Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę

Publikuota: 2018-04-16
Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė.
Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė.

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad bendrovė išgyveno vieną didžiausių savo augimų per pastaruosius kelerius metus, todėl, norint įprasminti įgyvendintus tikslus, pokyčius ir atitikti keliamus rinkos reikalavimus, atsinaujinti buvo ir tinkamas metas, ir būtinybė. 

Vienas iš išoriškai pastebimiausių pokyčių – naujas bendrovės logotipas. Kodėl nuspręsta jį keisti?

Visiems įmonės pokyčiams ir jos pažadui klientams vizualizuoti gimė naujasis įmonės identitetas, jos atpažinimo simbolis. „Trukmės“ logotipas atspindi, ką įmonės darbuotojai siekia garsiai ir užtikrintai pasakyti vienas kitam ir įmonės klientams.

Naujasis įmonės logotipas radikaliai pakeitė daugiau nei 20 metų gyvavusį senąjį: buvo nuspręsta pereiti iš storo ir kampuoto šrifto prie naujos stilistikos. Jis simbolizuoja lankstumą, modernumą, kurį įprasmina ir didesni tarpai tarp raidžių, grakščiai lenktos raidės, kurių plonumas ir grafiniai sprendimai simbolizuoja įvardintą vertybę ir pažadą klientams: įsiklausyti į klientų poreikius ir kiek galima greičiau pateikti geriausią sprendimą.

Pirmą kartą per įmonės istoriją pasirinkta ikona prie žodžio – stilizuotas medis. Tai kertinė medžiaga mūsų produktuose, visos plokštės vienokiu ar kitokiu būdu yra pagamintos iš medžio. Medis visa ko pradžia. Kylančios šakos įprasmina nuolatinį augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę. Buvo rinktasi iš daugiau nei 40 skirtingų logotipų variacijų, pasiūlymų ir taisymų. Logotipus kūrė ir jų adaptacijas teikė 3 dizaineriai.

Kokios yra „Trukmės“ pagrindinės verslo kryptys, siūlomi produktai?

1996 m. įkurta lietuviško kapitalo įmonė per pora dešimtmečių tapo viena didžiausių įmonių šalyje, vykdančių didmeninę ir mažmeninę prekybą medžiagomis baldų gamybai. „Trukmėje“ klientas yra svarbiausias. Siekiame, kad visas kliento kelias įmonėje būtų lydimas mūsų profesionalumo ir teiktų maksimalų pasitenkinimą.
Atstovaujame žinomus ir patikimus baldinių medžiagų – plokščių, stalviršių, baldinės furnitūros – gamintojus iš Vokietijos, Austrijos, Italijos, Latvijos, Turkijos, Ispanijos, Čekijos, Lietuvos, Lenkijos, Rusijos. Nuolatos gilinamės į naujausias interjero bei baldinių medžiagų inovacijas tarptautinėse parodose ir pateikiame jas Lietuvos bei Baltijos šalių baldų rinkoms.
Turimi sandėliai leidžia turėti ypač didelį prekių asortimentą, o išvystyta logistika – pristatyti prekes į reikiamą vietą visoje Lietuvoje ir Baltijos regione pageidaujamu laiku.
Siekdami užtikrinti aukščiausią rinkoje baldinių plokščių kokybę bei likti rinkos lyderiais, nuolatos investuojame į inovatyviausias plokščių ir stalviršių pjovimo, gręžimo bei briaunų kantavimo technologijas. Verslo klientams teikiame ir baldų projektavimo paslaugas, siekdami sutapyti jų laiko bei atlikti visas paslaugas nuo A iki Ž.

Kas yra „Trukmės“ klientai, kaip jie keitėsi nuo bendrovės įkūrimo 1996 m.

Mūsų klientai nuo pat pirmųjų dienų – baldų gamybos profesionalai. Nuo 2017 m. įmonė pradėjo intensyviai bendradarbiauti ir su interjero dizaineriais. Šie du pagrindiniai klientų segmentai yra glaudžiai susiję, todėl įmonės kryptis ne tik prasiplėtė, bet ir tapo kompleksiškesnė. Priimdami naujus plėtros ir tikslų iššūkius turime nuolat augti, gilintis į interjero ir baldų gamybos tendencijas, pateikti rinkos poreikius atitinkantį vieną plačiausių baldinių plokščių asortimentų Lietuvoje bei kartu operatyviai suteikti verslo klientams platų paslaugų asortimentą ir aptarnavimą.

Laikas ir kokybė, greitas ir asmeninis aptarnavimas, platus asortimentas, naujausių tendencijų išmanymas ir aukšta darbuotojų kompetencija – mūsų pagrindiniai ir kertiniai tikslai.

Naujas logotipas pateikia ir naują įmonės šūkį: „Svarbi kiekviena detalė!“ Šio šūkio tikslas – atskleisti klientui, kad kiekviena jo užsakyto projekto detalė, pageidavimas ir pastabos – mums yra svarbūs. Kartu glaudžiai bendradarbiaudami, preciziškai prižiūrėdami gaminio kokybę mes siekiame užtikrinti, kad galutinis vartotojas savo namuose turės išskirtinės ir aukštos kokybės prekę.

Kaip per veiklos metus keitėsi bendrovė?

2017 m. vyko dideli įmonės pokyčiai, sparti plėtra. Naujausios tendencijos ir produktų bei paslaugų poreikis neleidžia stovėti vietoje, turime nuolat diegti inovacijas ir gamybos, ir sandėlių, ir personalo sektoriuose. Per metus sandėliavimo plotas padidėjo beveik dvigubai – 40%. Dabar per metus atliekame 25.000 užsakymų: supjauname 500.000 m2 plokštės, išgręžiame 400.000 detalių, apkantuojame 1,5 mln. bėginių metrų briaunų.

Nuo 2015 m. darbuotojų skaičius išaugo 43%. Įmonėje siekiama užauginti ilgai dirbančią, stiprią ir kompetentingą komandą, kurios darbai  turėtų tęstinumą, o nuolat keliami nauji tikslai būtų įgyvendinti sklandžiai ir operatyviai. Dabar galime džiaugtis, kad įmonėje net 51 darbuotojas dirba ilgiau kaip 10 metų.

Kokias paslaugas teikia „Trukmė“, kurios iš jų naujausios, populiariausios?

„Trukmėje“ klientas gali rinktis iš plataus paslaugų spektro, kas užtikrina įmonės konkurencinį pranašumą: plokščių apdirbimą (pjovimas, briaunų laminavimas, gręžimas, frezavimas, storinimas, detalių klijavimas, presavimas, figūrinis pjovimas ir kantavimas), projektavimą verslo klientams, pakavimą, logistikos paslaugas visoje Lietuvos teritorijoje.

Populiariausios – pjovimas, briaunų laminavimas ir kt. plokščių apdirbimas. Dažniausiai pirkdamas produktus klientas renkasi ir paslaugas, kadangi mūsų siekis klientui pateikti kokybišką baldų ruošinį pagal jo pateiktą užsakymą – taip sutaupomas kliento laikas ir jis gali gauti viską vienoje vietoje.

Inovatyviausios ir naujausiai atliekamos paslaugos: kantavimas karštu oru (airTec/SealTec) ir CNC frezavimas. Briaunų laminavimo technologija karštu oru – naujausia briaunų laminavimo inovacija, kurią panaudojus baldų kraštinės tarnaus ilgiau, baldus bus paprasčiau prižiūrėti. CNC frezavimas – viena didžiausių pastarųjų metų investicijų: įsigytas naujas „Homag“ (Vokietija) 5-ių ašių apdirbimo centras leidžia daug greičiau ir kokybiškiau atlikti užsakymus, atsirado dar daugiau galimybių gaminant baldų ruošinius.

Kuriuos sprendimus įvardintumėte kaip sėkmingiausius įmonei?

Investicijos į gamybą ir sandėlius – sėkmingiausi pastarųjų metų sprendimai. Didelė įmonės plėtra reikalavo greitų sprendimų, kurie leistų išlaikyti lyderiaujančias pozicijas rinkoje, užtikrinti stabilų augimą ir sėkmingai įgyvendinti išsikeltus tikslus. Dėl to reikėjo plėsti ir administracinį aparatą, suvaldyti daugiau įmonės procesų. Tačiau neseniai gautas įvertinimas – kaip 2017 m. vienos iš sėkmingiausių ir stabiliausiai augančių Lietuvos įmonių – leidžia teigti, kad kryptys pasirinktos teisingai.

Kokios yra „Trukmės“ produktų ir paslaugų rinkos, kaip jos kito?

Kaip minėjau, įmonė gali pasiūlyti vieną plačiausių baldinių plokščių ir paslaugų asortimentą. Nuo pat įkūrimo daugiausiai orientuotasi į žaliavinių plokščių asortimento plėtrą. Tiekėjai dinamiškai pasirenkami pagal rinkos poreikius, sandėliavimo administraciniai procesai toje prekių grupėje veikia ypatingai greitai.

Tačiau dabar, atsižvelgiant į naujausias interjero dizaino tendencijas, plečiami ne tik ekonominės klasės žaliavinių plokščių asortimentai, bet vis daugiau atsivežama ir premium klasės naujienų, pvz., kompaktinės itin plonos ir patvarios, metalu dengtos, medžio lukšto tekstūrinės ir „Tilly“ natūralaus medžio masyvo plokštės, kirsto kampo FAB stalviršiai, „Polylac“ aukščiausią blizgumą rinkoje turinčios plokštės. Tai suteikė daug daugiau spalvų bei pasirinkimo ir taip plačiam mūsų dekorų asortimentui. Premium klasės produktai skirti patenkinti kitokius rinkos poreikius: specifinius projektus, interjero dizainerių klientus, kuriems ypatingai svarbu ekologija, kokybė, naujausias tendencijas atitinkantys dekorai... Mes stengiamės patenkinti net ir išrankiausius klientų poreikius, įgyvendinti sudėtingiausius projektus. Baldinės plokštės, furnitūra – tai medžiagos, iš kurių gimsta baldai, tarnausiantys didžiąją vartotojų gyvenimo dalį, todėl itin svarbu, kad, matant ir naudojant juos kiekvieną dieną, jie atneštų pridėtinę vertę ir teiktų pasitenkinimą.

Kokios naujovės planuojamos?

Toliau planuojame plėsti asortimentą, kuris atitiktų mūsų klientų ir jų klientų poreikius. Siekdami užtikrinti rinkos poreikius atitinkantį platų asortimentą plėsime gamybą ir sandėlius, nes taip garantuosime greitą ir efektyvų aptarnavimą.

FOTOGALERIJA Trukmė (18 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 4

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
06:00
Tarp naujausių reklamų ryškiaspalvis „Naujasis Nevėžis“ 1

Tarp naujausių savaitės reklamų: vasariški „Naujojo Nevėžio“ produktai (reklamos agentūra „CinemaAds LAB“) ir...

Rinkodara
2018.07.03
„Kilig“ reklaminės kampanijos veidais pasirinko žinomus žmones 12

Naujojo prekės ženklo „Kilig“ įvedimo kampanijai „Biok laboratorija“ renkasi žinomus veidus – Ericą Jennings...

Rinkodara
2018.07.03
Komisija skyrė įspėjimą „TV Play Baltics“

Pirmadienio posėdyje Lietuvos radijo ir televizijos komisija (LRTK) skyrė įspėjimą „TV Play Baltics“...

Rinkodara
2018.07.02
Muižienė vadovaus „Iki“ prekybai, rinkodaros vadovo – ieškoma 7

„Iki“ prekybos tinklo valdymo direktorės pareigas pradeda eiti Lina Muižienė. Pastaruosius ketverius metus ji...

Rinkodara
2018.07.02
Sėkmė „Kanų liūtų“ festivalyje neaplenkia ir mažųjų

„Kanų liūtuose“, didžiausiame kūrybiškumo festivalyje, šiemet dažniausiai ant scenos lipo „Anheuser-Busch...

Rinkodara
2018.07.01
Kaip pozityvus šūkis padėjo įsukti milijoninį marškinėlių verslą

Kai amerikiečiai broliai Bertas ir Johnas Jacobsai sugalvojo meninius gebėjimus pritaikyti versle, tikrai...

Vadyba
2018.07.01
Pasaulio futbolo čempionatas: kaip tūkstantmečio karta keičia didžiausią futbolo renginį Premium

Nedas Newellas-Hansonas, 26 metų londonietis, niekada nepraleidžia futbolo rungtynių, tačiau vengia už tai...

Rinkodara
2018.06.30
„Auga“ patirtis: prekės ženklas be klišių Premium 8

Dažniausiai prekės ženklo pokyčius paskatina į įmonę atėjęs naujas rinkodaros vadovas arba esminiai pokyčiai...

Rinkodara
2018.06.29
VPT rekomenduoja Žemės ūkio ministerijai nutraukti 3,1 mln. Eur viešinimo sutartį 1

Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT), nustačiusi pažeidimų Žemės ūkio ministerijos (ŽŪM) viešinimo paslaugų...

Rinkodara
2018.06.29
„LT identity“ ir „Swedbank“ ginčą vainikavo taika 4

Taikos sutartimi pasibaigė „Lt identity“ komandos ginčas su „Swedbank“ bei reklamos agentūra „TBWA / Vilnius“...

Rinkodara
2018.06.28
Darbas netrukdo stebėti futbolo čempionato

Žiūrimiausios pasaulio futbolo čempionato rungtynės pasiekė 7,5% reitingą, tai lenkia tokias populiarias...

Rinkodara
2018.06.28
„Facebook“ pristato naujas taisykles politinei reklamai

„Facebook“ pareiškė, kad artimiausiu metu planuoja įgyvendinti naują strategiją ir atskirti žurnalistiką ir...

Rinkodara
2018.06.28
Austrų „Pago“ prieš „Gubernijos“ „Pago Pago ginger beer“ 1

Tarptautinės „Eckes-Granini Group“ valdoma austrų sulčių gamintoja „Pago International Gesellschaf“...

Pramonė
2018.06.28
„Google“ keičia savo prekės ženklus

„Google“ paskelbė, kad netrukus nebeliks jos valdomų prekės ženklų „AdWords“ ir „DoubleClick“. Taip siekiama...

Rinkodara
2018.06.27
Komunikacijos agentūrų pajamos augo 19%

Ryšių su visuomene agentūrų asociacijai RSVA priklausančių bendrovių tiesioginės pajamos 2017–aisiais augo...

Rinkodara
2018.06.27
Kriptovaliutų rinkodaroje auga apžvalgininkų vaidmuo – įkainiai stebina

Kompanijoms „Google“, „Facebook“ ir „Twitter“ šiemet apribojus kriptovaliutų reklamą, virtualių valiutų...

Rinkos
2018.06.27
Ryšių su visuomene agentūrų metai: šuolį į viršų lydi nuosaikumas Premium

Nepaisant ryšių su visuomene agentūrų pajamų šuolio ir teigiamos dinamikos, augančių verslo ir vartotojų...

Rinkodara
2018.06.27
Reputacijos lyderė „Thermo Fisher“: svarbu veiksmai, o ne dirbtiniai šūkiai Premium

Geriausios reputacijos titulą trečius metus iš eilės pelno moderniųjų biotechnologijų bendrovė „Thermo Fisher...

Rinkodara
2018.06.26

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau