„Password 2018“ finale – 18 efektyviausių rinkodaros perliukų

Publikuota: 2018-04-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai savo geriausius metų darbus pristatys konferencijoje „Password 2018“ gegužės 9 d.

Po pristatymų konferencijoje bus renkami atskirų kategorijų laimėtojai, o iš šių – nugalėtoja, kuri pasipuoš efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulu.

Iš viso „Password 2018“ buvo pateikta 61 paraiška. Daugiausia dalyvių teikė darbus į efektyviausios pardavimo skatinimo ir įvaizdinės rinkodaros kampanijų kategorijas – čia atitinkamai sulaukta 15 ir 13 paraiškų.

Didžioji dalis paraiškų, o tuo pačiu ir aršiausia konkurencija verda didelio biudžeto kategorijose. Tik viešojo sektoriaus ir ryšių su visuomene kategorijose buvo pateikta daugiau mažo biudžeto projektų.

Ir privalumų, ir trūkumų

Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, konkurso komisijos narė, kalbėdama apie pateiktas paraiškas, deda pliusą kampanijų idėjų gausai, tačiau minusą – dalies paraiškų užpildymui, nesugebėjimui iškelti verslo tikslų ir tinkamai juos pagrįsti.

Komisijos nariai sutartinai pabrėžia, kad kelias į apdovanojimą – ne tik gera, unikali rinkodaros ir komunikacijos kampanija, bet ir tinkamai bei profesionaliai užpildyta paraiška. Kartu šiemetinės komisijos nariai yra nusiteikę suteikti grįžtamąjį ryšį pirmajame etape iškritusiems kampanijų kūrėjams.

Rūta Gaudiešienė, tyrimų bendrovės „Socialinės informacijos centras“ rinkodaros vadovė, komisijos narė, priduria, kad teikiant paraiškas tebegalioja auksinė taisyklė, – svarbu, kad jas pildytų komanda, o ne vien agentūra ar vienas žmogus.

„Kita vertus, džiugu, kad šiųmečiuose projektuose matome daugiau įmonių socialinės atsakomybės integravimo į kasdienį verslo gyvenimą“, – pažymi p. Gaudiešienė.

Svarbus X faktorius

Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA pirmininkas, „BPN Lietuvos“ vadovas bei komisijos narys, taip pat palankiai vertina tai, kad dalis „Password 2018 m.“ pateiktų paraiškų išnaudojo X faktoriaus efektą: socialinį aspektą ar jautrius visuomenei tikslus, ir pasitelkė tai savo komunikacijai.

„Labiausiai žavi kampanijos, kurios ne tik augina verslą, ne vien koncentruojasi į teigiamą pajamų pokytį, bet ir peržengia tiesioginio atsako verslo rodikliams ribas. Pagyrų nusipelno darbai, kur matome drąsą elgtis kitaip nei nusistovėjusios rinkos žaidimo taisyklės“, – teigia p. Šiautkulis.

Rytis Sabas, Lietuvos komunikacijos asociacijos LKA tarybos narys, „S/Marketing“ vadovas, „Password 2018 m.“ komisijos narys, antrina, kad kartais pernelyg viską esame linkę vertinti pasitelkdami „Exell“ lenteles, daug teorijų.

„Tačiau kartais reikia ir ne iki galo išmatuojamos emocijos. Beje, ir tarp gautų paraiškų yra tokių kampanijų, kurios peržengia tradicines ribas ir tai tikrai džiugina“, – kalba p. Sabas.

[infogram id="6ffc9a91-1d6a-426c-9230-5b56be767823" prefix="DRy" format="interactive" title="rinkodara-password"]

nuotrauka::1nocrop

Ir „Metų prekės ženklas“

„Password“ konferencijoje bus išrinktos ne tik efektyviausios rinkodaros kampanijos, bet ir konkurso „Metų prekės ženklas 2018“ nominantai. Tarp finalininkų čia pateko 28 sėkmingiausius metus skaičiavę prekių ženklai. Jie atrinkti įvertinus tyrimų bendrovės pateikiamus metinius pardavimų duomenis.

Tolesni „Metų prekės ženklo 2018“ finalininkų vertinimo kriterijai – rinkos tyrimų bendrovės „Synopticom“ vartotojų apklausa, taip pat žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ komunikacijos efektyvumas ir įvaizdis tradicinėje ir socialinėje žiniasklaidoje. Renkant nugalėtojus, bus atsižvelgta ir į prekių ženklų finalininkų reklamos išlaidų pokytį per metus – šiuos duomenis pateiks rinkos tyrimų bendrovė „Kantar TNS“. Taip pat bus vertinami finalininkų rinkodaros žingsniai, kūrybiškumas, novatoriškumas.

Geriausias „Metų rinkodaros vadovas“

Konferencijos metu bus paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ renkamas „Metų CMO“ laimėtojas. Čia rungiasi geriausi šalies įmonių rinkodaros vadovai, o jų finalininkų sąrašas paaiškės pirmadienio, balandžio 30 d., popietę.

Pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Kakės Makės“ ženklo produktų išleidimo į rinką kampanijai, o „Metų prekės ženklu 2017 m.“ tapo „Grite“. Metų rinkodaros vadovės titulą pernai pelnė Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė.

Šiemetiniai nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti „Password 2018 m.“ konferencijoje, kur rinkodaros sektoriaus lyderiai dalysis, kaip jiems pavyksta pasiekti užsibrėžtų rezultatų ir būti pirmaujantiems rinkoje.

[infogram id="0bcb6492-1181-4fdb-b305-d6e35bcca8ea" prefix="O1y" format="interactive" title="rinkodara"]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Didžiausius atlyginimus mokančios ryšių su visuomene agentūros

Tarp ryšių su visuomene agentūrų didžiausią atlyginimą šį kovą mokėjo integruotos komunikacijos bendrovė...

Rinkodara
2018.05.20
Aprangos kūrėjai atkreipia dėmesį, o tada pasiraitoja rankoves

Perpildytoje mados rinkoje krizę išgyvena ir prekybininkai, ir kūrėjai. O dažnas gana garsus ar bent stabilų...

Rinkodara
2018.05.20
Šimtmečio minėjimo renginių reklamai jau skirta per 2 mln. Eur 1

Valstybės atkūrimo šimtmečio renginių reklamai pirmąjį šių metų ketvirtį valstybė skyrė apie 2,1 mln. eurų,...

Rinkodara
2018.05.19
IKEA nepraleido karališkųjų vestuvių šanso 3

Šiandien vykstančios karališkosios vestuvės Didžiojoje Britanijoje – visuotinė šventė ne tik šioje šalyje.

Rinkodara
2018.05.19
Metų komunikacijos agentūros laurai keliauja į „Idea Prima“ rankas 1

Metiniame komunikacijos sektoriaus renginyje „PR Impact Awards 2018“ Metų komunikacijos agentūra išrinkta...

Rinkodara
2018.05.19
Skirta bauda už klaidinančią šlepečių reklamą e. parduotuvėje „paciupk.lt“ 4

Konkurencijos taryba nustatė, kad elektroninėje parduotuvėje „paciupk.lt“ skleista trijų prekių reklama...

Rinkodara
2018.05.16
„Gap“ atsiprašė dėl marškinėlių su neteisingu Kinijos žemėlapiu

Didžiausia Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) prekybos drabužiais bendrovė „Gap“ viešai atsiprašė ir iš...

Vadyba
2018.05.15
Akiratyje – ne vaistinės, o papildai ir gamintojų vizitai pas gydytojus

Sveikatos apsaugos ministras Aurelijus Veryga nepritaria vaistinių reklamos draudimui ir vadina tai...

Rinkodara
2018.05.15
„Statoil“ nauju pavadinimu vilios jaunimą

Norvegijos naftos ir dujų milžinė „Statoil“ nuo rytdienos keičia pavadinimą ir tampa „Equinor“ ir taip tikisi...

Energetika
2018.05.15
Užgeso nauja rinkos tyrimų dalyvė „Baltmi“ Premium 3

Rinkos tyrimų ekspertės Ingos Blažienės prieš trejus metus kartu su partneriais įkurta tyrimų bendrovė...

Masiulį pakvietę organizatoriai teisinasi, Veryga jaučiasi apgautas Premium 5

Dvi ryšių su visuomene asociacijos ir toliau klimpsta su savo komunikacija, o Sveikatos apsaugos ministerija...

Rinkodara
2018.05.14
Komunikacijos ekspertai užlipo ant grėblio: bendruomenė pasipiktinusi Premium 11

Šį penktadienį vyks metinė dviejų komunikacijos asociacijų organizuojama konferencija „PR Impact Awards...

Rinkodara
2018.05.14
Didžiausius atlyginimus mokėjusios reklamos agentūros 2

Tarp kūrybinių reklamos agentūrų didžiausią atlyginimą šį kovą mokėjo Kaune įsikūrusi skaitmeninės rinkodaros...

Rinkodara
2018.05.14
Ryškios donorystės kampanijos užkulisiai: į Lietuvą bandys parvežti „Kanų liūtą“ Premium 1

Organų donorystę skatinusi rinkodaros kampanija „Mirštu, kaip noriu gyventi“ beveik 5 kartus išaugino mėnesio...

Rinkodara
2018.05.13
Skandalingieji „Adidas“ marškinėliai vis dar prekyboje 25

Praėjusią savaitę buvo paskelbta, kad sportinės aprangos gamintoja „Adidas“ išėmė vartotojų pasipiktinimą...

Rinkodara
2018.05.13
Vienos komunikacijos epochos pabaiga Premium

Jei ką, tai aš irgi sėdžiu oro uoste ir laukiu skrydžio, tik, kitaip nei Seimo pirmininkas, nesvajoju apie...

Verslo klasė
2018.05.13
Seime – nauji siūlymai riboti azartinių lošimų reklamą 3

Seimui balandį atmetus „valstiečių“ siūlymus suvaržyti azartinių lošimų reklamą, šios iniciatyvos autoriai...

Rinkodara
2018.05.13
Kaip atsirado ir ką reiškia „Amazon“ pavadinimas 3

Kaip pavadinti įmonę, kad pavadinimas įstrigtų atmintin, bet ir neklaidintų klientų. Tokią dilemą prieš kelis...

Vadyba
2018.05.13
Londone norima uždrausti greitojo maisto reklamas 2

Sadiqas Khanas, Londono meras, miesto viešajame transporte nori uždrausti greitojo maisto reklamas. Taip jis...

Agroverslas
2018.05.12
„Metų rinkodaros vadovo“ laurai – Mindaugui Savickui

„Metų CMO 2018“ – Metų rinkodaros vadovo titulas šiemet skrieja į Mindaugo Savicko, „Tele2“ rinkodaros vadovo...

Rinkodara
2018.05.09

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau