Kad pasiektų vartotojus, tampa savo srities ekspertais

Publikuota: 2018-04-08
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Pasitelkite socialinius tinklus, rašykite tinklaraštį, dalinkitės vaizdo įrašais su patarimais, – tokių rekomendacijų nedidelius reklamos biudžetus turintiems smulkiesiems pateikia rinkodaros ekspertai, nes toks turinys yra pridėtinė vertė, kurią būtinai reikia pasiūlyti vartotojams.

Nesvarbu, kuriame etape – buriant prenumeratorius, prekės ženklo ambasadorius ar siekiant didinti pardavimus – būtina savo auditorijai pasiūlyti ką nors daugiau nei geras aptarnavimas, nuolaidos ar išskirtiniai produktai.

Neretai ta vertė susijusi su galimybe vartotojui išspręsti jam kilusias problemas ar pagilinti jo žinias konkrečioje srityje. Vadinasi, verslas, sukaupęs savo sektoriaus žinių, gali padėti bėdas spręsti, o formą, kokia jam ir vartotojui būtų patogiausia tomis žiniomis dalintis, pasirinkti pats.

Entrepreneur.com pateikia pavyzdį, kaip lėktuvų bilietų paieškos portalas „Scott‘s Cheap Flights“ tam, kad vartotojai užsiregistruotų svetainėje, surengė konkursą nemokamiems skrydžio bilietams laimėti. Tačiau tiems, kurie užsiregistravo, vėliau e. paštu siuntė ne tuščius reklaminius laiškus su pigiais bilietų pasiūlymais, o nemokamą 30 puslapių e. knygą, kurioje – nauji patarimai ir vertingi triukai, kaip rasti pigių skrydžių bilietų.

Vertė, kurią gali pasiūlyti klientui, – žinios, kurių toje srityje jis neturi, arba neturi laiko jų įgyti.

Dalintis tuo, ką žino ir gali patarti kitiems, seminaruose prieš kelerius metus pradėjo ir Irma Spudienė, darbo saugos priemonių UAB „DSP Plius“ direktorė ir bendraturtė.

Į skirtinguose miestuose rengiamus seminarus, kurių temos – nelaimingų atsitikimų darbe prevencija, naujovės darbo saugos srityje ir kitos, – kviečiami ne tik prekybininkai, bet ir tos srities ekspertai, valstybinių institucijų atstovai, o dalyvavimas juose yra nemokamas.

„Žinoma, išlaidos didelės – salės nuoma, maistas, tačiau pasidaliname jas su partneriais, tad kol kas visi seminarai atsipirko. Iš 100–150 dalyvių vis tiek atsiranda bent vienas naujas klientas, – sako p. Spudienė. – Seminarai mums tapo puikia reklamos priemone, nes yra daug įmonių, kurios mūsų nežino.“

Ilgainiui dalijimasis žiniomis gali tapti ne tik priemone reklamai, bet ir pajamoms padidinti. Ponia Spudienė jau dabar sulaukia klausimų, kodėl nėra bent simbolinio mokesčio, kvietimų rengti seminarus įmonėse, tačiau, kad atsirastų dalyvio mokestis, reikia metų-dvejų – kol organizatoriai dar rimčiau užaugs.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Baltarusijos žaidimų televizija Lietuvos biurui paskelbė bankrotą Premium

Ambicingus planus Lietuvoje brėžusi Baltarusijos vaizdo žaidimų turnyrų ir televizijos bendrovė  „Game Show...

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą

Seimas sugriežtino draudimo produktų reklamą – draudimo paslaugų tarpininkai negalės teigti, kad jie yra...

Rinkodara
2018.04.19
Varžovų raumenys „Jysk“ nebaugina: planuoja plėtrą Premium

Danų mažmeninės prekybos bendrovė „Jysk“, valdanti buičiai ir poilsiui skirtų prekių parduotuvių tinklą,...

„Bazaarvoice“: Lietuva biurui patrauklesnė už Portugaliją Premium 3

JAV rinkodaros technologijų bendrovė „Bazaarvoice“ susižavėjo Lietuva ir jau atidarė biurą Vilniuje. Kitos...

Technologijos
2018.04.19
Varšuvos oro uosto keleiviams reklamuos Lietuvą 1

Šiandien Varšuvos Šopeno oro uoste startavo Lietuvos turizmo reklaminė kampanija. Ji truks 4 savaites ir...

Rinkodara
2018.04.19
Tarptautinėje arenoje – du lietuvių komunikacijos projektai

Pasauliniuose ryšių su visuomene rinkos apdovanojimuose „Sabre Awards“ tarp Europos, Artimųjų rytų ir Afrikos...

Rinkodara
2018.04.17
Keičiamos elektroninės prekybos taisyklės: ką svarbu žinoti Premium 2

Jau netrukus pardavėjai nebegalės atsisakyti parduoti prekių klientams iš kitų šalių, o nuolaidos, siūlomos...

Kylančios medžio šakos įprasmina augimą, tobulėjimą, kompetenciją ir stiprybę Rėmėjo turinys

Daiva Prekevičienė, UAB „Trukmė“ vykdomoji direktorė, pokalbį apie pokyčius pradeda atkreipdama dėmesį, kad...

Rinkodara
2018.04.16
„Vytauto“ vanduo – jau „Amazon“ lentynose 23

Su JAV skandalingųjų krepšinio žvaigždžių LiAngelo ir LaMelo Ballų atvykimu į Birštoną, Prienų-Birštono klubo...

Rinkodara
2018.04.16
SEB inovacijų centre kuriasi ateities lauko reklamos kūrėjai Premium 2

Neseniai pradėjusiame veikti SEB Inovacijų centre kuriasi inovatyvius skaitmeninės lauko reklamos sprendimų...

Rinkodara
2018.04.16
Verslo laiko juostą galima panaudoti rinkodaroje

Nebe pirmus metus veikiantys prekės ženklai turi istoriją, kurią gali panaudoti rinkodarai, – verslo praeitis...

Rinkodara
2018.04.15
Smaližių teismui „KitKat“ pristato rožinį šokoladą

Didžiosios Britanijos smaližiai pirmieji pasaulyje galės paragauti rožinės spalvos šokolado.

Vadyba
2018.04.14
Sėkmingiausi produktai: naujas „Coca-Cola“ gėrimas nurungė Lietuvos aludarius Premium

Sėkmingiausias 2017 m. parduotuvių lentynose pasirodęs naujas greito vartojimo produktas Lietuvoje –...

Rinkodara
2018.04.13
Prasideda „Metų rinkodaros vadovo“ rinkimai 1

Lietuvos marketingo asociacija LiMA kartu su „Verslo žiniomis“ jau ketvirtą kartą rengia „Metų CMO“ rinkimus,...

Rinkodara
2018.04.11
„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Bendrovė „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ išsirinko naujus ryšių su visuomene partnerius – metinė...

Rinkodara
2018.04.11
Kada komunikacija atveria kelius į sėkmę Rėmėjo turinys 3

Turite puikų produktą, apie kurį klientai atsiliepia geriausiais žodžiais, jo kaina – konkurencinga rinkoje,...

Vadyba
2018.04.11
„Julia Janus“ iš „Europos“ išsikraustė į „Panoramą“ Premium 2

Lietuvos dizainerė Julija Janulaitytė įsitikinusi, kad Žvėryno mikrorajone esantis PC „Panorama“ yra...

Gamintojų darbotvarkę diktuoja prekių įvedimo į lentynas „langai“ Premium

Didieji prekybos tinklai kiekvienos kategorijos asortimentą peržiūri ir naujas prekes į lentynas įveda pagal...

Kuriant verslo dovanas svarbios ir technologijos, ir kūrybiškumas Rėmėjo turinys 1

Daugelyje biurų ir namų yra verslo dovanų ar suvenyrų, kuriuos sukūrė ir pagamino UAB „Echo Stamp“ komanda.

E. laiškų rinkodara: kokių pasiūlymų laukia klientai

Kasdien atsirandant vis naujiems nuomonės lyderiams (angl. influencers), atrodo, kad tai – vienintelis...

Rinkodara
2018.04.08

Verslo žinių pasiūlymai

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir rinkodaros tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“), kuriuos galite bet kada atšaukti.
Sutinku Plačiau