Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę

Publikuota: 2018-04-16
Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė.
Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė.

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad bendrovė išgyveno vieną didžiausių savo augimų per pastaruosius kelerius metus, todėl, norint įprasminti įgyvendintus tikslus, pokyčius ir atitikti keliamus rinkos reikalavimus, atsinaujinti buvo ir tinkamas metas, ir būtinybė. 

Vienas iš išoriškai pastebimiausių pokyčių – naujas bendrovės logotipas. Kodėl nuspręsta jį keisti?

Visiems įmonės pokyčiams ir jos pažadui klientams vizualizuoti gimė naujasis įmonės identitetas, jos atpažinimo simbolis. „Trukmės“ logotipas atspindi, ką įmonės darbuotojai siekia garsiai ir užtikrintai pasakyti vienas kitam ir įmonės klientams.

Naujasis įmonės logotipas radikaliai pakeitė daugiau nei 20 metų gyvavusį senąjį: buvo nuspręsta pereiti iš storo ir kampuoto šrifto prie naujos stilistikos. Jis simbolizuoja lankstumą, modernumą, kurį įprasmina ir didesni tarpai tarp raidžių, grakščiai lenktos raidės, kurių plonumas ir grafiniai sprendimai simbolizuoja įvardintą vertybę ir pažadą klientams: įsiklausyti į klientų poreikius ir kiek galima greičiau pateikti geriausią sprendimą.

Pirmą kartą per įmonės istoriją pasirinkta ikona prie žodžio – stilizuotas medis. Tai kertinė medžiaga mūsų produktuose, visos plokštės vienokiu ar kitokiu būdu yra pagamintos iš medžio. Medis visa ko pradžia. Kylančios šakos įprasmina nuolatinį augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę. Buvo rinktasi iš daugiau nei 40 skirtingų logotipų variacijų, pasiūlymų ir taisymų. Logotipus kūrė ir jų adaptacijas teikė 3 dizaineriai.

Kokios yra „Trukmės“ pagrindinės verslo kryptys, siūlomi produktai?

1996 m. įkurta lietuviško kapitalo įmonė per pora dešimtmečių tapo viena didžiausių įmonių šalyje, vykdančių didmeninę ir mažmeninę prekybą medžiagomis baldų gamybai. „Trukmėje“ klientas yra svarbiausias. Siekiame, kad visas kliento kelias įmonėje būtų lydimas mūsų profesionalumo ir teiktų maksimalų pasitenkinimą.
Atstovaujame žinomus ir patikimus baldinių medžiagų – plokščių, stalviršių, baldinės furnitūros – gamintojus iš Vokietijos, Austrijos, Italijos, Latvijos, Turkijos, Ispanijos, Čekijos, Lietuvos, Lenkijos, Rusijos. Nuolatos gilinamės į naujausias interjero bei baldinių medžiagų inovacijas tarptautinėse parodose ir pateikiame jas Lietuvos bei Baltijos šalių baldų rinkoms.
Turimi sandėliai leidžia turėti ypač didelį prekių asortimentą, o išvystyta logistika – pristatyti prekes į reikiamą vietą visoje Lietuvoje ir Baltijos regione pageidaujamu laiku.
Siekdami užtikrinti aukščiausią rinkoje baldinių plokščių kokybę bei likti rinkos lyderiais, nuolatos investuojame į inovatyviausias plokščių ir stalviršių pjovimo, gręžimo bei briaunų kantavimo technologijas. Verslo klientams teikiame ir baldų projektavimo paslaugas, siekdami sutapyti jų laiko bei atlikti visas paslaugas nuo A iki Ž.

Kas yra „Trukmės“ klientai, kaip jie keitėsi nuo bendrovės įkūrimo 1996 m.

Mūsų klientai nuo pat pirmųjų dienų – baldų gamybos profesionalai. Nuo 2017 m. įmonė pradėjo intensyviai bendradarbiauti ir su interjero dizaineriais. Šie du pagrindiniai klientų segmentai yra glaudžiai susiję, todėl įmonės kryptis ne tik prasiplėtė, bet ir tapo kompleksiškesnė. Priimdami naujus plėtros ir tikslų iššūkius turime nuolat augti, gilintis į interjero ir baldų gamybos tendencijas, pateikti rinkos poreikius atitinkantį vieną plačiausių baldinių plokščių asortimentų Lietuvoje bei kartu operatyviai suteikti verslo klientams platų paslaugų asortimentą ir aptarnavimą.

Laikas ir kokybė, greitas ir asmeninis aptarnavimas, platus asortimentas, naujausių tendencijų išmanymas ir aukšta darbuotojų kompetencija – mūsų pagrindiniai ir kertiniai tikslai.

Naujas logotipas pateikia ir naują įmonės šūkį: „Svarbi kiekviena detalė!“ Šio šūkio tikslas – atskleisti klientui, kad kiekviena jo užsakyto projekto detalė, pageidavimas ir pastabos – mums yra svarbūs. Kartu glaudžiai bendradarbiaudami, preciziškai prižiūrėdami gaminio kokybę mes siekiame užtikrinti, kad galutinis vartotojas savo namuose turės išskirtinės ir aukštos kokybės prekę.

Kaip per veiklos metus keitėsi bendrovė?

2017 m. vyko dideli įmonės pokyčiai, sparti plėtra. Naujausios tendencijos ir produktų bei paslaugų poreikis neleidžia stovėti vietoje, turime nuolat diegti inovacijas ir gamybos, ir sandėlių, ir personalo sektoriuose. Per metus sandėliavimo plotas padidėjo beveik dvigubai – 40%. Dabar per metus atliekame 25.000 užsakymų: supjauname 500.000 m2 plokštės, išgręžiame 400.000 detalių, apkantuojame 1,5 mln. bėginių metrų briaunų.

Nuo 2015 m. darbuotojų skaičius išaugo 43%. Įmonėje siekiama užauginti ilgai dirbančią, stiprią ir kompetentingą komandą, kurios darbai  turėtų tęstinumą, o nuolat keliami nauji tikslai būtų įgyvendinti sklandžiai ir operatyviai. Dabar galime džiaugtis, kad įmonėje net 51 darbuotojas dirba ilgiau kaip 10 metų.

Kokias paslaugas teikia „Trukmė“, kurios iš jų naujausios, populiariausios?

„Trukmėje“ klientas gali rinktis iš plataus paslaugų spektro, kas užtikrina įmonės konkurencinį pranašumą: plokščių apdirbimą (pjovimas, briaunų laminavimas, gręžimas, frezavimas, storinimas, detalių klijavimas, presavimas, figūrinis pjovimas ir kantavimas), projektavimą verslo klientams, pakavimą, logistikos paslaugas visoje Lietuvos teritorijoje.

Populiariausios – pjovimas, briaunų laminavimas ir kt. plokščių apdirbimas. Dažniausiai pirkdamas produktus klientas renkasi ir paslaugas, kadangi mūsų siekis klientui pateikti kokybišką baldų ruošinį pagal jo pateiktą užsakymą – taip sutaupomas kliento laikas ir jis gali gauti viską vienoje vietoje.

Inovatyviausios ir naujausiai atliekamos paslaugos: kantavimas karštu oru (airTec/SealTec) ir CNC frezavimas. Briaunų laminavimo technologija karštu oru – naujausia briaunų laminavimo inovacija, kurią panaudojus baldų kraštinės tarnaus ilgiau, baldus bus paprasčiau prižiūrėti. CNC frezavimas – viena didžiausių pastarųjų metų investicijų: įsigytas naujas „Homag“ (Vokietija) 5-ių ašių apdirbimo centras leidžia daug greičiau ir kokybiškiau atlikti užsakymus, atsirado dar daugiau galimybių gaminant baldų ruošinius.

Kuriuos sprendimus įvardintumėte kaip sėkmingiausius įmonei?

Investicijos į gamybą ir sandėlius – sėkmingiausi pastarųjų metų sprendimai. Didelė įmonės plėtra reikalavo greitų sprendimų, kurie leistų išlaikyti lyderiaujančias pozicijas rinkoje, užtikrinti stabilų augimą ir sėkmingai įgyvendinti išsikeltus tikslus. Dėl to reikėjo plėsti ir administracinį aparatą, suvaldyti daugiau įmonės procesų. Tačiau neseniai gautas įvertinimas – kaip 2017 m. vienos iš sėkmingiausių ir stabiliausiai augančių Lietuvos įmonių – leidžia teigti, kad kryptys pasirinktos teisingai.

Kokios yra „Trukmės“ produktų ir paslaugų rinkos, kaip jos kito?

Kaip minėjau, įmonė gali pasiūlyti vieną plačiausių baldinių plokščių ir paslaugų asortimentą. Nuo pat įkūrimo daugiausiai orientuotasi į žaliavinių plokščių asortimento plėtrą. Tiekėjai dinamiškai pasirenkami pagal rinkos poreikius, sandėliavimo administraciniai procesai toje prekių grupėje veikia ypatingai greitai.

Tačiau dabar, atsižvelgiant į naujausias interjero dizaino tendencijas, plečiami ne tik ekonominės klasės žaliavinių plokščių asortimentai, bet vis daugiau atsivežama ir premium klasės naujienų, pvz., kompaktinės itin plonos ir patvarios, metalu dengtos, medžio lukšto tekstūrinės ir „Tilly“ natūralaus medžio masyvo plokštės, kirsto kampo FAB stalviršiai, „Polylac“ aukščiausią blizgumą rinkoje turinčios plokštės. Tai suteikė daug daugiau spalvų bei pasirinkimo ir taip plačiam mūsų dekorų asortimentui. Premium klasės produktai skirti patenkinti kitokius rinkos poreikius: specifinius projektus, interjero dizainerių klientus, kuriems ypatingai svarbu ekologija, kokybė, naujausias tendencijas atitinkantys dekorai... Mes stengiamės patenkinti net ir išrankiausius klientų poreikius, įgyvendinti sudėtingiausius projektus. Baldinės plokštės, furnitūra – tai medžiagos, iš kurių gimsta baldai, tarnausiantys didžiąją vartotojų gyvenimo dalį, todėl itin svarbu, kad, matant ir naudojant juos kiekvieną dieną, jie atneštų pridėtinę vertę ir teiktų pasitenkinimą.

Kokios naujovės planuojamos?

Toliau planuojame plėsti asortimentą, kuris atitiktų mūsų klientų ir jų klientų poreikius. Siekdami užtikrinti rinkos poreikius atitinkantį platų asortimentą plėsime gamybą ir sandėlius, nes taip garantuosime greitą ir efektyvų aptarnavimą.

FOTOGALERIJA Trukmė (18 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 22

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
Kada komunikacija atveria kelius į sėkmę Rėmėjo turinys 3

Turite puikų produktą, apie kurį klientai atsiliepia geriausiais žodžiais, jo kaina – konkurencinga rinkoje,...

Vadyba
2018.04.11
„Julia Janus“ iš „Europos“ išsikraustė į „Panoramą“ Premium 2

Lietuvos dizainerė Julija Janulaitytė įsitikinusi, kad Žvėryno mikrorajone esantis PC „Panorama“ yra...

Gamintojų darbotvarkę diktuoja prekių įvedimo į lentynas „langai“ Premium

Didieji prekybos tinklai kiekvienos kategorijos asortimentą peržiūri ir naujas prekes į lentynas įveda pagal...

Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas Rėmėjo turinys 1

Daugelyje biurų ir namų yra verslo dovanų ar suvenyrų, kuriuos sukūrė ir pagamino UAB „Echo Stamp“ komanda.

E. laiškų rinkodara: kokių pasiūlymų laukia klientai

Kasdien atsirandant vis naujiems nuomonės lyderiams (angl. influencers), atrodo, kad tai – vienintelis...

Rinkodara
2018.04.08
Kad pasiektų vartotojus, tampa savo srities ekspertais

Pasitelkite socialinius tinklus, rašykite tinklaraštį, dalinkitės vaizdo įrašais su patarimais, – tokių...

Rinkodara
2018.04.08
Gaiviųjų gėrimų gamintojai persidalija rinką Premium 6

Nealkoholinių gėrimų rinkoje – apstu pokyčių: gamintojams konkurenciją didina „Lidl“, kitų tinklų privačių...

Pratęsiama paraiškų registracija konkursui „Password 2018“

Jau penkioliktą kartą varžytis dėl efektyviausios rinkodaros kampanijos titulo kviečiančios „Verslo žinios“...

Rinkodara
2018.04.05
Didesnis darbuotojų įtraukimas stiprina lojalumą ir didina kuriamą vertę Rėmėjo turinys 6

Siekiančios išlaikyti ir motyvuoti darbuotojus bei norinčios pritraukti naujų talentų organizacijos jau...

Vadyba
2018.04.05
„Publicum Group” parduoda agentūrą „Love”

Integruotos komunikacijos bendrovė „Publicum Group” parduoda kontrolinį reklamos agentūros „Love” akcijų...

Rinkodara
2018.04.04

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau