Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai

Publikuota: 2018-04-11
Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė bei Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė pernai pelnė Metų rinkodaros vadovo titulą. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė bei Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė pernai pelnė Metų rinkodaros vadovo titulą. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus, kuriuose kviečiami dalyvauti Lietuvos įmonių rinkodaros vadovai. Nugalėtojas bus paskelbtas ir apdovanotas konferencijoje „Password 2018“ gegužės 9 d.

Rinkodaros vadovai (-ės) gali teikti savo kandidatūras iki balandžio 27 d., paraiškas užpildydami čia.

Šiais metais rinkimų komisiją sudaro „Metų CEO 2017“ Petras Masiulis, „Metų CMO 2017“ Aurelija Kazlauskienė, vadovų paieškos agentūros vadovė Laura Duksaitė-Iškauskienė ir 7 Lietuvos marketingo asociacijos LiMA valdybos nariai.

Praėjusių metų CMO Aurelija Kazlauskienė, „Lietuvos draudimo“ valdybos narė ir Strategijos, klientų ir rinkodaros departamento direktorė, komisijos narė, paklausta apie pernykščius rinkimus, teigia, kad tąkart jos kandidatūrą pateikė įmonės komanda.

„Tai nustebino ir pradžiugino. Esu iš tų žmonių, kurie visada turi tikslus. Kelis metus padirbėjus rinkodaros srityje, vienu iš savo tikslų užsirašiau tokį punktą: „tapti rinkodaros žmogumi numeris vienas Lietuvoje“. Tai buvo bemaž prieš 18-ka metų, tad kažkuria prasme praėjusiais metais taip ir atsitiko. Nors tikslo įgyvendinimas užtruko, tuo įvertinimu labai džiaugiuosi“, – kalba p. Kazlauskienė, pabrėždama, kad sėkmę lemia visų pirma komanda.

„Tai yra svarbiausia. Realiai visa „Lietuvos draudimo“ rinkodaros komanda tapo Nr. 1 Lietuvoje. Brandi, ambicinga, profesionali, inovuojanti, įsitraukusi.

Kas pasikeitė per šiuos metus? Pasiekti tikslai atlaisvina vietą naujiems. Apdovanojimas yra tik akimirka, o darbe su kiekvienu nauju verslo tikslu viskas iš naujo: turi būti kaskart geresnis ir už save, ir už industrijos kolegas. „Lietuvos draudime“ sakome: „turi visada būti ir gražus, ir protingas arba kitais žodžiais, ir augantis daugiau nei rinka, ir pelningesnis nei rinka“, – nusišypso p. Kazlauskienė.

Svarbi rinkodaros rolė

Petras Masiulis, Metų CEO, „Tele2“ generalinis direktorius, atkreipia dėmesį, kad rinkodaros vadovas yra ne tik pavyzdys verslo bendruomenei, bet ir turi neabejotiną įtaką prekės ženklui bei jo įvaizdžiui.

„Prekės ženklas šiuolaikinėje ekonomikoje yra didžiausias bet kurios įmonės turtas. Todėl rinkodaros vadovo pozicija yra viena svarbiausių. Ją užimantis žmogus turi gebėti žvelgti į priekį, suprasti klientus ir jų poreikius, matyti galimybes ten, kur kiti jų neįžvelgia. Geras rinkodaros vadovas turi kiekvienu savo darbu stiprinti prekės ženklą, o tai – didžiulis iššūkis“, – pozicijos lyderiui keliamus reikalavimus įvardija p. Masiulis.

Linas Šiautkulis, LiMA valdybos pirmininkas, žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Lietuva“ vadovas, pabrėžia, kad pagrindinis kriterijus, kuriuo komisija siekia vadovautis rinkdama Metų CMO, yra rinkodaros vadovo indėlis į įmonės ar prekės ženklo vertės augimą savo sektoriuje.

„Rinkodaros disciplina yra labai plati, skirtingose organizacijose šie specialistai atlieka skirtingą vaidmenį, tad siekdami sumažinti subjektyvumo faktorių rinkodaros kuriamą vertę matome kaip pamatinį vertinimo svertą. Reikšmingiausius pokyčius savo įmonėje ir sektoriuje įgyvendinęs rinkodaros vadovas ir bus nominuotas metų CMO“, – sako p. Šiautkulis.

Komisijos narė Ornela Ramašauskaitė, UAB „Orkla Health“ rinkodaros ir komunikacijos vadovė Baltijos šalims, priduria, kad geras rinkodaros vadovas yra ne tik strategas, kuriantis rinką, bet ir lyderis, įkvepiantis tiek savo komandą, tiek brėžiantis profesinį standartą rinkodaros srities kolegoms.

„Tad Metų CMO konkursas – tai galimybė parodyti šių skirtingų kompetencijų sinergijos efektą, kelti kokybės vertinimo ribas, įsivertinti save rinkos kontekste, apmąstyti pasiektus rezultatus. Kartu tai puiki proga pristatyti atstovaujamą įmonę ir savo komandą, nes tai – antroji CMO sėkmės pusė“, – sako p. Ramašauskaitė.

Laura Duksaitė-Iškauskienė, vadovų paieškos agentūros „Master Class Lietuva“ vadovė ir komisijos narė, tvirtina, kad, keičiantis kartoms ir verslo pasauliui, reikia įvertinti ir asmenines rinkodaros vadovo savybes, ypač svarbu, kad jis taptų komandos lyderiu.

„Viena iš svarbiausių rinkoje pageidaujamų rinkodaros vadovo kompetencijų – tai gebėjimas būti vadovu, lyderiu. Ne visuomet profesine prasme stiprus rinkodaros specialistas yra ir geras vadovas. Darbo rinkai keičiantis, kiekvienos srities vadovai vis daugiau dėmesio turi skirti vadovavimui, darbuotojų ugdymui, kitaip tariant, vis svarbiau būti „žmonių vadovu“, – pabrėžia p. Duksaitė-Iškauskienė.

Rinkodaros vadovai kandidatūras turi teikti užpildydami paraišką čia. Kandidatas paraiškos pateikimo metu turi būti atsakingas (-a) už įmonės rinkodaros veiklas.

[infogram id="fb7c0851-92b8-4943-8d9e-c84412462eb6" prefix="8WY" format="interactive" title="rinkodara-vadovo rinkimai"]

Ir efektyviausia kampanija

Kartu su „Metų CMO“ laimėtoju, „Password“ konferencijoje bus išrinktos ir efektyviausios rinkodaros kampanijos, ir konkurso „Metų prekės ženklas 2018 m.“ nugalėtojai.

Savo efektyviausias kampanijas galima teikti iki šios dienos vakaro. Plačiau skaitykite čia.

FOTOGALERIJA „Metų CMO 2018“ rinkimų komisija. (10 nuotr.)

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Naujas „Viasat“ vardas – „TVPlay Home“

Skaitmeninės palydovinės televizijos operatorė Baltijos šalyse „Viasat“ šiandien pristato naują pavadinimą ir...

Rinkodara
10:23
Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Prasideda darbų priėmimas į ketvirtą kartą organizuojamus Nacionalinius pakuotės dizaino apdovanojimus NAPA.

Rinkodara
07:35
Popiežiaus vizitui – užsienio ir lietuvių žurnalistų desantas

Per dvi viešnagės Lietuvoje dienas Popiežius Pranciškus susitiks su valstybės vadovais ir visuomenės...

Rinkodara
2018.09.22
Interneto platybėse: ir nepagražintos nuomonės, ir atsiliepimai už dovaną Premium

Gyvename atakuojami ne tik netikrų naujienų – neretai tenka pasukti galvą ir skaitant atsiliepimą interneto...

Rinkodara
2018.09.21
VCUP rudenį pasitinka su nauju prekės ženklu 7

Prekybos centras VCUP keičia prekės ženklą. Atsinaujinimo poreikį padiktavo ilgametė patirtis ir klientų...

Rinkodara
2018.09.21
Prekybininkų vajuje pamiršta silpnoji grandis – tiekėjai Premium 3

Viešoji erdvė pastaruoju metu aidi nuo politikų užmačių imtis didžiųjų prekybos tinklų veiklos ribojimo.

Rinkodara
2018.09.21
Kauno LEZ ieško reklamuotojų Vokietijoje 4

Kauno Laisvoji ekonominė zona (LEZ), norinti pritraukti Vokietijos mokslinių tyrimų, eksperimentinės plėtros...

Rinkodara
2018.09.20
„Bitė Lietuva“ ir „Tele2“ baigė ginčą dėl reklamos

Telekomunikacijų bendrovės „Tele2“ ir „Bitė Lietuva“ ginčą dėl pastarosios prekės ženklo „Labas“ reklamos...

Rinkodara
2018.09.20
Vandens „Tichė“ reklamoje – pagražinti ir neleistini teiginiai 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba atliko tyrimą dėl UAB „Baltijos mineralinių vandenų kompanija“...

Rinkodara
2018.09.20
„Sem.lt“ keičia pavadimą ir orientuosis į startuolius 5

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „Sem.lt“ nuo šiol dirbs su „Evolvery“ prekės ženklu. Kartu bendrovė keičia...

Rinkodara
2018.09.19
„Lytagrai“ pateiktas ieškinys – įtraukta į JAV ir Baltarusijos bendrovių ginčą Premium 11

Už neteisėtą „Belarus“ ir MTZ prekės ženklų naudojimą AB „Lytagra“ pateiktas 14.000 Eur ieškinys – tiek...

Pramonė
2018.09.19
Tarp savaitės reklamų – žvilgsnis į būsimą MO muziejų

Tarp naujausių klipų – reklamos agentūros „New!“ darbas būsimajam MO muziejui, augintinių draudimas su „If“...

Rinkodara
2018.09.18
„NDX energija“ keičia pavadinimą 4

Verslininko Nerijaus Numavičiaus netiesiogiai kontroliuojama investicijų bendrovė „NDX energija“, valdanti...

Rinkodara
2018.09.18
Tarnybų atstovai siūlo palikti išimtį LRT perkant programas

Viešųjų pirkimų tarnybos (VPT) bei Specialiųjų tyrimų tarnybos (STT) atstovai siūlo palikti galiojančią...

Rinkodara
2018.09.18
Žurnaluose – Dainos Žemaitytės ir Agnės Jagelavičiūtės pareigų pokyčiai 4

VŽ žiniomis, prie naujosios „L‘Officiel Mada“ komandos netrukus prisijungs Agnė Jagelavičiūtė, mados žurnalo...

Rinkodara
2018.09.17
Prekybininkų karus pakeitė „Tele2“ ir „Telios“ duetas Premium

Rudens pradžios tendencijos svarbios ir dėl auditorijos besikaunantiems televizijos kanalams, ir reklamos...

Rinkodara
2018.09.17
Keičiasi žurnalo „L‘Officiel Mada“ Lietuvoje leidėjai ir komanda 2

Žurnalo „L‘Officiel Mada“ leidybos teises iš VŠĮ „Mados akademija“ įsigijo vienas iš žurnalų IQ, „IQ Life“,...

Rinkodara
2018.09.17
„Panorama“ pasiūlė lojalumo programą B2B Premium 2

Vilniaus prekybos ir laisvalaikio centras „Panorama“ biurų plėtrą gretimuose sklypuose ir Konstitucijos...

Investicijos į vartotojo patirtį – ginklas konkurencinėje kovoje

Pridėtinės vertės kūrimas, vartotojo patirties gerinimas verslams tampa vis svarbesniu aspektu, padedančiu...

Rinkodara
2018.09.16
„Nissan“ pasirinko tenisininkę Osaka

Atvirojo JAV teniso čempionato („US Open“) moterų vienetų varžybų nugalėtoja Niujorke tapusi japonė Naomi...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau