3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m.

Publikuota: 2018-04-22
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje – „Coca-Cola Lime“ gėrimas. Antroje vietoje rikiuojasi „Grigeo“ su tualetiniu popieriumi „Grite Blossom“, trečiojoje – „Švyturio-Utenos alaus“ nealkoholinio alaus kokteilis su greipfrutais „Utenos Radler Grapefruit“, rodo kasmet daroma tyrimų bendrovės „Nielsen“ naujų per metus pasirodžiusių gaminių analizė.

Sėkmingiausius metų naujus gaminius „Nielsen“ atrenka per kelis etapus: iš pradžių pagal vidutinius mėnesio pardavimo duomenis bendrovė reitinguoja labiausiai vartotojų pirktus naujus produktus 18-oje skirtingų produktų grupių, pradedant pienu, vaisvandeniais ir baigiant skalbimo priemonėmis.

Vėliau atliekama vartotojų apklausa, analizuojama, kaip šiuos didžiausius pardavimus skaičiuojančius produktus vertina pirkėjai: ar pastebėjo naujieną, ar išbandė, ar pirko bent kartą, ar įsigijo pakartotinai. Tada abiejų etapų duomenys sudedami ir apskaičiuojamas produktų sėkmės indeksas – išrenkamas kiekvienos produktų grupės lyderis ir trys geriausi nauji pastarųjų metų produktai.

„Toks sėkmingas „Coca-Cola Lime“ startas visose trijose Baltijos šalyse – didelio visos komandos, įskaitant mūsų partnerius, darbo rezultatas“, – pasidžiaugia Ieva Matulaitienė, „Coca–Cola“ vadovė Baltijos šalims, pridurdama, kad „Coca-Cola Lime“ praėjusiais metais buvo įvesta tik penkiose Europos rinkose, tarp jų – ir 3-jose Baltijos šalyse.

nuotrauka::1

„Visose rinkose ši inovacija buvo sėkminga, tačiau Lietuvoje, kaip ir kitose Baltijos šalyse „Coca-Cola Lime“ viršijo visus bendrovės planus ir lūkesčius. Sėkmės formulė: gėrimo skonis, greitai sustyguotas platinimo tinklas ir lokaliai sukurta reklaminė kampanija su žinomais Lietuvos veidais. Beje, ši kampanija buvo didžiausia lokaliai sukurta naujo produkto įvedimo kampanija „Coca-Cola“ istorijoje per paskutinius 10 metų“, – pažymi p. Matulaitienė.

„Coca-Cola Lime“ produktas sėkmingiausiu nauju per 2017 m. pasirodžiusiu gaminiu buvo pripažintas ir Latvijoje, Estijoje pirmąją poziciją laimėjo pienas – „Alma“ („Valio“).

Antrąją vietą Lietuvoje tarp sėkmingiausių naujų gaminių užėmusios bendrovės „Grigeo“ gaminys „Grite Blossom“ neliko nepastebėtas ir kaimyninėse rinkose – ir Latvijoje, ir Estijoje jis rikiuojasi tarp sėkmingiausiai įvestų į šias rinkas naujų gaminių.

Pasak Ilonos Lepp, „Nielsen“ vadovės Baltijos šalims, kiekvienais metais rinkoje pasirodo tūkstančiai įvairių maisto, gėrimų bei plataus vartojimo prekių naujovių, kurios konkuruoja dėl vartotojų dėmesio.

nuotrauka::2left

„Dešimt metų rinkdami pačias populiariausias ir didžiausio vartotojų dėmesio sulaukusias naujoves kaip niekas kitas esame arti to, kuo šią minutę gyvena rinka. Kaskart privalu sėkmę objektyviai išmatuoti ne tik tam, kad būtų įvertintas jau įdėtas darbas, bet ir tam, kad laimėtum ateityje“, – kalba p. Lepp.

„Nielsen“ skaičiuoja, kiekvienais metais Lietuvos rinkoje pasirodo daugiau kaip po 17.000 naujovių maisto, gėrimų ir kasdieninio vartojimo prekių kategorijose.

„Žinoma, naujienos, pasiekiančios vartotojų akis ir parduotuvių lentynas, jau būna praėjusios nemenką filtrą, kurtos ir testuotos daugybės žmonių. Priklausomai nuo produkto, jo įvedimas į rinką užtrunka ir pusmetį, ir metus, o galutinis naujienų skaičius dėl milžiniškos konkurencijos yra gerokai mažesnis už tą, kuris gimsta kaip idėjos ir būna testuojami“, – pažymi p. Lepp.

Plačiau skaitykite čia.

VŽ primena, kad sėkmingiausio 2016 m. įvesto greitojo vartojimo gaminio titulą Lietuvoje buvo laimėjo „Volfas Engelman“ alus „Flandrijos pinta“. 2015 m. ji buvo atitekusi „Kalnapilio-Tauro grupei“, 2014 m. – „Švyturiui-Utenos alui“.

[infogram id=“a14ccee8-71b6-4e18-b652-37754e2b2fb9“ prefix=“LZI“ format=“interactive“ title=“rinkodadara-gaminiai“]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Klysta tie, kurie į pasaulį žiūri per „Excel‘io“ lentelę 3

Nereikia aukoti efektyvumo vardan kūrybos, arba atvirkščiai. Rinkodaros kampanijos efektyvumas visų pirma...

Rinkodara
2019.02.17
Vasario 16–ajai – išradingi verslo sveikinimai Lietuvai 3

Lietuvos Valstybės atkūrimo dieną išradingai pažymi ir gyventojai, ir verslas. Vienos bendrovės pasirūpina...

Rinkodara
2019.02.16
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 7

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
Didžioji dalis sulaikytų prekių – smulkios siuntos iš Kinijos Premium 1

Ne tik prekybininkai, bet ir privatūs asmenys gali sulaukti neigiamų padarinių, nustačius, kad užsakyta ir...

Prekyba
2019.02.11
Vilniaus konfliktas su baru dėl lauko tualetų kol kas – be laimėtojų 3

Vilniaus savivaldybės ginčas su vienu sostinės baru dėl greta pastatytų lauko tualetų kol kas – be laimėtojų:...

Prekyba
2019.02.10
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 11

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
6 kartus pažeidimai fiksuoti „Respublikos leidiniuose“, 2 – „Lietuvos ryto“ TV

Per praėjusius metus Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba gavo rekordiškai daug skundų – net 321. Lyginant...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Maxima“ ir „Lidl“ traukia lietuviškumo kortą, „Iki“ – priešingai Premium 15

Prekybos tinklai „Maxima“ ir „Lidl“ pastaruoju metu tarsi sutartinai sustiprino lietuviškumo liniją...

Prekyba
2019.02.06

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau