Kad pasiektų vartotojus, tampa savo srities ekspertais

Publikuota: 2018-04-08
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Pasitelkite socialinius tinklus, rašykite tinklaraštį, dalinkitės vaizdo įrašais su patarimais, – tokių rekomendacijų nedidelius reklamos biudžetus turintiems smulkiesiems pateikia rinkodaros ekspertai, nes toks turinys yra pridėtinė vertė, kurią būtinai reikia pasiūlyti vartotojams.

Nesvarbu, kuriame etape – buriant prenumeratorius, prekės ženklo ambasadorius ar siekiant didinti pardavimus – būtina savo auditorijai pasiūlyti ką nors daugiau nei geras aptarnavimas, nuolaidos ar išskirtiniai produktai.

Neretai ta vertė susijusi su galimybe vartotojui išspręsti jam kilusias problemas ar pagilinti jo žinias konkrečioje srityje. Vadinasi, verslas, sukaupęs savo sektoriaus žinių, gali padėti bėdas spręsti, o formą, kokia jam ir vartotojui būtų patogiausia tomis žiniomis dalintis, pasirinkti pats.

Entrepreneur.com pateikia pavyzdį, kaip lėktuvų bilietų paieškos portalas „Scott‘s Cheap Flights“ tam, kad vartotojai užsiregistruotų svetainėje, surengė konkursą nemokamiems skrydžio bilietams laimėti. Tačiau tiems, kurie užsiregistravo, vėliau e. paštu siuntė ne tuščius reklaminius laiškus su pigiais bilietų pasiūlymais, o nemokamą 30 puslapių e. knygą, kurioje – nauji patarimai ir vertingi triukai, kaip rasti pigių skrydžių bilietų.

Vertė, kurią gali pasiūlyti klientui, – žinios, kurių toje srityje jis neturi, arba neturi laiko jų įgyti.

Dalintis tuo, ką žino ir gali patarti kitiems, seminaruose prieš kelerius metus pradėjo ir Irma Spudienė, darbo saugos priemonių UAB „DSP Plius“ direktorė ir bendraturtė.

Į skirtinguose miestuose rengiamus seminarus, kurių temos – nelaimingų atsitikimų darbe prevencija, naujovės darbo saugos srityje ir kitos, – kviečiami ne tik prekybininkai, bet ir tos srities ekspertai, valstybinių institucijų atstovai, o dalyvavimas juose yra nemokamas.

„Žinoma, išlaidos didelės – salės nuoma, maistas, tačiau pasidaliname jas su partneriais, tad kol kas visi seminarai atsipirko. Iš 100–150 dalyvių vis tiek atsiranda bent vienas naujas klientas, – sako p. Spudienė. – Seminarai mums tapo puikia reklamos priemone, nes yra daug įmonių, kurios mūsų nežino.“

Ilgainiui dalijimasis žiniomis gali tapti ne tik priemone reklamai, bet ir pajamoms padidinti. Ponia Spudienė jau dabar sulaukia klausimų, kodėl nėra bent simbolinio mokesčio, kvietimų rengti seminarus įmonėse, tačiau, kad atsirastų dalyvio mokestis, reikia metų-dvejų – kol organizatoriai dar rimčiau užaugs.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi Premium

Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau...

Rinkodara
06:00
Lauko reklama – alkoholio draudimų girnose Premium 1

Dauguma lauko reklamos bendrovių per pirmąjį pusmetį fiksuoja praradimus – tai alkoholio reklamos draudimų...

Rinkodara
2018.07.16
„Evian“ strategija: ikoniškas reklamas keičia tūkstantmečio karta

Mineralinio vandens gamintoja „Evian“ atsisveikina su dešimtmetį gyvavusiomis ir ne vieno širdį pavergusiomis...

Rinkodara
2018.07.15
Grožio pramonė tikisi išvengti „Amazon“ girnų Premium 2

Beveik pusė JAV pirkėjų pripažįsta, kad socialinė žiniasklaida daro įtaką jų sprendimui, kurias grožio...

„Callcredit“ keičia prekės ženklą

Jungtinės Karalystės duomenų valdymo bendrovė „Callcredit“, turinti padalinį ir Kaune, keičia pavadinimą ir...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos pristatymas: tęsiasi idėjų ir gebėjimų skurdas 9

Jei už šalies įvaizdžio, ją pristatančių vaizdo klipų ar prekės ženklo kūrimą būtų teikiami prizai „Auksinės...

Rinkodara
2018.07.12
Lietuvos aludariai randa naujų kelių pranešti apie save Premium

Pernai Lietuvos aludarių apyvarta dar kilo. Šiemet yra įmonių, kurios dar praneša apie augimą, bet alaus...

Pramonė
2018.07.11
„Fake it“ – reklaminiai filmai per 21 dieną Rėmėjo turinys 1

Video reklamai tampant populiariausiu rinkodaros komunikacijos būdu internete, kūrybinė reklaminių filmų...

Rinkodara
2018.07.11
Klaipėda žada nenaudoti naujojo miesto ženklo, kol nebus patvirtintas jo autentiškumas 1

Kilus abejonėms dėl naujo Klaipėdos miesto ženklo autentiškumo, savivaldybė antradienį pranešė jo...

Rinkodara
2018.07.10
Klaipėdos ženklo kūrėjai kaltinami plagiatu Premium 7

Naujasis uostamiesčio prekės ženklas sukėlė aštrias diskusijas: nuo pastebėjimų apie plagijavimą, keistą...

Rinkodara
2018.07.10
Sėkmė pardavimuose – suvaldyti klientų lūkesčiai Premium

Tyrimai rodo, kad 70% kliento pasitenkinimo lemia pardavėjo elgsena ir tik 30% tenka pačiam produktui ar...

Rinkodara
2018.07.10
Internetas be jokių suvaržymų Rėmėjo turinys 9

Šiandien žodžiai „neribotas 4G internetas“ apibūdina lyg savaime suprantamą gyvenimo kokybę.  Bet dar visai...

Technologijos
2018.07.10
Ką prie „Alfa Romeo Stelvio“ vairo randa išrankiausi vairuotojai? Rėmėjo turinys 11

Pirmasis legendinio italų prekės ženklo „Alfa Romeo“ visureigis „Stelvio“ šiais metais buvo apdovanotas...

Rinkodara
2018.07.09
Klaidos, kurias daro įmonės, keisdamos prekės ženklus Premium

Verslai, nusprendę keisti, atnaujinti savo valdomus prekės ženklus, neretai susitelkia tik į logotipo...

Rinkodara
2018.07.09
Kaip Ukrainos įmonė sukūrė populiarų avalynės prekės ženklą

Sprendimą sukurti prekės ženklą „Braska“ avalynės kompanija „Intertop“ priėmė 2004 metais – nuo to laiko su...

Pramonė
2018.07.08
Naujas „Facebook“ žingsnis – spausdintas žurnalas

Socialinis tinklas „Facebook“ tyliai pristatė naujovę – savo spausdintą žurnalą „Grow“, skirtą Didžiosios...

Rinkodara
2018.07.08
Meilė Lietuvai – ir dėl spartaus interneto

Lietuviai savo šalį labiausiai vertina dėl galimybės laisvai keliauti po pasaulį, gražios gamtos, nedidelių...

Rinkodara
2018.07.06
Žiniasklaida po permainų metų žengia į naujas sritis Premium 7

Finansiniai žiniasklaidos sektoriaus rodikliai neblizga: didžiausių spaudos leidinių ir interneto portalų...

Rinkodara
2018.07.05
„MG Baltic Investment“ pelnas pernai augo iki 13,3 mln. Eur 1

Verslininko Dariaus Mockaus valdomo koncerno „MG Baltic“ bendrovė „MG Baltic Investment“, valdanti didžiausią...

Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu Premium 6

„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria...

Rinkodara
2018.07.04

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau