3 perkamiausi ir geriausi vartotojų įvertinti produktai 2017 m.

Publikuota: 2018-04-22
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje – „Coca-Cola Lime“ gėrimas. Antroje vietoje rikiuojasi „Grigeo“ su tualetiniu popieriumi „Grite Blossom“, trečiojoje – „Švyturio-Utenos alaus“ nealkoholinio alaus kokteilis su greipfrutais „Utenos Radler Grapefruit“, rodo kasmet daroma tyrimų bendrovės „Nielsen“ naujų per metus pasirodžiusių gaminių analizė.

Sėkmingiausius metų naujus gaminius „Nielsen“ atrenka per kelis etapus: iš pradžių pagal vidutinius mėnesio pardavimo duomenis bendrovė reitinguoja labiausiai vartotojų pirktus naujus produktus 18-oje skirtingų produktų grupių, pradedant pienu, vaisvandeniais ir baigiant skalbimo priemonėmis.

Vėliau atliekama vartotojų apklausa, analizuojama, kaip šiuos didžiausius pardavimus skaičiuojančius produktus vertina pirkėjai: ar pastebėjo naujieną, ar išbandė, ar pirko bent kartą, ar įsigijo pakartotinai. Tada abiejų etapų duomenys sudedami ir apskaičiuojamas produktų sėkmės indeksas – išrenkamas kiekvienos produktų grupės lyderis ir trys geriausi nauji pastarųjų metų produktai.

„Toks sėkmingas „Coca-Cola Lime“ startas visose trijose Baltijos šalyse – didelio visos komandos, įskaitant mūsų partnerius, darbo rezultatas“, – pasidžiaugia Ieva Matulaitienė, „Coca–Cola“ vadovė Baltijos šalims, pridurdama, kad „Coca-Cola Lime“ praėjusiais metais buvo įvesta tik penkiose Europos rinkose, tarp jų – ir 3-jose Baltijos šalyse.

nuotrauka::1

„Visose rinkose ši inovacija buvo sėkminga, tačiau Lietuvoje, kaip ir kitose Baltijos šalyse „Coca-Cola Lime“ viršijo visus bendrovės planus ir lūkesčius. Sėkmės formulė: gėrimo skonis, greitai sustyguotas platinimo tinklas ir lokaliai sukurta reklaminė kampanija su žinomais Lietuvos veidais. Beje, ši kampanija buvo didžiausia lokaliai sukurta naujo produkto įvedimo kampanija „Coca-Cola“ istorijoje per paskutinius 10 metų“, – pažymi p. Matulaitienė.

„Coca-Cola Lime“ produktas sėkmingiausiu nauju per 2017 m. pasirodžiusiu gaminiu buvo pripažintas ir Latvijoje, Estijoje pirmąją poziciją laimėjo pienas – „Alma“ („Valio“).

Antrąją vietą Lietuvoje tarp sėkmingiausių naujų gaminių užėmusios bendrovės „Grigeo“ gaminys „Grite Blossom“ neliko nepastebėtas ir kaimyninėse rinkose – ir Latvijoje, ir Estijoje jis rikiuojasi tarp sėkmingiausiai įvestų į šias rinkas naujų gaminių.

Pasak Ilonos Lepp, „Nielsen“ vadovės Baltijos šalims, kiekvienais metais rinkoje pasirodo tūkstančiai įvairių maisto, gėrimų bei plataus vartojimo prekių naujovių, kurios konkuruoja dėl vartotojų dėmesio.

nuotrauka::2left

„Dešimt metų rinkdami pačias populiariausias ir didžiausio vartotojų dėmesio sulaukusias naujoves kaip niekas kitas esame arti to, kuo šią minutę gyvena rinka. Kaskart privalu sėkmę objektyviai išmatuoti ne tik tam, kad būtų įvertintas jau įdėtas darbas, bet ir tam, kad laimėtum ateityje“, – kalba p. Lepp.

„Nielsen“ skaičiuoja, kiekvienais metais Lietuvos rinkoje pasirodo daugiau kaip po 17.000 naujovių maisto, gėrimų ir kasdieninio vartojimo prekių kategorijose.

„Žinoma, naujienos, pasiekiančios vartotojų akis ir parduotuvių lentynas, jau būna praėjusios nemenką filtrą, kurtos ir testuotos daugybės žmonių. Priklausomai nuo produkto, jo įvedimas į rinką užtrunka ir pusmetį, ir metus, o galutinis naujienų skaičius dėl milžiniškos konkurencijos yra gerokai mažesnis už tą, kuris gimsta kaip idėjos ir būna testuojami“, – pažymi p. Lepp.

Plačiau skaitykite čia.

VŽ primena, kad sėkmingiausio 2016 m. įvesto greitojo vartojimo gaminio titulą Lietuvoje buvo laimėjo „Volfas Engelman“ alus „Flandrijos pinta“. 2015 m. ji buvo atitekusi „Kalnapilio-Tauro grupei“, 2014 m. – „Švyturiui-Utenos alui“.

[infogram id=“a14ccee8-71b6-4e18-b652-37754e2b2fb9“ prefix=“LZI“ format=“interactive“ title=“rinkodadara-gaminiai“]

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pasitikėjimo kūrimas. Dažnai ignoruojama dalis

Aš nepasitikiu tavimi – tu manimi. Darbdavys nepasitiki darbuotoju, darbuotojas – darbdaviu. Valstybė...

Rinkodara
15:04
„Walmart“ su „Amazon“ susikaus dar vienoje srityje

JAV mažmeninės prekybos milžinė „Walmart“, konkuruojanti su „Amazon“ įvairiausiose segmentuose nuo e. knygų...

Rinkodara
10:21
Ką reikėtų žinoti dirbant su socialinių tinklų žvaigždėmis 3

Pasak „Google“ paieškos sistemos duomenų, nuo 2015 m. nuolat didėjo visuomenės susidomėjimas nuomonės...

Rinkodara
2018.07.21
„Tele2“ pasirinko dar vienus reklamos partnerius 4

Telekomunikacijų bendrovė „Tele2“ pradeda bendradarbiauti su dar viena reklamos agentūra – nuo šiol...

Rinkodara
2018.07.20
„Telia“ perka „Bonnier“ televizijos padalinį

Telekomunikacijų grupė „Telia Company“ iš Švedijos žiniasklaidos koncerno „Bonnier“ perka „Bonnier...

Rinkodara
2018.07.20
Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas: skundų daugėja

Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba per pirmąjį šių metų pusmetį gavo 137 skundus, dar 8 tyrimai pradėti...

Rinkodara
2018.07.19
Futbolo čempionatą stebėjo daugiau nei pusė Lietuvos 1

Sekmadienį pasibaigęs Pasaulio futbolo čempionatas prie TV ekranų sutraukė daugiau kaip pusę šalies gyventojų...

Rinkodara
2018.07.18
Per pirmąją dieną parduota per 520.000 marškinėlių su Ronaldo vardu 1

Italijos futbolo klubas „Juventus“, paklojęs rekordinę 105 mln. Eur išpirką už portugalą Cristiano Ronaldo,...

Rinkodara
2018.07.17
Vieni prašo statistikos, kiti – kvestionuoja tyrimų kokybę Premium

Lauko reklamos statistikos kreivę žemyn stumia ne tik įsigalioję draudimai, bet ir ne iki galo matuojama...

Rinkodara
2018.07.17
VRK sprendimas: dalis serialo „Naisių vasara“ yra politinė reklama 3

Vyriausioji rinkimų komisija (VRK) antradienį iš dalies pritarė darbo grupės išvadoms dėl televizijos serialo...

Verslo aplinka
2018.07.17
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
2018.07.17
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 11

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau