursą 1

Ryšių su visuomene agentūra „Gravitas Partners“ laimėjo „Būsto energijos taupymo agentūros“ konkursą...

Rinkodara
2019.04.19
Prezidento rinkimai: perdėtai malonių kandidatų lygtį išspręs paskutiniųjų savaičių įvykiai Premium

Šie rinkimai į prezidentus – kol kas be strategijos ir ryškesnės rinkimų kampanijos, pastebi ekspertai. Tai...

Rinkodara
2019.04.18
Konkurencijos taryba: reklamos pažeidimų mastas – rimtas iššūkis 1

Reklamos priežiūrą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai perleidžianti Konkurencijos taryba sako,...

Rinkodara
2019.04.18
Prekybos centro atnaujinimas neužsidarant nė dienai: patirtys skirtingos Premium

Šiuo metu atnaujinami Vilniaus ir Kauno „Akropoliai“, tęsiasi griovimo ir statybų darbai „Ogmios mieste“.

Prekyba
2019.04.18
„Mediashop“, viena iš „Elektromarkt“ tinklo valdytojų, neapgynė savo teisių Premium 5

UAB „Mediashop“, viena iš buitinės technikos parduotuvių „Elektromarkt“ valdytojų, turės sumokėti 1,3 mln.

Prekyba
2019.04.18
Komunikacijos lyderiai: G. Nausėda atlaisvino vietą T. Povilauskui 2

Bankų atstovai pernai išliko dažniausiai Lietuvos žiniasklaidoje cituojamų nuomonės lyderių sąrašo viršūnėje,...

Rinkodara
2019.04.18
„Aprangos“ grupė turi naują komunikacijos vadovą 3

Tadas Marčiukaitis, buvęs naujienų portalo „Alfa.lt“ vyriausiasis redaktorius, pastaruoju metu dirbęs „MG...

Prekyba
2019.04.17
„Mars“ korporacijos istorija: kodėl keičiasi didieji prekių ženklai Premium 2

„Mars, Incorporated“, labiausiai pasaulyje žinoma kaip populiariausių šokoladinių batonėlių ir gyvūnų maisto...

Rinkodara
2019.04.17
Populiariausi socialinės inžinerijos būdai ir kaip nuo jų apsisaugoti? Verslo tribūna 2

Per pastarąjį dešimtmetį kibernetinio saugumo kontekste vis daugiau dėmesio sulaukianti socialinė inžinerija...

Išmani Lietuva
2019.04.16
NTAKD riboja tarptautinių „Vyno dienų“ reklamą Premium 8

Didžiausią Baltijos ir Šiaurės Europos šalių vyno parodą „Vyno dienos“ rengiantis „Vyno klubas“ pranešė, jog...

Laisvalaikis
2019.04.16
„Iki“ savininkės „Rewe“ grupės valdybos narys: asmeniškai kuruoju „Iki“, nes čia kelio pradžia Premium 4

Januszo Kuliko, Vokietijos mažmeninės prekybos tinklo „Rewe“, valdančio beveik 94% prekybos tinklo „Iki“...

Prekyba
2019.04.16
„Bitė Lietuva“ pirmoji Lietuvoje bando įregistruoti garsinį ženklą

Telekomunikacijų bendrovė „Bitė Lietuva“, neseniai pristačiusi atnaujintą savo pagrindinį prekės ženklą ir...

Rinkodara
2019.04.16
Kakė Makė eina į „Akropolius“ 9

„Alma littera“ pranešė plečianti savo valdomo „Kakės Makės“ prekės ženklo pasaulį – rugpjūtį Vilniaus ir...

Laisvalaikis
2019.04.15
ES Taryba patvirtino Autorių teisų direktyvą 1

Europos Sąjungos Taryba pirmadienį pritarė Autorių teisių direktyvai internete. Žalia šviesa šiai direktyvai...

Rinkodara
2019.04.15
„LinkedIn“ galimybėmis vejasi „Facebook“, patrauklia auditorija – pralenkia Premium 9

Per pastaruosius metus socialinis tinklas „LinkedIn“ skaičiuoja šuolį į viršų, o labiausiai prie to prisidėjo...

Rinkodara
2019.04.15
Feisbukas ir pelnas: įsitraukę vartotojai jį kilsteli 1

40% visų pasaulio 18-29 m. amžiaus vartotojų yra aktyvūs socialinėje medijoje. Socialinių tinklų atsiradimas...

Gazelė
2019.04.15
„Vikonda“ svarsto, ar reaguoti atsiradus dar vienam „Mini Market“ Premium

Vilniuje smulkiam prekybininkui atidarius vieną „Mini Market“ parduotuvę tokiu pačiu pavadinimu kaip jau...

Prekyba
2019.04.15
H&M nebepristato prekių nemokamai perkantiems nedaug

Švedijos mados milžinė „Hennes&Mauritz“ atnaujino internetu užsakytų prekių pristatymo sąlygas lojalumo klubo...

Prekyba
2019.04.14
Rado paprastą ir nebrangų būdą pakliūti į akis potencialiam klientui Premium

Dažnas gamintojas savo produktą pirmiausiai pristato mugėse, parodose ir miesto šventėse. Tačiau verta būti...

Gazelė
2019.04.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau