„Password 2018“ finale – 18 efektyviausių rinkodaros perliukų

Publikuota: 2018-04-30
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai savo geriausius metų darbus pristatys konferencijoje „Password 2018“ gegužės 9 d.

Po pristatymų konferencijoje bus renkami atskirų kategorijų laimėtojai, o iš šių – nugalėtoja, kuri pasipuoš efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulu.

Iš viso „Password 2018“ buvo pateikta 61 paraiška. Daugiausia dalyvių teikė darbus į efektyviausios pardavimo skatinimo ir įvaizdinės rinkodaros kampanijų kategorijas – čia atitinkamai sulaukta 15 ir 13 paraiškų.

Didžioji dalis paraiškų, o tuo pačiu ir aršiausia konkurencija verda didelio biudžeto kategorijose. Tik viešojo sektoriaus ir ryšių su visuomene kategorijose buvo pateikta daugiau mažo biudžeto projektų.

Ir privalumų, ir trūkumų

Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, konkurso komisijos narė, kalbėdama apie pateiktas paraiškas, deda pliusą kampanijų idėjų gausai, tačiau minusą – dalies paraiškų užpildymui, nesugebėjimui iškelti verslo tikslų ir tinkamai juos pagrįsti.

Komisijos nariai sutartinai pabrėžia, kad kelias į apdovanojimą – ne tik gera, unikali rinkodaros ir komunikacijos kampanija, bet ir tinkamai bei profesionaliai užpildyta paraiška. Kartu šiemetinės komisijos nariai yra nusiteikę suteikti grįžtamąjį ryšį pirmajame etape iškritusiems kampanijų kūrėjams.

Rūta Gaudiešienė, tyrimų bendrovės „Socialinės informacijos centras“ rinkodaros vadovė, komisijos narė, priduria, kad teikiant paraiškas tebegalioja auksinė taisyklė, – svarbu, kad jas pildytų komanda, o ne vien agentūra ar vienas žmogus.

„Kita vertus, džiugu, kad šiųmečiuose projektuose matome daugiau įmonių socialinės atsakomybės integravimo į kasdienį verslo gyvenimą“, – pažymi p. Gaudiešienė.

Svarbus X faktorius

Linas Šiautkulis, Lietuvos marketingo asociacijos LiMA pirmininkas, „BPN Lietuvos“ vadovas bei komisijos narys, taip pat palankiai vertina tai, kad dalis „Password 2018 m.“ pateiktų paraiškų išnaudojo X faktoriaus efektą: socialinį aspektą ar jautrius visuomenei tikslus, ir pasitelkė tai savo komunikacijai.

„Labiausiai žavi kampanijos, kurios ne tik augina verslą, ne vien koncentruojasi į teigiamą pajamų pokytį, bet ir peržengia tiesioginio atsako verslo rodikliams ribas. Pagyrų nusipelno darbai, kur matome drąsą elgtis kitaip nei nusistovėjusios rinkos žaidimo taisyklės“, – teigia p. Šiautkulis.

Rytis Sabas, Lietuvos komunikacijos asociacijos LKA tarybos narys, „S/Marketing“ vadovas, „Password 2018 m.“ komisijos narys, antrina, kad kartais pernelyg viską esame linkę vertinti pasitelkdami „Exell“ lenteles, daug teorijų.

„Tačiau kartais reikia ir ne iki galo išmatuojamos emocijos. Beje, ir tarp gautų paraiškų yra tokių kampanijų, kurios peržengia tradicines ribas ir tai tikrai džiugina“, – kalba p. Sabas.

[infogram id="6ffc9a91-1d6a-426c-9230-5b56be767823" prefix="DRy" format="interactive" title="rinkodara-password"]

nuotrauka::1nocrop

Ir „Metų prekės ženklas“

„Password“ konferencijoje bus išrinktos ne tik efektyviausios rinkodaros kampanijos, bet ir konkurso „Metų prekės ženklas 2018“ nominantai. Tarp finalininkų čia pateko 28 sėkmingiausius metus skaičiavę prekių ženklai. Jie atrinkti įvertinus tyrimų bendrovės pateikiamus metinius pardavimų duomenis.

Tolesni „Metų prekės ženklo 2018“ finalininkų vertinimo kriterijai – rinkos tyrimų bendrovės „Synopticom“ vartotojų apklausa, taip pat žiniasklaidos stebėsenos bendrovės „Mediaskopas“ komunikacijos efektyvumas ir įvaizdis tradicinėje ir socialinėje žiniasklaidoje. Renkant nugalėtojus, bus atsižvelgta ir į prekių ženklų finalininkų reklamos išlaidų pokytį per metus – šiuos duomenis pateiks rinkos tyrimų bendrovė „Kantar TNS“. Taip pat bus vertinami finalininkų rinkodaros žingsniai, kūrybiškumas, novatoriškumas.

Geriausias „Metų rinkodaros vadovas“

Konferencijos metu bus paskelbtas ir Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ renkamas „Metų CMO“ laimėtojas. Čia rungiasi geriausi šalies įmonių rinkodaros vadovai, o jų finalininkų sąrašas paaiškės pirmadienio, balandžio 30 d., popietę.

Pernai efektyviausios metų rinkodaros kampanijos laurai atiteko „Kakės Makės“ ženklo produktų išleidimo į rinką kampanijai, o „Metų prekės ženklu 2017 m.“ tapo „Grite“. Metų rinkodaros vadovės titulą pernai pelnė Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė.

Šiemetiniai nugalėtojai bus paskelbti ir apdovanoti „Password 2018 m.“ konferencijoje, kur rinkodaros sektoriaus lyderiai dalysis, kaip jiems pavyksta pasiekti užsibrėžtų rezultatų ir būti pirmaujantiems rinkoje.

[infogram id="0bcb6492-1181-4fdb-b305-d6e35bcca8ea" prefix="O1y" format="interactive" title="rinkodara"]

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Internete neteisėtai naudojamasi LRT laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu

LRT pasiekė informacija, kad internete, prisidengdami LRT televizijos laidos „Klauskite daktaro“ pavadinimu...

Rinkodara
2019.07.16
K. Taukačikas: nuo komunikacijos elektrobusų gamybos įmonėje nepabėgau Premium 5

Ilgametis komunikacijos agentūros „Bosanova“ vadovas Kristinas Taukačikas, šiemet pardavęs didžiąją dalį...

Rinkodara
2019.07.16
Seimas nesvarstys reklamos LRT draudimo

Parlamentarai antradienį nutarė, kad nesvarstys projekto, kuriuo siūloma uždrausti visą reklamą Lietuvos...

Rinkodara
2019.07.16
„Audimas“ patyrė skaudų pralaimėjimą „Audi AG“ Premium 38

Europos Sąjungos Bendrasis Teismas patvirtino ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) sprendimą, pagal...

Pramonė
2019.07.15
„Conrestos“ prekės ženklo pokyčiai – evoliucija į naują, visapusiškai modernų etapą Verslo tribūna 7

Šiemet dešimtmetį mininti generalinės rangos bendrovė, atnaujinusi savo prekės ženklą, teigia, kad pokyčiai...

Statyba ir NT
2019.07.15
„Manillos“ istorija: sukūrę vaizdą, atitinkantį turinį, per mėnesį pardavė daugiau nei per metus Premium

Kosmetikos gamybos verslą, kuriam be specifinių žinių, reikia dar ir nemažų investicijų, galima pradėti tik...

Gazelė
2019.07.15
Labiausiai augo didžiosios komunikacijos agentūros 2

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2018 m. augo 31%, o...

Rinkodara
2019.07.14
„F1“ vardu neteisėtai paženklinti saldainiai nepasiekė Lietuvos vartotojų 1

Lietuvos apeliacinis teismas padėjo tašką dar vienoje saldumynų byloje. Šį kartą į teisininkų akiratį pateko...

Rinkodara
2019.07.14
BNS ir „15min“ savininkas žengia į lauko reklamos rinką

Estijos verslininko Marguso Linnamae valdomos bendrovės „MM Grupp“ antrinė įmonė „UP Invest“, valdanti...

Rinkodara
2019.07.12
„Lietuvos ryto“ TV parduota: vadovas lieka, valdyba keičiasi 3

„Lietuvos ryto“ žiniasklaidos grupė pardavė iki šiol jai priklaususį televizijos kanalą. 100% „Lietuvos ryto“...

Rinkodara
2019.07.12
Blokuojama knygų talpinimo interneto svetainė 2

Lietuvos radijo ir televizijos komisija, išnagrinėjusi Lietuvos leidėjų asociacijos prašymą taikyti...

Rinkodara
2019.07.12
Dėl autorių teisių pažeidimų blokuojama „Sputnik“ svetainė 5

Dėl autorių teisių pažeidimo internete Lietuvos radijo ir televizijos komisija priėmė sprendimą blokuoti...

Rinkodara
2019.07.10
Žiniasklaida skundžiasi dėl LRT teisių į inauguraciją, LRT stebisi

Komercinė žiniasklaida skundžiasi, kad Lietuvos nacionalinis radijas ir televizija LRT gavo išimtines teises...

Rinkodara
2019.07.10
Didžiausią šuolį skaičiuoja agentūra „Gravitas Partners“ Premium

Komunikacijos rinka stoviniuoja vietoje: 20-ies didžiausių agentūrų ir metiniai pardavimai, ir tiesioginės...

Rinkodara
2019.07.10
„Tele2“ neplanuoja naujo komunikacijos paslaugų konkurso

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ neseniai nutraukusi bendradarbiavimo sutartį su komunikacijos agentūra...

Rinkodara
2019.07.09
Bemaž 10 kartų padidintos baudos už reklamos pažeidimus: signalas verslui

Šie metai reklamos reguliavimui yra ypatingi – įsigalioja net du reikšmingi teisės aktų pakeitimai, kurie...

Rinkodara
2019.07.08
„Tele2“ nutraukė bendradarbiavimą su „vipcommunications“, „Swedbank“ nepratęsė sutarties 15

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ nutraukė bendradarbiavimą su komunikacijos agentūra „vipcommunications“, o...

Vadyba
2019.07.05
„OnePlus“ didina apsukas ES, ieško atstovų Lietuvoje Premium 30

Jauna Kinijos mobiliųjų technologijų bendrovė „OnePlus“ neseniai Helsinkyje atidarė pirmą klientų aptarnavimo...

Paslaugos
2019.07.03
„Tez Tour“ pratęsė bendradarbiavimą su ligšioliniais kūrybos partneriais

Tarptautinis kelionių organizatorius „Tez Tour“ pasirinko kūrybos partnerius. Įmonė tęs bendradarbiavimą su...

Paslaugos
2019.07.01
Prie įkūrėjų verslo prisijungę vaikai keičia prekės ženklus

Vis daugiau smulkiųjų verslininkų supranta prekės ženklo svarbą. O jei nesupranta, tai jiems išaiškina...

Gazelė
2019.07.01

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau