Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai

Publikuota: 2018-04-11
Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė bei Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė pernai pelnė Metų rinkodaros vadovo titulą. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė bei Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė pernai pelnė Metų rinkodaros vadovo titulą. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus, kuriuose kviečiami dalyvauti Lietuvos įmonių rinkodaros vadovai. Nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas konferencijoje „Password 2018“ gegužės 9 d.

Rinkodaros vadovai (-ės) gali teikti savo kandidatūras iki balandžio 27 d., paraiškas užpildydami čia.

Šiais metais rinkimų komisiją sudaro „Metų CEO 2017“ Petras Masiulis, „Metų CMO 2017“ Aurelija Kazlauskienė, vadovų paieškos agentūros vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė ir 7 Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos nariai.

Praėjusių metų CMO Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, komisijos narė, paklausta apie pernykščius rinkimus, teigia, kad tąkart jos kandidatūrą pateikė įmonės komanda.

„Tai nustebino ir pradžiugino. Esu iš tų žmonių, kurie visada turi tikslus. Kelis metus padirbėjus rinkodaros srityje, vienu iš savo tikslų užsirašiau tokį punktą: „tapti rinkodaros žmogumi numeris vienas Lietuvoje“. Tai buvo bemaž prieš 18-ka metų, tad kažkuria prasme praėjusiais metais taip ir atsitiko. Nors tikslo įgyvendinimas užtruko, tuo įvertinimu labai džiaugiuosi“, – kalba p. Kazlauskienė, pabrėždama, kad sėkmę lemia visų pirma komanda.

„Tai yra svarbiausia. Realiai visa „Lietuvos draudimo“ rinkodaros komanda tapo Nr. 1 Lietuvoje. Brandi, ambicinga, profesionali, inovuojanti, įsitraukusi.

Kas pasikeitė per šiuos metus? Pasiekti tikslai atlaisvina vietą naujiems. Apdovanojimas yra tik akimirka, o darbe su kiekvienu nauju verslo tikslu viskas iš naujo: turi būti kaskart geresnis ir už save, ir už industrijos kolegas. „Lietuvos draudime“ sakome: „turi visada būti ir gražus, ir protingas arba kitais žodžiais, ir augantis daugiau nei rinka, ir pelningesnis nei rinka“, – nusišypso p. Kazlauskienė.

Svarbi rinkodaros rolė

Petras Masiulis, Metų CEO, „Tele2“ generalinis direktorius, atkreipia dėmesį, kad rinkodaros vadovas yra ne tik pavyzdys verslo bendruomenei, bet ir turi neabejotiną įtaką prekės ženklui bei jo įvaizdžiui.

„Prekės ženklas šiuolaikinėje ekonomikoje yra didžiausias bet kurios įmonės turtas. Todėl rinkodaros vadovo pozicija yra viena svarbiausių. Ją užimantis žmogus turi gebėti žvelgti į priekį, suprasti klientus ir jų poreikius, matyti galimybes ten, kur kiti jų neįžvelgia. Geras rinkodaros vadovas turi kiekvienu savo darbu stiprinti prekės ženklą, o tai – didžiulis iššūkis“, – pozicijos lyderiui keliamus reikalavimus įvardija p. Masiulis.

Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas, pabrėžia, kad pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija siekia vadovautis rinkdama Metų CMO, yra rinkodaros vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje.

„Rinkodaros disciplina yra labai plati, skirtingose organizacijose šie specialistai atlieka skirtingą vaidmenį, tad siekdami sumažinti subjektyvumo faktorių rinkodaros kuriamą vertę matome kaip pamatinį vertinimo svertą. Reikšmingiausius pokyčius savo įmonėje ir sektoriuje įgyvendinęs rinkodaros vadovas ir bus nominuotas metų CMO“, – sako p. Šiautkulis.

Komisijos narė Ornela Ramašauskaitė, UAB „Orkla Health“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims, priduria, kad geras rinkodaros vadovas yra ne tik strategas, kuriantis rinką, bet ir lyderis, įkvepiantis tiek savo komandą, tiek brėžiantis profesinį standartą rinkodaros srities kolegoms.

„Tad Metų CMO konkursas – tai galimybė parodyti šių skirtingų kompetencijų sinergijos efektą, kelti kokybės vertinimo ribas, įsivertinti save rinkos kontekste, apmąstyti pasiektus rezultatus. Kartu tai puiki proga pristatyti atstovaujamą įmonę ir savo komandą, nes tai – antroji CMO sėkmės pusė“, – sako p. Ramašauskaitė.

Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė ir komisijos narė, tvirtina, kad, keičiantis kartoms ir verslo pasauliui, reikia įvertinti ir asmenines rinkodaros vadovo savybes, ypač svarbu, kad jis taptų komandos lyderiu.

„Viena iš svarbiausių rinkoje pageidaujamų rinkodaros vadovo kompetencijų – tai gebėjimas būti vadovu, lyderiu. Ne visuomet profesine prasme stiprus rinkodaros specialistas yra ir geras vadovas. Darbo rinkai keičiantis, kiekvienos srities vadovai vis daugiau dėmesio turi skirti vadovavimui, darbuotojų ugdymui, kitaip tariant, vis svarbiau būti „žmonių vadovu“, – pabrėžia p. Duksaitė-Iškauskienė.

Rinkodaros vadovai kandidatūras turi teikti užpildydami paraišką čia. Kandidatas paraiškos pateikimo metu turi būti atsakingas (-a) už įmonės rinkodaros veiklas.

[infogram id="fb7c0851-92b8-4943-8d9e-c84412462eb6" prefix="8WY" format="interactive" title="rinkodara-vadovo rinkimai"]

Ir efektyviausia kampanija

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos, ir konkurso „Metų prekės ženklas 2018 m.“ nugalėtojai.

Savo efektyviausias kampanijas galima teikti iki šios dienos vakaro. Plačiau skaitykite čia.

FOTOGALERIJA „Metų CMO 2018“ rinkimų komisija. (10 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Idea prima“ pajamos augo 46%

Komunikacijos paslaugas teikiančios UAB „Idea prima“ bendros pajamos 2017 m. išaugo 46%, iki 1,53 mln. Eur, o...

Rinkodara
2018.04.20
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Technologijos
2018.04.20
Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 2

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 24

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
Kada komunikacija atveria kelius į sėkmę Rėmėjo turinys 3

Turite puikų produktą, apie kurį klientai atsiliepia geriausiais žodžiais, jo kaina – konkurencinga rinkoje,...

Vadyba
2018.04.11
„Julia Janus“ iš „Europos“ išsikraustė į „Panoramą“ Premium 2

Lietuvos dizainerė Julija Janulaitytė įsitikinusi, kad Žvėryno mikrorajone esantis PC „Panorama“ yra...

Gamintojų darbotvarkę diktuoja prekių įvedimo į lentynas „langai“ Premium

Didieji prekybos tinklai kiekvienos kategorijos asortimentą peržiūri ir naujas prekes į lentynas įveda pagal...

Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas Rėmėjo turinys 1

Daugelyje biurų ir namų yra verslo dovanų ar suvenyrų, kuriuos sukūrė ir pagamino UAB „Echo Stamp“ komanda.

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau