3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m.

Publikuota: 2018-04-22
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje – „Coca-Cola Lime“ gėrimas. Antroje vietoje rikiuojasi „Grigeo“ su tualetiniu popieriumi „Grite Blossom“, trečiojoje – „Švyturio-Utenos alaus“ nealkoholinio alaus kokteilis su greipfrutais „Utenos Radler Grapefruit“, rodo kasmet daroma tyrimų bendrovės „Nielsen“ naujų per metus pasirodžiusių gaminių analizė.

Sėkmingiausius metų naujus gaminius „Nielsen“ atrenka per kelis etapus: iš pradžių pagal vidutinius mėnesio pardavimo duomenis bendrovė reitinguoja labiausiai vartotojų pirktus naujus produktus 18-oje skirtingų produktų grupių, pradedant pienu, vaisvandeniais ir baigiant skalbimo priemonėmis.

Vėliau atliekama vartotojų apklausa, analizuojama, kaip šiuos didžiausius pardavimus skaičiuojančius produktus vertina pirkėjai: ar pastebėjo naujieną, ar išbandė, ar pirko bent kartą, ar įsigijo pakartotinai. Tada abiejų etapų duomenys sudedami ir apskaičiuojamas produktų sėkmės indeksas – išrenkamas kiekvienos produktų grupės lyderis ir trys geriausi nauji pastarųjų metų produktai.

„Toks sėkmingas „Coca-Cola Lime“ startas visose trijose Baltijos šalyse – didelio visos komandos, įskaitant mūsų partnerius, darbo rezultatas“, – pasidžiaugia Ieva Matulaitienė, „Coca–Cola“ vadovė Baltijos šalims, pridurdama, kad „Coca-Cola Lime“ praėjusiais metais buvo įvesta tik penkiose Europos rinkose, tarp jų – ir 3-jose Baltijos šalyse.

nuotrauka::1

„Visose rinkose ši inovacija buvo sėkminga, tačiau Lietuvoje, kaip ir kitose Baltijos šalyse „Coca-Cola Lime“ viršijo visus bendrovės planus ir lūkesčius. Sėkmės formulė: gėrimo skonis, greitai sustyguotas platinimo tinklas ir lokaliai sukurta reklaminė kampanija su žinomais Lietuvos veidais. Beje, ši kampanija buvo didžiausia lokaliai sukurta naujo produkto įvedimo kampanija „Coca-Cola“ istorijoje per paskutinius 10 metų“, – pažymi p. Matulaitienė.

„Coca-Cola Lime“ produktas sėkmingiausiu nauju per 2017 m. pasirodžiusiu gaminiu buvo pripažintas ir Latvijoje, Estijoje pirmąją poziciją laimėjo pienas – „Alma“ („Valio“).

Antrąją vietą Lietuvoje tarp sėkmingiausių naujų gaminių užėmusios bendrovės „Grigeo“ gaminys „Grite Blossom“ neliko nepastebėtas ir kaimyninėse rinkose – ir Latvijoje, ir Estijoje jis rikiuojasi tarp sėkmingiausiai įvestų į šias rinkas naujų gaminių.

Pasak Ilonos Lepp, „Nielsen“ vadovės Baltijos šalims, kiekvienais metais rinkoje pasirodo tūkstančiai įvairių maisto, gėrimų bei plataus vartojimo prekių naujovių, kurios konkuruoja dėl vartotojų dėmesio.

nuotrauka::2left

„Dešimt metų rinkdami pačias populiariausias ir didžiausio vartotojų dėmesio sulaukusias naujoves kaip niekas kitas esame arti to, kuo šią minutę gyvena rinka. Kaskart privalu sėkmę objektyviai išmatuoti ne tik tam, kad būtų įvertintas jau įdėtas darbas, bet ir tam, kad laimėtum ateityje“, – kalba p. Lepp.

„Nielsen“ skaičiuoja, kiekvienais metais Lietuvos rinkoje pasirodo daugiau kaip po 17.000 naujovių maisto, gėrimų ir kasdieninio vartojimo prekių kategorijose.

„Žinoma, naujienos, pasiekiančios vartotojų akis ir parduotuvių lentynas, jau būna praėjusios nemenką filtrą, kurtos ir testuotos daugybės žmonių. Priklausomai nuo produkto, jo įvedimas į rinką užtrunka ir pusmetį, ir metus, o galutinis naujienų skaičius dėl milžiniškos konkurencijos yra gerokai mažesnis už tą, kuris gimsta kaip idėjos ir būna testuojami“, – pažymi p. Lepp.

Plačiau skaitykite čia.

VŽ primena, kad sėkmingiausio 2016 m. įvesto greitojo vartojimo gaminio titulą Lietuvoje buvo laimėjo „Volfas Engelman“ alus „Flandrijos pinta“. 2015 m. ji buvo atitekusi „Kalnapilio-Tauro grupei“, 2014 m. – „Švyturiui-Utenos alui“.

[infogram id=“a14ccee8-71b6-4e18-b652-37754e2b2fb9“ prefix=“LZI“ format=“interactive“ title=“rinkodadara-gaminiai“]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
16:49
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 3

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
12:50
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Lietuvos šalies ženklo vertę augino skandalingoji reklama ir popiežiaus vizitas Premium 1

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio...

Rinkodara
2018.11.09
Europos komisija ruošia dar vieną baudą „Google“ 4

Europos komisija teigia, kad „Google“ valdančiai bendrovei „Alphabet“, gali būti iškelta trečioji byla bei...

Rinkodara
2018.11.08
Lietuvos kūrėjai džiaugiasi pergale prieš interneto vagis 5

Seimas priėmė Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo pataisas, kuriomis siekiama numatyti naujas teisių...

Rinkodara
2018.11.08
Susivienijusiai Lietuvos žiniasklaidai – tarptautinis apdovanojimas 4

Visa Lietuvos žiniasklaidos bendruomenė buvo įvertinta žurnalisto Peterio Greste vardo apdovanojimu už...

Rinkodara
2018.11.07
Kai velnias slypi detalėse 4

Valdantiesiems ir vėl nepavyko sulaukti pritarimo laikinosios tyrimo komisijos dėl LRT veiklos išvadoms – po...

Rinkodara
2018.11.07
Baigėsi „Telia Lietuva“ dizaino agentūros konkursas

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ skelbtą dizaino agentūros konkursą laimėjo kūrybinė reklamos...

Rinkodara
2018.11.06
„Laisvės TV“ su „AltSpace“ žengia į senamiestį ir derasi su investuotojais Premium 2

„Laisvės TV“ žengia naują plėtros žingsnį – atidaro dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją...

Rinkodara
2018.11.06
Nauji prekių ženklai: ar bus galima įregistruoti skonį ar kvapą? Rėmėjo turinys 2

Dažniausiai prekių ženklai mums asocijuojasi su įmonės, produkto ar paslaugos pavadinimu, logotipu. Tačiau...

Rinkodara
2018.11.05
SBA grupė plečia komunikacijos skyrių

SBA įmonių grupės viešųjų ryšių projektų vadovu pradeda dirbti Petras Lingė, iki šiol dirbęs LNK Žinių...

Rinkodara
2018.11.05
Tarp NAPA finalininkų – daugiausia lietuvių dizainerių darbų

Kitą savaitgalį vyksiančiuose nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose NAPA varžysis 26 lietuvių, 15...

Rinkodara
2018.11.04
Reklamuoti Lietuvą pasauliui: niekam neįdomu, ar mums įdomu 4

Pripažinkime, turime du kompleksus: savinieką ir kompleksą dėl saviniekos.

Rinkodara
2018.11.03
Iškart kurti tarptautinį pavadinimą vis tiek bus pigiau nei rasti jį žodyne Premium

Kuriant verslą, kai galvojama apie išskirtinį produktą ar paslaugą, neatrodo, kad unikalumo taškų padės...

Rinkodara
2018.11.02

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau