„Password 2018“ finale – 18 efektyviausių rinkodaros perliukų

Publikuota: 2018-04-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai savo geriausius metų darbus pristatys konferencijoje „Password 2018“ gegužės 9 d.

Po pristatymų konferencijoje bus renkami atskirų kategorijų laimėtojai, o iš šių – nugalėtoja, kuri pasipuoš efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulu.

Iš viso „Password 2018“ buvo pateikta 61 paraiška. Daugiausia dalyvių teikė darbus į efektyviausios pardavimo skatinimo ir įvaizdinės rinkodaros kampanijų kategorijas – čia atitinkamai sulaukta 15 ir 13 paraiškų.

Didžioji dalis paraiškų, o tuo pačiu ir aršiausia konkurencija verda didelio biudžeto kategorijose. Tik viešojo sektoriaus ir ryšių su visuomene kategorijose buvo pateikta daugiau mažo biudžeto projektų.

Ir privalumų, ir trūkumų

Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, konkurso komisijos narė, kalbėdama apie pateiktas paraiškas, deda pliusą kampanijų idėjų gausai, tačiau minusą – dalies paraiškų užpildymui, nesugebėjimui iškelti verslo tikslų ir tinkamai juos pagrįsti.

Komisijos nariai sutartinai pabrėžia, kad kelias į apdovanojimą – ne tik gera, unikali rinkodaros ir komunikacijos kampanija, bet ir tinkamai bei profesionaliai užpildyta paraiška. Kartu šiemetinės komisijos nariai yra nusiteikę suteikti grįžtamąjį ryšį pirmajame etape iškritusiems kampanijų kūrėjams.

Rūta Gaudiešienė, tyrimų bendrovės „Socialinės informacijos centras“ rinkodaros vadovė, komisijos narė, priduria, kad teikiant paraiškas tebegalioja auksinė taisyklė, – svarbu, kad jas pildytų komanda, o ne vien agentūra ar vienas žmogus.

„Kita vertus, džiugu, kad šiųmečiuose projektuose matome daugiau įmonių socialinės atsakomybės integravimo į kasdienį verslo gyvenimą“, – pažymi p. Gaudiešienė.

Svarbus X faktorius

Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA pirmininkas, „BPN Lietuvos“ vadovas bei komisijos narys, taip pat palankiai vertina tai, kad dalis „Password 2018 m.“ pateiktų paraiškų išnaudojo X faktoriaus efektą: socialinį aspektą ar jautrius visuomenei tikslus, ir pasitelkė tai savo komunikacijai.

„Labiausiai žavi kampanijos, kurios ne tik augina verslą, ne vien koncentruojasi į teigiamą pajamų pokytį, bet ir peržengia tiesioginio atsako verslo rodikliams ribas. Pagyrų nusipelno darbai, kur matome drąsą elgtis kitaip nei nusistovėjusios rinkos žaidimo taisyklės“, – teigia p. Šiautkulis.

Rytis Sabas, Lietuvos komunikacijos asociacijos LKA tarybos narys, „S/Marketing“ vadovas, „Password 2018 m.“ komisijos narys, antrina, kad kartais pernelyg viską esame linkę vertinti pasitelkdami „Exell“ lenteles, daug teorijų.

„Tačiau kartais reikia ir ne iki galo išmatuojamos emocijos. Beje, ir tarp gautų paraiškų yra tokių kampanijų, kurios peržengia tradicines ribas ir tai tikrai džiugina“, – kalba p. Sabas.

[infogram id="6ffc9a91-1d6a-426c-9230-5b56be767823" prefix="DRy" format="interactive" title="rinkodara-password"]

nuotrauka::1nocrop

Ir „Metų prekės ženklas“

„Password“ konferencijoje bus išrinktos ne tik efektyviausios rinkodaros kampanijos, bet ir konkurso „Metų prekės ženklas 2018“ nominantai. Tarp finalininkų čia pateko 28 sėkmingiausius metus skaičiavę prekių ženklai. Jie atrinkti įvertinus tyrimų bendrovės pateikiamus metinius pardavimų duomenis.

Tolesni „Metų prekės ženklo 2018“ finalininkų vertinimo kriterijai – rinkos tyrimų bendrovės „Synopticom“ vartotojų apklausa, taip pat žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ komunikacijos efektyvumas ir įvaizdis tradicinėje ir socialinėje žiniasklaidoje. Renkant nugalėtojus, bus atsižvelgta ir į prekių ženklų finalininkų reklamos išlaidų pokytį per metus – šiuos duomenis pateiks rinkos tyrimų bendrovė „Kantar TNS“. Taip pat bus vertinami finalininkų rinkodaros žingsniai, kūrybiškumas, novatoriškumas.

Geriausias „Metų rinkodaros vadovas“

Konferencijos metu bus paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ renkamas „Metų CMO“ laimėtojas. Čia rungiasi geriausi šalies įmonių rinkodaros vadovai, o jų finalininkų sąrašas paaiškės pirmadienio, balandžio 30 d., popietę.

Pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Kakės Makės“ ženklo produktų išleidimo į rinką kampanijai, o „Metų prekės ženklu 2017 m.“ tapo „Grite“. Metų rinkodaros vadovės titulą pernai pelnė Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė.

Šiemetiniai nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti „Password 2018 m.“ konferencijoje, kur rinkodaros sektoriaus lyderiai dalysis, kaip jiems pavyksta pasiekti užsibrėžtų rezultatų ir būti pirmaujantiems rinkoje.

[infogram id="0bcb6492-1181-4fdb-b305-d6e35bcca8ea" prefix="O1y" format="interactive" title="rinkodara"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Draudimų baubas ir konkurencija išaugino vaistinių kategorijos reklamą Premium

Per 10 šių metų mėnesių vaistinės aplenkė telekomunikacijų segmentą ir pagal investicijas į reklamą...

Rinkodara
05:45
Baigtas „Publicum“ ir „Idea“ grupės susijungimas į „Havas“

Galutinai susijungusios komunikacijos grupės „Publicum“ ir „Idea“ pardavė kontrolinį akcijų paketą (51%)...

Rinkodara
2018.12.17
Už 44.000 Eur į Lietuvą kvies atvykti išlaidžius kinų turistus Premium

Turizmo departamentas Lietuvą intensyviau reklamuos Kinijos socialiniuose tinkluose. Departamento atstovai...

Rinkodara
2018.12.17
Veja stereotipus iš reklamos: taikinys – ne hipsteris ar naivuolis vartotojas Premium 1

Prekių ženklai turėtų perkratyti savo įsitikinimus ir atidžiau įvertinti, kur išleidžia savo rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.16
Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
Išrinkta nauja Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba 2

Lietuvos komunikacijos asociacijos taryba baigia savo dvejų metų veiklos kadenciją ir nuo 2019 m. sausio...

Rinkodara
2018.12.14
Pusmetis nuo BDAR įsigaliojimo: ore kabančių klausimų – į valias Premium 2

Praėjus kiek daugiau nei pusmečiui nuo gegužės 25 d., kai įsigaliojo Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas...

Rinkodara
2018.12.14
„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Duomenų apsauga – kiauras rėtis 3

Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR), dar prieš įsigaliodamas ilgą laiką bauginęs duomenų...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
Vilnius – tarp patraukliausių investuotojams pasaulio miestų-vidutiniokų 6

Vilnius tapo septintu geriausiu vidutinio dydžio pasaulio ateities miestu. Tai paskelbė „fDi Intelligence“,...

Verslo aplinka
2018.12.13
MV ir „S idea“ ginčas: nuo personalijų iki nukopijuoto dizaino Premium 1

Reklamos agentūra „Sumanios idėjos“ ginčija „Mineralinių vandenų“ žingsnį ir teigia, kad prieš kelerius metus...

Rinkodara
2018.12.13
Atsargiai – ir smulkios dovanos gali virsti interesų konfliktais

Priimant dovanas gali kilti interesų konfliktai. Jų galima išvengti deklaruojant dovanas viešai.

Finansai
2018.12.12
FIFA ir VMI – tarp populiariausių „Google“ paieškų Lietuvoje

„Google“ paieškų viršūnėje Lietuvoje – pasaulio futbolo čempionatas FIFA ir „Eurovizija“. Nedaug atsilieka ir...

Rinkodara
2018.12.12
„Time“ Metų žmogumi paskelbė persekiojamus žurnalistus

„Time“ Metų žmogumi paskelbė „Sergėtojus“ („The Guardians“) – taip žurnalas pavadino dėl savo darbo...

Laisvalaikis
2018.12.12
Australijos priežiūros tarnybos siekia labiau reguliuoti „Google“ ir „Facebook“

Australijos konkurencijos tarnyba rekomendavo griežčiau tikrinti ir steigti naują reguliavimo instituciją,...

Rinkodara
2018.12.12
Netradiciniai rinkodaros žingsniai kelia ir pardavimus, ir darbdavio įvaizdį Premium 1

Šmaikštus prekybininkės atsakas į prieš kelias savaites jaunuolių iškrėstą pokštą, kai Vilniaus IKEA...

Rinkodara
2018.12.12
Geri pardavėjai pradeda nuo komplimento sau Premium

Pardavėjai dažniausiai galvoja, kad jiems trūksta žinių, tačiau praktika rodo, kad labiau nei pastarųjų, jie...

Rinkodara
2018.12.11
Iš parodos grįžti tuščiomis rankomis – ne nuostolis Premium

Parodos nėra pigi rinkodaros priemonė net tada, kai į jas verslininkai vyksta ne kaip dalyviai, bet kaip...

Rinkodara
2018.12.11

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau