Kad pasiektų vartotojus, tampa savo srities ekspertais

Publikuota: 2018-04-08
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Pasitelkite socialinius tinklus, rašykite tinklaraštį, dalinkitės vaizdo įrašais su patarimais, – tokių rekomendacijų nedidelius reklamos biudžetus turintiems smulkiesiems pateikia rinkodaros ekspertai, nes toks turinys yra pridėtinė vertė, kurią būtinai reikia pasiūlyti vartotojams.

Nesvarbu, kuriame etape – buriant prenumeratorius, prekės ženklo ambasadorius ar siekiant didinti pardavimus – būtina savo auditorijai pasiūlyti ką nors daugiau nei geras aptarnavimas, nuolaidos ar išskirtiniai produktai.

Neretai ta vertė susijusi su galimybe vartotojui išspręsti jam kilusias problemas ar pagilinti jo žinias konkrečioje srityje. Vadinasi, verslas, sukaupęs savo sektoriaus žinių, gali padėti bėdas spręsti, o formą, kokia jam ir vartotojui būtų patogiausia tomis žiniomis dalintis, pasirinkti pats.

Entrepreneur.com pateikia pavyzdį, kaip lėktuvų bilietų paieškos portalas „Scott‘s Cheap Flights“ tam, kad vartotojai užsiregistruotų svetainėje, surengė konkursą nemokamiems skrydžio bilietams laimėti. Tačiau tiems, kurie užsiregistravo, vėliau e. paštu siuntė ne tuščius reklaminius laiškus su pigiais bilietų pasiūlymais, o nemokamą 30 puslapių e. knygą, kurioje – nauji patarimai ir vertingi triukai, kaip rasti pigių skrydžių bilietų.

Vertė, kurią gali pasiūlyti klientui, – žinios, kurių toje srityje jis neturi, arba neturi laiko jų įgyti.

Dalintis tuo, ką žino ir gali patarti kitiems, seminaruose prieš kelerius metus pradėjo ir Irma Spudienė, darbo saugos priemonių UAB „DSP Plius“ direktorė ir bendraturtė.

Į skirtinguose miestuose rengiamus seminarus, kurių temos – nelaimingų atsitikimų darbe prevencija, naujovės darbo saugos srityje ir kitos, – kviečiami ne tik prekybininkai, bet ir tos srities ekspertai, valstybinių institucijų atstovai, o dalyvavimas juose yra nemokamas.

„Žinoma, išlaidos didelės – salės nuoma, maistas, tačiau pasidaliname jas su partneriais, tad kol kas visi seminarai atsipirko. Iš 100–150 dalyvių vis tiek atsiranda bent vienas naujas klientas, – sako p. Spudienė. – Seminarai mums tapo puikia reklamos priemone, nes yra daug įmonių, kurios mūsų nežino.“

Ilgainiui dalijimasis žiniomis gali tapti ne tik priemone reklamai, bet ir pajamoms padidinti. Ponia Spudienė jau dabar sulaukia klausimų, kodėl nėra bent simbolinio mokesčio, kvietimų rengti seminarus įmonėse, tačiau, kad atsirastų dalyvio mokestis, reikia metų-dvejų – kol organizatoriai dar rimčiau užaugs.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Konteinerių krova Klaipėdos uoste muša rekordus

Abi Klaipėdos uosto konteinerių krovos bendrovės – Klaipėdos konteinerių terminalas ir „Klaipėdos Smeltė“ –...

Transportas
14:10
Kanada žada mokesčių lengvatas skaitmeninei žiniasklaidai

Kanados finansų ministerija skelbia, kad žada skirti 395 mln. Eur mokesčių lengvatoms, kurios padėtų šalies...

Rinkodara
11:12
Komunikacijos agentūra „Idea prima“ atnaujino prekės ženklą 1

Veiklą nuo strategijų kūrimo, ryšių su žiniasklaida iki rinkodaros, dizaino, socialinių tinklų, renginių...

Rinkodara
10:19
Kodėl gamintojai nesiveržia pas prekybininkus

Kokybiška prekė kainuoti pigiai negali. Šią aksiomą gamintojai yra puikiai perpratę. Tačiau prekybininkams...

Rinkodara
2018.12.09
Komunikacijos kryptys: kokią kortą traukia sėkmingi prekių ženklai 1

Šiandien laimi tie prekės ženklai, kurie geba būti aktualūs vartotojui tada, atsižvelgia į kontekstą ir...

Rinkodara
2018.12.09
Sporto transliacijos Didžiojoje Britanijoje – be lošimų reklamų

Didžiojoje Britanijoje lošimų kompanijos nebesireklamuos per televiziją tiesioginių sporto rungtynių...

Rinkodara
2018.12.08
2019 m. „Facebook“ tendencijos: ką reikia žinoti 6

Planuojant kitų metų komunikaciją socialiniame tinkle „Facebook“ svarbiausios yra dvi sritys: privačios...

Rinkodara
2018.12.08
Rinkodaros ir komunikacijos sektoriaus atlyginimai auga sparčiau nei šalyje Premium

Du pastaruosius ketvirčius iš eilės atlyginimų metinis augimas Lietuvoje išlieka dviženklis. Gerokai...

Rinkodara
2018.12.07
„Panasonic“ šimtmetis: technologijos naujos, tikslai – tie patys Rėmėjo turinys

Kai prieš 100 m. „Panasonic“ įkūrėjas namo rūsyje pradėjo gaminti elektros lempučių lizdus, niekas...

Rinkodara
2018.12.07
Vakarėliams ir konferencijoms siūlo netikėtas erdves Rėmėjo turinys 1

Nuo krepšinio rungtynių iki žymiausių pasaulio muzikantų koncertų – kad tokie masiniai, grandioziniai...

Rinkodara
2018.12.07
Prekės ženklų tendencijos: esame prekybininkų, ne išradėjų tauta Premium

Jei šalies ūkio būklę vertintume pagal prekės ženklų registracijos skaičių, tai per šiuos metus matytume šiek...

Rinkodara
2018.12.06
„Bitės“ ir „Eurovaistinės“ šuolis tarp didžiųjų reklamdavių

Per 10 šių metų mėnesių bendra reklamos apimtis Lietuvoje ūgtelėjo beveik 13%. Kritimą tyrėjai fiksuoja tik...

Rinkodara
2018.12.05
V. Jokužytė: spausdintas žodis ir vaizdas gyvuos dar ilgai Rėmėjo turinys 5

Modernėjant technologijoms, atsiranda nuomonių, kad spausdintines knygas keičia elektroninės, taigi ateis...

Rinkodara
2018.12.05
„Victoria‘s Secret“ pamokos: nejautrumas ir arogancija kainuoja Premium 3

Milijonai amerikiečių šiemet vėl įsijungė „Victoria‘s Secret“ mados šou – kasmetinę ekstravagantišką naujos...

Rinkodara
2018.12.04
Nuo sausio keisis prekių ženklų registravimo mokesčiai ir tvarka

Nuo kitų metų registruoti prekės ženklus kainuos brangiau, kai kuriuos registruoti bus paprasčiau.

Verslo aplinka
2018.12.04
Seimas leido atskaityti PVM ir neturint pirmojo sąskaitos egzemplioriaus

Seimas taip pat palengvino PVM atskaitą nuo reprezentacinių išlaidų bei pakeitė dovanų kuponų ir lojalumo...

Finansai
2018.12.04
Tebeieško recepto LRT veiklos skaidrumui 1

LRT vadovybė džiaugiasi, kad dalies abejotinų siūlymų laikinoji Seimo komisija atsisakė, tačiau neatsakytų...

Rinkodara
2018.12.04
Beveidė komunikacija – vis dar madingiausia reklamos forma Premium 5

Nors prekių ženklai, reklamos kūrėjai savo rankose žongliruoja vis pažangesnėmis technologijomis, kurios...

Rinkodara
2018.12.03
Teismo sprendimas: „Pigu“ reklama klaidino vartotojus 4

Vilniaus apygardos administracinis teismas atmetė bendrovės „Pigu“ skundą ir patvirtino, kad Konkurencijos...

Rinkodara
2018.12.03
Vyriausybė 2019 m. biudžeto projekte atsižvelgė į siūlymus dėl mokesčių 3

Vyriausybės Seimui grąžintame 2019 m. Valstybės biudžeto projekte Vyriausybė atsižvelgė į siūlymus mažinti...

Finansai
2018.12.03

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau