Daugiausiai uždirbanti futbolo žvaigždė apgynė savo prekės ženklą

Publikuota: 2018-04-28
Albert Gea („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Albert Gea („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.

Po septynerių metų teisinės kovos Lionelis Messi, futbolo superžvaigždė, apgynė savo pavardę kaip prekės ženklą.

Visus šiuos metus „Barcelona“ klubo puolėjas gynė savo teises prieš Ispanijos dviračių prekės ženklą „Massi“. Dviračių gamintoja protestavo futbolininko prekės ženklą, teigdama, kad pavadinimai yra per daug panašūs ir vartotojams kelia painiavą.

Nors ES Intelektinės nuosavybės tarnyba teigė, kad „Messi“ ir „Massi“ – beveik identiški vizualiai ir fonetiškai, o kai kuriems vartotojams gali būti sunku juos atskirti, tačiau Europos Sąjungos Bendrojo Teismo tai neįtikino. Teisėjai nusprendė, kad futbolininkas yra puikiai žinomas ir tai nekelia painiavos tarp minimų prekės ženklų.

Šis sprendimas buvo priimtas praėjus kelioms dienoms po to, kai žurnalas „France Football“ pranešė, kad p. Messi aplenkė Cristiano Ronaldo ir šiandien yra daugiausiai per metus uždirbantis futbolininkas, kurio metinės pajamos siekia 126 mln. Eur, rašo BBC.

VŽ rašė, kad pernai birželį futbolininkas pasirašė dvi sutartis – dėl žaidimo „Barcelona“ klube bei dėl rinkodaros teisių. „Football Leaks“ paskelbti dokumentai rodo, kad futbolininkas gauna kasmetinį fiksuotą 71 mln. Eur atlyginimą, jis taip pat gavo vienkartinį 63,5 mln. Eur priedą, o taip pat „ištikimybės priedą“, kurio vertė – dar 70 mln. Eur.

Be to, numatyti ir įvairūs kiti priedai. Pavyzdžiui, jeigu komanda laimės Čempionų lygą, p. Messi gaus dar 12 mln. Eur.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Įvaizdžio nėra, fantazija išlaidauti – be ribų

Lietuva neturi įvaizdžio. Nes jo kūrėjai – nieko verti. Metų metais kiekviena Vyriausybė išleidžia šiam...

Rinkodara
05:50
Kaunas vėl kviečia vilniečius vakarienės 1

696-ąjį gimtadienį netrukus švęsiančio Vilniaus gyventojus kauniečiai trečią kartą kviečia į svečius: ketina...

Laisvalaikis
2019.01.14
„Lietuvos geležinkeliai“ skelbia konkursą prekės ženklų atnaujinimui 4

Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ieško prekės ženklų kūrėjų – planuojama atnaujinti bendrovės...

Rinkodara
2019.01.14
Pietūs senjorams už eurą: kokia nauda verslui Premium 1

Kai kurios maitinimo įstaigos augina pajamas masiškumu, pasiūliusios valgių už mažesnę kainą, kitos rengia...

Rinkodara
2019.01.14
Nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur

Lietuvių ir užsieniečių nuomonės apie Lietuvą tyrimams Vyriausybė skirs 264.300 Eur. Daugiau nei metus...

„Luminor“ konkursą laimėjo esami partneriai

„Luminor“ banko Lietuvos skyriaus skelbtą konkursą žiniasklaidos planavimo paslaugoms pirkti laimėjo esami...

Rinkodara
2019.01.14
Miškų urėdija pasirinko logotipo kūrėją 5

Valstybinių miškų urėdijai (VMU) prekės ženklą už 28.300 Eur kurs kūrybos agentūra „Milk“.

Rinkodara
2019.01.14
Permainos „Deeper“ – platforma agresyvesnei plėtrai 2

Išmaniųjų echolotų žvejybai gamintoja „Deeper“ metus pradeda permainomis: vadovo pareigas pradeda eiti įmonės...

Rinkodara
2019.01.14
3 iliuzijos, kurios klaidina darbuotojų ieškantį verslą 16

Konkurencinę kovą norinčios laimėti bendrovės nekalba apie darbuotojų pritraukimą, jos galvoja, kaip...

Rinkodara
2019.01.13
Kaip smulkiesiems gauti dėmesio nemokamai

Teigiamas visuomenės ir žiniasklaidos dėmesys – vertingas įrankis smulkiesiems. Entrepreneur.com primena, kad...

Rinkodara
2019.01.12
Vienos „Hermes“ batų poros istorija Lietuvoje: ir dovana negali būti klastotė Premium

Bylose dėl prekių klastočių žmonės neretai imasi įvairios gynybinės taktikos taip bandydami išvengti prekių...

Rinkodara
2019.01.11
„Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 9

Prekybos tinklas „Iki“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius. Jais tapo integruotos komunikacijos...

Rinkodara
2019.01.10
EBU ragina valdančiuosius neskubėti ir užtikrinti LRT nepriklausomumą 1

Seime rengiantis svarstyti LRT įstatymo pataisas, Europos transliuotojų sąjunga (EBU) paragino Lietuvos...

Rinkodara
2019.01.09
Vyriausybės kancleris bus atsakingas už Lietuvos DNR 11

Vyriausybė sudarė specialią komisiją – Lietuvos įvaizdžio strateginę tarybą, kuri svarstys strateginius...

Verslo aplinka
2019.01.09
„Kempinski“ viešbutis Vilniuje – su nauju vardu 5

„Grand Hotel Kempinski Vilnius“ – taip nuo šiol vadinsis Vilniuje įsikūręs penkių žvaigždučių viešbutis...

Rinkodara
2019.01.09
Dukart daugiau investavo „Bitė“, „Eurovaistinė“ ir Lietuvos draudimas 3

Bendros reklamos apimtys, lyginant 2018 ir 2017 m. vienuolika mėnesių, Lietuvoje augo 14,2%. Didžiausių...

Rinkodara
2019.01.08
„Walmart“ investicijų pliūpsnis – į maistomatus

Jungtinių Amerikos Valstijų (JAV) prekybos milžinė „Walmart“ paleido kelias akį traukiančias reklamas,...

Kalėdinį reklamos mūšį laimėjo „Maxima“ Premium 3

Per tik ką praūžusias šventes televizijos sulaukė bemaž ketvirtadaliu daugiau reklamos tiek skaičiuojant...

Rinkodara
2019.01.08
„CES 2019“ dėmesio centre – parodoje nedalyvaujanti „Apple“

Šiandien Las Vegase (JAV) oficialiai startuoja kasmetinė plataus vartojimo elektronikos paroda „CES 2019“. Ir...

Technologijos
2019.01.08
Koncerne „Vikonda“ – naujas komunikacijos vadovas 5

Koncerno „Vikonda“ komunikacijos ir rinkodaros direktoriaus pareigas nuo šiandien pradeda eiti Tomas Želionis.

Rinkodara
2019.01.07

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau