Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę

Publikuota: 2018-04-16
Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė.
Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė.

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad bendrovė išgyveno vieną didžiausių savo augimų per pastaruosius kelerius metus, todėl, norint įprasminti įgyvendintus tikslus, pokyčius ir atitikti keliamus rinkos reikalavimus, atsinaujinti buvo ir tinkamas metas, ir būtinybė. 

Vienas iš išoriškai pastebimiausių pokyčių – naujas bendrovės logotipas. Kodėl nuspręsta jį keisti?

Visiems įmonės pokyčiams ir jos pažadui klientams vizualizuoti gimė naujasis įmonės identitetas, jos atpažinimo simbolis. „Trukmės“ logotipas atspindi, ką įmonės darbuotojai siekia garsiai ir užtikrintai pasakyti vienas kitam ir įmonės klientams.

Naujasis įmonės logotipas radikaliai pakeitė daugiau nei 20 metų gyvavusį senąjį: buvo nuspręsta pereiti iš storo ir kampuoto šrifto prie naujos stilistikos. Jis simbolizuoja lankstumą, modernumą, kurį įprasmina ir didesni tarpai tarp raidžių, grakščiai lenktos raidės, kurių plonumas ir grafiniai sprendimai simbolizuoja įvardintą vertybę ir pažadą klientams: įsiklausyti į klientų poreikius ir kiek galima greičiau pateikti geriausią sprendimą.

Pirmą kartą per įmonės istoriją pasirinkta ikona prie žodžio – stilizuotas medis. Tai kertinė medžiaga mūsų produktuose, visos plokštės vienokiu ar kitokiu būdu yra pagamintos iš medžio. Medis visa ko pradžia. Kylančios šakos įprasmina nuolatinį augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę. Buvo rinktasi iš daugiau nei 40 skirtingų logotipų variacijų, pasiūlymų ir taisymų. Logotipus kūrė ir jų adaptacijas teikė 3 dizaineriai.

Kokios yra „Trukmės“ pagrindinės verslo kryptys, siūlomi produktai?

1996 m. įkurta lietuviško kapitalo įmonė per pora dešimtmečių tapo viena didžiausių įmonių šalyje, vykdančių didmeninę ir mažmeninę prekybą medžiagomis baldų gamybai. „Trukmėje“ klientas yra svarbiausias. Siekiame, kad visas kliento kelias įmonėje būtų lydimas mūsų profesionalumo ir teiktų maksimalų pasitenkinimą.
Atstovaujame žinomus ir patikimus baldinių medžiagų – plokščių, stalviršių, baldinės furnitūros – gamintojus iš Vokietijos, Austrijos, Italijos, Latvijos, Turkijos, Ispanijos, Čekijos, Lietuvos, Lenkijos, Rusijos. Nuolatos gilinamės į naujausias interjero bei baldinių medžiagų inovacijas tarptautinėse parodose ir pateikiame jas Lietuvos bei Baltijos šalių baldų rinkoms.
Turimi sandėliai leidžia turėti ypač didelį prekių asortimentą, o išvystyta logistika – pristatyti prekes į reikiamą vietą visoje Lietuvoje ir Baltijos regione pageidaujamu laiku.
Siekdami užtikrinti aukščiausią rinkoje baldinių plokščių kokybę bei likti rinkos lyderiais, nuolatos investuojame į inovatyviausias plokščių ir stalviršių pjovimo, gręžimo bei briaunų kantavimo technologijas. Verslo klientams teikiame ir baldų projektavimo paslaugas, siekdami sutapyti jų laiko bei atlikti visas paslaugas nuo A iki Ž.

Kas yra „Trukmės“ klientai, kaip jie keitėsi nuo bendrovės įkūrimo 1996 m.

Mūsų klientai nuo pat pirmųjų dienų – baldų gamybos profesionalai. Nuo 2017 m. įmonė pradėjo intensyviai bendradarbiauti ir su interjero dizaineriais. Šie du pagrindiniai klientų segmentai yra glaudžiai susiję, todėl įmonės kryptis ne tik prasiplėtė, bet ir tapo kompleksiškesnė. Priimdami naujus plėtros ir tikslų iššūkius turime nuolat augti, gilintis į interjero ir baldų gamybos tendencijas, pateikti rinkos poreikius atitinkantį vieną plačiausių baldinių plokščių asortimentų Lietuvoje bei kartu operatyviai suteikti verslo klientams platų paslaugų asortimentą ir aptarnavimą.

Laikas ir kokybė, greitas ir asmeninis aptarnavimas, platus asortimentas, naujausių tendencijų išmanymas ir aukšta darbuotojų kompetencija – mūsų pagrindiniai ir kertiniai tikslai.

Naujas logotipas pateikia ir naują įmonės šūkį: „Svarbi kiekviena detalė!“ Šio šūkio tikslas – atskleisti klientui, kad kiekviena jo užsakyto projekto detalė, pageidavimas ir pastabos – mums yra svarbūs. Kartu glaudžiai bendradarbiaudami, preciziškai prižiūrėdami gaminio kokybę mes siekiame užtikrinti, kad galutinis vartotojas savo namuose turės išskirtinės ir aukštos kokybės prekę.

Kaip per veiklos metus keitėsi bendrovė?

2017 m. vyko dideli įmonės pokyčiai, sparti plėtra. Naujausios tendencijos ir produktų bei paslaugų poreikis neleidžia stovėti vietoje, turime nuolat diegti inovacijas ir gamybos, ir sandėlių, ir personalo sektoriuose. Per metus sandėliavimo plotas padidėjo beveik dvigubai – 40%. Dabar per metus atliekame 25.000 užsakymų: supjauname 500.000 m2 plokštės, išgręžiame 400.000 detalių, apkantuojame 1,5 mln. bėginių metrų briaunų.

Nuo 2015 m. darbuotojų skaičius išaugo 43%. Įmonėje siekiama užauginti ilgai dirbančią, stiprią ir kompetentingą komandą, kurios darbai  turėtų tęstinumą, o nuolat keliami nauji tikslai būtų įgyvendinti sklandžiai ir operatyviai. Dabar galime džiaugtis, kad įmonėje net 51 darbuotojas dirba ilgiau kaip 10 metų.

Kokias paslaugas teikia „Trukmė“, kurios iš jų naujausios, populiariausios?

„Trukmėje“ klientas gali rinktis iš plataus paslaugų spektro, kas užtikrina įmonės konkurencinį pranašumą: plokščių apdirbimą (pjovimas, briaunų laminavimas, gręžimas, frezavimas, storinimas, detalių klijavimas, presavimas, figūrinis pjovimas ir kantavimas), projektavimą verslo klientams, pakavimą, logistikos paslaugas visoje Lietuvos teritorijoje.

Populiariausios – pjovimas, briaunų laminavimas ir kt. plokščių apdirbimas. Dažniausiai pirkdamas produktus klientas renkasi ir paslaugas, kadangi mūsų siekis klientui pateikti kokybišką baldų ruošinį pagal jo pateiktą užsakymą – taip sutaupomas kliento laikas ir jis gali gauti viską vienoje vietoje.

Inovatyviausios ir naujausiai atliekamos paslaugos: kantavimas karštu oru (airTec/SealTec) ir CNC frezavimas. Briaunų laminavimo technologija karštu oru – naujausia briaunų laminavimo inovacija, kurią panaudojus baldų kraštinės tarnaus ilgiau, baldus bus paprasčiau prižiūrėti. CNC frezavimas – viena didžiausių pastarųjų metų investicijų: įsigytas naujas „Homag“ (Vokietija) 5-ių ašių apdirbimo centras leidžia daug greičiau ir kokybiškiau atlikti užsakymus, atsirado dar daugiau galimybių gaminant baldų ruošinius.

Kuriuos sprendimus įvardintumėte kaip sėkmingiausius įmonei?

Investicijos į gamybą ir sandėlius – sėkmingiausi pastarųjų metų sprendimai. Didelė įmonės plėtra reikalavo greitų sprendimų, kurie leistų išlaikyti lyderiaujančias pozicijas rinkoje, užtikrinti stabilų augimą ir sėkmingai įgyvendinti išsikeltus tikslus. Dėl to reikėjo plėsti ir administracinį aparatą, suvaldyti daugiau įmonės procesų. Tačiau neseniai gautas įvertinimas – kaip 2017 m. vienos iš sėkmingiausių ir stabiliausiai augančių Lietuvos įmonių – leidžia teigti, kad kryptys pasirinktos teisingai.

Kokios yra „Trukmės“ produktų ir paslaugų rinkos, kaip jos kito?

Kaip minėjau, įmonė gali pasiūlyti vieną plačiausių baldinių plokščių ir paslaugų asortimentą. Nuo pat įkūrimo daugiausiai orientuotasi į žaliavinių plokščių asortimento plėtrą. Tiekėjai dinamiškai pasirenkami pagal rinkos poreikius, sandėliavimo administraciniai procesai toje prekių grupėje veikia ypatingai greitai.

Tačiau dabar, atsižvelgiant į naujausias interjero dizaino tendencijas, plečiami ne tik ekonominės klasės žaliavinių plokščių asortimentai, bet vis daugiau atsivežama ir premium klasės naujienų, pvz., kompaktinės itin plonos ir patvarios, metalu dengtos, medžio lukšto tekstūrinės ir „Tilly“ natūralaus medžio masyvo plokštės, kirsto kampo FAB stalviršiai, „Polylac“ aukščiausią blizgumą rinkoje turinčios plokštės. Tai suteikė daug daugiau spalvų bei pasirinkimo ir taip plačiam mūsų dekorų asortimentui. Premium klasės produktai skirti patenkinti kitokius rinkos poreikius: specifinius projektus, interjero dizainerių klientus, kuriems ypatingai svarbu ekologija, kokybė, naujausias tendencijas atitinkantys dekorai... Mes stengiamės patenkinti net ir išrankiausius klientų poreikius, įgyvendinti sudėtingiausius projektus. Baldinės plokštės, furnitūra – tai medžiagos, iš kurių gimsta baldai, tarnausiantys didžiąją vartotojų gyvenimo dalį, todėl itin svarbu, kad, matant ir naudojant juos kiekvieną dieną, jie atneštų pridėtinę vertę ir teiktų pasitenkinimą.

Kokios naujovės planuojamos?

Toliau planuojame plėsti asortimentą, kuris atitiktų mūsų klientų ir jų klientų poreikius. Siekdami užtikrinti rinkos poreikius atitinkantį platų asortimentą plėsime gamybą ir sandėlius, nes taip garantuosime greitą ir efektyvų aptarnavimą.

FOTOGALERIJA Trukmė (18 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kaip lietuviai pratinosi prie reklamos (I): prieš 100 metų Premium

XIX a. pabaigoje kaimuose ir miesteliuose duris atvėrus pirmosioms lietuviškoms parduotuvėms, susidurta su...

Verslo klasė
2018.11.30
Kodėl svarbi aplinka, kurioje atsiduria prekių ženklai: „Žalgirio“ pavyzdys Rėmėjo turinys

Esant didžiulei konkurencijai ir informacijos pertekliui rinkodaros specialistai verčiasi per galvą mėgindami...

Rinkodara
2018.11.30
Prekių ženklų eksporto kryptis lemia procesų greitis ir paprastumas Rėmėjo turinys

Nors pagrindinės Lietuvos prekybos partnerės yra Europos Sąjungos (ES) šalys ir didžioji dalis eksportuojamų...

Rinkodara
2018.11.29
TV3 ir „Tipro“ bendradarbiavimą vainikavo įsigijimas 7

UAB „All Media Lithuania“, valdanti televizijos kanalą TV3, įsigijo interneto portalų tinklą UAB „Tipro...

Rinkodara
2018.11.29
„Tele2“ pristato naują prekės ženklą 5

Telekomunikacijų bendrovei „Tele2“ priklausantis prekės ženklas „Telefonų priežiūros centras“ keičia...

Rinkodara
2018.11.29
„YouTube“ keičia strategiją – bus daugiau nemokamo turinio 1

„YouTube“ planuoja visą čia patenkantį turinį vartotojams siūlyti nemokamai su reklama.

Rinkodara
2018.11.29
W ir Q įteisinimas bendrovių pavadinimuose pasimetė Seimo kuluaruose Premium

Dalis Seimo narių nesutinka, kad lietuviškų bendrovių pavadinimuose oficialiai galėtų atsirasti ir...

Verslo aplinka
2018.11.28
Galimybė „LinkedIn“: kalbėti ne darbdavio, o darbuotojų lūpomis Premium

„LinkedIn“ atsiranda daugiau galimybių dalytis naujienomis ir straipsniais, dalykiniais darbuotojų įrašais...

Rinkodara
2018.11.28
Lietuvių startuolis „Spyndi“ ieško naujų 2,5 mln. Eur dydžio marškinių Premium 6

Sėkmingai įgyvendinę dvi sutelktinio finansavimo kampanijas, unikalios lietuviškos konstravimo sistemos...

Pramonė
2018.11.26
Kinų rojus – tinka ir „Plada“, ir „Loius Vuitton“ Premium

Sulig interneto ir elektroninės prekybos plėtra pasaulyje, prekių ženklams darosi vis sunkiau apsaugoti savo...

Rinkodara
2018.11.26
Keičiasi dovanų kuponų apmokestinimas – jie gali pabrangti Premium

Nuo 2019 m. keičiasi dovanų ir kitokių kuponų bei kai kurių lojalumo priemonių apmokestinimo PVM tvarka –...

Finansai
2018.11.26
Kodėl ir smulkusis verslas ryžtasi keisti prekės ženklą 1

Prekės ženklo keitimas kainuoja dešimtimis tūkstančių, tačiau šiam žingsniui pasiryžę verslininkai teigia,...

Rinkodara
2018.11.25
„Facebook“ reikėtų „out of office“ funkcijos

Valandų valandos per dieną praleistos su socialiniais tinklais, gali sukelti depresiją. Tuo metu ribojant...

Rinkodara
2018.11.25
„Lidl“ taikosi į naują vartotojų segmentą 18

Nuo šiol „Lild“ pirkėjų simpatijas bandys užsitarnauti lietuviškumu – imasi aktyviau komunikuoti savo prekės...

Rinkodara
2018.11.25
IKEA nuotraukų istorija: atsakas neeiliniam pirkėjų pokštui parduotuvėje 6

Praėjusią savaitę jauna vilniečių pora iškrėtė pokštą ir sostinės IKEA parduotuvėje esančias įrėmintas...

Rinkodara
2018.11.24
Antras „Lidl“ ėjimas – šį kartą su lietuviškumo korta Premium 12

Prieš kelerius metus Lietuvoje startavęs prekybos tinklas „Lild“ pirkėjų simpatijas bandė pelnyti mažesnėmis...

Rinkodara
2018.11.23
Lietuvos bankas skyrė 150.220 Eur baudą „Luminor“ 8

Lietuvos banko (LB) valdyba skyrė 150.220 Eur baudą bankui „Luminor“ už įvairiais informavimo kanalais...

Rinkodara
2018.11.22
Nuo „Facebook“ iki liūdesio ar net depresijos – vienas žingsnis Premium 3

Mokslininkai teigia, kad žmonėms, kurie socialiniuose tinkluose praleidžia pernelyg daug laiko, tai gali...

Rinkodara
2018.11.21
Vėl skundžia „Neste Lietuva“ reklamą 9

Dar iki galo nesibaigus ankstesniems ginčams dėl „Neste“ reklamų, bendrovei tenka aiškintis ir dėl...

Rinkodara
2018.11.21
„Ergo“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse palieka bendrovę 6

Po beveik 10-ties karjeros metų „Ergo“ bendrovėje Korporatyvinės komunikacijos direktorė Baltijos šalyse Lina...

Rinkodara
2018.11.21

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau