Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai

Publikuota: 2018-04-11
Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė bei Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė pernai pelnė Metų rinkodaros vadovo titulą. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė bei Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė pernai pelnė Metų rinkodaros vadovo titulą. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus, kuriuose kviečiami dalyvauti Lietuvos įmonių rinkodaros vadovai. Nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas konferencijoje „Password 2018“ gegužės 9 d.

Rinkodaros vadovai (-ės) gali teikti savo kandidatūras iki balandžio 27 d., paraiškas užpildydami čia.

Šiais metais rinkimų komisiją sudaro „Metų CEO 2017“ Petras Masiulis, „Metų CMO 2017“ Aurelija Kazlauskienė, vadovų paieškos agentūros vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė ir 7 Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos nariai.

Praėjusių metų CMO Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, komisijos narė, paklausta apie pernykščius rinkimus, teigia, kad tąkart jos kandidatūrą pateikė įmonės komanda.

„Tai nustebino ir pradžiugino. Esu iš tų žmonių, kurie visada turi tikslus. Kelis metus padirbėjus rinkodaros srityje, vienu iš savo tikslų užsirašiau tokį punktą: „tapti rinkodaros žmogumi numeris vienas Lietuvoje“. Tai buvo bemaž prieš 18-ka metų, tad kažkuria prasme praėjusiais metais taip ir atsitiko. Nors tikslo įgyvendinimas užtruko, tuo įvertinimu labai džiaugiuosi“, – kalba p. Kazlauskienė, pabrėždama, kad sėkmę lemia visų pirma komanda.

„Tai yra svarbiausia. Realiai visa „Lietuvos draudimo“ rinkodaros komanda tapo Nr. 1 Lietuvoje. Brandi, ambicinga, profesionali, inovuojanti, įsitraukusi.

Kas pasikeitė per šiuos metus? Pasiekti tikslai atlaisvina vietą naujiems. Apdovanojimas yra tik akimirka, o darbe su kiekvienu nauju verslo tikslu viskas iš naujo: turi būti kaskart geresnis ir už save, ir už industrijos kolegas. „Lietuvos draudime“ sakome: „turi visada būti ir gražus, ir protingas arba kitais žodžiais, ir augantis daugiau nei rinka, ir pelningesnis nei rinka“, – nusišypso p. Kazlauskienė.

Svarbi rinkodaros rolė

Petras Masiulis, Metų CEO, „Tele2“ generalinis direktorius, atkreipia dėmesį, kad rinkodaros vadovas yra ne tik pavyzdys verslo bendruomenei, bet ir turi neabejotiną įtaką prekės ženklui bei jo įvaizdžiui.

„Prekės ženklas šiuolaikinėje ekonomikoje yra didžiausias bet kurios įmonės turtas. Todėl rinkodaros vadovo pozicija yra viena svarbiausių. Ją užimantis žmogus turi gebėti žvelgti į priekį, suprasti klientus ir jų poreikius, matyti galimybes ten, kur kiti jų neįžvelgia. Geras rinkodaros vadovas turi kiekvienu savo darbu stiprinti prekės ženklą, o tai – didžiulis iššūkis“, – pozicijos lyderiui keliamus reikalavimus įvardija p. Masiulis.

Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas, pabrėžia, kad pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija siekia vadovautis rinkdama Metų CMO, yra rinkodaros vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje.

„Rinkodaros disciplina yra labai plati, skirtingose organizacijose šie specialistai atlieka skirtingą vaidmenį, tad siekdami sumažinti subjektyvumo faktorių rinkodaros kuriamą vertę matome kaip pamatinį vertinimo svertą. Reikšmingiausius pokyčius savo įmonėje ir sektoriuje įgyvendinęs rinkodaros vadovas ir bus nominuotas metų CMO“, – sako p. Šiautkulis.

Komisijos narė Ornela Ramašauskaitė, UAB „Orkla Health“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims, priduria, kad geras rinkodaros vadovas yra ne tik strategas, kuriantis rinką, bet ir lyderis, įkvepiantis tiek savo komandą, tiek brėžiantis profesinį standartą rinkodaros srities kolegoms.

„Tad Metų CMO konkursas – tai galimybė parodyti šių skirtingų kompetencijų sinergijos efektą, kelti kokybės vertinimo ribas, įsivertinti save rinkos kontekste, apmąstyti pasiektus rezultatus. Kartu tai puiki proga pristatyti atstovaujamą įmonę ir savo komandą, nes tai – antroji CMO sėkmės pusė“, – sako p. Ramašauskaitė.

Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė ir komisijos narė, tvirtina, kad, keičiantis kartoms ir verslo pasauliui, reikia įvertinti ir asmenines rinkodaros vadovo savybes, ypač svarbu, kad jis taptų komandos lyderiu.

„Viena iš svarbiausių rinkoje pageidaujamų rinkodaros vadovo kompetencijų – tai gebėjimas būti vadovu, lyderiu. Ne visuomet profesine prasme stiprus rinkodaros specialistas yra ir geras vadovas. Darbo rinkai keičiantis, kiekvienos srities vadovai vis daugiau dėmesio turi skirti vadovavimui, darbuotojų ugdymui, kitaip tariant, vis svarbiau būti „žmonių vadovu“, – pabrėžia p. Duksaitė-Iškauskienė.

Rinkodaros vadovai kandidatūras turi teikti užpildydami paraišką čia. Kandidatas paraiškos pateikimo metu turi būti atsakingas (-a) už įmonės rinkodaros veiklas.

[infogram id="fb7c0851-92b8-4943-8d9e-c84412462eb6" prefix="8WY" format="interactive" title="rinkodara-vadovo rinkimai"]

Ir efektyviausia kampanija

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos, ir konkurso „Metų prekės ženklas 2018 m.“ nugalėtojai.

Savo efektyviausias kampanijas galima teikti iki šios dienos vakaro. Plačiau skaitykite čia.

FOTOGALERIJA „Metų CMO 2018“ rinkimų komisija. (10 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Login“ organizatoriai diskriminavo vyrus 5

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba nusprendė, kad technologijų ir inovacijų festivalio „Login“ nemokamų...

Rinkodara
2019.02.15
700–jam Vilniaus gimtadieniui – jubiliejinis logotipas

700-ojo Vilniaus gimtadienio, kurį miestas švęs 2023 m., logotipo koncepcijos konkurse varžėsi 75 dalyviai.

Rinkodara
2019.02.15
Kaip išlaikyti balansą tarp efektyvumo ir kūrybiškumo 1

Dažnai reklamos efektyvumo apdovanojimuose ant pakylos matome tuos prekių ženklus, kurių kampanijose...

Rinkodara
2019.02.14
Dar viena kūrėjų ir žiniasklaidos pergalė kare prieš „Google“ ir „Facebook“ 4

Europos Parlamentas ir ES Taryba pasiekė preliminarų susitarimą dėl autorių teisių internete, kuris suteiks...

Rinkodara
2019.02.14
Lietuvoje daugiausia ženklų registravo „TV Play Baltics“, užsienyje – „Franmax“ Premium

Lietuvoje šiek tiek sulėtėjo naujų prekių ženklų ir patentų registracija, tačiau išaugo dizaino sprendimų...

Prekyba
2019.02.13
Aštuonios iš 9 RSVA narių atitinka visus veiklos kokybės standartus 2

Lietuvos ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) įdiegto veiklos kokybės standarto sertifikatai šiemet...

Rinkodara
2019.02.12
„Maximos“ šventinės reklamos nukarūnavo „Tele2“ Premium

Šalia jau ilgą laiką besitęsiančio „Tele2“ prekės ženklo dominavimo pastebimiausių reklamų dešimtuke 2018 m.

Rinkodara
2019.02.12
Komunikacijos agentūros „Maniakai“ vadovu tapo M. Janulionis 4

Komunikacijos ir konsultacijų agentūros „Maniakai“ vadovu nuo šių metų vasario 1 d. tapo Mindaugas...

Rinkodara
2019.02.12
Naujų rinkodaros ir komunikacijos konkursų lietus tęsiasi Premium 1

2018 m. paskutinysis metų ketvirtis išsiskyrė rinkodaros ir žiniasklaidos planavimo paslaugų pirkimo konkursų...

Rinkodara
2019.02.12
Verslo idėją parsivežė iš JAV: lietuviai nustemba, bet valgomas puokštes perka Premium

Į nematytą produktą pirkėjai žiūri atsargiai, todėl UAB „Vaisiai ir šokoladas“ pasirinko kiek neįprastą...

Gazelė
2019.02.11
Didžioji dalis sulaikytų prekių – smulkios siuntos iš Kinijos Premium

Ne tik prekybininkai, bet ir privatūs asmenys gali sulaukti neigiamų padarinių, nustačius, kad užsakyta ir...

Prekyba
2019.02.11
Vilniaus konfliktas su baru dėl lauko tualetų kol kas – be laimėtojų 3

Vilniaus savivaldybės ginčas su vienu sostinės baru dėl greta pastatytų lauko tualetų kol kas – be laimėtojų:...

Prekyba
2019.02.10
Vilniaus universitetas keičia savo veidą 6

Vilniaus universitetas startavo su nauja komunikacijos kampanija, kurioje bando kalbėti ne tradiciniais...

Rinkodara
2019.02.10
„Vilniaus pergalės“ patirtis: svarbu išdrįsti išeiti iš komforto zonos Premium 10

Saldumynų gamintoja „Vilniaus pergalė“ nuėjo ilgą bandymų kelią jungdama ir vėl atskirdama įmonės rinkodaros...

Rinkodara
2019.02.08
Kritikos strėlės viešiesiems pirkimams: formalus požiūris ar polinkis į „draugystę“ 14

Neseniai Prezidentė teikė siūlymą Viešųjų pirkimų įstatymų pataisoms, uždrausiančioms politinio pasitikėjimo...

Rinkodara
2019.02.07
6 kartus pažeidimai fiksuoti „Respublikos leidiniuose“, 2 – „Lietuvos ryto“ TV

Per praėjusius metus Žurnalistų etikos inspektoriaus tarnyba gavo rekordiškai daug skundų – net 321. Lyginant...

Rinkodara
2019.02.07
Sporto klubo reklama įstatymo nepažeidė, bet sukėlė diskusijų 10

Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba įvertinusi „Gym Plius“ sporto klubo reklamą, pažeidimų joje nenustatė.

Rinkodara
2019.02.07
„Maxima“ ir „Lidl“ traukia lietuviškumo kortą, „Iki“ – priešingai Premium 15

Prekybos tinklai „Maxima“ ir „Lidl“ pastaruoju metu tarsi sutartinai sustiprino lietuviškumo liniją...

Prekyba
2019.02.06
Dramatiškų pokyčių pasekmė: „Amazon“ vadovas pakeitė požiūrį į reklamą Premium

JAV prekybos milžinė „Amazon“ per 2018 m. investicijas į reklamą padidino 72,5%, tai didžiausias šuolis tarp...

Rinkodara
2019.02.05
„Aprangos“ grupė pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Mažmeninės prekybos drabužiais lyderė Baltijos šalyse „Aprangos“ grupės skelbtą skaitmeninės komunikacijos...

Rinkodara
2019.02.05

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau