„Password 2018“ finale – 18 efektyviausių rinkodaros perliukų

Publikuota: 2018-04-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai savo geriausius metų darbus pristatys konferencijoje „Password 2018“ gegužės 9 d.

Po pristatymų konferencijoje bus renkami atskirų kategorijų laimėtojai, o iš šių – nugalėtoja, kuri pasipuoš efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulu.

Iš viso „Password 2018“ buvo pateikta 61 paraiška. Daugiausia dalyvių teikė darbus į efektyviausios pardavimo skatinimo ir įvaizdinės rinkodaros kampanijų kategorijas – čia atitinkamai sulaukta 15 ir 13 paraiškų.

Didžioji dalis paraiškų, o tuo pačiu ir aršiausia konkurencija verda didelio biudžeto kategorijose. Tik viešojo sektoriaus ir ryšių su visuomene kategorijose buvo pateikta daugiau mažo biudžeto projektų.

Ir privalumų, ir trūkumų

Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, konkurso komisijos narė, kalbėdama apie pateiktas paraiškas, deda pliusą kampanijų idėjų gausai, tačiau minusą – dalies paraiškų užpildymui, nesugebėjimui iškelti verslo tikslų ir tinkamai juos pagrįsti.

Komisijos nariai sutartinai pabrėžia, kad kelias į apdovanojimą – ne tik gera, unikali rinkodaros ir komunikacijos kampanija, bet ir tinkamai bei profesionaliai užpildyta paraiška. Kartu šiemetinės komisijos nariai yra nusiteikę suteikti grįžtamąjį ryšį pirmajame etape iškritusiems kampanijų kūrėjams.

Rūta Gaudiešienė, tyrimų bendrovės „Socialinės informacijos centras“ rinkodaros vadovė, komisijos narė, priduria, kad teikiant paraiškas tebegalioja auksinė taisyklė, – svarbu, kad jas pildytų komanda, o ne vien agentūra ar vienas žmogus.

„Kita vertus, džiugu, kad šiųmečiuose projektuose matome daugiau įmonių socialinės atsakomybės integravimo į kasdienį verslo gyvenimą“, – pažymi p. Gaudiešienė.

Svarbus X faktorius

Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA pirmininkas, „BPN Lietuvos“ vadovas bei komisijos narys, taip pat palankiai vertina tai, kad dalis „Password 2018 m.“ pateiktų paraiškų išnaudojo X faktoriaus efektą: socialinį aspektą ar jautrius visuomenei tikslus, ir pasitelkė tai savo komunikacijai.

„Labiausiai žavi kampanijos, kurios ne tik augina verslą, ne vien koncentruojasi į teigiamą pajamų pokytį, bet ir peržengia tiesioginio atsako verslo rodikliams ribas. Pagyrų nusipelno darbai, kur matome drąsą elgtis kitaip nei nusistovėjusios rinkos žaidimo taisyklės“, – teigia p. Šiautkulis.

Rytis Sabas, Lietuvos komunikacijos asociacijos LKA tarybos narys, „S/Marketing“ vadovas, „Password 2018 m.“ komisijos narys, antrina, kad kartais pernelyg viską esame linkę vertinti pasitelkdami „Exell“ lenteles, daug teorijų.

„Tačiau kartais reikia ir ne iki galo išmatuojamos emocijos. Beje, ir tarp gautų paraiškų yra tokių kampanijų, kurios peržengia tradicines ribas ir tai tikrai džiugina“, – kalba p. Sabas.

[infogram id="6ffc9a91-1d6a-426c-9230-5b56be767823" prefix="DRy" format="interactive" title="rinkodara-password"]

nuotrauka::1nocrop

Ir „Metų prekės ženklas“

„Password“ konferencijoje bus išrinktos ne tik efektyviausios rinkodaros kampanijos, bet ir konkurso „Metų prekės ženklas 2018“ nominantai. Tarp finalininkų čia pateko 28 sėkmingiausius metus skaičiavę prekių ženklai. Jie atrinkti įvertinus tyrimų bendrovės pateikiamus metinius pardavimų duomenis.

Tolesni „Metų prekės ženklo 2018“ finalininkų vertinimo kriterijai – rinkos tyrimų bendrovės „Synopticom“ vartotojų apklausa, taip pat žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ komunikacijos efektyvumas ir įvaizdis tradicinėje ir socialinėje žiniasklaidoje. Renkant nugalėtojus, bus atsižvelgta ir į prekių ženklų finalininkų reklamos išlaidų pokytį per metus – šiuos duomenis pateiks rinkos tyrimų bendrovė „Kantar TNS“. Taip pat bus vertinami finalininkų rinkodaros žingsniai, kūrybiškumas, novatoriškumas.

Geriausias „Metų rinkodaros vadovas“

Konferencijos metu bus paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ renkamas „Metų CMO“ laimėtojas. Čia rungiasi geriausi šalies įmonių rinkodaros vadovai, o jų finalininkų sąrašas paaiškės pirmadienio, balandžio 30 d., popietę.

Pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Kakės Makės“ ženklo produktų išleidimo į rinką kampanijai, o „Metų prekės ženklu 2017 m.“ tapo „Grite“. Metų rinkodaros vadovės titulą pernai pelnė Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė.

Šiemetiniai nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti „Password 2018 m.“ konferencijoje, kur rinkodaros sektoriaus lyderiai dalysis, kaip jiems pavyksta pasiekti užsibrėžtų rezultatų ir būti pirmaujantiems rinkoje.

[infogram id="0bcb6492-1181-4fdb-b305-d6e35bcca8ea" prefix="O1y" format="interactive" title="rinkodara"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 2

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau