Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai

Publikuota: 2018-04-11
Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė bei Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė pernai pelnė Metų rinkodaros vadovo titulą. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė bei Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė pernai pelnė Metų rinkodaros vadovo titulą. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus, kuriuose kviečiami dalyvauti Lietuvos įmonių rinkodaros vadovai. Nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas konferencijoje „Password 2018“ gegužės 9 d.

Rinkodaros vadovai (-ės) gali teikti savo kandidatūras iki balandžio 27 d., paraiškas užpildydami čia.

Šiais metais rinkimų komisiją sudaro „Metų CEO 2017“ Petras Masiulis, „Metų CMO 2017“ Aurelija Kazlauskienė, vadovų paieškos agentūros vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė ir 7 Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos nariai.

Praėjusių metų CMO Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, komisijos narė, paklausta apie pernykščius rinkimus, teigia, kad tąkart jos kandidatūrą pateikė įmonės komanda.

„Tai nustebino ir pradžiugino. Esu iš tų žmonių, kurie visada turi tikslus. Kelis metus padirbėjus rinkodaros srityje, vienu iš savo tikslų užsirašiau tokį punktą: „tapti rinkodaros žmogumi numeris vienas Lietuvoje“. Tai buvo bemaž prieš 18-ka metų, tad kažkuria prasme praėjusiais metais taip ir atsitiko. Nors tikslo įgyvendinimas užtruko, tuo įvertinimu labai džiaugiuosi“, – kalba p. Kazlauskienė, pabrėždama, kad sėkmę lemia visų pirma komanda.

„Tai yra svarbiausia. Realiai visa „Lietuvos draudimo“ rinkodaros komanda tapo Nr. 1 Lietuvoje. Brandi, ambicinga, profesionali, inovuojanti, įsitraukusi.

Kas pasikeitė per šiuos metus? Pasiekti tikslai atlaisvina vietą naujiems. Apdovanojimas yra tik akimirka, o darbe su kiekvienu nauju verslo tikslu viskas iš naujo: turi būti kaskart geresnis ir už save, ir už industrijos kolegas. „Lietuvos draudime“ sakome: „turi visada būti ir gražus, ir protingas arba kitais žodžiais, ir augantis daugiau nei rinka, ir pelningesnis nei rinka“, – nusišypso p. Kazlauskienė.

Svarbi rinkodaros rolė

Petras Masiulis, Metų CEO, „Tele2“ generalinis direktorius, atkreipia dėmesį, kad rinkodaros vadovas yra ne tik pavyzdys verslo bendruomenei, bet ir turi neabejotiną įtaką prekės ženklui bei jo įvaizdžiui.

„Prekės ženklas šiuolaikinėje ekonomikoje yra didžiausias bet kurios įmonės turtas. Todėl rinkodaros vadovo pozicija yra viena svarbiausių. Ją užimantis žmogus turi gebėti žvelgti į priekį, suprasti klientus ir jų poreikius, matyti galimybes ten, kur kiti jų neįžvelgia. Geras rinkodaros vadovas turi kiekvienu savo darbu stiprinti prekės ženklą, o tai – didžiulis iššūkis“, – pozicijos lyderiui keliamus reikalavimus įvardija p. Masiulis.

Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas, pabrėžia, kad pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija siekia vadovautis rinkdama Metų CMO, yra rinkodaros vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje.

„Rinkodaros disciplina yra labai plati, skirtingose organizacijose šie specialistai atlieka skirtingą vaidmenį, tad siekdami sumažinti subjektyvumo faktorių rinkodaros kuriamą vertę matome kaip pamatinį vertinimo svertą. Reikšmingiausius pokyčius savo įmonėje ir sektoriuje įgyvendinęs rinkodaros vadovas ir bus nominuotas metų CMO“, – sako p. Šiautkulis.

Komisijos narė Ornela Ramašauskaitė, UAB „Orkla Health“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims, priduria, kad geras rinkodaros vadovas yra ne tik strategas, kuriantis rinką, bet ir lyderis, įkvepiantis tiek savo komandą, tiek brėžiantis profesinį standartą rinkodaros srities kolegoms.

„Tad Metų CMO konkursas – tai galimybė parodyti šių skirtingų kompetencijų sinergijos efektą, kelti kokybės vertinimo ribas, įsivertinti save rinkos kontekste, apmąstyti pasiektus rezultatus. Kartu tai puiki proga pristatyti atstovaujamą įmonę ir savo komandą, nes tai – antroji CMO sėkmės pusė“, – sako p. Ramašauskaitė.

Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė ir komisijos narė, tvirtina, kad, keičiantis kartoms ir verslo pasauliui, reikia įvertinti ir asmenines rinkodaros vadovo savybes, ypač svarbu, kad jis taptų komandos lyderiu.

„Viena iš svarbiausių rinkoje pageidaujamų rinkodaros vadovo kompetencijų – tai gebėjimas būti vadovu, lyderiu. Ne visuomet profesine prasme stiprus rinkodaros specialistas yra ir geras vadovas. Darbo rinkai keičiantis, kiekvienos srities vadovai vis daugiau dėmesio turi skirti vadovavimui, darbuotojų ugdymui, kitaip tariant, vis svarbiau būti „žmonių vadovu“, – pabrėžia p. Duksaitė-Iškauskienė.

Rinkodaros vadovai kandidatūras turi teikti užpildydami paraišką čia. Kandidatas paraiškos pateikimo metu turi būti atsakingas (-a) už įmonės rinkodaros veiklas.

[infogram id="fb7c0851-92b8-4943-8d9e-c84412462eb6" prefix="8WY" format="interactive" title="rinkodara-vadovo rinkimai"]

Ir efektyviausia kampanija

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos, ir konkurso „Metų prekės ženklas 2018 m.“ nugalėtojai.

Savo efektyviausias kampanijas galima teikti iki šios dienos vakaro. Plačiau skaitykite čia.

FOTOGALERIJA „Metų CMO 2018“ rinkimų komisija. (10 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Tarp naujausių reklamų: „Lidl“ Kalėdos ir kitoks žvilgsnis į MO 1

Tarp savaitės reklamų – susimąstyti skatinantis „Lidl“ kalėdinis klipas (kūrybinė reklamos agentūra...

Rinkodara
2018.11.13
Turistams į regionus vilioti iš ES lėšų skyrė 3,67 mln. Eur: kas gavo finansavimą 1

Ūkio ministerija Lietuvos savivaldybėms ir asociacijoms skyrė 3,67 mln. Eur Europos Sąjungos (ES) lėšų...

Rinkodara
2018.11.13
„Iki“ turi naują rinkodaros vadovą 6

Prekybos tinklo „Iki“ rinkodaros departamento vadovo pareigas nuo ateinančio pirmadienio pradeda eiti...

Rinkodara
2018.11.13
Teismas nagrinės žurnalistų skundą dėl atsisakymo pateikti informaciją

Vilniaus apygardos administracinis teismas priėmė nagrinėti kelių redakcijų žurnalistų ir Lietuvos žurnalistų...

Rinkodara
2018.11.12
Skandalingoji sostinės reklama taikosi į Kanų „liūtą“: kampanijos sėkmė skaičiais Premium 13

Šios vasaros pabaigoje užsienio rinkose akį traukusi ir skirtingų vertinimų sulaukusi reklamos kampanija...

Rinkodara
2018.11.12
Vidurio ir Rytų Europos regione laurai – Slovėnijai ir Estijai 4

Lenkijos šalies prekės ženklas yra vertingiausias tarp Centrinės ir Rytų Europos valstybių, Slovėnijos –...

Rinkodara
2018.11.11
Išrinktos gražiausios Baltijos šalių pakuotės – dizaino darbai

Ketvirtą kartą organizuojamuose Nacionalinės pakuotės dizaino apdovanojimuose „NAPA Baltic“ varžėsi 126...

Rinkodara
2018.11.10
Skylės lentynose: 87% vartotojų pasigenda informacijos Premium 1

Maždaug 80% prancūzų per pastaruosius šešis mėnesius parduotuvėse yra neradę prekių, kurių ieškojo. 45% jų...

Lietuvos šalies ženklo vertę augino ryškioji reklama ir popiežiaus vizitas Premium 1

Lietuvos šalies prekės ženklo vertė per 2018 m. fiksuoja nemenką šuolį – 25%. Vertingiausių pasaulio...

Rinkodara
2018.11.09
Europos komisija ruošia dar vieną baudą „Google“ 4

Europos komisija teigia, kad „Google“ valdančiai bendrovei „Alphabet“, gali būti iškelta trečioji byla bei...

Rinkodara
2018.11.08
Lietuvos kūrėjai džiaugiasi pergale prieš interneto vagis 5

Seimas priėmė Autorių teisių ir gretutinių teisių įstatymo pataisas, kuriomis siekiama numatyti naujas teisių...

Rinkodara
2018.11.08
Susivienijusiai Lietuvos žiniasklaidai – tarptautinis apdovanojimas 4

Visa Lietuvos žiniasklaidos bendruomenė buvo įvertinta žurnalisto Peterio Greste vardo apdovanojimu už...

Rinkodara
2018.11.07
Kai velnias slypi detalėse 4

Valdantiesiems ir vėl nepavyko sulaukti pritarimo laikinosios tyrimo komisijos dėl LRT veiklos išvadoms – po...

Rinkodara
2018.11.07
Baigėsi „Telia Lietuva“ dizaino agentūros konkursas

Telekomunikacijų bendrovės „Telia Lietuva“ skelbtą dizaino agentūros konkursą laimėjo kūrybinė reklamos...

Rinkodara
2018.11.06
„Laisvės TV“ su „AltSpace“ žengia į senamiestį ir derasi su investuotojais Premium 2

„Laisvės TV“ žengia naują plėtros žingsnį – atidaro dar vieną „AltSpace“ bendradarbystės erdvių studiją...

Rinkodara
2018.11.06
Nauji prekių ženklai: ar bus galima įregistruoti skonį ar kvapą? Rėmėjo turinys 2

Dažniausiai prekių ženklai mums asocijuojasi su įmonės, produkto ar paslaugos pavadinimu, logotipu. Tačiau...

Rinkodara
2018.11.05
SBA grupė plečia komunikacijos skyrių

SBA įmonių grupės viešųjų ryšių projektų vadovu pradeda dirbti Petras Lingė, iki šiol dirbęs LNK Žinių...

Rinkodara
2018.11.05
Tarp NAPA finalininkų – daugiausia lietuvių dizainerių darbų

Kitą savaitgalį vyksiančiuose nacionaliniuose pakuotės dizaino apdovanojimuose NAPA varžysis 26 lietuvių, 15...

Rinkodara
2018.11.04
Reklamuoti Lietuvą pasauliui: niekam neįdomu, ar mums įdomu 4

Pripažinkime, turime du kompleksus: savinieką ir kompleksą dėl saviniekos.

Rinkodara
2018.11.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau