Inovatyvus „Tele2“ komunikacijos projektas skina apdovanojimus

Publikuota: 2018-04-28
Bendrovės nuotr.
Bendrovės nuotr.

Menininko Andriaus Šarapovo ir „Tele2“ 4G meninė instaliacija Londone vykusiuose dizaino ir reklamos D&AD apdovanojimuose pelnė grafito pieštuko statulėlę.

Šiemetiniuose apdovanojimuose sėkmė lydėjo ir reklamos agentūrą „McCann Vilnius“, jai skirtas apdovanojimas skirtas už knygą „The Book of Broken Silence“ (liet. „Knyga be pavadinimo“), kurią išleido „Alma Littera“. Studija „The Boy“ įvertinta už restoranui „Sweet Root“ kurtą knygos „Proud of Lithuania: a Fairy Tale by Sweet Root“ dizainą. Agnei Dautartaitei-Krutulei apdovanojimas skirtas už Kęstučio Nako knygos „When Lithuania ruled the World“ (liet. Kai Lietuva valdė pasaulį) dizainą (leidykla „Aukso žuvys“).

„Tele2“ projektui tai jau – antrasis tarptautinis įvertinimas, jo įgyvendinimu rūpinosi kūrybinė reklamos agentūra „Adell Taivas Ogilvy“ bei gamybos namai „Some Films“.

VŽ rašė, kad nuo to, kiek ir kokiu savaitės, dienos metu „Tele2“ vartotojai naršo 4G tinkle, priklausė 77–ių instaliacijos segmentų skambesys: natų skambėjimo dažnumas, intensyvumas, melodija, kiti muzikiniai parametrai. Tam, kad skaičiai virstų muzika, specialiai šiam projektui buvo sukurtas algoritmas, kuris naršymo duomenis paverčia unikaliu muzikos kūriniu, kitaip tariant – 4G muzika, o kuo daugiau būdavo persiunčiama duomenų, tuo aukštesnis būdavo garsas, kuo daugiau prisijungimų, tuo garsesnis tapdavo skambesys.

D&AD apdovanojimuose šis „Tele2“ projektas varžėsi instaliacijų dizaino kategorijoje.

Apdovanojimus tarptautinėje erdvėje skinanti menininko p. Šarapovo kurta instaliacija buvo pristatyta praėjusių metų gegužę, Vilniaus meno galerijoje „Tsech“.

„Šis projektas buvo unikalus abiem pusėms – tiek jos autoriui p. Šarapovui, tiek mums, nes panašaus masto projektų, kuriuose derinama konceptuali meninė įžvalga bei verslo poreikiai, Lietuvoje nebuvo. Tai nauja patirtis, tačiau projektui skiriami apdovanojimai rodo, kad kūrėjas sugebėjo atrasti netikėtą ir įtraukiantį požiūrį į kasdienį mobiliųjų duomenų apykaitos procesą – jis 4G interneto duomenis pavertė skambesiu“, – teigia Mindaugas Savickas, „Tele2“ rinkodaros vadovas.

Ties šio, beveik metus trukusio, projekto įgyvendinimu darbavosi 70 įvairių sričių specialistų – programuotojų, inžinierių, elektromechanikų – komanda.

Kaip VŽ rašė, tai ne pirmas projekto apdovanojimas – prestižiniame kūrybiniame festivalyje „Ciclopas“ Berlyne šis „Tele2“ komunikacijos projektas apdovanotas aukso medaliu „Skaitmeninės meistrystės / Realaus potyrio“ kategorijoje pernai spalį.

D&AD apdovanojimai rengiami nuo 1963-ųjų, o jų nugalėtojams įteikiamos pieštukų (medžio, grafito, geltonos, baltos ir juodos spalvos) statulėlės.

FOTOGALERIJA Projekto pristatymo akimirkos. (14 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Verslo žinių“ antagonistai vilioja į kriptovaliutų pasaulį 4

„Verslo žinios“ įspėja apie pastaruoju metu padažnėjusius sukčių bandymus, pasitelkiant leidinio vizualinius...

Rinkos
2019.02.22
Paskelbti gražiausi lietuviški įmonių pavadinimai: nuo „Pirmo blyno“ iki „Baltos varnos“ 1

Vasario 20-ąją, minint Tarptautinę gimtosios kalbos dieną, Valstybinė kalbos komisija paskelbė 18-os pernai...

Laisvalaikis
2019.02.20
Metų rinkodaros vadovo rinkimai – finišo tiesiojoje 3

Lietuvos marketingo asociacija LiMA penktą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus. Nugalėtojas bus paskelbtas ir...

Rinkodara
2019.02.20
Politikų reklama: didžioji kova Vilniuje ir uostamiestyje, arba Tuščių idėjų burbulas Premium 1

Didžiausi pinigai savivaldybių rinkimų kampanijoms bus išleisti tuose miestuose, kuriuose nėra aiškių...

Rinkodara
2019.02.20
Kaip bus saugomi prekės ženklai, jei „Brexit“ susitarimo nebus Premium

Europos Sąjungos (ES) prekės ženklai, įgyti iki Jungtinės Karalystės (JK) išstojimo iš Bendrijos, turėtų būti...

Prekyba
2019.02.19
„Elektromarkt.lt“ reklama klaidino vartotojus 2

Konkurencijos taryba nustatė, kad svetainėje „www.elektromarkt.lt“ skleistos reklamos apie tam tikroms...

Rinkodara
2019.02.19
„Gintarinė vaistinė“ kaltina „alfa.lt“ reketu dėl reklamos, portalas mato norą užtildyti 27

Vaistinių tinklas „Gintarinė vaistinė“ apkaltino naujienų portalą „alfa.lt“ ir jį valdančios įmonės...

Rinkodara
2019.02.19
„Žalgirio“ verslo klubas – verslo plėtros galimybėms atrasti Verslo tribūna 7

Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubas be emocingų rungtynių nuo šiol turi dar vieną ypatingą pasiūlymą...

Rinkodara
2019.02.19
„Bitė Lietuva“ turi naują prekės ženklo komunikacijos vadovę 4

Telekomunikacijos bendrovės „Bitė Lietuva“ prekės ženklo komunikacijai vadovaus Ieva Talaikienė.

Rinkodara
2019.02.18
Teismas triskart sumažino baudą „Init“ 1

Teismas triskart, iki 50.000 Eur, sumažino Lietuvos radijo ir televizijos komisijos (LRTK) bendrovei „Init“...

Rinkodara
2019.02.18
Provokacija reklamoje: „Iki“ naujasis ženklas su aliuzija į „Lidl“ ir „Maximą“ Premium 2

Šiemet „Iki“ papildė savo privačių prekės ženklų krepšelį nauju prekės ženklu „Clever“. Akylesniems...

Rinkodara
2019.02.18
Reklamos gamybos „Spektrus EU“ planuoja investicijas ir plėtrą

Reklamines iškabas gaminanti Lietuvos kapitalo bendrovė „Spektrus EU“ šiemet į plėtrą investuos 1 mln. Eur.

Rinkodara
2019.02.18
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 6

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 2

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 6

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau